Stomme Friesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
En nou moet ik natuurlijk gaan vragen welke auto je hebt ofzo?![]()
Ooh, zit het zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.
Maar belangrijker: het heeft geen zin om iets te plannen voor een situatie waar je niet in terecht kan komen.
quote:
Mensen die onzinnige afkorten verzinnenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.
Maar belangrijker: het heeft geen zin om iets te plannen voor een situatie waar je niet in terecht kan komen.
Een verlengde en verhoogde CX/XM/DS/enzovoorts is minder uniek. Maar zelf zou ik wel meer auto's kopen hoor. Maar waarschijnlijk niet de dure bakken die anderen in dit topic noemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel een vette auto, daar niet van, maar om alleen zo'n ding te kopen met 27m in je achterzak?
Die heb ik nuquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef Pas259 het volgende:
Kzou het gewoon lekker normaal houden.
[ afbeelding ]
Open er een topic over in KLB!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Mensen die onzinnige afkorten verzinnen
Bedankt voor de credits, maar jij snapt het anders ook niet helemaal... Die Koenigsegg is top, maar..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus, wat komen jullie met 'alledaagse' auto's aanzetten. Alle Audi's, BMWs, Ford's (_!) vallen allemaal af.
De enige die met fatsoenlijke auto's aan kwam zetten zijn TS, bluuf, This_World_Is_Lost, Cmonv, kevin20vt en ikzelf natuurlijk (). Ik zou een Koenigsegg CCXR kopen of een Aston Martin DBS
![]()
Plaatje voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Misschien niet die kleur, maar zoiets.
[ afbeelding ]
In Britisch Racing Green, offcourse
Geen van die auto's is erg praktisch als je lekker door europa gaat touren of boodschappen doet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Bedankt voor de credits, maar jij snapt het anders ook niet helemaal... Die Koenigsegg is top, maar..
Waarom wil de halve wereld zo'n verwijfde Aston Martin? Daar is echt niets stoer aan, over burgelijk gesproken... Het is een homo bak die eruit ziet alsof de ontwerper niet kon beslissen of hij nu een racewagen wilde bouwen of een boodschappenkarretje. Dan kan je net zo goed gelijk een Audi kopen.
Wat je beter kan bestellen al win je de jackpot is een Porche Carrera GT, met dat geile kontje
[ afbeelding ]
Daarnaast een Morgan Roadster, lekker wind door je haren.
[ afbeelding ]
Als je kapsel dan toch al door de war is gewaaid, kan je voor de lol net zo goed een Caterham erbij kopen.
[ afbeelding ]
En een Ascari KZ1, en dan ook zo laten bestickeren![]()
[ afbeelding ]
Oe, Morgan! Helemaal vergeten! Wat een geile karretjes. Nieuwe techniek in een retro jasje. Moeten meer merken doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Daarnaast een Morgan Roadster, lekker wind door je haren.
[ afbeelding ]
Mensen die m.i. een bijzondere afkorting vinden en zelfs denken dat de ander die verzonnen heeft...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef LockonStratos het volgende:
Mensen die onzinnige afkorten verzinnen
een Aston wel praktischer? lekker om de 300 a 400 kilometer tanken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geen van die auto's is erg praktisch als je lekker door europa gaat touren of boodschappen doet.
Dan is een Aston toch een stuk fijner
Geld zat tochquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef Pas259 het volgende:
[..]
een Aston wel praktischer? lekker om de 300 a 400 kilometer tanken.
Zou jij jouw 964 met 27,5 miljoen niet naar "Ap Car Design" gaan? Hoef je wat mij betreft niets erbij te kopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel tanken. 1 van de redenen dat ik ben overgestapt op diesel.quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef kevin20vt het volgende:
Als je diesel rijdt, hoef je dan niet meer te tanken?
Zo erg is dat niet en je hebt zo wel snel een bluray verdient met de freebees...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef Pas259 het volgende:
lekker om de 300 a 400 kilometer tanken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |