Dat is waar, maar ik heb het excuus dat ik nog niet met Lennon op de fiets de stad in kan. Lopend vind ik net te ver en te zwaar omdat je de hele stad ook nog door moet lopen. Dus... auto de enige overgebleven optie. Alleen het parkeergeld is zo belachelijk duur. Zodra Lennon op de fiets mag, ga ik meer met de fiets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met de fiets ben je in de stad vaak sneller dan met de auto. Neemt niet weg dat ik best een auto zou willen hebben
Ik vond hem en Schillinger erg tof maar ook Ryan en Keller.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
Maar Adebisi vooral omdat hij het ook erg goed doet als Mr Eko in Lost.
Eigenlijk iedereen wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond hem en Schillinger erg tof maar ook Ryan en Keller.
Da's kut, maar.... je kunt het ook zien als een work out.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Of als je fiets kapot is en je een half uur van huis verwijderd bent......
He Yuriquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
NCIS begint over ongeveer 40 dagen weer
Yep al vond ik het soms wel een beetje overdreven dat Keller wel gepakt werd voor zijn daden maar Ryan constant er mee weg kwam.... Het helpt kennelijk als je broer de scenarist is......quote:
quote:
ja opzich zat ik er niet zo mee om met fiets op de rug naar de fietsenmaker te lopen maar wel dat de reparatie me 100 euro gaat kosten..... Nu heb ik tijdelijk een fiets van mijn nicht.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
Het oefenen voor de 100km en de Vierdaagse vond ik ook erg leuk om te doen. Ik heb het nooit erg gevonden om te lopen.
[..]
Da's kut, maar.... je kunt het ook zien als een work out.
Ik ben heel benieuwdquote:
Heel veel acteurs uit de Law & Order Franchise idd en ook uit Homicide: Life on the streets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
Het viel ons op dat heel veel van de acteurs ook in Law & Order hadden gespeeld... en als het niet daarin was, was het wel in één of andere bekende serie.
het zal deze auto niet zijn geweest. Ik heb de bloemen er zelf op geplakt, het zijn autostickers. Veel makkelijker dan schilderingen. Al ben ik nog steeds van plan een Ankh of Peaceteken te schilderen op het dak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Mijn vroegere baas bij KPN in Enschede heeft ook gereden in een rood klein autootje met geschilderde bloemen er op. Alleen waren die bloemen volgens mij een andere kleur...
tweede hands zijn ze best te betalen. Maar vraag niet wat onderhoud / onderdelen kosten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat denken jullie van [ afbeelding ] als eerste auto? Niet dat ik het geld heb, maar toch
Je pakt groots uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat denken jullie van [ afbeelding ] als eerste auto? Niet dat ik het geld heb, maar toch
Dank je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdMaar ik bedenk me net dat ik niets kan zeggen omdat jij het nog niet gezien hebt
Is best vervelend hoorquote:
Daarom waardeer ik het ook enorm.quote:
Ik ga dat ding echt niet kopen hoorquote:
Ja, dat is wel erg veel. Een nieuwe (tweedehandse) kopen is voor jou geen optie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
ja opzich zat ik er niet zo mee om met fiets op de rug naar de fietsenmaker te lopen maar wel dat de reparatie me 100 euro gaat kosten..... Nu heb ik tijdelijk een fiets van mijn nicht.....
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
Vandaag nog wel wat leuks gehoordquote:
Ja opzich wel maar ik ben zeer gehecht aan deze fiets.... echt een geweldige touringfiets....10 versnellingen maar nu zijn enkele tandwielen dusdanig beschadigd dat ze vervangen moeten worden, net als het achterwiel en de versnelling......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg veel. Een nieuwe (tweedehandse) kopen is voor jou geen optie?
Ik ben ook wel gehecht aan mijn fiets, vorig jaar nog voor ruim 60 euro nieuwe banden erop laten zetten.
Die 'twee woorden, negen letters' zegt me niks... link?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]Meest irritante uitspraak van 2009. Staat nog boven 'Twee woorden, negen letters' en 'Ken je die pannetjes? Zo'n setje van drie met zo'n dekseltje!'
Ik loop weer eens achter, ik ken die uitspraken niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Etcetera het volgende:Meest irritante uitspraak van 2009. Staat nog boven 'Twee woorden, negen letters' en 'Ken je die pannetjes? Zo'n setje van drie met zo'n dekseltje!'
Stamt de kever al uit 1942?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wij zijn getrouwd in een VW Keveruit mn geboortejaar.
Oh verrek jullie waren niet op Campzonequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik loop weer eens achter, ik ken die uitspraken niet.
Moet zeggen dat ik eigenlijk vind dat Natasja Froger het heel goed doet in die reclame.
Die wist ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat pannensetje is van Bert Visscher met een stuk over kamperen
Daarom werkte?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De eigenaar werkte bij een bureau tegen klimaatverandering
Oeh, dat is veel. Dan valt die honderd euro wel mee. Mocht dat een troost zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
enkele tandwielen dusdanig beschadigd dat ze vervangen moeten worden, net als het achterwiel en de versnelling......
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stamt de kever al uit 1942?
Voor zover ik weet werkt hij daar nog. Maar je weet maar nooit wat er met een totale onbekende gebeurt in een paar uur tijdquote:
Ze zijn zo knap tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Wel knap, 67 jaar jong en dan nog een baby van 6 maanden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Oh verrek jullie waren niet op Campzone
Ach ja dat is waar... maar het is wel weer een bak geld en dat voor een fiets van 10 jaar oud.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom werkte?![]()
[..]
Oeh, dat is veel. Dan valt die honderd euro wel mee. Mocht dat een troost zijn.
ja en je ziet er nog jong uit voor je leeftijd. Ik zou je geen dag boven de 52 schatten hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Wel knap, 67 jaar jong en dan nog een baby van 6 maanden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja en je ziet er nog jong uit voor je leeftijd. Ik zou je geen dag boven de 52 schatten hoor.
Het kan ook de andere kant opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan ook de andere kant op
Tien jaar, die heeft goed zijn best gedaan. Misschien maar eens een keer ritueel begraven?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach ja dat is waar... maar het is wel weer een bak geld en dat voor een fiets van 10 jaar oud.....
Nou ook daar moet je niet aan denken zeg...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan ook de andere kant op
Dat was de allereerste vraag die ik stelde in de AKQ.quote:
Geintje juf! U kunt nog steeds zeer gemeen hard slaan zeg.....quote:
Maar het is wel iets dat je zou kunnen weten, ook al is het niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was de allereerste vraag die ik stelde in de AKQ.![]()
Niet zo'n goede vraag, want het is een gokvraag.
Wat je ook kan doen op een oubollig uitje: naar een café-biljart gaan (carambole, geen pool dus!) en dan allerlei drankjes bestellen die je normaal nooit drinkt, zoals jenever of brandewijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geintje juf! U kunt nog steeds zeer gemeen hard slaan zeg.....
Op zich is hij nog steeds goed en na die reparatie kan hij er wel weer tegen maar helaas moet ik nu dus voor een dure reparatie opdraaien nadat mijn neef's beste vriend hem even had geleend om bier te gaan halen.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tien jaar, die heeft goed zijn best gedaan. Misschien maar eens een keer ritueel begraven?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo stroef loopt tussen jou en het kassameisje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad wel erg oubollig. Zo'n bruin cafe waar Tante Sjaan in de keuken gehaktballen staat te draaien, Ome Leo achter de tap staat en Ger, Rinus, Sjaak en Bert zitten te klaverjassen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen op een oubollig uitje: naar een café-biljart gaan (carambole, geen pool dus!) en dan allerlei drankjes bestellen die je normaal nooit drinkt, zoals jenever of brandewijn
Klaverjassen is leuk!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad wel erg oubollig. Zo'n bruin cafe waar Tante Sjaan in de keuken gehaktballen staat te draaien, Ome Leo achter de tap staat en Ger, Rinus, Sjaak en Bert zitten te klaverjassen.
Dat moet je niet te vaak roepen hier. Straks roept Etcie ook weer dat ik een ouwe ben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik blijf oefenen.
Nou deze oude dame gaat even haar schoonheidsslaapje doen.![]()
Lekker slapen!!
Da's niet oubollig. Een bruin café is gewoon de NL versie van Cheers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad wel erg oubollig. Zo'n bruin cafe waar Tante Sjaan in de keuken gehaktballen staat te draaien, Ome Leo achter de tap staat en Ger, Rinus, Sjaak en Bert zitten te klaverjassen.
Hoe oud ben jij dan??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak roepen hier. Straks roept Etcie ook weer dat ik een ouwe ben.
Nou, probleem opgelost, toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
nadat mijn neef's beste vriend hem even had geleend om bier te gaan halen.....
37quote:
Doei Diaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik blijf oefenen.
Nou deze oude dame gaat even haar schoonheidsslaapje doen.![]()
Lekker slapen!!
Volgens mij kan golfer pas echt een ouwe genoemd worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak roepen hier. Straks roept Etcie ook weer dat ik een ouwe ben.
Right, een Aston Martin burgerlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Waarom wil de halve wereld zo'n verwijfde Aston Martin? Daar is echt niets stoer aan, over burgelijk gesproken...
Hij had een maand geleden mijn versnelling gemold. Dat is dus het begin van de ellende geweest maar hij zegt dat het al zo was.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, probleem opgelost, toch?![]()
Het zou toch wel netjes van hem zijn om dan minstens aan te bieden de helft van de reparatiekosten te betalen.
En anders moet hij zijn aansprakelijkheidsverzekering maar gebruiken.
Zie je, geeft je meteen weer een goed gevoel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan ik...![]()
Anyway, deze jongedame gaat nu echt slapen![]()
Lekkere "vrienden" heb je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij had een maand geleden mijn versnelling gemold. Dat is dus het begin van de ellende geweest maar hij zegt dat het al zo was.....
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je, geeft je meteen weer een goed gevoel.
Het is de beste vriend van mijn neefje. Het is dat mijn neef het me verboden heeft om verhaal te gaan halen bij hem.....quote:
Lekkere neef heb je dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is de beste vriend van mijn neefje. Het is dat mijn neef het me verboden heeft om verhaal te gaan halen bij hem.....
Amen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
Verbrande popcorn stinkt
2 x ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
Verbrande popcorn stinkt en popcorn te kort laten poffen heb je te weinig
Ja dat is hij zeker ja. Heel eng corpsballetje....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
Wat een eikel.![]()
Ik ben nu heel streng geworden, ik leen geen 'kostbare' dingen meer uit aan bepaalde mensen.
Ik twijfel over een derde pogingquote:
Laatste zakje popcorn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel over een derde poging
Dat is dus het ergste. Mijn fiets werd dus ongevraagd gebruikt...... Sleutel lag op tafel en ik was even boven aan het gamen met een paar anderen......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
Dan betaalt jouw neefje toch?![]()
Wat scheef. Waarom moet jij voor die 100 euro opdraaien als jij zo aardig bent geweest om iemand je fiets te lenen?
Dan is het alles of niets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:56 schreef Etcetera het volgende:
In elk geval het laatste zakje popcorn dat ik bij me heb
Dat is fucked.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is dus het ergste. Mijn fiets werd dus ongevraagd gebruikt...... Sleutel lag op tafel en ik was even boven aan het gamen met een paar anderen......
Geld van mijn neefje krijgen.... je geld terug krijgen van Icesave is makkelijker.....
Over dat laatste gesproken: bijzonder lafhartig dat IJsland alsnog zwicht voor die gierige Nederlanders en Britten die hun geld bij Icesave hadden opgeslagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is dus het ergste. Mijn fiets werd dus ongevraagd gebruikt...... Sleutel lag op tafel en ik was even boven aan het gamen met een paar anderen......
Geld van mijn neefje krijgen.... je geld terug krijgen van Icesave is makkelijker.....
Ja zeker ja. Maar ik zal mijn fiets dus moeten laten maken of een goedkopere nieuwe kopen.....quote:
U riep?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over dat laatste gesproken: bijzonder lafhartig dat IJsland alsnog zwicht voor die gierige Nederlanders en Britten die hun geld bij Icesave hadden opgeslagen.
Die vriend van mijn neefje bij je op bezoek?quote:
Teveel popcorn?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Etcetera het volgende:
Dat betwijfel ikMaar iets met magnetron opendrukken als die nog bezig is en *poof* stuk
quote:
Oeps overheen gelezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef Etcetera het volgende:
Zoals ik al zei: magnetron opengetrokken terwijl die nog bezig was. Blijkbaar vond de magnetron dat niet zo aardig
Ja niks, wachten tot morgenquote:
OZ is net als Prison Break een serie over een Amerkaanse gevangenis. Maar dan een stuk harder, heftiger en beter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Soemp en Diaan, er komen zelfs nog twee seizoenen LOSTalleen nog wel 5 maanden wachten
in september begint de rest wat ik volg: grey's anatomy, private practice, how i met your mother.
Dexter is ook tof voor de mensen die nog een serie zoeken![]()
En wat is Oz? Dat ken ik helemaal niet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Dexter is ook tof voor de mensen die nog een serie zoeken![]()
Geen van de vaste mensen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga slapen. Dit is by far de slechtste Vrijdag Freaknacht ooit.
7:00 sta ik weer op.
Doet ie het dan weer?quote:
Misschienquote:
En het is niet echt een aanrader dat zakje popcorn alsnog leeg te eten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
MisschienMaar nu kunnen we toch niks veranderen
Wel goed voor de werkgelegenheid van tandartsen.quote:
Dat pad is inderdaad helemaal op blote voeten. Over puntige steentjes ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie zijn dus echt serieus bezig met het lopen, hè?![]()
't Is vast een stomme vraag, maar loop je dat pad echt helemaal op blote voeten?
Tip tegen blaren: Gehwol voetcrème!
Deze grijze tube: [ afbeelding ]
En naadloze sokken.
Ohw, van mij mogen ze het wel afronden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Soemp en Diaan, er komen zelfs nog twee seizoenen LOST![]()
Om 16.00 uur begint het, tot en met dinsdagavondquote:
Dat lijkt weer traditioneel lowlands weer te worden ja. Toch baal ik nog wel een beetje dat ik te laat was met de kaartjes dit jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vermoed dat de Lowlandstemperaturen gaan oplopen tot Werchterhoogten
[ afbeelding ]
Dag 14 van wat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:54 schreef Neleos het volgende:
Verder wou ik nog even melden dat dit dag 14 is.
Je wordt niet perse geacht om dat te vragen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu wordt ik geacht te vragen wat dag 14 betekent.
Neleos, wat betekent dag 14? Je 14e vakantiedag?
Nem was me voor![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je wordt niet perse geacht om dat te vragen hoor.Maar stoppen met roken dus.
Yeps... zie één van de vorige topics hoe en waarom..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hee Diaan. Jij hier?![]()
Lang niet gesproken. Alles goed?
Ik zal ff zoeken zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps... zie één van de vorige topics hoe en waarom..![]()
Ja hoor alles gaat goed. Met jou ook?
Woon je nog in Enschede? Daar achter onze vorige woning?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zal ff zoeken zo.
Met mij ook alles prima hoor.
Yep. Nog steeds op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Woon je nog in Enschede? Daar achter onze vorige woning?
Bevalt dus goed...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds op dezelfde plek.
Jammerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee. Was te laat met kaartjes halen.
Ja. Eerst maakte het me niet zoveel uit, maar nu het volgende week al weer zover is begin ik toch wel te balen.quote:
Ik ga ook niet. Peaceman wel met Brother52. Ik moet zeggen dat ik wel eerst wat baalde, maar gezien het programma toch niet meer zo heel erg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja. Eerst maakte het me niet zoveel uit, maar nu het volgende week al weer zover is begin ik toch wel te balen.
Je kunt nog deze week naar 3FM bellen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee. Was te laat met kaartjes halen.
Ik heb eigenlijk geen idee wat het programma is, aangezien ik toch niet ga.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Peaceman wel met Brother52. Ik moet zeggen dat ik wel eerst wat baalde, maar gezien het programma toch niet meer zo heel erg.
Ik ben nu toch al te laat om fatsoenlijk vrij te regelen op 't werk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt nog deze week naar 3FM bellen.
Want jou wil ik niet tegenkomen op Lowlands?quote:Ik zal overigens geen moeite doen, want ik heb ook al een toegangsbewijs.
*hap hapquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben nu toch al te laat om fatsoenlijk vrij te regelen op 't werk.
[..]
Want jou wil ik niet tegenkomen op Lowlands?
Hmm hmm. Een treinkaartje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
*hap hap
Ik heb wel een kaartje, maar niet voor Lowlands.
Tja krijg het natuurlijk thuis mee....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat het programma is, aangezien ik toch niet ga.
Ik had nog net geluk: nadat ik mijn kaartje had gehaald raakte de dinsdagmiddag propvol.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Ook mooi.![]()
Ik ga ff de Wachttoren en de Ontwaakt lezen op het balkon.
- je hebt bezoek gehad?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen bezoek gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
- je hebt bezoek gehad?
- je hangt deze stroming aan?
- je maakt een grap?
Wat is dat voor spannends?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jehova literatuur. Ben jij nog nooit gestalkt door mensen met die hobby?quote:
Ah ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jehova literatuur. Ben jij nog nooit gestalkt door mensen met die hobby?
Ik heb 'm nog niet uit. Volgens die Jehova-meneer moest ik de tijd nemen om het te lezen. "Hoe vaak gebeurd het niet dat je in anderhalf uur een boek uit leest en daarna eigenlijk geen idee hebt wat je eigenlijk gelezen hebt" zei hij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en, nog wat wijzer geworden?
Dat is dus precies mijn ideequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We hebben ze ooit wel eens in het studentenhuis gehad, Na een half uur discussiëren wilden ze zelf weer weg. Was een erg vermakelijke discussie
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het wordt weer heet van de week
je hebt hem vermoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Magnetron is dus echt stoek kapoet doet niet meer
Ik deed het heul niet expres!quote:
Neuh, shit happens. Puur toeval dat het bij mij gebeurdequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je nu een nieuwe betalen?
daar trappen we niet in hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik deed het heul niet expres!
[..]
Neuh, shit happens. Puur toeval dat het bij mij gebeurde
Ik ben tegenwoordig o.a. Pitt's Poes en Truffelquote:
meester crimineel etciequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
....(vul hier je eigen naam in) aka Etcetera aka trouble aka Pitt's Poes Truffel aka Etcie the microwave killer.....
Crimineel verleden?
ik zal je niet aangeven hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt voor mij gekookt vanavondquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal maar eens gaan bedenken wat ik vannacht weer allemaal ga eten.
Mazzelaarquote:
Echt superfijnquote:
Weet al wat er op het menu staat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt superfijnkan ik zo als ik thuiskom meteen aanschuiven
Lange dag geweest?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben wel kapot verderIk denk dat mijn knietjes er zo afvallen ofzo
Hmja en was ook redelijk zwaar werkquote:
Die ken ik niet. Het kijken waard?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er is vanavond trouwens een hele mooie, een van mijn favoriete films op tv. "les choristes" 22:45 nederland 2
Ik vind van welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Het kijken waard?
Even gespiekt en er achtergekomen dat ik 'm al ken. Mooie film.quote:
Misschien probeer ik vannacht ook vroeg onder de dekens te kruipen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet al wat er op het menu staat?
Ik zit te denken aan spare-ribs om de nachtdienst door te komen.
En waar denk je dat die poging op uit loopt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien probeer ik vannacht ook vroeg onder de dekens te kruipen...
Vroeg in de ochtend wakker lijkt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En waar denk je dat die poging op uit loopt?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:![]()
![]()
Jill en Kevin onverwachte YouTube-hit
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:net terug van bbq-en bij mn broertje&co... Zo MM Huybrechts kijken op tv. Die film lijkt mij ook wel leuk, alleen erg laat. Ik ga hem opnemen.
quote:
MMH komt binnenkort weer terug bij DWDD.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
net terug van bbq-en bij mn broertje&co... Zo MM Huybrechts kijken op tv. Die film lijkt mij ook wel leuk, alleen erg laat. Ik ga hem opnemen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik eet alleen frikadellen en kipfilet van de bbq, de rest vind ik niet lekker
En dan wat stokbrood, meloen en komkommer.
Sausjes eet/lust ik ook niet.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MMH komt binnenkort weer terug bij DWDD.
Of hij zijn huisdier meeneemt is een andere vraag...
Precies...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dan ben je wel een goeie voor een SC bbq. Des te meer vlees voor mij de rest.![]()
Weltrusten Neslequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:56 schreef Nesle het volgende:
Drie dagen stappen tot 05u sochends is me teveel geworden
Ik ben nog nooit zo moe geweest op dit tijdstip, ik duik lekker in mijn bed zodat ik om 07u weer fris en fruitig op het werk kan staan.
Adios!
ja, je bent ook geen 16 meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:56 schreef Nesle het volgende:
Drie dagen stappen tot 05u sochends is me teveel geworden
Ik ben nog nooit zo moe geweest op dit tijdstip, ik duik lekker in mijn bed zodat ik om 07u weer fris en fruitig op het werk kan staan.
Adios!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Als ik bling bedoel, zeg ik bling. Als ik juweeltjes bedoel, bedoel ik juweeltjes. Maar dan geen robijnen o.i.dquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
@PS:
Juweeltjes? Tegenwoordig wordt dat glitter genoemd.
Loopt je broertje er als een gangster bij?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dit een racistisch Tim grapje?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Wat een toeval. maar dat weet je niet. Ik denk eigenlijk dat alleen Tim het snapt. maar niet om de reden die jullie denken. of ook wel. anyway. toevallig.
Ik weet niet of Leontine er nog een beetje appetijtelijk uit ziet. Ondertussen is ze 42...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Met Leontien die de lettertjes draait
Kip met meloen salade, was erg lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet al wat er op het menu staat?
Ik zit te denken aan spare-ribs om de nachtdienst door te komen.
Geen probleem zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of Leontine er nog een beetje appetijtelijk uit ziet. Ondertussen is ze 42...
Je laat het niet bij één zeker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kip met meloen salade, was erg lekkernu gaan we een lekker koud biertje drinken
Dacht het niet neequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je laat het niet bij één zeker?
MaJo gaat zich helemaal te buiten aan kipquote:
ok, nu word ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Wat een toeval. maar dat weet je niet. Ik denk eigenlijk dat alleen Tim het snapt. maar niet om de reden die jullie denken. of ook wel. anyway. toevallig.
You got that right!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MaJo gaat zich helemaal te buiten aan kip
Het gaat om de nostalgie Tim, dat snap je toch welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of Leontine er nog een beetje appetijtelijk uit ziet. Ondertussen is ze 42...
Ah vroegerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het gaat om de nostalgie Tim, dat snap je toch wel
Konden we maar terug naar die tijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah vroeger. Toen je geen idee had hoe Gaston er uit zag
Toen je uit pure wanhoop Suske & Wiske-video's kocht van je gewonnen geldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Konden we maar terug naar die tijd
Half 2 tot half 6quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo hoe laat werk je morgen? Dat ik niet wéér voor niks kom
Dat moet lukkenquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt je over je provincialenvrees weten heen te zetten?
Ik neem de sluipweg achter het Amsterdams Historisch Museumquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt je over je provincialenvrees weten heen te zetten?
Provincialen hebben geen Google Maps?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik neem de sluipweg achter het Amsterdams Historisch Museum
Hoi Sherlockquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
Hé Andy niet om het één of ander maar het begint wel op te vallen. Jouw kassameisje heb je al heel lang niet gezien en Tanjaa is ook al spoorloos.
En over 20 minuutjes les choristesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lastig kiezen op het moment. En Chris Rock en Jochem Meier op tv
Die ga ik ook maar weer kijken denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En over 20 minuutjes les choristes
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ga ik ook maar weer kijken denk ik.
Ook een goede film.quote:
Ik ga een Malibu-cola inschenkenquote:
Veel plezier met het stappen alvast! Ik sla vandaag waarschijnlijk overquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:40 schreef MaJo het volgende:
Het is gezellig hiergoede muziek en een lekker wijntje erbij
en zo stappen
Nog niet aangeschoten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:40 schreef MaJo het volgende:
Het is gezellig hiergoede muziek en een lekker wijntje erbij
en zo stappen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 een geval van bingedrinking voorspelt...
Ik ook. Te-ring wat doen mijn knieën pijn. Moet de twee lange diensten van aankomende week misschien heroverwegen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel plezier met het stappen alvast! Ik sla vandaag waarschijnlijk over
Je moet je gewoon lekker laten masseren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook. Te-ring wat doen mijn knieën pijn. Moet de twee lange diensten van aankomende week misschien heroverwegen...
Bij mij is het meer dat ik (onder andere doordat de wekker vanochtend om 8:30 ging) weinig zin heb om nog weg te gaan. Er zijn wat mensen die ik wel weer eens zou willen spreken, maar die zijn nu in een disco en spreken gaat daar niet echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook. Te-ring wat doen mijn knieën pijn. Moet de twee lange diensten van aankomende week misschien heroverwegen...
Ja joh, ik roep Yiyi evenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet je gewoon lekker laten masseren.
Zeven uur ging de mijnequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat ik (onder andere doordat de wekker vanochtend om 8:30 ging) weinig zin heb om nog weg te gaan. Er zijn wat mensen die ik wel weer eens zou willen spreken, maar die zijn nu in een disco en spreken gaat daar niet echt
Ik heb de hele dag op een bureaustoel gezeten. Ik gok dat jouw werk fysiek inspannender wasquote:
Als ik ècht niet te laat mag komen word ik de hele nacht voortdurend wakker en dan denk ik dat ik te laat was. Ik was aan het opstaan toen ik me even omdraaide naar mijn wekker en zag dat het 2:40 was en dat ik nog wel even mocht slapenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik werd om kwart over zeven zomaar wakker. Da's pas irritant.
Ik heb een klasgenootje gehad die niet altijd naar de wekker keek als ze wakker werd. Zat ze midden in de nacht te ontbijten in de overtuiging dat ze zo naar school moestquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik ècht niet te laat mag komen word ik de hele nacht voortdurend wakker en dan denk ik dat ik te laat was. Ik was aan het opstaan toen ik me even omdraaide naar mijn wekker en zag dat het 2:40 was en dat ik nog wel even mocht slapen
Papa vind m ook fantastisch, wilde m met em kijken, toen ie nog dacht dat het op een normaal tijdstip wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
PS Delicatessen komt ook zo op NL2. Ken je die film?
Ik vind 'm geweldig.
Jammer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Papa vind m ook fantastisch, wilde m met em kijken, toen ie nog dacht dat het op een normaal tijdstip wasdie ga ik niet uitzitten, ik moet echt zo slapen anders kan ik morgen niet lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |