Jammerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee. Was te laat met kaartjes halen.
Ja. Eerst maakte het me niet zoveel uit, maar nu het volgende week al weer zover is begin ik toch wel te balen.quote:
Ik ga ook niet. Peaceman wel met Brother52. Ik moet zeggen dat ik wel eerst wat baalde, maar gezien het programma toch niet meer zo heel erg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja. Eerst maakte het me niet zoveel uit, maar nu het volgende week al weer zover is begin ik toch wel te balen.
Je kunt nog deze week naar 3FM bellen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee. Was te laat met kaartjes halen.
Ik heb eigenlijk geen idee wat het programma is, aangezien ik toch niet ga.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Peaceman wel met Brother52. Ik moet zeggen dat ik wel eerst wat baalde, maar gezien het programma toch niet meer zo heel erg.
Ik ben nu toch al te laat om fatsoenlijk vrij te regelen op 't werk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt nog deze week naar 3FM bellen.
Want jou wil ik niet tegenkomen op Lowlands?quote:Ik zal overigens geen moeite doen, want ik heb ook al een toegangsbewijs.
*hap hapquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben nu toch al te laat om fatsoenlijk vrij te regelen op 't werk.
[..]
Want jou wil ik niet tegenkomen op Lowlands?
Hmm hmm. Een treinkaartje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
*hap hap
Ik heb wel een kaartje, maar niet voor Lowlands.
Tja krijg het natuurlijk thuis mee....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat het programma is, aangezien ik toch niet ga.
Ik had nog net geluk: nadat ik mijn kaartje had gehaald raakte de dinsdagmiddag propvol.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Ook mooi.![]()
Ik ga ff de Wachttoren en de Ontwaakt lezen op het balkon.
- je hebt bezoek gehad?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen bezoek gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
- je hebt bezoek gehad?
- je hangt deze stroming aan?
- je maakt een grap?
Wat is dat voor spannends?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jehova literatuur. Ben jij nog nooit gestalkt door mensen met die hobby?quote:
Ah ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jehova literatuur. Ben jij nog nooit gestalkt door mensen met die hobby?
Ik heb 'm nog niet uit. Volgens die Jehova-meneer moest ik de tijd nemen om het te lezen. "Hoe vaak gebeurd het niet dat je in anderhalf uur een boek uit leest en daarna eigenlijk geen idee hebt wat je eigenlijk gelezen hebt" zei hij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en, nog wat wijzer geworden?
Dat is dus precies mijn ideequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We hebben ze ooit wel eens in het studentenhuis gehad, Na een half uur discussiëren wilden ze zelf weer weg. Was een erg vermakelijke discussie
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het wordt weer heet van de week
je hebt hem vermoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Magnetron is dus echt stoek kapoet doet niet meer
Ik deed het heul niet expres!quote:
Neuh, shit happens. Puur toeval dat het bij mij gebeurdequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je nu een nieuwe betalen?
daar trappen we niet in hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik deed het heul niet expres!
[..]
Neuh, shit happens. Puur toeval dat het bij mij gebeurde
Ik ben tegenwoordig o.a. Pitt's Poes en Truffelquote:
meester crimineel etciequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
....(vul hier je eigen naam in) aka Etcetera aka trouble aka Pitt's Poes Truffel aka Etcie the microwave killer.....
Crimineel verleden?
ik zal je niet aangeven hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |