quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
let je ook op de schermpjes dan?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en een dvd van Fabeltjeskrant
slaapsequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:33 schreef MaJo het volgende:
ik ga mijn bedje opzoeken en uitslapen totdat ik een keer wakker word
Truste MaJo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:33 schreef MaJo het volgende:
ik ga mijn bedje opzoeken en uitslapen totdat ik een keer wakker word
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:09 schreef MaJo het volgende:
Kitty heeft zich inmiddels naast me genesteld. Dat wordt een goed slaapje
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:38 schreef Yurithemaster het volgende:
en cobra al leuke recepten gevonden?:
maar even doorspelen aan de veldkeuken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Mijn favoriet is op dit moment toch nog wel de big ass burger.
Ik heb het recept en de foto's al veilig gesteld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar even doorspelen aan de veldkeuken?
Oeps, ja. Sorry Soempiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Siempie = Soempie?
ik vind het wel een leuke, die houden we erin
Ik ben 26, hij 30, dus we hebben nog wel even de tijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
LadyBlack, hoezo 2 jaar bij elkaar te vroeg? Als je zeker bent van elkaar, het kan en je wilt allebei... let's go for it.![]()
Ik zou nog wel eerst even de studie afmaken trouwens. En ik weet niet hoe oud/jong je bent, maar het is ook wel lekker om eerst even een baan te zoeken en lekker genieten van vakanties enz.
![]()
Ze zullen misschien wel populair zijn, maar niet bij types die jatten denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
Een vraagje aan de studentes hier. Bij de Hema zag ik een leuke fietstas, maar ik ben bang dat dat gestolen wordt in een studentenstad.Ervaring mee?
Oke trouwen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, wat een vrolijke ochtendmensen
Schuif aan, het ontbijt staat klaar
[ afbeelding ]
Mmm een full breakfast.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, wat een vrolijke ochtendmensen
Schuif aan, het ontbijt staat klaar
[ afbeelding ]
Ja kennelijk heb ik dat ontbijt verdient he?quote:
Waardeloos aanzoek hoor.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eh, nee dat vindt mn vriend vast niet leuk
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, was je gisteren naar Pearl Jam? Vet
Hij had beter gelijk kunnen vragen om te neuken. Net zo'n grote kans van slagen, maar dan heb je er in ieder geval direct profijt van mocht je overhoopt een "ja" krijgenquote:
Wauw... was die jongen omgekomen in de drukte bij hun concert daar? Lijkt me heftig dan nu voor die familiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Zelfs het geluid was goed
En als ik het goed begreep was de familie van die jongen die jaren geleden bij Roskilde omgekomen is, er ook bij. Daar droegen ze nog een nummer aan op
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had beter gelijk kunnen vragen om te neuken. Net zo'n grote kans van slagen, maar dan heb je er in ieder geval direct profijt van mocht je overhoopt een "ja" krijgen
En opeens was dat slechte aanzoek zo'n slechte opmerking nog niet...quote:
Heeft Ofyles jou ook al gehackt, ben je bezopen, of ben ik degene die er niks meer van snapt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:45 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
En opeens was dat slechte aanzoek zo'n slechte opmerking nog niet...
Dat deden ze in Nijmegen ook .Was best indrukwekkend toen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Zelfs het geluid was goed
En als ik het goed begreep was de familie van die jongen die jaren geleden bij Roskilde omgekomen is, er ook bij. Daar droegen ze nog een nummer aan op
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had beter gelijk kunnen vragen om te neuken. Net zo'n grote kans van slagen, maar dan heb je er in ieder geval direct profijt van mocht je overhoopt een "ja" krijgen
Vergeleken bij wat Nem voorstelde vond ik dat aanzoek inderdaad een stuk beschaafder nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft Ofyles jou ook al gehackt, ben je bezopen, of ben ik degene die er niks meer van snapt?
Gelukkig begrijp jij het welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vergeleken bij wat Nem voorstelde vond ik dat aanzoek inderdaad een stuk beschaafder nog
En toch is het nee![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw... was die jongen omgekomen in de drukte bij hun concert daar?
quote:Lijkt me heftig dan nu voor die familie
Mijn voorstel was puur illustratiefquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vergeleken bij wat Nem voorstelde vond ik dat aanzoek inderdaad een stuk beschaafder nog
En toch is het nee![]()
Als ik moest kiezen zou ik toch niet zomaar meteen met iemand trouwenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En toch is het nee![]()
Maar dus wel gelijk het bed induiken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen zou ik toch niet zomaar meteen met iemand trouwen
als ik dan toch moet kiezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dus wel gelijk het bed induiken.
Ow nog tijd genoeg, lekker gaan genieten!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, dat viel nogal mee![]()
[..]
Ik ben 26, hij 30, dus we hebben nog wel even de tijden het is natuurlijk ook wel leuk om die nog een tijdje met zn tweetjes door te brengen
Heb nog genoeg leuke plannetjes in elk geval
[..]
Heb je niet op zitten letten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nog tijd genoeg, lekker gaan genieten!!
Nem, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens meer weet of die nabestaanden er toen waren en of ze een nummer aan hem hebben opgedragen.
Lekker, dan krijg je als het feest is afgelopen broodjes en koffiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:07 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ik schijn opeens behoefte te hebben aan een "Twentse Wedding Planner"
quote:
Is dat niet normaal dan? Ik ken niet anders, maar ik ja ik woon ook al jaar en dag in Twente. Ik vind een intiemer bruiloft leuker trouwens. Ik heb beide gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker, dan krijg je als het feest is afgelopen broodjes en koffieja midden in de nacht dus he
Twentse bruiloften zijn best leuk
wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog vakantie.
Thanksquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:59 schreef wyccie het volgende:
Ha, toevallig wilde ik jullie nog veel plezier wensen met de wandeling.![]()
Heerlijk dagje om te lopen.
Hoe lang ben je al wakker dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
ik kan verdulleme niet meer uitslapenshite ritme
Sinds 11 uurquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al wakker dan?Opzich is kwart voor 12 toch best lang uitslapen?
Waarvoor moet je bloed laten prikken, nog steeds onderzoeken?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds 11 uuren op zich is dat best uitslapen maar niet als je gewend bent om tot 3 uur 's middags te tukken
![]()
Ah, liever tabletjes natuurlijk, ik zal duimenquote:bloed is nog steeds voor onderzoekenze gaan nu kijken of de vitamine B12 tabletten aanslaan of dat ik wekelijkse injecties moet gaan krijgen
Nee, en ik ben een narcistische kanibaal met hongerquote:
Probeer de kaasschaaf anders, werkt erg goed kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, en ik ben een narcistische kanibaal met honger
Dit ging ook primaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
Probeer de kaasschaaf anders, werkt erg goed kan ik je uit ervaring vertellen
Zo, dat is snel, gister twijfelde je nogquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo, dat is snel, gister twijfelde je nog
Misschien ga ik nog een ouderwets tukkie doen vanmiddagquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan is het wel wat kort jamaar nu voel je je vast beter
![]()
[..]
Ah, liever tabletjes natuurlijk, ik zal duimen
Dat was een afleidingsmanoeuvrequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo, dat is snel, gister twijfelde je nog
Bang dat je leraar anders gaat klagen over gebrek aan vooruitgang?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:59 schreef MaJo het volgende:
Ik heb bedacht wat ik mooi op mijn vrije dag kan doen, gitaar weer eens oefenen![]()
Meer dat ik indruk op hem wil makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:14 schreef zebaz het volgende:
[..]
Bang dat je leraar anders gaat klagen over gebrek aan vooruitgang?
Ik doe het ook wel voor mezelf hoorquote:
wat heb je toch een druk levenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:59 schreef MaJo het volgende:
Ik heb bedacht wat ik mooi op mijn vrije dag kan doen, gitaar weer eens oefenen![]()
Yer I knowquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat heb je toch een druk leven
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ga eerst even How I met your Mother kijken en misschien stiekem tukken
AKO?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:17 schreef zebaz het volgende:
Ik moet morgen ook werken in Amsterdam, of eigenlijk in het altijd boeiend Duivendrecht.
zebaz is webhoster dus lijkt me sterk dat hij bij de AKO gaat werkenquote:
Laat die vraag maar zitten, ik vraag teveel zeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
zebaz is webhoster dus lijkt me sterk dat hij bij de AKO gaat werken
Misschien zelfs 30 graden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanmorgen niet... morgen wordt het nog warmer.
Redelijk.... weer afgewezen voor een sollicitatie en mijn fiets is stuk.....quote:
wat is erger?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Redelijk.... weer afgewezen voor een sollicitatie en mijn fiets is stuk.....
Die fiets..... Ik doe alles op de fiets....en het gaat me zo'n 100 euro kosten om hem te laten maken....quote:
Ah dat is mooi. Beetje rust op zijn tijd is altijd goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mag niet klagen (dat mag dan niet)
Drukke week gehad, maar nu weekend. Zondag verjaardag en voor de rest niet veel![]()
Het is zoals de laatste week, rustig.
Ja beetje op zijn tijd is ook leuk maar soms vind ik het heerlijk dat ik een heel weekend niks hoef. Gewoon een beetje hangen, tv kijken enz.quote:
Zo een verlengblok toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:09 schreef zebaz het volgende:
[..]
Powerswitch wisselen voor een nieuw-maar-vermoedelijk-net-zo-brak exemplaar
aanvulling daarop: schoonmaken en administratie doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja beetje op zijn tijd is ook leuk maar soms vind ik het heerlijk dat ik een heel weekend niks hoef. Gewoon een beetje hangen, tv kijken enz.
Ja dat zijn dan weer mindere dingen die je dan doet zo'n weekend idd maar ik vind het dan wel weer heerlijk om zaterdagavond en de hele zondag in een opgeruimd huis te kunnen niksen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aanvulling daarop: schoonmaken en administratie doen
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
majo... ik ga morgen niet langs kunnen komen, moet dus werken en daarna ook drukMaar maandag gaan we wat drinken, toch?
Ah dan komt het dus goed uit dat ik niet meer kan uitslapenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry MaJo om je dit te moeten vertellen:
http://www.ad.nl/diagnose/3430059/Uitslapen_is_gevaarlijk.html
Ik zal je daarin op je woord moeten geloven.... Ik kijk nooit top gear eigenlijk.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb je wel weer een punt.
Constatering: Oude afleveringen van Top Gear zijn minder grappig/ gedateerd
Oooh maar ben dan wel benieuwd naar de verhalenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maakt niet uiten zondag werk ik ook als je nog langs wil komen
Yep maandag drankje doen
hoop alleen dat ik niet al te gaar ben van mijn eerste stagedag
zoals een bekend filosoof ooit zei:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan komt het dus goed uit dat ik niet meer kan uitslapen
De stad is op zondag eng?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oooh maar ben dan wel benieuwd naar de verhalenMijn werk gaat die dag trouwens niet door, dus dan kan ik gewoon wel meteen als je klaar bent
![]()
En zondag... Ja dan heb ik op zich niks te doen. Zal kijken of ik op zondag naar de stad durf
Hell yeah. Dan komen de provencialenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hell yeah. Dan komen de provencialen(Sorry. no offense voor de mensen uit de provincie. Behalve voor die dus)
Is het niet gewoon koudwatervrees? Ik kan anders wel opschieten met provincialen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hell yeah. Dan komen de provencialen(Sorry. no offense voor de mensen uit de provincie. Behalve voor die dus)
komen we alleen op zondag naar Amsterdam? Niet op zaterdag dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ken ook veel provincialen. Prima lieden idd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon koudwatervrees? Ik kan anders wel opschieten met provincialen.
Ah daar heb je een van de provincialen die ik ken!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom eigenlijk bijna nooit in Amsterdam. Eigenlijk veel te weinig.
Nee op zaterdag moeten jullie jongens naar voetbal en de meisjes naar hun verzorgpony. Moeder de vrouw doet de weekendboodschappen en vader is naar de bouwmarkt. Op zondag is daar bij jullie alles dicht en hullen jullie mannen zich in: beige broeken of rond de broekband te kleine spijkerbroeken en overhemden met korte mouwen, een dikke portemonnee op zak en een humeurig gezicht. Jullie vrouwen gaan gehuld in: felroze kuitbroeken, oversized witte blouses of jullie mooiste bloemetjesshirts. In de verstandige schoenen of schattige ballerinaatjes van de kruidvat zitten lekkere witte hemasokken strak om jullie vlezige enkels gespannen. Amsterdam is ten slotte maar vies en jouw enkels moeten schoonquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
komen we alleen op zondag naar Amsterdam? Niet op zaterdag dan?
Ahjoh, ik ben wat aan het dollenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
Dat van provincialen vind ik echt onzinen behoorlijk hautain om er zo over te praten
Klopt. Ik voel me dan ook meer één van de 16,5 miljoen dan één van de 730.000, of misschien zelfs één van de 300 tot 400 miljoen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
Dat van provincialen vind ik echt onzinen behoorlijk hautain om er zo over te praten
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee op zaterdag moeten jullie jongens naar voetbal en de meisjes naar hun verzorgpony. Moeder de vrouw doet de weekendboodschappen en vader is naar de bouwmarkt. Op zondag is daar bij jullie alles dicht en hullen jullie mannen zich in: beige broeken of rond de broekband te kleine spijkerbroeken en overhemden met korte mouwen, een dikke portemonnee op zak en een humeurig gezicht. Jullie vrouwen gaan gehuld in: felroze kuitbroeken, oversized witte blouses of jullie mooiste bloemetjesshirts. In de verstandige schoenen of schattige ballerinaatjes van de kruidvat zitten lekkere witte hemasokken strak om jullie vlezige enkels gespannen. Amsterdam is ten slotte maar vies en jouw enkels moeten schoon
Jullie dochters doen hun mooiste jurkje aan en lakschoenen, ze gaan ten slotte uit. In die lakschoentjes doen ze dan hun mooiste witte sokken met een kantrandje of ruches, netjes opgetrokken tot halverwege de kuit. Jullie zoontjes gaan in hippe spijkerbroeken, soms van Vingino Jeans, soms van de wibra, en shirts met stoere opdruk. Hun hoofdjes hangen scheef van de gel. Maar gelukkig hebben jullie een fantastische dag "Kijk schat, ze hebben hier méérdere Blokkers! Zullen we in deze ook even kijken, misschien hebben ze wel net wat anders!". En jullie proberen met zo veel mogelijk op hetzelfde stukje straat te lopen, waardoor tussen de drukbevolkte stukken zich kleine open plekjes bevinden waar wij, de locals die zich daadwerkelijk op zondag in de stad wagen, ons dan heen manouvreren... gezellig kennis te maken1
[..]
Nee op zaterdag moeten jullie jongens naar voetbal en de meisjes naar hun verzorgpony. Moeder de vrouw doet de weekendboodschappen en vader is naar de bouwmarkt. Op zondag is daar bij jullie alles dicht en hullen jullie mannen zich in: beige broeken of rond de broekband te kleine spijkerbroeken en overhemden met korte mouwen, een dikke portemonnee op zak en een humeurig gezicht. Jullie vrouwen gaan gehuld in: felroze kuitbroeken, oversized witte blouses of jullie mooiste bloemetjesshirts. In de verstandige schoenen of schattige ballerinaatjes van de kruidvat zitten lekkere witte hemasokken strak om jullie vlezige enkels gespannen. Amsterdam is ten slotte maar vies en jouw enkels moeten schoon
Jullie dochters doen hun mooiste jurkje aan en lakschoenen, ze gaan ten slotte uit. In die lakschoentjes doen ze dan hun mooiste witte sokken met een kantrandje of ruches, netjes opgetrokken tot halverwege de kuit. Jullie zoontjes gaan in hippe spijkerbroeken, soms van Vingino Jeans, soms van de wibra, en shirts met stoere opdruk. Hun hoofdjes hangen scheef van de gel. Maar gelukkig hebben jullie een fantastische dag "Kijk schat, ze hebben hier méérdere Blokkers! Zullen we in deze ook even kijken, misschien hebben ze wel net wat anders!". En jullie proberen met zo veel mogelijk op hetzelfde stukje straat te lopen, waardoor tussen de drukbevolkte stukken zich kleine open plekjes bevinden waar wij, de locals die zich daadwerkelijk op zondag in de stad wagen, ons dan heen manouvreren... gezellig kennis te maken1
Je snapt toch wel dat ik het niet meen hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo heb ik me als "provinciale" nog nooit gevoeld. Ik voel me altijd erg thuis in Amsterdam. We lopen daar zo relaxed dat er zelfs aan ons gevraagd wordt waar bepaalde straten zijn. Hmm geen idee, we wonen hier niet.
Nou....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik het niet meen he
Is ook maar een geintje hoor. Je bent gewoon een tof en lief mens! Waar je wiegje stond of waar je nu woon maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel me geen provinciaal hoor... ik beschouw mezelf als stadsmens, ondanks dat ik in Enschede woon. Enschede is trouwens niet eens een kleine stad hoor
hey Andy, balen van je sollicitatie èn fiets.
Een Amsterdamse internetaanbieder wierf een aantal maanden geleden voor internet 'niet voor boeren'.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik voor provinciaal wordt uitgemaakt!
Dat is wel erg arrogant en discriminerend zeg......quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Amsterdamse internetaanbieder wierf een aantal maanden geleden voor internet 'niet voor boeren'.![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel erg arrogant en discriminerend zeg......
[..]
I knowquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is ook maar een geintje hoor.
Ja, het is gewoon wel prettig om iets te hebben. En die fiets...waarom is het zo duur om te repareren?quote:Ach de baan was niet echt top maar ik wil gewoon werken..... Die fiets komt nu erg slecht uit..... Maar ik heb wel een andere nu geregeld maar ik ben erg gehecht aan mijn fiets....
Ja op zich is er niks mis met een beetje foute humor maar dit klinkt gewoon zeer neerbuigend. Dankzij de boeren hebben we wel verse groente en zuivel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik houd wel van grappen, maar deze was echt zo fout dat het fout bleef.
Ik denk niet dat ze doelden op mensen die werkzaam waren in de agrarische sector verderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja op zich is er niks mis met een beetje foute humor maar dit klinkt gewoon zeer neerbuigend. Dankzij de boeren hebben we wel verse groente en zuivel.
De versnelling was al kapot. Hij stond dus vast in 1. Maar een koekebakker had kennelijk aan mijn versnelling zitten klooien vanmiddag en hem gedraaid.... nu zijn de tandwielen kapot en daardoor ook de achterwielaandrijving.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon wel prettig om iets te hebben. En die fiets...waarom is het zo duur om te repareren?
quote:
Ow dat klinkt ingewikkeld... ik heb gewoon een simpele omafiets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De versnelling was al kapot. Hij stond dus vast in 1. Maar een koekebakker had kennelijk aan mijn versnelling zitten klooien vanmiddag en hem gedraaid.... nu zijn de tandwielen kapot en daardoor ook de achterwielaandrijving.....
Ik nu ook... maar mijn eigen fiets is een touringfiets met 10 versnellingen. Hele fijne fiets maar als er iets aan kapot is dan is het ook gelijk heel erg duur.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat klinkt ingewikkeld... ik heb gewoon een simpele omafiets.
ah thanx voor de tip!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze hebben toch vaan van die aanbiedingen bij de halfords. Nieuwe fiets vor ¤159 enzo?
Kan nu niet luisteren, Peaceman is zich aan het inluisteren voor Lowlands volgende week.quote:
Ook Mando Diao?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan nu niet luisteren, Peaceman is zich aan het inluisteren voor Lowlands volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook Mando Diao?
Die band had een soundtrack bij FIFA 06 (had ik niet opgemerkt helaas), maar nu word je elke dag doodgegooid met Dance With Somebody.Dat is inderdaad jammer dat zo'n nummer dan ineens net zo vaak gedraaid wordt tot je het niet meer kan horen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Hey Cobraquote:
[..]
Ook Mando Diao?
Die band had een soundtrack bij FIFA 06 (had ik niet opgemerkt helaas), maar nu word je elke dag doodgegooid met Dance With Somebody.Oeh I want to dance with somebody too!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Typisch 3FM, ze willen de strijd aanbinden met Radio 538.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer dat zo'n nummer dan ineens net zo vaak gedraaid wordt tot je het niet meer kan horen....
Op zich is het wel een leuk nummer idd. Dus misschien komt ie er wel in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch 3FM, ze willen de strijd aanbinden met Radio 538.
Maar hopen dat de collega's van Radio 2 dit nummer oppakken, Top2000-waardig zeg ik.
Madrugada?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar het is inmiddels geen geheim meer dat Ofyles2 een zwak heeft voor Scandinavische artiesten/bands.
[..]
Ook Mando Diao?
Die band had een soundtrack bij FIFA 06 (had ik niet opgemerkt helaas), maar nu word je elke dag doodgegooid met Dance With Somebody.Nog niet gehoord. Maar ik hoor nu De Dijk, volgens mij heeft zn gewone I-tunes weer aangezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel een leuk nummer van Mando Diao.
Enne Ofyles2... geen nummers van 2009 in de top2000 van dit jaar hè??![]()
![]()
Make love, not war ☮
[..]
-knip- gezellig kennis te maken1
quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. Maar ik hoor nu De Dijk, volgens mij heeft zn gewone I-tunes weer aangezet.
Ik vind het wel een leuk nummer van Mando Diao.
Enne Ofyles2... geen nummers van 2009 in de top2000 van dit jaar hè??![]()
![]()
Ik luister al jaren met veel plezier naar Madrugada, maar moest (ook) via Nem horen dat ze een concert hadden gegeven in NL.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed begin van je dienst.
Madrugada wil ik nog wel eens live zien.
Heb het voor het eerst gehoord via Nem
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.
Al zal ik het niet eens zo heel verrassend vinden als iemand het halve album 'Give Me Fire' erin weet te krijgen. Zelf zal ik stemmen op nummers die al in de lijst stonden.
Mijn gospelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed begin van je dienst.
Madrugada wil ik nog wel eens live zien.
Heb het voor het eerst gehoord via Nem
Een record tijd gezet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanmiddag met Soemp naar Delft gelopen en daarna lekker op het terras gerelaxed en gegeten. Heerlijk dagje
checkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn gospel
Helaas bestaat Madrugada niet meer.
MaJo en ik zijn bij het één-na-laatste concert in Nederland geweest, de dag erna ben ik met andere vrienden de laatste gaan kijken. Dat was het vrees ik
De gitarist ging dood(en schreef ook veel liedjes). Toen hebben ze na een tijdje besloten weer te touren om te kijken hoe het beviel en die tour hebben ze halverwege afgebroken.
Ik heb niet op de tijd gelet eigenlijkquote:
Ah. Zo gezellig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb niet op de tijd gelet eigenlijk
Vaker de SC lezen. Geldt ook voor jou C4, ik heb dat soort dingen allemaal aangekondigd hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
check![]()
dat de gitarist overleden is wist ik. Dat ze op de volgende tour halverwege gestopt zijn niet.
Wil je ook aankondigen wanneer Finger Eleven in NL komt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vaker de SC lezen. Geldt ook voor jou C4, ik heb dat soort dingen allemaal aangekondigd hier
Ik ga even verder met The Gladiator kijken.
Ik ken wel Room Elevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wil je ook aankondigen wanneer Finger Eleven in NL komt?
Er is maar één ontroerende film: Bambi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond heb ik The English Patient gekeken, best een mooie en ontroerende film. Ik had hem nog niet gezien.
Okay. Dan moet ik zelf maar opletten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken wel Room Eleven
Dus ik acht de kans klein dat ik het hier kom melden want ik ben er geen fan van
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanmiddag met Soemp naar Delft gelopen en daarna lekker op het terras gerelaxed en gegeten. Heerlijk dagje
Mijn metro stonk. Ik stapte erin en rook kots. Ik liep door, het bleef naar kots ruiken. Waarschijnlijk hebben ze een emmer kots gebruikt om te dweilenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En net lekker onder de douche geweest. Na zo'n dag is dat echt zooo fijn.
Ik stonk.
aaah, gatver.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn metro stonk. Ik stapte erin en rook kots. Ik liep door, het bleef naar kots ruiken. Waarschijnlijk hebben ze een emmer kots gebruikt om te dweilen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is maar één ontroerende film: Bambi.
ben het met je eens Diaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond heb ik The English Patient gekeken, best een mooie en ontroerende film. Ik had hem nog niet gezien.
Als je een watje bent krijg je gootjes ja. Ik heb vorig jaar tenminste nog een stuk van m'n vinger afgesneden toen ik de maandag na Lowlands mijn nieuwe rasp wilde proberenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een scherpe rasp doet ook wonderen
krijg je van die mooie gootjes van
Heb het einde gezienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
tip van de dagquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een watje bent krijg je gootjes ja. Ik heb vorig jaar tenminste nog een stuk van m'n vinger afgesneden toen ik de maandag na Lowlands mijn nieuwe rasp wilde proberen![]()
![]()
Tip: vermijd scherpe dingen na een meerdaags festival
10 ongeveer en we hebben er 2 uur over gedaan. Ik ben echt een sloompie, vooral op het laatst.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Hoeveel km hebben jullie gelopen?
Wat is dat voor serie eigenlijk? Ik ken het niet eens. Maar series zijn idd verslavend. Lang leve dvd's en dvd-recorders...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb het einde gezienbest ontroerend inderdaad
net hitch gekeken met mijn vader, we hebben een paar keer echt dubbel gelegen
ga nu nog een paar afleveringen how i met your mother kijken, vanmiddag al 7 gezienerg verslavend
Pff dat is toch best redelijk snel. Met Pinkpop moesten we een km lopen en hebben we zo'n 15 minuten over gedaan... doen jullie het sneller.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
10 ongeveer en we hebben er 2 uur over gedaan. Ik ben echt een sloompie, vooral op het laatst.
Het wordt vaak de nieuwe Friends genoemdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is dat voor serie eigenlijk? Ik ken het niet eens. Maar series zijn idd verslavend. Lang leve dvd's en dvd-recorders...
Okay, Friends vind ik wel redelijk leuk, heb het niet echt gevolgd. Ik vond Coupling veel leuker. Heb je het op dvd? Of komt het op tv?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het wordt vaak de nieuwe Friends genoemdhet lijkt er wel op maar het heeft veel eigen dingen. De enige vergelijking met friends is dat het over singles in new york gaat en de snelle humor
Maar dat is met bepakking denk ik?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff dat is toch best redelijk snel. Met Pinkpop moesten we een km lopen en hebben we zo'n 15 minuten over gedaan... doen jullie het sneller.
Zijn die Teetjes nog niet weg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn metro stonk. Ik stapte erin en rook kots. Ik liep door, het bleef naar kots ruiken. Waarschijnlijk hebben ze een emmer kots gebruikt om te dweilen
Hier zie ik het vaak andersom: witte broek met roze shirt. Roze shirts lijken vooral populair te zijn bij redelijk dikke vrouwen die zich niet realiseren dat ze daardoor meer op een varken gaan lijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie vrouwen gaan gehuld in: felroze kuitbroeken, oversized witte blouses of jullie mooiste bloemetjesshirts.
Ik heb drie jaar in Enschede gewoond en ik vind het een prima plekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel me geen provinciaal hoor... ik beschouw mezelf als stadsmens, ondanks dat ik in Enschede woon. Enschede is trouwens niet eens een kleine stad hoor
Nee zonder. We zijn dit jaar maar 1 dag geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dat is met bepakking denk ik?
Ik zit net te denken of we er niet wat langer over gelopen hebben. Kan me herinneren dat ik met 2 uur op m'n horloge keek en dacht: hee, wat goed, precies 5 km per uur.
Ik zag laatst op de kaartjesautomaat een briefje hangen dat voordeelurenkaart nu ook voor 9 uur geldig is. Daar waren meerdere boodschappen bijgeschrevenquote:
omgquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier zie ik het vaak andersom: witte broek met roze shirt. Roze shirts lijken vooral populair te zijn bij redelijk dikke vrouwen die zich niet realiseren dat ze daardoor meer op een varken gaan lijken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier zie ik het vaak andersom: witte broek met roze shirt. Roze shirts lijken vooral populair te zijn bij redelijk dikke vrouwen die zich niet realiseren dat ze daardoor meer op een varken gaan lijken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar in Enschede gewoond en ik vind het een prima plek. Misschien dat ik er ooit weer ga wonen, dat weet ik nog niet
Zijn ze daar verder dan hier dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Soempie het volgende:
Wanneer begint Lost in Amerika weer eigenlijk?
oyoyoy!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan hebben ze vaak ook nog hakken aan met op neuzen zodat ze echt op een big op twee poten lijken!
Ik heb je even geholpen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hou op, ik begin te visualiseren
Coupling is schitterend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, Friends vind ik wel redelijk leuk, heb het niet echt gevolgd. Ik vond Coupling veel leuker. Heb je het op dvd? Of komt het op tv?
Daar begint het laatste seizoen dacht ik?quote:
Dat ben ik.quote:
Ah je was dus slachtoffer van de valkuilengraver?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je was dus slachtoffer van de valkuilengraver?
Ik zat op de pseudo-Center Parcs die ook wel campus wordt genoemd, dat vertekent het beeld wel een beetjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]gewoon doen, het is van alles wat. Beetje grote stad, beetje buitenaf, veel groen en ruimte.
Echt wel, we hebben alle seizoenen op dvd.quote:
Ow komt er nog een seizoen hierna dan? Nu is het 5e seizoen toch op tv? Ik ga even neuzen op IMDB.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar begint het laatste seizoen dacht ik?
quote:
quote:
quote:
Of je groef een kuil voor een ander en viel er zelf in?quote:
quote:
Ja dat is wel een wereldje op zich, maar wel leuke sfeer. Er zit op nog geen 400 meter afstand van ons huis een Sanders, maar ik kom daar maar af en toe als ik wat vergeten ben. Ik vind het geen fijne winkel, maar vwb de slager heb je gelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat op de pseudo-Center Parcs die ook wel campus wordt genoemd, dat vertekent het beeld wel een beetje. Wat ik de laatste tijd af en toe mis is de Sanders, en dan met name de vleesafdeling. Ook al hebben ze de heerlijke shoarma van een paar jaar terug al vervangen door minder lekkere reepjes, hun babi ketjap is heerlijk!
En uitermate handig dat je gewoon om 1 schnitzel of wat dan ook kan vragen als jou dat beter uitkomt. Hier moet ik dan naar een echte slager en die zijn er voor zover ik weet niet binnen een kilometer omtrek
Ik vond het wel grappig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry voor het aanwakkeren Soemp!
In welke wijk woon je Diaan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een wereldje op zich, maar wel leuke sfeer. Er zit op nog geen 400 meter afstand van ons huis een Sanders, maar ik kom daar maar af en toe als ik wat vergeten ben. Ik vind het geen fijne winkel, maar vwb de slager heb je gelijk.
Gelukkig maarquote:
Season 6, Episode 1: LA Xquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar begint het laatste seizoen dacht ik?
Hang ze!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga in m'n rode trainingsbroek op de bank hangen.![]()
Dat duurt nog lang.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Season 6, Episode 1: LA X
Original Air Date—January 2010
Inderdaad. En ik zie dat we voor dit seizoen nog maar 3 afleveringen hebben te gaan.quote:
Die heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik zie dat we voor dit seizoen nog maar 3 afleveringen hebben te gaan.![]()
Ik heb het even opgezocht, en volgens mij is dat zo'n wijk waar ik he-le-maal niks te zoeken hadquote:
Californication?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien.
Toch maar eens een andere/ nieuwe serie uitzoeken.
Op aanraden van o.a. Andy: OZ... geweldige serie of anders 4400!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien.
Toch maar eens een andere/ nieuwe serie uitzoeken.
Hoezo? Het is een hele normale buurt hoor!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, en volgens mij is dat zo'n wijk waar ik he-le-maal niks te zoeken had
Ik had blaren en dit was de relaxdag, waarop we dus het blotenvoetenpad gingen doen. Die dingen prikten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Soemp, wat was je nou an het doen op die foto? Oefenen voor over hete kolen lopen?
Elke serie van HBO is wel het kijken waard eigenlijk.... True Blood bijv. Gaat over vampieren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op aanraden van o.a. Andy: OZ... geweldige serie of anders 4400!!
[..]
Ah je bent een echte wandelsportbeoefenaar dus?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had blaren en dit was de relaxdag, waarop we dus het blotenvoetenpad gingen doen. Die dingen prikten.
Dat kan, maar als je er niemand kent en je hoeft er ook niet heen voor werk of winkels blijven er niet zo veel redenen over om er wel heen te gaan. Ik kwam niet vaak oostelijker dan het station of de Mekkelholtwegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een hele normale buurt hoor!!
Nee dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent een echte wandelsportbeoefenaar dus?
Ciao Soempiequote:
OZ is stukken beter dan Prison Break.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef Soempie het volgende:
Ik ga OZ en 4400 opzoeken.![]()
En nu Wiebel knuffelen.![]()
We hebben een heel mooi park...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan, maar als je er niemand kent en je hoeft er ook niet heen voor werk of winkels blijven er niet zo veel redenen over om er wel heen te gaan. Ik kwam niet vaak oostelijker dan het station of de Mekkelholtweg
Ik vond het 1e seizoen van Prison Break ook wel erg goed hoor. Het laatste ook wel eigenlijk. OZ is gewoon wat heftiger/harder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OZ is stukken beter dan Prison Break.
Betere acteurs zaten in Oz. Die Wentworth Miller heeft maar 1 gelaatsuitdrukking.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OZ is stukken beter dan Prison Break.
Jullie zijn dus echt serieus bezig met het lopen, hè?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:35 schreef Soempie het volgende:
Ik had blaren en dit was de relaxdag, waarop we dus het blotenvoetenpad gingen doen. Die dingen prikten.
Ik heb een aantal dagen continue voor de tv gezeten nadat ik alle seizoenen op DVD had. 21 DVD's OZ.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Betere acteurs zaten in Oz. Die Wentworth Miller heeft maar 1 gelaatsuitdrukking.....
quote:
Ah je bent dus ook de trotse eigenaar van zo'n briljante box!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal dagen continue voor de tv gezeten nadat ik alle seizoenen op DVD had. 21 DVD's OZ.![]()
Schitterend. Binnenkort maar eens opnieuw beginnen.
Verslavend... wij hebben in 1 week het hele 4e seizoen gekeken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal dagen continue voor de tv gezeten nadat ik alle seizoenen op DVD had. 21 DVD's OZ.![]()
Schitterend. Binnenkort maar eens opnieuw beginnen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent dus ook de trotse eigenaar van zo'n briljante box!
Jij had op Starla gestemd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he, mijn een na meest favoriete dokter in opleiding
Wie is je favoriete character?quote:
Ah, zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, op jou
Maar ik ken er ook nog een irl
Hollandse Porno 6? Harde Porno Fan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:00 schreef Etcetera het volgende:![]()
HP6 is niet bioscoopwaardig. Zeg ik als HP fan
KEIHARDE PORNO!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hollandse Porno 6? Harde Porno Fan?
Ah dat ventje met zijn magische staf.......quote:
Ik ga me op andere, nieuwe dingen richten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alweer gelopen na de vierdaagse of heb je er voorlopig genoeg van?
Die jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat ventje met zijn magische staf.......
juist. Dat is de juiste instellingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga me op andere, nieuwe dingen richten.
Maar toen ik hoorde dat Nem en Soempie vandaag hadden gelopen, had ik er ook wel zin in. Voortaan ga ik alleen nog maar lopen voor de lol, om wat foto's van de natuur te maken.
Qua acteren toch wel Schillinger.en Adebisi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie is je favoriete character?
Of als je fiets kapot is en je een half uur van huis verwijderd bent......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
juist. Dat is de juiste instelling
Lopen moet je alleen voor je lol doen .
Weer erg opvallend Etcie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die ja
Oh en over de TT: geldt dat ook voor kruidnoten? Daar kan ik waarschijnlijk niet vanaf blijven hoor
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:27 schreef Cobra4 het volgende:
Mogen kruidnoten wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |