Sorry maar die vind ik ronduit lelijk, zowel van binnen als van buiten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De Citroen GT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft een collega van me, 550pkquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef MassimO het volgende:
Audi RS 6 Sedan. mooi en bloedje snel.
580 zelfs de nieuwe. Mocht dat nog niet genoeg zijn , kan je hem altijd nog naar MTM brengen , waar ze er 730 pk uithalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die heeft een collega van me, 550pk
(100pk meer dan z'n ferrari)
Maar je bent wel een van de enige met zo'n lelijke auto.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sorry maar die vind ik ronduit lelijk, zowel van binnen als van buiten.
Meh, leuk en aardig maar in zo'n auto moet je gereden worden, niet zelf rijden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:38 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Pff, met zoveel centen kocht ik gewoon een Phantom, Britse decadentie.
[ afbeelding ]
En anders een Arnage:
[ afbeelding ]
Beide in maagdelijk wit ofcourse.
Mattig (matigquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:49 schreef LangeJan het volgende:
Ik bel met GM, of ze voor mij een gloednieuwe Manta i400 willen bouwen of Transeurope Engineering voor een TE2800![]()
Maar dan met hedendaagse techniek qua remmerij en motor e.d.
Ben benieuwd of het uberhaupt kan en zo ja, wat dat moet kosten??
Mooi zo die special paint, lijkt net reflectie van gebouwen op de achtergrondquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Slim, gelijk je geld er doorheen jagen.!
[ afbeelding ]
GTR Black Edition.
Die heb ik gezien op motorshow Essen, maareh, die was gewoon op basis van een oude 2.0 GT/E. De bruin geblokte afgekloven stoelen zaten er nl. gewoon nog inquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mattig (matig) heeft rond 2005 een unieke replica van de Manta uit Manta Manta gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bel ze op, koop hem over, dan heb je de tofste Manta ooit.
Zodra ik die 27.5 miljoen euro heb krijg ik de rest van mijn leven elke maand 43000 euro netto om uit te geven,quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Slim, gelijk je geld er doorheen jagen.!
En zeker ook niet het gave vierkleuren stuur?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Die heb ik gezien op motorshow Essen, maareh, die was gewoon op basis van een oude 2.0 GT/E. De bruin geblokte afgekloven stoelen zaten er nl. gewoon nog in
Van dat perspectief, sja, dan zou ik allicht wel een leuke 7-serie kopen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zodra ik die 27.5 miljoen euro heb krijg ik de rest van mijn leven elke maand 43000 euro netto om uit te geven,
en dan gaat er niks af van de 27.5 miljoen euro op mn spaarrekening.
Ik denk dat ik me wel een auto kan veroorloven, al moet de benzineprijs dan niet teveel stijgen
Tuurlijk, als je overdreven gaat doen wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En zeker ook niet het gave vierkleuren stuur?
[..]
Van dat perspectief, sja, dan zou ik allicht wel een leuke 7-serie kopen.
Het is maar net hoe je leeft. Dan koop je dat leuke huis van 4 miljoen. Heb je echter wel een ton per jaar aan personeel, onderhoud, stookkosten, stroom. Je ferrari heeft een nieuwe koppeling van 18.000 euro nodig. Kijk, dan kun je maar zo 27 miljoen in een paar jaar er doorheen jagen.
Ja maar het gaat hier om de auto, niet hoe je zou leven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je overdreven gaat doen wel.
Maar als je het beschaafd houdt - zeg een huis van een miljoen, eenmalig een auto van een ton of anderhalf,
hoef je niet eens al te ongemakkelijk te leven van die 5 ton rente per jaar.
Commie!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Estolan het volgende:
PS. je kan het beter op de bank zetten ( ASN bv met 4,5% ) en dan gewoon lekker leven, geld maakt niet gelukkig, het helpt alleen een beetje mee
...En je rijdt in een fokking Ford Fiestaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef pro2call het volgende:
[ afbeelding ]
305 pk, 440 Nm, een gewicht van 1.468 kg, 0-100 in 5,9 seconden en een top van 263 km/h. En voor de milieuneukers onder ons: een verbruik van 9,4 l/100 km en een CO2-uitstoot van 225 g/km.
Zie ik dat nou goed, dan koop je een terreinwagen en dan laat je 'm verlagen ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:55 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
Range rover sport Overfinch.
Dat zie je inderdaad goed. Een verlaagde terreinwagen in sport uitvoering; hypocrisie ten topquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed, dan koop je een terreinwagen en dan laat je 'm verlagen ?
Ja nee, dat is het dan weer niet he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad goed. Een verlaagde terreinwagen in sport uitvoering; hypocrisie ten top
Ik vind het nogal vreemd dat je een terreinwagen wilt; in den beginne gemaakt voor het terrein en langzaam rijden. En hem dan gaat verlagen en opvoeren, zodat hij op de normale weg beter presteertquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja nee, dat is het dan weer niet he.
In zo'n auto zou ik me een mix voelen tussen een voetballer met vmbo en een 'rapper' zonder vmbo
Tuurlijk, 10 september ga ik de jackpot weer winnen, dus ik kan weer doorfantaserenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:17 schreef D. het volgende:
Topic kan wel dicht, of fantaseren we alvast voor de trekking van volgende maand?
Nee man, iedereen heeft toch wel een idee welke auto hij/zij zou kopen na het winnen van een jackpot?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:17 schreef D. het volgende:
Topic kan wel dicht, of fantaseren we alvast voor de trekking van volgende maand?
Ja hoor, stuk of 10quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee man, iedereen heeft toch wel een idee welke auto hij/zij zou kopen na het winnen van een jackpot?
Ik bedoelde dan ook postenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gewonnen, dus iets te voorbarig om nu al de bestelformulieren in te vullen
Ik zie een Range rover ook niet als een terreinwagen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd dat je een terreinwagen wilt; in den beginne gemaakt voor het terrein en langzaam rijden. En hem dan gaat verlagen en opvoeren, zodat hij op de normale weg beter presteert
Ow, het lijstje, ff denken hoorquote:
Blablablaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben er inmiddels uit!
Ik ga morgen de M5 touring bestellen, kan niet wachten tot hij arriveert.
[ afbeelding ]
Als je die kunt betalen kun je net zo goed een mooie auto kopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben er inmiddels uit!
Ik ga morgen de M5 touring bestellen, kan niet wachten tot hij arriveert.
[ afbeelding ]
Ik niet. Ik heb al de auto die ik wil.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
Nee man, iedereen heeft toch wel een idee welke auto hij/zij zou kopen na het winnen van een jackpot?
zelfs met 27 miljoen moet je gewoon 18 zijn en een rijbewijs hebben om auto te mogen rijden hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:19 schreef LockonStratos het volgende:
Voor op de chique tour:
[ afbeelding ]
Dagelijks gebruik:
[ afbeelding ]
Extravagante sportwagen:
[ afbeelding ]
of de Zonda F
En als leuke toy erbij:
[ afbeelding ]
En nou moet ik natuurlijk gaan vragen welke auto je hebt ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb al de auto die ik wil.
Het zou mij op zich wel geinig lijken om de hele collectie Groep B auto's te verzamelen oid, maar voor dat soort geintjes is 27,5 mio natuurlijk weer te weinig.
Een leuk flesje opentrekken. Daarna verder zien. Het heeft sowieso geen zin om je voor te bereiden op iets wat toch niet kan gebeuren.
Stomme Friesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
En nou moet ik natuurlijk gaan vragen welke auto je hebt ofzo?![]()
Ooh, zit het zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.
Maar belangrijker: het heeft geen zin om iets te plannen voor een situatie waar je niet in terecht kan komen.
quote:
Mensen die onzinnige afkorten verzinnenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.
Maar belangrijker: het heeft geen zin om iets te plannen voor een situatie waar je niet in terecht kan komen.
Een verlengde en verhoogde CX/XM/DS/enzovoorts is minder uniek. Maar zelf zou ik wel meer auto's kopen hoor. Maar waarschijnlijk niet de dure bakken die anderen in dit topic noemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel een vette auto, daar niet van, maar om alleen zo'n ding te kopen met 27m in je achterzak?
Die heb ik nuquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef Pas259 het volgende:
Kzou het gewoon lekker normaal houden.
[ afbeelding ]
Open er een topic over in KLB!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Mensen die onzinnige afkorten verzinnen
Bedankt voor de credits, maar jij snapt het anders ook niet helemaal... Die Koenigsegg is top, maar..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus, wat komen jullie met 'alledaagse' auto's aanzetten. Alle Audi's, BMWs, Ford's (_!) vallen allemaal af.
De enige die met fatsoenlijke auto's aan kwam zetten zijn TS, bluuf, This_World_Is_Lost, Cmonv, kevin20vt en ikzelf natuurlijk (). Ik zou een Koenigsegg CCXR kopen of een Aston Martin DBS
![]()
Plaatje voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Misschien niet die kleur, maar zoiets.
[ afbeelding ]
In Britisch Racing Green, offcourse
Geen van die auto's is erg praktisch als je lekker door europa gaat touren of boodschappen doet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Bedankt voor de credits, maar jij snapt het anders ook niet helemaal... Die Koenigsegg is top, maar..
Waarom wil de halve wereld zo'n verwijfde Aston Martin? Daar is echt niets stoer aan, over burgelijk gesproken... Het is een homo bak die eruit ziet alsof de ontwerper niet kon beslissen of hij nu een racewagen wilde bouwen of een boodschappenkarretje. Dan kan je net zo goed gelijk een Audi kopen.
Wat je beter kan bestellen al win je de jackpot is een Porche Carrera GT, met dat geile kontje
[ afbeelding ]
Daarnaast een Morgan Roadster, lekker wind door je haren.
[ afbeelding ]
Als je kapsel dan toch al door de war is gewaaid, kan je voor de lol net zo goed een Caterham erbij kopen.
[ afbeelding ]
En een Ascari KZ1, en dan ook zo laten bestickeren![]()
[ afbeelding ]
Oe, Morgan! Helemaal vergeten! Wat een geile karretjes. Nieuwe techniek in een retro jasje. Moeten meer merken doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Daarnaast een Morgan Roadster, lekker wind door je haren.
[ afbeelding ]
Mensen die m.i. een bijzondere afkorting vinden en zelfs denken dat de ander die verzonnen heeft...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef LockonStratos het volgende:
Mensen die onzinnige afkorten verzinnen
een Aston wel praktischer? lekker om de 300 a 400 kilometer tanken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geen van die auto's is erg praktisch als je lekker door europa gaat touren of boodschappen doet.
Dan is een Aston toch een stuk fijner
Geld zat tochquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef Pas259 het volgende:
[..]
een Aston wel praktischer? lekker om de 300 a 400 kilometer tanken.
Zou jij jouw 964 met 27,5 miljoen niet naar "Ap Car Design" gaan? Hoef je wat mij betreft niets erbij te kopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel tanken. 1 van de redenen dat ik ben overgestapt op diesel.quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef kevin20vt het volgende:
Als je diesel rijdt, hoef je dan niet meer te tanken?
Zo erg is dat niet en je hebt zo wel snel een bluray verdient met de freebees...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef Pas259 het volgende:
lekker om de 300 a 400 kilometer tanken.
Ik heb mijn 964 inmiddels verkocht en ben over op een waterkoker... Ik mis het geluid van de 964 wel, maar ik heb er 530pk voor terug, dus het is een aardige ruil geweest.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef kevin20vt het volgende:
Zou jij jouw 964 met 27,5 miljoen niet naar "Ap Car Design" gaan? Hoef je wat mij betreft niets erbij te kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |