AKO?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:17 schreef zebaz het volgende:
Ik moet morgen ook werken in Amsterdam, of eigenlijk in het altijd boeiend Duivendrecht.
zebaz is webhoster dus lijkt me sterk dat hij bij de AKO gaat werkenquote:
Laat die vraag maar zitten, ik vraag teveel zeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
zebaz is webhoster dus lijkt me sterk dat hij bij de AKO gaat werken
Misschien zelfs 30 graden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanmorgen niet... morgen wordt het nog warmer.
Redelijk.... weer afgewezen voor een sollicitatie en mijn fiets is stuk.....quote:
wat is erger?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Redelijk.... weer afgewezen voor een sollicitatie en mijn fiets is stuk.....
Die fiets..... Ik doe alles op de fiets....en het gaat me zo'n 100 euro kosten om hem te laten maken....quote:
Ah dat is mooi. Beetje rust op zijn tijd is altijd goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mag niet klagen (dat mag dan niet)
Drukke week gehad, maar nu weekend. Zondag verjaardag en voor de rest niet veel![]()
Het is zoals de laatste week, rustig.
Ja beetje op zijn tijd is ook leuk maar soms vind ik het heerlijk dat ik een heel weekend niks hoef. Gewoon een beetje hangen, tv kijken enz.quote:
Zo een verlengblok toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:09 schreef zebaz het volgende:
[..]
Powerswitch wisselen voor een nieuw-maar-vermoedelijk-net-zo-brak exemplaar
aanvulling daarop: schoonmaken en administratie doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja beetje op zijn tijd is ook leuk maar soms vind ik het heerlijk dat ik een heel weekend niks hoef. Gewoon een beetje hangen, tv kijken enz.
Ja dat zijn dan weer mindere dingen die je dan doet zo'n weekend idd maar ik vind het dan wel weer heerlijk om zaterdagavond en de hele zondag in een opgeruimd huis te kunnen niksen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aanvulling daarop: schoonmaken en administratie doen
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
majo... ik ga morgen niet langs kunnen komen, moet dus werken en daarna ook drukMaar maandag gaan we wat drinken, toch?
Ah dan komt het dus goed uit dat ik niet meer kan uitslapenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry MaJo om je dit te moeten vertellen:
http://www.ad.nl/diagnose/3430059/Uitslapen_is_gevaarlijk.html
Ik zal je daarin op je woord moeten geloven.... Ik kijk nooit top gear eigenlijk.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb je wel weer een punt.
Constatering: Oude afleveringen van Top Gear zijn minder grappig/ gedateerd
Oooh maar ben dan wel benieuwd naar de verhalenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maakt niet uiten zondag werk ik ook als je nog langs wil komen
Yep maandag drankje doen
hoop alleen dat ik niet al te gaar ben van mijn eerste stagedag
zoals een bekend filosoof ooit zei:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan komt het dus goed uit dat ik niet meer kan uitslapen
De stad is op zondag eng?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oooh maar ben dan wel benieuwd naar de verhalenMijn werk gaat die dag trouwens niet door, dus dan kan ik gewoon wel meteen als je klaar bent
![]()
En zondag... Ja dan heb ik op zich niks te doen. Zal kijken of ik op zondag naar de stad durf
Hell yeah. Dan komen de provencialenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hell yeah. Dan komen de provencialen(Sorry. no offense voor de mensen uit de provincie. Behalve voor die dus)
Is het niet gewoon koudwatervrees? Ik kan anders wel opschieten met provincialen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hell yeah. Dan komen de provencialen(Sorry. no offense voor de mensen uit de provincie. Behalve voor die dus)
komen we alleen op zondag naar Amsterdam? Niet op zaterdag dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ken ook veel provincialen. Prima lieden idd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon koudwatervrees? Ik kan anders wel opschieten met provincialen.
Ah daar heb je een van de provincialen die ik ken!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom eigenlijk bijna nooit in Amsterdam. Eigenlijk veel te weinig.
Nee op zaterdag moeten jullie jongens naar voetbal en de meisjes naar hun verzorgpony. Moeder de vrouw doet de weekendboodschappen en vader is naar de bouwmarkt. Op zondag is daar bij jullie alles dicht en hullen jullie mannen zich in: beige broeken of rond de broekband te kleine spijkerbroeken en overhemden met korte mouwen, een dikke portemonnee op zak en een humeurig gezicht. Jullie vrouwen gaan gehuld in: felroze kuitbroeken, oversized witte blouses of jullie mooiste bloemetjesshirts. In de verstandige schoenen of schattige ballerinaatjes van de kruidvat zitten lekkere witte hemasokken strak om jullie vlezige enkels gespannen. Amsterdam is ten slotte maar vies en jouw enkels moeten schoonquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
komen we alleen op zondag naar Amsterdam? Niet op zaterdag dan?
Ahjoh, ik ben wat aan het dollenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
Dat van provincialen vind ik echt onzinen behoorlijk hautain om er zo over te praten
Klopt. Ik voel me dan ook meer één van de 16,5 miljoen dan één van de 730.000, of misschien zelfs één van de 300 tot 400 miljoen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
Dat van provincialen vind ik echt onzinen behoorlijk hautain om er zo over te praten
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee op zaterdag moeten jullie jongens naar voetbal en de meisjes naar hun verzorgpony. Moeder de vrouw doet de weekendboodschappen en vader is naar de bouwmarkt. Op zondag is daar bij jullie alles dicht en hullen jullie mannen zich in: beige broeken of rond de broekband te kleine spijkerbroeken en overhemden met korte mouwen, een dikke portemonnee op zak en een humeurig gezicht. Jullie vrouwen gaan gehuld in: felroze kuitbroeken, oversized witte blouses of jullie mooiste bloemetjesshirts. In de verstandige schoenen of schattige ballerinaatjes van de kruidvat zitten lekkere witte hemasokken strak om jullie vlezige enkels gespannen. Amsterdam is ten slotte maar vies en jouw enkels moeten schoon
Jullie dochters doen hun mooiste jurkje aan en lakschoenen, ze gaan ten slotte uit. In die lakschoentjes doen ze dan hun mooiste witte sokken met een kantrandje of ruches, netjes opgetrokken tot halverwege de kuit. Jullie zoontjes gaan in hippe spijkerbroeken, soms van Vingino Jeans, soms van de wibra, en shirts met stoere opdruk. Hun hoofdjes hangen scheef van de gel. Maar gelukkig hebben jullie een fantastische dag "Kijk schat, ze hebben hier méérdere Blokkers! Zullen we in deze ook even kijken, misschien hebben ze wel net wat anders!". En jullie proberen met zo veel mogelijk op hetzelfde stukje straat te lopen, waardoor tussen de drukbevolkte stukken zich kleine open plekjes bevinden waar wij, de locals die zich daadwerkelijk op zondag in de stad wagen, ons dan heen manouvreren... gezellig kennis te maken1
[..]
Nee op zaterdag moeten jullie jongens naar voetbal en de meisjes naar hun verzorgpony. Moeder de vrouw doet de weekendboodschappen en vader is naar de bouwmarkt. Op zondag is daar bij jullie alles dicht en hullen jullie mannen zich in: beige broeken of rond de broekband te kleine spijkerbroeken en overhemden met korte mouwen, een dikke portemonnee op zak en een humeurig gezicht. Jullie vrouwen gaan gehuld in: felroze kuitbroeken, oversized witte blouses of jullie mooiste bloemetjesshirts. In de verstandige schoenen of schattige ballerinaatjes van de kruidvat zitten lekkere witte hemasokken strak om jullie vlezige enkels gespannen. Amsterdam is ten slotte maar vies en jouw enkels moeten schoon
Jullie dochters doen hun mooiste jurkje aan en lakschoenen, ze gaan ten slotte uit. In die lakschoentjes doen ze dan hun mooiste witte sokken met een kantrandje of ruches, netjes opgetrokken tot halverwege de kuit. Jullie zoontjes gaan in hippe spijkerbroeken, soms van Vingino Jeans, soms van de wibra, en shirts met stoere opdruk. Hun hoofdjes hangen scheef van de gel. Maar gelukkig hebben jullie een fantastische dag "Kijk schat, ze hebben hier méérdere Blokkers! Zullen we in deze ook even kijken, misschien hebben ze wel net wat anders!". En jullie proberen met zo veel mogelijk op hetzelfde stukje straat te lopen, waardoor tussen de drukbevolkte stukken zich kleine open plekjes bevinden waar wij, de locals die zich daadwerkelijk op zondag in de stad wagen, ons dan heen manouvreren... gezellig kennis te maken1
Je snapt toch wel dat ik het niet meen hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo heb ik me als "provinciale" nog nooit gevoeld. Ik voel me altijd erg thuis in Amsterdam. We lopen daar zo relaxed dat er zelfs aan ons gevraagd wordt waar bepaalde straten zijn. Hmm geen idee, we wonen hier niet.
Nou....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik het niet meen he
Is ook maar een geintje hoor. Je bent gewoon een tof en lief mens! Waar je wiegje stond of waar je nu woon maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel me geen provinciaal hoor... ik beschouw mezelf als stadsmens, ondanks dat ik in Enschede woon. Enschede is trouwens niet eens een kleine stad hoor
hey Andy, balen van je sollicitatie èn fiets.
Een Amsterdamse internetaanbieder wierf een aantal maanden geleden voor internet 'niet voor boeren'.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik voor provinciaal wordt uitgemaakt!
Dat is wel erg arrogant en discriminerend zeg......quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Amsterdamse internetaanbieder wierf een aantal maanden geleden voor internet 'niet voor boeren'.![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel erg arrogant en discriminerend zeg......
[..]
I knowquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is ook maar een geintje hoor.
Ja, het is gewoon wel prettig om iets te hebben. En die fiets...waarom is het zo duur om te repareren?quote:Ach de baan was niet echt top maar ik wil gewoon werken..... Die fiets komt nu erg slecht uit..... Maar ik heb wel een andere nu geregeld maar ik ben erg gehecht aan mijn fiets....
Ja op zich is er niks mis met een beetje foute humor maar dit klinkt gewoon zeer neerbuigend. Dankzij de boeren hebben we wel verse groente en zuivel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik houd wel van grappen, maar deze was echt zo fout dat het fout bleef.
Ik denk niet dat ze doelden op mensen die werkzaam waren in de agrarische sector verderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja op zich is er niks mis met een beetje foute humor maar dit klinkt gewoon zeer neerbuigend. Dankzij de boeren hebben we wel verse groente en zuivel.
De versnelling was al kapot. Hij stond dus vast in 1. Maar een koekebakker had kennelijk aan mijn versnelling zitten klooien vanmiddag en hem gedraaid.... nu zijn de tandwielen kapot en daardoor ook de achterwielaandrijving.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon wel prettig om iets te hebben. En die fiets...waarom is het zo duur om te repareren?
quote:
Ow dat klinkt ingewikkeld... ik heb gewoon een simpele omafiets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De versnelling was al kapot. Hij stond dus vast in 1. Maar een koekebakker had kennelijk aan mijn versnelling zitten klooien vanmiddag en hem gedraaid.... nu zijn de tandwielen kapot en daardoor ook de achterwielaandrijving.....
Ik nu ook... maar mijn eigen fiets is een touringfiets met 10 versnellingen. Hele fijne fiets maar als er iets aan kapot is dan is het ook gelijk heel erg duur.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat klinkt ingewikkeld... ik heb gewoon een simpele omafiets.
ah thanx voor de tip!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze hebben toch vaan van die aanbiedingen bij de halfords. Nieuwe fiets vor ¤159 enzo?
Kan nu niet luisteren, Peaceman is zich aan het inluisteren voor Lowlands volgende week.quote:
Ook Mando Diao?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan nu niet luisteren, Peaceman is zich aan het inluisteren voor Lowlands volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook Mando Diao?
Die band had een soundtrack bij FIFA 06 (had ik niet opgemerkt helaas), maar nu word je elke dag doodgegooid met Dance With Somebody.Dat is inderdaad jammer dat zo'n nummer dan ineens net zo vaak gedraaid wordt tot je het niet meer kan horen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Hey Cobraquote:
[..]
Ook Mando Diao?
Die band had een soundtrack bij FIFA 06 (had ik niet opgemerkt helaas), maar nu word je elke dag doodgegooid met Dance With Somebody.Oeh I want to dance with somebody too!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Typisch 3FM, ze willen de strijd aanbinden met Radio 538.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer dat zo'n nummer dan ineens net zo vaak gedraaid wordt tot je het niet meer kan horen....
Op zich is het wel een leuk nummer idd. Dus misschien komt ie er wel in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Typisch 3FM, ze willen de strijd aanbinden met Radio 538.
Maar hopen dat de collega's van Radio 2 dit nummer oppakken, Top2000-waardig zeg ik.
Madrugada?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar het is inmiddels geen geheim meer dat Ofyles2 een zwak heeft voor Scandinavische artiesten/bands.
[..]
Ook Mando Diao?
Die band had een soundtrack bij FIFA 06 (had ik niet opgemerkt helaas), maar nu word je elke dag doodgegooid met Dance With Somebody.Nog niet gehoord. Maar ik hoor nu De Dijk, volgens mij heeft zn gewone I-tunes weer aangezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel een leuk nummer van Mando Diao.
Enne Ofyles2... geen nummers van 2009 in de top2000 van dit jaar hè??![]()
![]()
Make love, not war ☮
[..]
-knip- gezellig kennis te maken1
quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. Maar ik hoor nu De Dijk, volgens mij heeft zn gewone I-tunes weer aangezet.
Ik vind het wel een leuk nummer van Mando Diao.
Enne Ofyles2... geen nummers van 2009 in de top2000 van dit jaar hè??![]()
![]()
Ik luister al jaren met veel plezier naar Madrugada, maar moest (ook) via Nem horen dat ze een concert hadden gegeven in NL.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed begin van je dienst.
Madrugada wil ik nog wel eens live zien.
Heb het voor het eerst gehoord via Nem
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.
Al zal ik het niet eens zo heel verrassend vinden als iemand het halve album 'Give Me Fire' erin weet te krijgen. Zelf zal ik stemmen op nummers die al in de lijst stonden.
Mijn gospelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed begin van je dienst.
Madrugada wil ik nog wel eens live zien.
Heb het voor het eerst gehoord via Nem
Een record tijd gezet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanmiddag met Soemp naar Delft gelopen en daarna lekker op het terras gerelaxed en gegeten. Heerlijk dagje
checkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn gospel
Helaas bestaat Madrugada niet meer.
MaJo en ik zijn bij het één-na-laatste concert in Nederland geweest, de dag erna ben ik met andere vrienden de laatste gaan kijken. Dat was het vrees ik
De gitarist ging dood(en schreef ook veel liedjes). Toen hebben ze na een tijdje besloten weer te touren om te kijken hoe het beviel en die tour hebben ze halverwege afgebroken.
Ik heb niet op de tijd gelet eigenlijkquote:
Ah. Zo gezellig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb niet op de tijd gelet eigenlijk
Vaker de SC lezen. Geldt ook voor jou C4, ik heb dat soort dingen allemaal aangekondigd hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
check![]()
dat de gitarist overleden is wist ik. Dat ze op de volgende tour halverwege gestopt zijn niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |