We gaan een felle lamp op je hoofd zettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt wel op een ondervraging uit 1944 idd.
Breng 'm nou niet op ideeen....quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Solliciteer voor mod dan kan je alles achter de schermen teruglezen.
Dat hoeft toch niet. Genoeg lekkers. Als in: lekkende mensen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mis nog die loop in je rug.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
We gaan een felle lamp op je hoofd zetten. En maar ondervragen. En geen slaap voordat je alles hebt verteld.
![]()
moet je als mod nou echt met Yvonne...?
Dan is dit topic toch niet nodig?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet. Genoeg lekkers. Als in: lekkende mensen.
Biogarde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zal toch iets te maken hebben met KLB. Welke zelf respecterende lul wil dit forum nog modden?
Zovty en mod?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Breng 'm nou niet op ideeen....
jij fapt op de UI van Bo_Wa?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef knox_ het volgende:
Boeiend, zo lang hij zijn avatar maar houdt
Ik niet i.i.g.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
moet je als mod nou echt met Yvonne...?
Ik dacht dat je een avatar moest hebben om mod te zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat was er met SHE dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dit zat er aan te komen natuurlijk. Altijd grote muil, al meerdere relletjes geweest (SHE bv.) en lekker doorbaggeren en populair doen 'want ik ben toch blauw'
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef knox_ het volgende:
Boeiend, zo lang hij zijn avatar maar houdt
Op z'n minst.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een avatar moest hebben om mod te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |