quote:
Oeps overheen gelezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef Etcetera het volgende:
Zoals ik al zei: magnetron opengetrokken terwijl die nog bezig was. Blijkbaar vond de magnetron dat niet zo aardig
Ja niks, wachten tot morgenquote:
OZ is net als Prison Break een serie over een Amerkaanse gevangenis. Maar dan een stuk harder, heftiger en beter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Soemp en Diaan, er komen zelfs nog twee seizoenen LOSTalleen nog wel 5 maanden wachten
in september begint de rest wat ik volg: grey's anatomy, private practice, how i met your mother.
Dexter is ook tof voor de mensen die nog een serie zoeken![]()
En wat is Oz? Dat ken ik helemaal niet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Dexter is ook tof voor de mensen die nog een serie zoeken![]()
Geen van de vaste mensen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga slapen. Dit is by far de slechtste Vrijdag Freaknacht ooit.
7:00 sta ik weer op.
Doet ie het dan weer?quote:
Misschienquote:
En het is niet echt een aanrader dat zakje popcorn alsnog leeg te eten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
MisschienMaar nu kunnen we toch niks veranderen
Wel goed voor de werkgelegenheid van tandartsen.quote:
Dat pad is inderdaad helemaal op blote voeten. Over puntige steentjes ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie zijn dus echt serieus bezig met het lopen, hè?![]()
't Is vast een stomme vraag, maar loop je dat pad echt helemaal op blote voeten?
Tip tegen blaren: Gehwol voetcrème!
Deze grijze tube: [ afbeelding ]
En naadloze sokken.
Ohw, van mij mogen ze het wel afronden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Soemp en Diaan, er komen zelfs nog twee seizoenen LOST![]()
Om 16.00 uur begint het, tot en met dinsdagavondquote:
Dat lijkt weer traditioneel lowlands weer te worden ja. Toch baal ik nog wel een beetje dat ik te laat was met de kaartjes dit jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vermoed dat de Lowlandstemperaturen gaan oplopen tot Werchterhoogten
[ afbeelding ]
Dag 14 van wat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:54 schreef Neleos het volgende:
Verder wou ik nog even melden dat dit dag 14 is.
Je wordt niet perse geacht om dat te vragen hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu wordt ik geacht te vragen wat dag 14 betekent.
Neleos, wat betekent dag 14? Je 14e vakantiedag?
Nem was me voor![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je wordt niet perse geacht om dat te vragen hoor.Maar stoppen met roken dus.
Yeps... zie één van de vorige topics hoe en waarom..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hee Diaan. Jij hier?![]()
Lang niet gesproken. Alles goed?
Ik zal ff zoeken zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps... zie één van de vorige topics hoe en waarom..![]()
Ja hoor alles gaat goed. Met jou ook?
Woon je nog in Enschede? Daar achter onze vorige woning?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zal ff zoeken zo.
Met mij ook alles prima hoor.
Yep. Nog steeds op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Woon je nog in Enschede? Daar achter onze vorige woning?
Bevalt dus goed...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds op dezelfde plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |