Och een kleine moeite om in mijn fotoboek te kijken hoor. Daar staat hij gewoon!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel de vermakelijkste, voor mij dan
Geen idee. Maar je weet wel keer op keer duideliijk te maken dat je een complete mongool bent.quote:
Had al gekekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Och een kleine moeite om in mijn fotoboek te kijken hoor. Daar staat hij gewoon!
Hij had voor mij ook niet weg gehaald hoeven worden maar procedure he.
Word niet alleen bij die van mij gedaan!
Maar als je verder wil lachen klik je even op het knopje van mijn fotoboek!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je weet wel keer op keer duideliijk te maken dat je een complete mongool bent.
Alsjeblieft, rot op. Het laatste wat ik nodig heb is jouw onzinnige gebash weer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je weet wel keer op keer duideliijk te maken dat je een complete mongool bent.
Dan kwam je vast en zeker niet meer bij en kan je nu weer verder rellen in dit topic!quote:
Mja Opa. Die jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou, zo erg lollig is het nou ook weer nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kwam je vast en zeker niet meer bij en kan je nu weer verder rellen in dit topic!
Voor de rest blijft het natuurlijk nog steeds sneu!
Een gefrustreerde retard. Mission Completed.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsjeblieft, rot op. Het laatste wat ik nodig heb is jouw onzinnige gebash weer.![]()
Grappig vind ik niet het juiste woord. Zoals ik eerder al aangaf vond ik het vooral sneu.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, zo erg lollig is het nou ook weer nietVond vooral de omstandigheden waarop jouw foto werd gebruikt grappig.
De rekel heeft overduidelijk de diepgang van een bierviltje. Ik vrees dat er gewoon niet meer inzit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja Opa. Die jeugd van tegenwoordig.
Een beetje moeite doen ze tegenwoordig niet meer!
Helaas.
Sneu bovenal, dat ben ik me je eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Grappig vind ik niet het juiste woord. Zoals ik eerder al aangaf vond ik het vooral sneu.
Beetje makkelijk vooral. Maar deze user doet dat wel vaker. Vandaar dat hij ook zijn eigen fotoboek vol zet met zijn eigen foto's!
Want stel je eens voor je dat je weest hoe hij er uit ziet. Nou dan kan je pas lachen!
Eekhoornsquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Waar gaat dit topic over?
Ik dacht: nergens meer overquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Het waarom achter de afzetting van boswachter.
Sorry Opa! Helaas doe je dr geen kut aan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De rekel heeft overduidelijk de diepgang van een bierviltje. Ik vrees dat er gewoon niet meer inzit helaas.
Ach zulke dingen kan je verwachten van iemand die... zie hierboven!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sneu bovenal, dat ben ik me je eens.
Ik ga stuk hierzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Grappig vind ik niet het juiste woord. Zoals ik eerder al aangaf vond ik het vooral sneu.
Beetje makkelijk vooral. Maar deze user doet dat wel vaker. Vandaar dat hij ook zijn eigen fotoboek vol zet met zijn eigen foto's!
Want stel je eens voor je dat je weest hoe hij er uit ziet. Nou dan kan je pas lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |