quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
let je ook op de schermpjes dan?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en een dvd van Fabeltjeskrant
slaapsequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:33 schreef MaJo het volgende:
ik ga mijn bedje opzoeken en uitslapen totdat ik een keer wakker word
Truste MaJo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:33 schreef MaJo het volgende:
ik ga mijn bedje opzoeken en uitslapen totdat ik een keer wakker word
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:09 schreef MaJo het volgende:
Kitty heeft zich inmiddels naast me genesteld. Dat wordt een goed slaapje
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:38 schreef Yurithemaster het volgende:
en cobra al leuke recepten gevonden?:
maar even doorspelen aan de veldkeuken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Mijn favoriet is op dit moment toch nog wel de big ass burger.
Ik heb het recept en de foto's al veilig gesteld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar even doorspelen aan de veldkeuken?
Oeps, ja. Sorry Soempiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Siempie = Soempie?
ik vind het wel een leuke, die houden we erin
Ik ben 26, hij 30, dus we hebben nog wel even de tijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
LadyBlack, hoezo 2 jaar bij elkaar te vroeg? Als je zeker bent van elkaar, het kan en je wilt allebei... let's go for it.![]()
Ik zou nog wel eerst even de studie afmaken trouwens. En ik weet niet hoe oud/jong je bent, maar het is ook wel lekker om eerst even een baan te zoeken en lekker genieten van vakanties enz.
![]()
Ze zullen misschien wel populair zijn, maar niet bij types die jatten denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef wyccie het volgende:
Een vraagje aan de studentes hier. Bij de Hema zag ik een leuke fietstas, maar ik ben bang dat dat gestolen wordt in een studentenstad.Ervaring mee?
Oke trouwen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, wat een vrolijke ochtendmensen
Schuif aan, het ontbijt staat klaar
[ afbeelding ]
Mmm een full breakfast.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, wat een vrolijke ochtendmensen
Schuif aan, het ontbijt staat klaar
[ afbeelding ]
Ja kennelijk heb ik dat ontbijt verdient he?quote:
Waardeloos aanzoek hoor.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eh, nee dat vindt mn vriend vast niet leuk
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, was je gisteren naar Pearl Jam? Vet
Hij had beter gelijk kunnen vragen om te neuken. Net zo'n grote kans van slagen, maar dan heb je er in ieder geval direct profijt van mocht je overhoopt een "ja" krijgenquote:
Wauw... was die jongen omgekomen in de drukte bij hun concert daar? Lijkt me heftig dan nu voor die familiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Zelfs het geluid was goed
En als ik het goed begreep was de familie van die jongen die jaren geleden bij Roskilde omgekomen is, er ook bij. Daar droegen ze nog een nummer aan op
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had beter gelijk kunnen vragen om te neuken. Net zo'n grote kans van slagen, maar dan heb je er in ieder geval direct profijt van mocht je overhoopt een "ja" krijgen
En opeens was dat slechte aanzoek zo'n slechte opmerking nog niet...quote:
Heeft Ofyles jou ook al gehackt, ben je bezopen, of ben ik degene die er niks meer van snapt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:45 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
En opeens was dat slechte aanzoek zo'n slechte opmerking nog niet...
Dat deden ze in Nijmegen ook .Was best indrukwekkend toen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Zelfs het geluid was goed
En als ik het goed begreep was de familie van die jongen die jaren geleden bij Roskilde omgekomen is, er ook bij. Daar droegen ze nog een nummer aan op
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij had beter gelijk kunnen vragen om te neuken. Net zo'n grote kans van slagen, maar dan heb je er in ieder geval direct profijt van mocht je overhoopt een "ja" krijgen
Vergeleken bij wat Nem voorstelde vond ik dat aanzoek inderdaad een stuk beschaafder nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft Ofyles jou ook al gehackt, ben je bezopen, of ben ik degene die er niks meer van snapt?
Gelukkig begrijp jij het welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vergeleken bij wat Nem voorstelde vond ik dat aanzoek inderdaad een stuk beschaafder nog
En toch is het nee![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw... was die jongen omgekomen in de drukte bij hun concert daar?
quote:Lijkt me heftig dan nu voor die familie
Mijn voorstel was puur illustratiefquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vergeleken bij wat Nem voorstelde vond ik dat aanzoek inderdaad een stuk beschaafder nog
En toch is het nee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |