Er wordt voor mij gekookt vanavondquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal maar eens gaan bedenken wat ik vannacht weer allemaal ga eten.
Mazzelaarquote:
Echt superfijnquote:
Weet al wat er op het menu staat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt superfijnkan ik zo als ik thuiskom meteen aanschuiven
Lange dag geweest?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben wel kapot verderIk denk dat mijn knietjes er zo afvallen ofzo
Hmja en was ook redelijk zwaar werkquote:
Die ken ik niet. Het kijken waard?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er is vanavond trouwens een hele mooie, een van mijn favoriete films op tv. "les choristes" 22:45 nederland 2
Ik vind van welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Het kijken waard?
Even gespiekt en er achtergekomen dat ik 'm al ken. Mooie film.quote:
Misschien probeer ik vannacht ook vroeg onder de dekens te kruipen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet al wat er op het menu staat?
Ik zit te denken aan spare-ribs om de nachtdienst door te komen.
En waar denk je dat die poging op uit loopt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien probeer ik vannacht ook vroeg onder de dekens te kruipen...
Vroeg in de ochtend wakker lijkt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En waar denk je dat die poging op uit loopt?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:![]()
![]()
Jill en Kevin onverwachte YouTube-hit
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:net terug van bbq-en bij mn broertje&co... Zo MM Huybrechts kijken op tv. Die film lijkt mij ook wel leuk, alleen erg laat. Ik ga hem opnemen.
quote:
MMH komt binnenkort weer terug bij DWDD.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
net terug van bbq-en bij mn broertje&co... Zo MM Huybrechts kijken op tv. Die film lijkt mij ook wel leuk, alleen erg laat. Ik ga hem opnemen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik eet alleen frikadellen en kipfilet van de bbq, de rest vind ik niet lekker
En dan wat stokbrood, meloen en komkommer.
Sausjes eet/lust ik ook niet.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MMH komt binnenkort weer terug bij DWDD.
Of hij zijn huisdier meeneemt is een andere vraag...
Precies...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dan ben je wel een goeie voor een SC bbq. Des te meer vlees voor mij de rest.![]()
Weltrusten Neslequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:56 schreef Nesle het volgende:
Drie dagen stappen tot 05u sochends is me teveel geworden
Ik ben nog nooit zo moe geweest op dit tijdstip, ik duik lekker in mijn bed zodat ik om 07u weer fris en fruitig op het werk kan staan.
Adios!
ja, je bent ook geen 16 meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:56 schreef Nesle het volgende:
Drie dagen stappen tot 05u sochends is me teveel geworden
Ik ben nog nooit zo moe geweest op dit tijdstip, ik duik lekker in mijn bed zodat ik om 07u weer fris en fruitig op het werk kan staan.
Adios!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Als ik bling bedoel, zeg ik bling. Als ik juweeltjes bedoel, bedoel ik juweeltjes. Maar dan geen robijnen o.i.dquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
@PS:
Juweeltjes? Tegenwoordig wordt dat glitter genoemd.
Loopt je broertje er als een gangster bij?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dit een racistisch Tim grapje?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Wat een toeval. maar dat weet je niet. Ik denk eigenlijk dat alleen Tim het snapt. maar niet om de reden die jullie denken. of ook wel. anyway. toevallig.
Ik weet niet of Leontine er nog een beetje appetijtelijk uit ziet. Ondertussen is ze 42...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Met Leontien die de lettertjes draait
Kip met meloen salade, was erg lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet al wat er op het menu staat?
Ik zit te denken aan spare-ribs om de nachtdienst door te komen.
Geen probleem zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of Leontine er nog een beetje appetijtelijk uit ziet. Ondertussen is ze 42...
Je laat het niet bij één zeker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kip met meloen salade, was erg lekkernu gaan we een lekker koud biertje drinken
Dacht het niet neequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je laat het niet bij één zeker?
MaJo gaat zich helemaal te buiten aan kipquote:
ok, nu word ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Wat een toeval. maar dat weet je niet. Ik denk eigenlijk dat alleen Tim het snapt. maar niet om de reden die jullie denken. of ook wel. anyway. toevallig.
You got that right!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MaJo gaat zich helemaal te buiten aan kip
Het gaat om de nostalgie Tim, dat snap je toch welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of Leontine er nog een beetje appetijtelijk uit ziet. Ondertussen is ze 42...
Ah vroegerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het gaat om de nostalgie Tim, dat snap je toch wel
Konden we maar terug naar die tijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah vroeger. Toen je geen idee had hoe Gaston er uit zag
Toen je uit pure wanhoop Suske & Wiske-video's kocht van je gewonnen geldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Konden we maar terug naar die tijd
Half 2 tot half 6quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo hoe laat werk je morgen? Dat ik niet wéér voor niks kom
Dat moet lukkenquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt je over je provincialenvrees weten heen te zetten?
Ik neem de sluipweg achter het Amsterdams Historisch Museumquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hebt je over je provincialenvrees weten heen te zetten?
Provincialen hebben geen Google Maps?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik neem de sluipweg achter het Amsterdams Historisch Museum
Hoi Sherlockquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
Hé Andy niet om het één of ander maar het begint wel op te vallen. Jouw kassameisje heb je al heel lang niet gezien en Tanjaa is ook al spoorloos.
En over 20 minuutjes les choristesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lastig kiezen op het moment. En Chris Rock en Jochem Meier op tv
Die ga ik ook maar weer kijken denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En over 20 minuutjes les choristes
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ga ik ook maar weer kijken denk ik.
Ook een goede film.quote:
Ik ga een Malibu-cola inschenkenquote:
Veel plezier met het stappen alvast! Ik sla vandaag waarschijnlijk overquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:40 schreef MaJo het volgende:
Het is gezellig hiergoede muziek en een lekker wijntje erbij
en zo stappen
Nog niet aangeschoten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:40 schreef MaJo het volgende:
Het is gezellig hiergoede muziek en een lekker wijntje erbij
en zo stappen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 een geval van bingedrinking voorspelt...
Ik ook. Te-ring wat doen mijn knieën pijn. Moet de twee lange diensten van aankomende week misschien heroverwegen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel plezier met het stappen alvast! Ik sla vandaag waarschijnlijk over
Je moet je gewoon lekker laten masseren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook. Te-ring wat doen mijn knieën pijn. Moet de twee lange diensten van aankomende week misschien heroverwegen...
Bij mij is het meer dat ik (onder andere doordat de wekker vanochtend om 8:30 ging) weinig zin heb om nog weg te gaan. Er zijn wat mensen die ik wel weer eens zou willen spreken, maar die zijn nu in een disco en spreken gaat daar niet echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook. Te-ring wat doen mijn knieën pijn. Moet de twee lange diensten van aankomende week misschien heroverwegen...
Ja joh, ik roep Yiyi evenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet je gewoon lekker laten masseren.
Zeven uur ging de mijnequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat ik (onder andere doordat de wekker vanochtend om 8:30 ging) weinig zin heb om nog weg te gaan. Er zijn wat mensen die ik wel weer eens zou willen spreken, maar die zijn nu in een disco en spreken gaat daar niet echt
Ik heb de hele dag op een bureaustoel gezeten. Ik gok dat jouw werk fysiek inspannender wasquote:
Als ik ècht niet te laat mag komen word ik de hele nacht voortdurend wakker en dan denk ik dat ik te laat was. Ik was aan het opstaan toen ik me even omdraaide naar mijn wekker en zag dat het 2:40 was en dat ik nog wel even mocht slapenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik werd om kwart over zeven zomaar wakker. Da's pas irritant.
Ik heb een klasgenootje gehad die niet altijd naar de wekker keek als ze wakker werd. Zat ze midden in de nacht te ontbijten in de overtuiging dat ze zo naar school moestquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik ècht niet te laat mag komen word ik de hele nacht voortdurend wakker en dan denk ik dat ik te laat was. Ik was aan het opstaan toen ik me even omdraaide naar mijn wekker en zag dat het 2:40 was en dat ik nog wel even mocht slapen
Papa vind m ook fantastisch, wilde m met em kijken, toen ie nog dacht dat het op een normaal tijdstip wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
PS Delicatessen komt ook zo op NL2. Ken je die film?
Ik vind 'm geweldig.
Jammer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Papa vind m ook fantastisch, wilde m met em kijken, toen ie nog dacht dat het op een normaal tijdstip wasdie ga ik niet uitzitten, ik moet echt zo slapen anders kan ik morgen niet lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |