quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja en je ziet er nog jong uit voor je leeftijd. Ik zou je geen dag boven de 52 schatten hoor.
Het kan ook de andere kant opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan ook de andere kant op
Tien jaar, die heeft goed zijn best gedaan. Misschien maar eens een keer ritueel begraven?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach ja dat is waar... maar het is wel weer een bak geld en dat voor een fiets van 10 jaar oud.....
Nou ook daar moet je niet aan denken zeg...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan ook de andere kant op
Dat was de allereerste vraag die ik stelde in de AKQ.quote:
Geintje juf! U kunt nog steeds zeer gemeen hard slaan zeg.....quote:
Maar het is wel iets dat je zou kunnen weten, ook al is het niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was de allereerste vraag die ik stelde in de AKQ.![]()
Niet zo'n goede vraag, want het is een gokvraag.
Wat je ook kan doen op een oubollig uitje: naar een café-biljart gaan (carambole, geen pool dus!) en dan allerlei drankjes bestellen die je normaal nooit drinkt, zoals jenever of brandewijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geintje juf! U kunt nog steeds zeer gemeen hard slaan zeg.....
Op zich is hij nog steeds goed en na die reparatie kan hij er wel weer tegen maar helaas moet ik nu dus voor een dure reparatie opdraaien nadat mijn neef's beste vriend hem even had geleend om bier te gaan halen.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tien jaar, die heeft goed zijn best gedaan. Misschien maar eens een keer ritueel begraven?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo stroef loopt tussen jou en het kassameisje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad wel erg oubollig. Zo'n bruin cafe waar Tante Sjaan in de keuken gehaktballen staat te draaien, Ome Leo achter de tap staat en Ger, Rinus, Sjaak en Bert zitten te klaverjassen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen op een oubollig uitje: naar een café-biljart gaan (carambole, geen pool dus!) en dan allerlei drankjes bestellen die je normaal nooit drinkt, zoals jenever of brandewijn
Klaverjassen is leuk!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad wel erg oubollig. Zo'n bruin cafe waar Tante Sjaan in de keuken gehaktballen staat te draaien, Ome Leo achter de tap staat en Ger, Rinus, Sjaak en Bert zitten te klaverjassen.
Dat moet je niet te vaak roepen hier. Straks roept Etcie ook weer dat ik een ouwe ben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik blijf oefenen.
Nou deze oude dame gaat even haar schoonheidsslaapje doen.![]()
Lekker slapen!!
Da's niet oubollig. Een bruin café is gewoon de NL versie van Cheers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad wel erg oubollig. Zo'n bruin cafe waar Tante Sjaan in de keuken gehaktballen staat te draaien, Ome Leo achter de tap staat en Ger, Rinus, Sjaak en Bert zitten te klaverjassen.
Hoe oud ben jij dan??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak roepen hier. Straks roept Etcie ook weer dat ik een ouwe ben.
Nou, probleem opgelost, toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
nadat mijn neef's beste vriend hem even had geleend om bier te gaan halen.....
37quote:
Doei Diaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik blijf oefenen.
Nou deze oude dame gaat even haar schoonheidsslaapje doen.![]()
Lekker slapen!!
Volgens mij kan golfer pas echt een ouwe genoemd worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak roepen hier. Straks roept Etcie ook weer dat ik een ouwe ben.
Right, een Aston Martin burgerlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Waarom wil de halve wereld zo'n verwijfde Aston Martin? Daar is echt niets stoer aan, over burgelijk gesproken...
Hij had een maand geleden mijn versnelling gemold. Dat is dus het begin van de ellende geweest maar hij zegt dat het al zo was.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, probleem opgelost, toch?![]()
Het zou toch wel netjes van hem zijn om dan minstens aan te bieden de helft van de reparatiekosten te betalen.
En anders moet hij zijn aansprakelijkheidsverzekering maar gebruiken.
Zie je, geeft je meteen weer een goed gevoel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan ik...![]()
Anyway, deze jongedame gaat nu echt slapen![]()
Lekkere "vrienden" heb je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij had een maand geleden mijn versnelling gemold. Dat is dus het begin van de ellende geweest maar hij zegt dat het al zo was.....
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je, geeft je meteen weer een goed gevoel.
Het is de beste vriend van mijn neefje. Het is dat mijn neef het me verboden heeft om verhaal te gaan halen bij hem.....quote:
Lekkere neef heb je dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is de beste vriend van mijn neefje. Het is dat mijn neef het me verboden heeft om verhaal te gaan halen bij hem.....
Amen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
Verbrande popcorn stinkt
2 x ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
Verbrande popcorn stinkt en popcorn te kort laten poffen heb je te weinig
Ja dat is hij zeker ja. Heel eng corpsballetje....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
Wat een eikel.![]()
Ik ben nu heel streng geworden, ik leen geen 'kostbare' dingen meer uit aan bepaalde mensen.
Ik twijfel over een derde pogingquote:
Laatste zakje popcorn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel over een derde poging
Dat is dus het ergste. Mijn fiets werd dus ongevraagd gebruikt...... Sleutel lag op tafel en ik was even boven aan het gamen met een paar anderen......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
Dan betaalt jouw neefje toch?![]()
Wat scheef. Waarom moet jij voor die 100 euro opdraaien als jij zo aardig bent geweest om iemand je fiets te lenen?
Dan is het alles of niets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:56 schreef Etcetera het volgende:
In elk geval het laatste zakje popcorn dat ik bij me heb
Dat is fucked.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is dus het ergste. Mijn fiets werd dus ongevraagd gebruikt...... Sleutel lag op tafel en ik was even boven aan het gamen met een paar anderen......
Geld van mijn neefje krijgen.... je geld terug krijgen van Icesave is makkelijker.....
Over dat laatste gesproken: bijzonder lafhartig dat IJsland alsnog zwicht voor die gierige Nederlanders en Britten die hun geld bij Icesave hadden opgeslagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is dus het ergste. Mijn fiets werd dus ongevraagd gebruikt...... Sleutel lag op tafel en ik was even boven aan het gamen met een paar anderen......
Geld van mijn neefje krijgen.... je geld terug krijgen van Icesave is makkelijker.....
Ja zeker ja. Maar ik zal mijn fiets dus moeten laten maken of een goedkopere nieuwe kopen.....quote:
U riep?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over dat laatste gesproken: bijzonder lafhartig dat IJsland alsnog zwicht voor die gierige Nederlanders en Britten die hun geld bij Icesave hadden opgeslagen.
Die vriend van mijn neefje bij je op bezoek?quote:
Teveel popcorn?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Etcetera het volgende:
Dat betwijfel ikMaar iets met magnetron opendrukken als die nog bezig is en *poof* stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |