Als ik moest kiezen zou ik toch niet zomaar meteen met iemand trouwenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vergeleken bij wat Nem voorstelde vond ik dat aanzoek inderdaad een stuk beschaafder nog
En toch is het nee![]()
Maar dus wel gelijk het bed induiken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen zou ik toch niet zomaar meteen met iemand trouwen
als ik dan toch moet kiezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dus wel gelijk het bed induiken.
Ow nog tijd genoeg, lekker gaan genieten!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, dat viel nogal mee![]()
[..]
Ik ben 26, hij 30, dus we hebben nog wel even de tijden het is natuurlijk ook wel leuk om die nog een tijdje met zn tweetjes door te brengen
Heb nog genoeg leuke plannetjes in elk geval
[..]
Heb je niet op zitten letten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nog tijd genoeg, lekker gaan genieten!!
Nem, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens meer weet of die nabestaanden er toen waren en of ze een nummer aan hem hebben opgedragen.
Lekker, dan krijg je als het feest is afgelopen broodjes en koffiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:07 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ik schijn opeens behoefte te hebben aan een "Twentse Wedding Planner"
quote:
Is dat niet normaal dan? Ik ken niet anders, maar ik ja ik woon ook al jaar en dag in Twente. Ik vind een intiemer bruiloft leuker trouwens. Ik heb beide gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker, dan krijg je als het feest is afgelopen broodjes en koffieja midden in de nacht dus he
Twentse bruiloften zijn best leuk
wrijf het er maar in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nog vakantie.
Thanksquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:59 schreef wyccie het volgende:
Ha, toevallig wilde ik jullie nog veel plezier wensen met de wandeling.![]()
Heerlijk dagje om te lopen.
Hoe lang ben je al wakker dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
ik kan verdulleme niet meer uitslapenshite ritme
Sinds 11 uurquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al wakker dan?Opzich is kwart voor 12 toch best lang uitslapen?
Waarvoor moet je bloed laten prikken, nog steeds onderzoeken?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds 11 uuren op zich is dat best uitslapen maar niet als je gewend bent om tot 3 uur 's middags te tukken
![]()
Ah, liever tabletjes natuurlijk, ik zal duimenquote:bloed is nog steeds voor onderzoekenze gaan nu kijken of de vitamine B12 tabletten aanslaan of dat ik wekelijkse injecties moet gaan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |