Ah. Zo gezellig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb niet op de tijd gelet eigenlijk
Vaker de SC lezen. Geldt ook voor jou C4, ik heb dat soort dingen allemaal aangekondigd hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
check![]()
dat de gitarist overleden is wist ik. Dat ze op de volgende tour halverwege gestopt zijn niet.
Wil je ook aankondigen wanneer Finger Eleven in NL komt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vaker de SC lezen. Geldt ook voor jou C4, ik heb dat soort dingen allemaal aangekondigd hier
Ik ga even verder met The Gladiator kijken.
Ik ken wel Room Elevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wil je ook aankondigen wanneer Finger Eleven in NL komt?
Er is maar één ontroerende film: Bambi.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond heb ik The English Patient gekeken, best een mooie en ontroerende film. Ik had hem nog niet gezien.
Okay. Dan moet ik zelf maar opletten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken wel Room Eleven
Dus ik acht de kans klein dat ik het hier kom melden want ik ben er geen fan van
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vanmiddag met Soemp naar Delft gelopen en daarna lekker op het terras gerelaxed en gegeten. Heerlijk dagje
Mijn metro stonk. Ik stapte erin en rook kots. Ik liep door, het bleef naar kots ruiken. Waarschijnlijk hebben ze een emmer kots gebruikt om te dweilenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En net lekker onder de douche geweest. Na zo'n dag is dat echt zooo fijn.
Ik stonk.
aaah, gatver.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn metro stonk. Ik stapte erin en rook kots. Ik liep door, het bleef naar kots ruiken. Waarschijnlijk hebben ze een emmer kots gebruikt om te dweilen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is maar één ontroerende film: Bambi.
ben het met je eens Diaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Gisterenavond heb ik The English Patient gekeken, best een mooie en ontroerende film. Ik had hem nog niet gezien.
Als je een watje bent krijg je gootjes ja. Ik heb vorig jaar tenminste nog een stuk van m'n vinger afgesneden toen ik de maandag na Lowlands mijn nieuwe rasp wilde proberenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een scherpe rasp doet ook wonderen
krijg je van die mooie gootjes van
Heb het einde gezienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
tip van de dagquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een watje bent krijg je gootjes ja. Ik heb vorig jaar tenminste nog een stuk van m'n vinger afgesneden toen ik de maandag na Lowlands mijn nieuwe rasp wilde proberen![]()
![]()
Tip: vermijd scherpe dingen na een meerdaags festival
10 ongeveer en we hebben er 2 uur over gedaan. Ik ben echt een sloompie, vooral op het laatst.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
Hoeveel km hebben jullie gelopen?
Wat is dat voor serie eigenlijk? Ik ken het niet eens. Maar series zijn idd verslavend. Lang leve dvd's en dvd-recorders...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb het einde gezienbest ontroerend inderdaad
net hitch gekeken met mijn vader, we hebben een paar keer echt dubbel gelegen
ga nu nog een paar afleveringen how i met your mother kijken, vanmiddag al 7 gezienerg verslavend
Pff dat is toch best redelijk snel. Met Pinkpop moesten we een km lopen en hebben we zo'n 15 minuten over gedaan... doen jullie het sneller.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
10 ongeveer en we hebben er 2 uur over gedaan. Ik ben echt een sloompie, vooral op het laatst.
Het wordt vaak de nieuwe Friends genoemdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is dat voor serie eigenlijk? Ik ken het niet eens. Maar series zijn idd verslavend. Lang leve dvd's en dvd-recorders...
Okay, Friends vind ik wel redelijk leuk, heb het niet echt gevolgd. Ik vond Coupling veel leuker. Heb je het op dvd? Of komt het op tv?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het wordt vaak de nieuwe Friends genoemdhet lijkt er wel op maar het heeft veel eigen dingen. De enige vergelijking met friends is dat het over singles in new york gaat en de snelle humor
Maar dat is met bepakking denk ik?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff dat is toch best redelijk snel. Met Pinkpop moesten we een km lopen en hebben we zo'n 15 minuten over gedaan... doen jullie het sneller.
Zijn die Teetjes nog niet weg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn metro stonk. Ik stapte erin en rook kots. Ik liep door, het bleef naar kots ruiken. Waarschijnlijk hebben ze een emmer kots gebruikt om te dweilen
Hier zie ik het vaak andersom: witte broek met roze shirt. Roze shirts lijken vooral populair te zijn bij redelijk dikke vrouwen die zich niet realiseren dat ze daardoor meer op een varken gaan lijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie vrouwen gaan gehuld in: felroze kuitbroeken, oversized witte blouses of jullie mooiste bloemetjesshirts.
Ik heb drie jaar in Enschede gewoond en ik vind het een prima plekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voel me geen provinciaal hoor... ik beschouw mezelf als stadsmens, ondanks dat ik in Enschede woon. Enschede is trouwens niet eens een kleine stad hoor
Nee zonder. We zijn dit jaar maar 1 dag geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dat is met bepakking denk ik?
Ik zit net te denken of we er niet wat langer over gelopen hebben. Kan me herinneren dat ik met 2 uur op m'n horloge keek en dacht: hee, wat goed, precies 5 km per uur.
Ik zag laatst op de kaartjesautomaat een briefje hangen dat voordeelurenkaart nu ook voor 9 uur geldig is. Daar waren meerdere boodschappen bijgeschrevenquote:
omgquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier zie ik het vaak andersom: witte broek met roze shirt. Roze shirts lijken vooral populair te zijn bij redelijk dikke vrouwen die zich niet realiseren dat ze daardoor meer op een varken gaan lijken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier zie ik het vaak andersom: witte broek met roze shirt. Roze shirts lijken vooral populair te zijn bij redelijk dikke vrouwen die zich niet realiseren dat ze daardoor meer op een varken gaan lijken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar in Enschede gewoond en ik vind het een prima plek. Misschien dat ik er ooit weer ga wonen, dat weet ik nog niet
Zijn ze daar verder dan hier dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef Soempie het volgende:
Wanneer begint Lost in Amerika weer eigenlijk?
oyoyoy!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan hebben ze vaak ook nog hakken aan met op neuzen zodat ze echt op een big op twee poten lijken!
Ik heb je even geholpen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hou op, ik begin te visualiseren
Coupling is schitterend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, Friends vind ik wel redelijk leuk, heb het niet echt gevolgd. Ik vond Coupling veel leuker. Heb je het op dvd? Of komt het op tv?
Daar begint het laatste seizoen dacht ik?quote:
Dat ben ik.quote:
Ah je was dus slachtoffer van de valkuilengraver?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je was dus slachtoffer van de valkuilengraver?
Ik zat op de pseudo-Center Parcs die ook wel campus wordt genoemd, dat vertekent het beeld wel een beetjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]gewoon doen, het is van alles wat. Beetje grote stad, beetje buitenaf, veel groen en ruimte.
Echt wel, we hebben alle seizoenen op dvd.quote:
Ow komt er nog een seizoen hierna dan? Nu is het 5e seizoen toch op tv? Ik ga even neuzen op IMDB.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar begint het laatste seizoen dacht ik?
quote:
quote:
quote:
Of je groef een kuil voor een ander en viel er zelf in?quote:
quote:
Ja dat is wel een wereldje op zich, maar wel leuke sfeer. Er zit op nog geen 400 meter afstand van ons huis een Sanders, maar ik kom daar maar af en toe als ik wat vergeten ben. Ik vind het geen fijne winkel, maar vwb de slager heb je gelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat op de pseudo-Center Parcs die ook wel campus wordt genoemd, dat vertekent het beeld wel een beetje. Wat ik de laatste tijd af en toe mis is de Sanders, en dan met name de vleesafdeling. Ook al hebben ze de heerlijke shoarma van een paar jaar terug al vervangen door minder lekkere reepjes, hun babi ketjap is heerlijk!
En uitermate handig dat je gewoon om 1 schnitzel of wat dan ook kan vragen als jou dat beter uitkomt. Hier moet ik dan naar een echte slager en die zijn er voor zover ik weet niet binnen een kilometer omtrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |