Dan moet jij MOD wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mooi. Een frisse wind kan KLB wel gebruiken.
Ik vond de_bosführerquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mooi. Een frisse wind kan KLB wel gebruiken.
1: nee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:08 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Goedendag.....
Barry Peters van De Volkskrant hier
Ik heb een aantal vragen voor mijn lezers,
1. Ben u een Wilders stemmer?
2. Bestaat de Fok! leiding uit Wilders stemmers?
3. Rijdt u weleens over de snelweg?
4. Heeft u ooit in uw leven weleens Volkswagen gereden?
5. Hebben uw ouders ooit kinderbijslag gevraagd voor u?
6. Bent u ooit weleens in Duitsland geweest?
Aan de andere kant heb je ook zat tijd gehad om uit te leggen wat je bedoelde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies.
Dat zal vast ook de reden zijn. Alleen heeft me dat niemand medegedeelt.
aantal posts: 19283 (gemiddeld 10 per dag)quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon heel KLB dichtgooien en alle users die meer dan 5000 posts hebben in de subforum een permban geven. Probleem opgelost
Hij heeft nog steeds alle tijd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je ook zat tijd gehad om uit te leggen wat je bedoelde.
Is uitgebreid gebeurd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Tally het volgende:
Aan de andere kant heb je ook zat tijd gehad om uit te leggen wat je bedoelde.
In het KLB subforum, helder lichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
aantal posts: 19283 (gemiddeld 10 per dag)
lullig
Heb 'm al voor gedragen.quote:
Nou, dan vertrek je nu toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In het KLB subforum, helder licht
Is dus niet uitgebreid gebeurd anders was dit niet gebeurt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is uitgebreid gebeurd.
Alleen wou geen namen noemen. Mijn recht. Zoals ik daar ook al zei: We leven in een vrij land, geen Noord Korea.
En als ze het echt hadden willen weten had iemand van de FA's me kunnen PM'en.
Je wil dus wel een ongedefinieerde groep mensen voor nazis uitmaken, maar vervolgens niet zeggen wie je precies bedoelt, dit onder het mom van vrijheid van menings uiting. Maar wel als een stasi agent de namen noemen bij je superieuren?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is uitgebreid gebeurd.
Alleen wou geen namen noemen. Mijn recht. Zoals ik daar ook al zei: We leven in een vrij land, geen Noord Korea.
En als ze het echt hadden willen weten had iemand van de FA's me kunnen PM'en.
Ach zo word alles duidelijk voor iedereen!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:17 schreef Ploertendoder het volgende:
jezus... tief eens op met die kruisverhoor van je zovty
Gast, als het je niet boeit zoek je toch een ander topic? Maar ga mijn waarheidscommisie niet voor de voetenlopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:17 schreef Ploertendoder het volgende:
jezus... tief eens op met die kruisverhoor van je zovty
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast, als het je niet boeit zoek je toch een ander topic? Maar ga mijn waarheidscommisie niet voor de voetenlopen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast, als het je niet boeit zoek je toch een ander topic? Maar ga mijn waarheidscommisie niet voor de voetenlopen.
Die grap is zo ondertussen in ieder Bo_Wa topic al 10x gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
Godver remlof, stop met fucking pmen. Ik word geen mod.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
Godver remlof, stop met fucking pmen. Ik word geen mod.
Ja hoor, maar het is irritant als je doorvraagt terwijl BoWa al lang heeft aangegeven dat er niets meer te zeggen valtquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, mja, eh. Mag ik dan zelf bepalen wat ik in dit topic post?
Bowa roept zoveelquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het is irritant als je doorvraagt terwijl BoWa al lang heeft aangegeven dat er niets meer te zeggen valt
Jah anders kijk ik even al die topics door voor ik een grap maakquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die grap is zo ondertussen in ieder Bo_Wa topic al 10x gemaakt.
Maar ha-ha
Daarom is hij nu ook zwart!quote:
Niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jah anders kijk ik even al die topics door voor ik een grap maak
-edit-quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef Tally het volgende:
En de gasten die hier roepen dat ze moeten stoppen met PM-en zijn vaak de gasten die als eerste een mailtje sturen met kan ik mod worden
Stoerquote:
Beetje jammerquote:
Dat bedoel ik, zijn punt is op duizendhonderd manieren duidelijk te maken. En dan kiest 'ie dezequote:
Men denkt (dacht hij maar) dat dit de makkelijkste manier was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zijn punt is op duizendhonderd manieren duidelijk te maken. En dan kiest 'ie deze
Wel de vermakelijkste, voor mij danquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Men denkt (dacht hij maar) dat dit de makkelijkste manier was.
Wat is m'n punt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zijn punt is op duizendhonderd manieren duidelijk te maken. En dan kiest 'ie deze
Was er een punt dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |