Zie je, geeft je meteen weer een goed gevoel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan ik...![]()
Anyway, deze jongedame gaat nu echt slapen![]()
Lekkere "vrienden" heb je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij had een maand geleden mijn versnelling gemold. Dat is dus het begin van de ellende geweest maar hij zegt dat het al zo was.....
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je, geeft je meteen weer een goed gevoel.
Het is de beste vriend van mijn neefje. Het is dat mijn neef het me verboden heeft om verhaal te gaan halen bij hem.....quote:
Lekkere neef heb je dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is de beste vriend van mijn neefje. Het is dat mijn neef het me verboden heeft om verhaal te gaan halen bij hem.....
Amen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
Verbrande popcorn stinkt
2 x ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
Verbrande popcorn stinkt en popcorn te kort laten poffen heb je te weinig
Ja dat is hij zeker ja. Heel eng corpsballetje....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
Wat een eikel.![]()
Ik ben nu heel streng geworden, ik leen geen 'kostbare' dingen meer uit aan bepaalde mensen.
Ik twijfel over een derde pogingquote:
Laatste zakje popcorn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel over een derde poging
Dat is dus het ergste. Mijn fiets werd dus ongevraagd gebruikt...... Sleutel lag op tafel en ik was even boven aan het gamen met een paar anderen......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
Dan betaalt jouw neefje toch?![]()
Wat scheef. Waarom moet jij voor die 100 euro opdraaien als jij zo aardig bent geweest om iemand je fiets te lenen?
Dan is het alles of niets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:56 schreef Etcetera het volgende:
In elk geval het laatste zakje popcorn dat ik bij me heb
Dat is fucked.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is dus het ergste. Mijn fiets werd dus ongevraagd gebruikt...... Sleutel lag op tafel en ik was even boven aan het gamen met een paar anderen......
Geld van mijn neefje krijgen.... je geld terug krijgen van Icesave is makkelijker.....
Over dat laatste gesproken: bijzonder lafhartig dat IJsland alsnog zwicht voor die gierige Nederlanders en Britten die hun geld bij Icesave hadden opgeslagen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is dus het ergste. Mijn fiets werd dus ongevraagd gebruikt...... Sleutel lag op tafel en ik was even boven aan het gamen met een paar anderen......
Geld van mijn neefje krijgen.... je geld terug krijgen van Icesave is makkelijker.....
Ja zeker ja. Maar ik zal mijn fiets dus moeten laten maken of een goedkopere nieuwe kopen.....quote:
U riep?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over dat laatste gesproken: bijzonder lafhartig dat IJsland alsnog zwicht voor die gierige Nederlanders en Britten die hun geld bij Icesave hadden opgeslagen.
Die vriend van mijn neefje bij je op bezoek?quote:
Teveel popcorn?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Etcetera het volgende:
Dat betwijfel ikMaar iets met magnetron opendrukken als die nog bezig is en *poof* stuk
quote:
Oeps overheen gelezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef Etcetera het volgende:
Zoals ik al zei: magnetron opengetrokken terwijl die nog bezig was. Blijkbaar vond de magnetron dat niet zo aardig
Ja niks, wachten tot morgenquote:
OZ is net als Prison Break een serie over een Amerkaanse gevangenis. Maar dan een stuk harder, heftiger en beter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Soemp en Diaan, er komen zelfs nog twee seizoenen LOSTalleen nog wel 5 maanden wachten
in september begint de rest wat ik volg: grey's anatomy, private practice, how i met your mother.
Dexter is ook tof voor de mensen die nog een serie zoeken![]()
En wat is Oz? Dat ken ik helemaal niet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Dexter is ook tof voor de mensen die nog een serie zoeken![]()
Geen van de vaste mensen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga slapen. Dit is by far de slechtste Vrijdag Freaknacht ooit.
7:00 sta ik weer op.
Doet ie het dan weer?quote:
Misschienquote:
En het is niet echt een aanrader dat zakje popcorn alsnog leeg te eten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
MisschienMaar nu kunnen we toch niks veranderen
Wel goed voor de werkgelegenheid van tandartsen.quote:
Dat pad is inderdaad helemaal op blote voeten. Over puntige steentjes ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie zijn dus echt serieus bezig met het lopen, hè?![]()
't Is vast een stomme vraag, maar loop je dat pad echt helemaal op blote voeten?
Tip tegen blaren: Gehwol voetcrème!
Deze grijze tube: [ afbeelding ]
En naadloze sokken.
Ohw, van mij mogen ze het wel afronden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Soemp en Diaan, er komen zelfs nog twee seizoenen LOST![]()
Om 16.00 uur begint het, tot en met dinsdagavondquote:
Dat lijkt weer traditioneel lowlands weer te worden ja. Toch baal ik nog wel een beetje dat ik te laat was met de kaartjes dit jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vermoed dat de Lowlandstemperaturen gaan oplopen tot Werchterhoogten
[ afbeelding ]
Dag 14 van wat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:54 schreef Neleos het volgende:
Verder wou ik nog even melden dat dit dag 14 is.
Je wordt niet perse geacht om dat te vragen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu wordt ik geacht te vragen wat dag 14 betekent.
Neleos, wat betekent dag 14? Je 14e vakantiedag?
Nem was me voor![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je wordt niet perse geacht om dat te vragen hoor.Maar stoppen met roken dus.
Yeps... zie één van de vorige topics hoe en waarom..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hee Diaan. Jij hier?![]()
Lang niet gesproken. Alles goed?
Ik zal ff zoeken zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps... zie één van de vorige topics hoe en waarom..![]()
Ja hoor alles gaat goed. Met jou ook?
Woon je nog in Enschede? Daar achter onze vorige woning?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zal ff zoeken zo.
Met mij ook alles prima hoor.
Yep. Nog steeds op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Woon je nog in Enschede? Daar achter onze vorige woning?
Bevalt dus goed...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds op dezelfde plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |