Dat is waar, maar ik heb het excuus dat ik nog niet met Lennon op de fiets de stad in kan. Lopend vind ik net te ver en te zwaar omdat je de hele stad ook nog door moet lopen. Dus... auto de enige overgebleven optie. Alleen het parkeergeld is zo belachelijk duur. Zodra Lennon op de fiets mag, ga ik meer met de fiets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Met de fiets ben je in de stad vaak sneller dan met de auto. Neemt niet weg dat ik best een auto zou willen hebben
Ik vond hem en Schillinger erg tof maar ook Ryan en Keller.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
Maar Adebisi vooral omdat hij het ook erg goed doet als Mr Eko in Lost.
Eigenlijk iedereen wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond hem en Schillinger erg tof maar ook Ryan en Keller.
Da's kut, maar.... je kunt het ook zien als een work out.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Of als je fiets kapot is en je een half uur van huis verwijderd bent......
He Yuriquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
NCIS begint over ongeveer 40 dagen weer
Yep al vond ik het soms wel een beetje overdreven dat Keller wel gepakt werd voor zijn daden maar Ryan constant er mee weg kwam.... Het helpt kennelijk als je broer de scenarist is......quote:
quote:
ja opzich zat ik er niet zo mee om met fiets op de rug naar de fietsenmaker te lopen maar wel dat de reparatie me 100 euro gaat kosten..... Nu heb ik tijdelijk een fiets van mijn nicht.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
Het oefenen voor de 100km en de Vierdaagse vond ik ook erg leuk om te doen. Ik heb het nooit erg gevonden om te lopen.
[..]
Da's kut, maar.... je kunt het ook zien als een work out.
Ik ben heel benieuwdquote:
Heel veel acteurs uit de Law & Order Franchise idd en ook uit Homicide: Life on the streets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
Het viel ons op dat heel veel van de acteurs ook in Law & Order hadden gespeeld... en als het niet daarin was, was het wel in één of andere bekende serie.
het zal deze auto niet zijn geweest. Ik heb de bloemen er zelf op geplakt, het zijn autostickers. Veel makkelijker dan schilderingen. Al ben ik nog steeds van plan een Ankh of Peaceteken te schilderen op het dak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Mijn vroegere baas bij KPN in Enschede heeft ook gereden in een rood klein autootje met geschilderde bloemen er op. Alleen waren die bloemen volgens mij een andere kleur...
tweede hands zijn ze best te betalen. Maar vraag niet wat onderhoud / onderdelen kosten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat denken jullie van [ afbeelding ] als eerste auto? Niet dat ik het geld heb, maar toch
Je pakt groots uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat denken jullie van [ afbeelding ] als eerste auto? Niet dat ik het geld heb, maar toch
Dank je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdMaar ik bedenk me net dat ik niets kan zeggen omdat jij het nog niet gezien hebt
Is best vervelend hoorquote:
Daarom waardeer ik het ook enorm.quote:
Ik ga dat ding echt niet kopen hoorquote:
Ja, dat is wel erg veel. Een nieuwe (tweedehandse) kopen is voor jou geen optie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
ja opzich zat ik er niet zo mee om met fiets op de rug naar de fietsenmaker te lopen maar wel dat de reparatie me 100 euro gaat kosten..... Nu heb ik tijdelijk een fiets van mijn nicht.....
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
Vandaag nog wel wat leuks gehoordquote:
Ja opzich wel maar ik ben zeer gehecht aan deze fiets.... echt een geweldige touringfiets....10 versnellingen maar nu zijn enkele tandwielen dusdanig beschadigd dat ze vervangen moeten worden, net als het achterwiel en de versnelling......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel erg veel. Een nieuwe (tweedehandse) kopen is voor jou geen optie?
Ik ben ook wel gehecht aan mijn fiets, vorig jaar nog voor ruim 60 euro nieuwe banden erop laten zetten.
Die 'twee woorden, negen letters' zegt me niks... link?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]Meest irritante uitspraak van 2009. Staat nog boven 'Twee woorden, negen letters' en 'Ken je die pannetjes? Zo'n setje van drie met zo'n dekseltje!'
Ik loop weer eens achter, ik ken die uitspraken niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Etcetera het volgende:Meest irritante uitspraak van 2009. Staat nog boven 'Twee woorden, negen letters' en 'Ken je die pannetjes? Zo'n setje van drie met zo'n dekseltje!'
Stamt de kever al uit 1942?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wij zijn getrouwd in een VW Keveruit mn geboortejaar.
Oh verrek jullie waren niet op Campzonequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik loop weer eens achter, ik ken die uitspraken niet.
Moet zeggen dat ik eigenlijk vind dat Natasja Froger het heel goed doet in die reclame.
Die wist ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat pannensetje is van Bert Visscher met een stuk over kamperen
Daarom werkte?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De eigenaar werkte bij een bureau tegen klimaatverandering
Oeh, dat is veel. Dan valt die honderd euro wel mee. Mocht dat een troost zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
enkele tandwielen dusdanig beschadigd dat ze vervangen moeten worden, net als het achterwiel en de versnelling......
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stamt de kever al uit 1942?
Voor zover ik weet werkt hij daar nog. Maar je weet maar nooit wat er met een totale onbekende gebeurt in een paar uur tijdquote:
Ze zijn zo knap tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Wel knap, 67 jaar jong en dan nog een baby van 6 maanden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Oh verrek jullie waren niet op Campzone
Ach ja dat is waar... maar het is wel weer een bak geld en dat voor een fiets van 10 jaar oud.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom werkte?![]()
[..]
Oeh, dat is veel. Dan valt die honderd euro wel mee. Mocht dat een troost zijn.
ja en je ziet er nog jong uit voor je leeftijd. Ik zou je geen dag boven de 52 schatten hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Wel knap, 67 jaar jong en dan nog een baby van 6 maanden.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja en je ziet er nog jong uit voor je leeftijd. Ik zou je geen dag boven de 52 schatten hoor.
Het kan ook de andere kant opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan ook de andere kant op
Tien jaar, die heeft goed zijn best gedaan. Misschien maar eens een keer ritueel begraven?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach ja dat is waar... maar het is wel weer een bak geld en dat voor een fiets van 10 jaar oud.....
Nou ook daar moet je niet aan denken zeg...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan ook de andere kant op
Dat was de allereerste vraag die ik stelde in de AKQ.quote:
Geintje juf! U kunt nog steeds zeer gemeen hard slaan zeg.....quote:
Maar het is wel iets dat je zou kunnen weten, ook al is het niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was de allereerste vraag die ik stelde in de AKQ.![]()
Niet zo'n goede vraag, want het is een gokvraag.
Wat je ook kan doen op een oubollig uitje: naar een café-biljart gaan (carambole, geen pool dus!) en dan allerlei drankjes bestellen die je normaal nooit drinkt, zoals jenever of brandewijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geintje juf! U kunt nog steeds zeer gemeen hard slaan zeg.....
Op zich is hij nog steeds goed en na die reparatie kan hij er wel weer tegen maar helaas moet ik nu dus voor een dure reparatie opdraaien nadat mijn neef's beste vriend hem even had geleend om bier te gaan halen.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tien jaar, die heeft goed zijn best gedaan. Misschien maar eens een keer ritueel begraven?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo stroef loopt tussen jou en het kassameisje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad wel erg oubollig. Zo'n bruin cafe waar Tante Sjaan in de keuken gehaktballen staat te draaien, Ome Leo achter de tap staat en Ger, Rinus, Sjaak en Bert zitten te klaverjassen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen op een oubollig uitje: naar een café-biljart gaan (carambole, geen pool dus!) en dan allerlei drankjes bestellen die je normaal nooit drinkt, zoals jenever of brandewijn
Klaverjassen is leuk!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad wel erg oubollig. Zo'n bruin cafe waar Tante Sjaan in de keuken gehaktballen staat te draaien, Ome Leo achter de tap staat en Ger, Rinus, Sjaak en Bert zitten te klaverjassen.
Dat moet je niet te vaak roepen hier. Straks roept Etcie ook weer dat ik een ouwe ben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik blijf oefenen.
Nou deze oude dame gaat even haar schoonheidsslaapje doen.![]()
Lekker slapen!!
Da's niet oubollig. Een bruin café is gewoon de NL versie van Cheers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad wel erg oubollig. Zo'n bruin cafe waar Tante Sjaan in de keuken gehaktballen staat te draaien, Ome Leo achter de tap staat en Ger, Rinus, Sjaak en Bert zitten te klaverjassen.
Hoe oud ben jij dan??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak roepen hier. Straks roept Etcie ook weer dat ik een ouwe ben.
Nou, probleem opgelost, toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
nadat mijn neef's beste vriend hem even had geleend om bier te gaan halen.....
37quote:
Doei Diaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik blijf oefenen.
Nou deze oude dame gaat even haar schoonheidsslaapje doen.![]()
Lekker slapen!!
Volgens mij kan golfer pas echt een ouwe genoemd worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak roepen hier. Straks roept Etcie ook weer dat ik een ouwe ben.
Right, een Aston Martin burgerlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Waarom wil de halve wereld zo'n verwijfde Aston Martin? Daar is echt niets stoer aan, over burgelijk gesproken...
Hij had een maand geleden mijn versnelling gemold. Dat is dus het begin van de ellende geweest maar hij zegt dat het al zo was.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, probleem opgelost, toch?![]()
Het zou toch wel netjes van hem zijn om dan minstens aan te bieden de helft van de reparatiekosten te betalen.
En anders moet hij zijn aansprakelijkheidsverzekering maar gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |