Er wordt voor mij gekookt vanavondquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal maar eens gaan bedenken wat ik vannacht weer allemaal ga eten.
Mazzelaarquote:
Echt superfijnquote:
Weet al wat er op het menu staat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt superfijnkan ik zo als ik thuiskom meteen aanschuiven
Lange dag geweest?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben wel kapot verderIk denk dat mijn knietjes er zo afvallen ofzo
Hmja en was ook redelijk zwaar werkquote:
Die ken ik niet. Het kijken waard?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er is vanavond trouwens een hele mooie, een van mijn favoriete films op tv. "les choristes" 22:45 nederland 2
Ik vind van welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Het kijken waard?
Even gespiekt en er achtergekomen dat ik 'm al ken. Mooie film.quote:
Misschien probeer ik vannacht ook vroeg onder de dekens te kruipen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet al wat er op het menu staat?
Ik zit te denken aan spare-ribs om de nachtdienst door te komen.
En waar denk je dat die poging op uit loopt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien probeer ik vannacht ook vroeg onder de dekens te kruipen...
Vroeg in de ochtend wakker lijkt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En waar denk je dat die poging op uit loopt?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:![]()
![]()
Jill en Kevin onverwachte YouTube-hit
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:net terug van bbq-en bij mn broertje&co... Zo MM Huybrechts kijken op tv. Die film lijkt mij ook wel leuk, alleen erg laat. Ik ga hem opnemen.
quote:
MMH komt binnenkort weer terug bij DWDD.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
net terug van bbq-en bij mn broertje&co... Zo MM Huybrechts kijken op tv. Die film lijkt mij ook wel leuk, alleen erg laat. Ik ga hem opnemen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik eet alleen frikadellen en kipfilet van de bbq, de rest vind ik niet lekker
En dan wat stokbrood, meloen en komkommer.
Sausjes eet/lust ik ook niet.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MMH komt binnenkort weer terug bij DWDD.
Of hij zijn huisdier meeneemt is een andere vraag...
Precies...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dan ben je wel een goeie voor een SC bbq. Des te meer vlees voor mij de rest.![]()
Weltrusten Neslequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:56 schreef Nesle het volgende:
Drie dagen stappen tot 05u sochends is me teveel geworden
Ik ben nog nooit zo moe geweest op dit tijdstip, ik duik lekker in mijn bed zodat ik om 07u weer fris en fruitig op het werk kan staan.
Adios!
ja, je bent ook geen 16 meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:56 schreef Nesle het volgende:
Drie dagen stappen tot 05u sochends is me teveel geworden
Ik ben nog nooit zo moe geweest op dit tijdstip, ik duik lekker in mijn bed zodat ik om 07u weer fris en fruitig op het werk kan staan.
Adios!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Als ik bling bedoel, zeg ik bling. Als ik juweeltjes bedoel, bedoel ik juweeltjes. Maar dan geen robijnen o.i.dquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
@PS:
Juweeltjes? Tegenwoordig wordt dat glitter genoemd.
Loopt je broertje er als een gangster bij?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dit een racistisch Tim grapje?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
Wat een toeval. maar dat weet je niet. Ik denk eigenlijk dat alleen Tim het snapt. maar niet om de reden die jullie denken. of ook wel. anyway. toevallig.
Ik weet niet of Leontine er nog een beetje appetijtelijk uit ziet. Ondertussen is ze 42...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Met Leontien die de lettertjes draait
Kip met meloen salade, was erg lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet al wat er op het menu staat?
Ik zit te denken aan spare-ribs om de nachtdienst door te komen.
Geen probleem zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet of Leontine er nog een beetje appetijtelijk uit ziet. Ondertussen is ze 42...
Je laat het niet bij één zeker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kip met meloen salade, was erg lekkernu gaan we een lekker koud biertje drinken
Dacht het niet neequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je laat het niet bij één zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |