Ik heb maar 600 posts ofzo, ik krijg vast geen extra knopjes. Tenzij veel users het met me eens zijnquote:
Denken dat FOK! een democratie is of je als user ook maar enige inspraak hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb maar 600 posts ofzo, ik krijg vast geen extra knopjes. Tenzij veel users het met me eens zijn.
Waar blijven ze dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic verdient tieten.
Van mij mag jequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb maar 600 posts ofzo, ik krijg vast geen extra knopjes. Tenzij veel users het met me eens zijn.
Ik ben het met je eens, steun jij mij dan ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
quote:
Als je een avatar neemt mag je van mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
En je originele gebande account dan ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Sst.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je originele gebande account dan ?
Welke account is dat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je originele gebande account dan ?
Jawelquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef postmortum het volgende:
ik mag niet solliciteren , ik ben al 30 minuten mod geweest
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
dan moeten die nazi's wel ontmaskerd worden
boomlaarsquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, zovty en ik doen het wel maar dan moeten die nazi's wel ontmaskerd worden en publiekelijk aan de schandpaal. O, en OO moet dicht.
Al twee jaar gestoptquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Salatrel het volgende:
ga je nu weer plaatjes aan elkaar mixen?
ik denk niet dat ik nog wilquote:
Stiekeme nazi's.quote:
We zullen het nooit wetenquote:
Het zijn altijd gasten waar je het niet van verwacht he!quote:
Laten we ze stealthnazi's noemenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stiekeme nazi's.. Dáár heb ik wat tegen!
Dit gaat je je kleurtje kosten!quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het zijn altijd gasten waar je het niet van verwacht he!!
Wij, als crew, ook. Vandaar dit topic.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stiekeme nazi's.. Dáár heb ik wat tegen!
Tenzij je modrechten hebt waardoor jij door slotjes kan posten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef Ploertendoder het volgende:
Is dit topic nog steeds niet op slot?
want?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij, als crew, ook. Vandaar dit topic.
Ik kan jou goed begrijpen, ik zal Danny ook niet willen pijpen om mod te blijven....quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat ik op zwart gezet ben. Nee niet vrijwillig
Ik heb achter de schermen gezegd dat er mods hun taken op een nazi-achtige manier uitvoerden.
Dat mocht niet.
om andere redenen wel dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:03 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ik kan jou goed begrijpen, ik zal Danny ook niet willen pijpen om mod te blijven....
Jaaa, wie is de grootste hoer bij de mods?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
Komen er nog kamervragen?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij, als crew, ook. Vandaar dit topic.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
Komen er nog kleine kamervragen?
BoWa heeft alles gezegd hier wat hij ook achter de schermen heeft gezegd. Daarbij dus geen namen genoemd. Dus dat laatste is niet aan de orde. En daarbij als je geen namen noemt kan je ook niet zeggen of het terecht of onterecht was lijkt me.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
want?
Bo_Wa maakte wat mensen voor nazi uit? Maar hij krijgt vervolgens de zak? Oftewel het was onterecht dat hij ze ervoor uitmaakte of het was weer zo'n kinderachtig 'hij-of-ik-eruit'-spelletje van de mensen die voor nazi werden uitgemaakt
Maar hey! Wie ben jij dan? Waar zijn jouw TTT ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Beter dan die bagger die jij elke dag spuit.
Bij nader onderzoek is gebleken dat ik geen modrechten hebquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tenzij je modrechten hebt waardoor jij door slotjes kan posten.
Puik plan. Onze vorige modsamenwerking was een groots succes!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, zovty en ik doen het wel maar dan moeten die nazi's wel ontmaskerd worden en publiekelijk aan de schandpaal. O, en OO moet dicht.
Goedendag.....quote:
Klinkt dan een beetje als 'de druppel' eerlijk gezegd. Om iemand nou op zwart te gooien omdat hij ergens laat vallen dat sommige mods nazi-praktijken er op nahouden. Worden wel ergere beschuldigingen geuit hier soms. Plus is het soms ook totale willekeur hoe er geslot/gebanned word, maar dat is een andere discussiequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
BoWa heeft alles gezegd hier wat hij ook achter de schermen heeft gezegd. Daarbij dus geen namen genoemd. Dus dat laatste is niet aan de orde. En daarbij als je geen namen noemt kan je ook niet zeggen of het terecht of onterecht was lijkt me.
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
BoWa heeft alles gezegd hier wat hij ook achter de schermen heeft gezegd. Daarbij dus geen namen genoemd. Dus dat laatste is niet aan de orde. En daarbij als je geen namen noemt kan je ook niet zeggen of het terecht of onterecht was lijkt me.
Je rook hem dus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mooi. Een frisse wind kan KLB wel gebruiken.
Precies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt dan een beetje als 'de druppel' eerlijk gezegd. Om iemand nou op zwart te gooien omdat hij ergens laat vallen dat sommige mods nazi-praktijken er op nahouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |