Redelijk tempo wel, of wil je het liever iets snellerquote:
Geen multiquotes doet wonderenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk tempo wel, of wil je het liever iets sneller
Nope Frutselquote:
Beterzquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar werkte ik toch al niet aan mee
Hey kijkbuisslappyquote:
Hehe, ik wilde destijds twee jonkies uit één nest, maar er was er nog maar éénquote:
Jep... gister. Ik haat het als men iets beloofd met veel bombarie en dan niet doetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Zou het gisteren niet komen?
Tevens hoi.
Maar nog niks gebeurtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Zou het gisteren niet komen?
Tevens hoi.
Wat ik me dan afvraag is waarom je je dan zo verschrikkelijk aan loopt te stellen, als je het gewoon niet waarmaakt. Sowieso, wat is je grote nieuws. Ga je eindelijk in een official statement bevestigen dat jij en Meki van dezelfde persoon afkomstig zijn?quote:
Nee, dat heb je nog niet, terwijl je dat gisteravond zou doen. Dat is het hele punt.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:17 schreef Slappy het volgende:
Nou special voor jou stel ik het 2 jaar uit
topickiller!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:48 schreef Slappy het volgende:
Nee nee uitstel momenteel ik druk hebben.Ben aan het klussen
Jij niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mijn vroegere buurvrouw in NL had een kale poes.
ook die zijn dr...... of een natte poes..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Foto??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Blijft een merkwaardig verschijnsel zo'n kat. Doordat ie zo extreem lelijk is wordt het weer eenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:49 schreef Disana het volgende:
Ik ga de zon in en boodschappen doen en een kopje koffie drinken. Daarna moet ik oogsten in Farmville en Farmtown in Facebook waaraan ik geheel zonder dividend geheel verslingerd aan ben geraakt.
Opruimen, mag je hier ook wel komen doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:24 schreef Frutsel het volgende:
facebook slingert nog wel ergens maar kijk er niet of nooit meer![]()
Zo maar ff naar de Gamma en dan de LIDL. En dan moet ik thuis nog opruimen, wie doet het anders
Darf ich fragen was loss ist?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:01 schreef Disana het volgende:
We zijn er weer! Was dat nou weer een DDOS attack?
Het is een hack die een computer (server, site, forum) ontoegankelijk maakt. Dan worden er aan de lopende band aanvragen gedaan zodat niemand er nog in kan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Darf ich fragen was loss ist?
Ik heb geen idee wat is er?
Ah merci, ik ben a-bekend met computer terminologiequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een hack die een computer (server, site, forum) ontoegankelijk maakt. Dan worden er aan de lopende band aanvragen gedaan zodat niemand er nog in kan.
Down
Er zit dus gewoon een ontzettende kl**tzak de Fok server aan te vallen en ik las dat er ook accounts zijn gehackt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah merci, ik ben a-bekend met computer terminologie
Ah maar zoals in dat topic vermeld wordt, volgens mij is het mogelijk dat te traceren toch? Ik ben dan wel geen computer techneut, maar volgens mij moet dat nog wel mogelijk zijn. Hoewel, ik wist ook niet wat 't inhield dus ik zal er wel naast zitten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit dus gewoon een ontzettende kl**tzak de Fok server aan te vallen en ik las dat er ook accounts zijn gehackt.
Oh pulease!quote:
Hear hear...quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Een twee
doe maar mee
drie vier
Johnny hier....
En dan die vriendin
Ik wou het niet zeggen maar het is wel wat ik dacht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:23 schreef Frutsel het volgende:
die moeten toch haast zwakbegaafd ofzo zijn
Dat nou weer niet.. en ook al was dat zo.. so whatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:24 schreef Slappy het volgende:
Ja Sp3c is een jongetje in de bijstand
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:03 schreef sp3c het volgende:
zat ik maar in de bijstand
die worden echt slapend rijk!
nu ja niet rijk maar je bier zul je er wel van kunnen kopen neem ik aan
natuurlijk vinden ze dat goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef Slappy het volgende:
vinden ze dat wel goed op je werk dat je altijd dronken bent
jij bent mekiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:27 schreef Slappy het volgende:
Ik werk niet samen met Meki heel soms dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gaf hem net een nieuwequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:02 schreef Tally het volgende:
Lieve lieve sp3c zet je biertje eens weg en maak je spelvaut eens goet!
Hij heeft hem veranderd dus hij mag weerquote:
Ja hallo weet je hoelang hij dan bezig isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Pff, steeds bezig, gaat stukje bij beetje. Duurt nog wel ff denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:57 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Wanneer is je homepage klaar?
Hopelijk wel ja, heb het beest al tijden niet gezien, maar hoop wel dat het hem goed gaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:50 schreef Disana het volgende:
Hallo hallo.
Wat een poezenzorgen en -geluk zeg.
Je zou een ziekenbezoekje af kunnen leggen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja, heb het beest al tijden niet gezien, maar hoop wel dat het hem goed gaat.
Dat lijkt me helemaal niets, je beestjes achter moeten laten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:23 schreef Hukkie het volgende:
Van de dierenarts, en tuurlijk ben ik bezorgd. Het zijn tenslotte ook vijf jaar mijn katten geweest.
Dat klinkt naar, ik hoop echt dat het snel beter gaat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:41 schreef Hukkie het volgende:
Knabbel is nog te zwak om bezoek te ontvangen, behalve degenen die direct bij hem staan.
Ik was in het andere pand.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:07 schreef Frutsel het volgende:
Wat een rust hier weer.
Slappy is zeker aan het meki'en..
Sp3c zit zeker aan de shaarma en het bier
En de rest? Hmm...
Dan kom ik niet op visite!quote:
Ja das gezellig!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef sp3c het volgende:
je kan toch cola meenemen op het station
als je een bonnetje bewaart dan krijg je het nog wel is terug
Mannen kijken eerst naar borsten Tallyquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was in het andere pand.
Even mn kont schudden door het magazijn!
Ja die heb ik niet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mannen kijken eerst naar borsten Tally
Mannen kijken eerst naar borsten
Mannen?quote:
Ik zeg ook niet dat ik het erg vindquote:
hey jij wil niet gezellig mee bierdrinken, ik zoek de gouden oplossing hequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja das gezellig!
Maar neeDaar doe ik niet aan.
Je had het over colaquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey jij wil niet gezellig mee bierdrinken, ik zoek de gouden oplossing he
maar misschien zoek ik nog even verder
Ik heb nog nooit mijn eigen drank mee hoeven nemen als ik ergens op visite gingquote:
Frutsel zorgde wel altijd goed voor mequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:40 schreef sp3c het volgende:
nou je kunt gewoon bier drinken net als de rest van de vaste NWS-SC kliek
Hij heeft genoeg ervaring hoorquote:
O maar hij zal vast verlanglijstjes hebben!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:46 schreef sp3c het volgende:
Sinterklaas ook toch moettie ieder jaar weer verlanglijstjes hebben
Paard van Frutsel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef sp3c het volgende:
ja als dat paard van hem toch is kon praten
Minder drinken!quote:
Nee nee ik was op een Eilandquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:07 schreef Frutsel het volgende:
Wat een rust hier weer.
Slappy is zeker aan het meki'en..
Sp3c zit zeker aan de shaarma en het bier
En de rest? Hmm...
Ja extreem.quote:
Hmm jammer, dat ga ik vanavond niet meemaken. Ga me zo klaar maken voor twee goede vrienden die elkaar om zeven uur het ja- woord gaan geven. Feest erna, op en top gezelligheid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja extreem.
Maar hee, de asielactie bevindt zich in de finale, en vanavond horen we hoe het gegaan is!
Oh wat leuk, veel plezier dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:23 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm jammer, dat ga ik vanavond niet meemaken. Ga me zo klaar maken voor twee goede vrienden die elkaar om zeven uur het ja- woord gaan geven. Feest erna, op en top gezelligheid.
Maar als ik vannacht terug ben dan ga ik zeker het eea teruglezen
Dit hoort dan weer in een ander forumquote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Hukkie het volgende:
Zaterdag a.s. wordt het 24 graden, dat wordt genieten ja. En eindelijk eens goed weer in het weekend.
Ghehehe... KICK --> F&F Straffen met water?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Frutsel, een van mijn kittens is vervelend en bespringt het aanrecht steeds
Geef eens tips en zulks?
Peper strooien? Citroen neerleggen? Koffiefilterzakje met inhoudquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Frutsel, een van mijn kittens is vervelend en bespringt het aanrecht steeds
Geef eens tips en zulks?
Oeh, dat ga ik proberen. Water vindt ie namelijk (i.t.t. die ander) niet engquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Peper strooien? Citroen neerleggen? Koffiefilterzakje met inhoud
Daarom slapen ze bij ons beneden en niet bij ons op de slaapkamerquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
en katten die aan je voeten gaan hangen als je ligt te maffen?
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
Dat zou ik ook graag willen weten want dat doet die van mij ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
Dan ben je volkomen weerloos. Leg je er maar bij neer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
nou, dat was wel een topickiller hequote:Op zondag 20 september 2009 22:06 schreef Perenijs het volgende:
Slowchat hier, slowchat daar, overal een chat falderiere.
Hoi ik ben Tim en ik doe een zaadkanon naquote:
Ja post je tieten!quote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
Dus omdat zij tieten heeft mag zij het wel posten?
En als ik het post?
Let op!
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ok vooruit dan
[ afbeelding ]
In mijn "defence' moet ik zeggen dat ik die dag een bad hair day had.
Het zal je kind maar zijnquote:
Oquote:
Voorheen mocht ik dat nooit doenquote:
Frutsel staat hier vast "open" voorquote:
Dat is dan sindskortquote:Op maandag 28 september 2009 15:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Frutsel staat hier vast "open" voor
Ik doe enkel suggestieve mededelingen uiteraardquote:
Gelukkig maar.. Ik dacht met ervaring enzoquote:Op maandag 28 september 2009 15:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik doe enkel suggestieve mededelingen uiteraard
Tally Frutsel, kom er maar in
Nou als hij zou broek naar beneden doet en net bewerkt is zou je het wel kunnen zien.quote:Op maandag 28 september 2009 15:50 schreef Dragorius het volgende:
Je kunt toch niet zien of iemand met een strap-on is "bewerkt"?
toch?![]()
![]()
Moet kunnen D.! Moet kunnen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:53 schreef Dragorius het volgende:
Waar zijn we mee bezig...in NWS notabene
quote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef Hukkie het volgende:
Ach komt deze SC ao af en toe ook weer even tot leven.
Neen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:59 schreef Hukkie het volgende:
Kan me voorstellen, je bent tenslotte ook maar een mens. Toch?
Geef dr een ruk aan ben je dr vanaf!quote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef Dragorius het volgende:
Maar ja nu zit ik met een vrolijke padvinder (niet door dit topic overigens) en dan komt dit topic er ook nog eens overheen, met als lichamelijk hoogtepunt natuurlijk die getekende side-boob...het doet me wel wat hoor
Waarschuw jij mijn collega's even?quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Geef dr een ruk aan ben je dr vanaf!
Waarom zou ik?quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarschuw jij mijn collega's even?
quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Je maakt oerkreten tijdens het rukken ofzo?
Dan ga je even naar de wc!quote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nee maar ik zit nou niet bepaald apart. En om nou zo pontificaal de wellustige Willem te wieksen waar iedereen bij is...dan had ik wel ander werk gezocht
Daar heeft net een collega zijn Chocolate Retriever te water gelatenquote:
quote:
De gedachtengang zegt genoeg... liefhebbers zeker?quote:Op maandag 28 september 2009 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
OIk had dan bedacht dat we mijn gaatje/gaatjes zouden vullen
Dat weet je toch!quote:Op maandag 28 september 2009 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
De gedachtengang zegt genoeg... liefhebbers zeker?
dat bedoel ik...quote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef Hukkie het volgende:
Ach komt deze SC ao af en toe ook weer even tot leven.
Jij draagt dus die strap-on?quote:Op maandag 28 september 2009 16:25 schreef Dragorius het volgende:
Nee ik ben meer van de gevende kant..ik geef (en neem dus ook eigenlijk
)
Sex Sellsquote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat bedoel ik...![]()
Je ziet wat d'r schijnbaar voor nodig is
quote:
Oh. Nou ja een sexy bijna-mannenonderonsje dan.quote:Op maandag 28 september 2009 16:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tally is geen man hoor. Jij wel begrijp ik nu?
Frutsel heeft maar weinig ruimte nodig om te neukenquote:Op maandag 28 september 2009 17:12 schreef sp3c het volgende:
ik heb me al is laten vertellen dat je van krap neuken hield Frutsel maar van strapon´s kijk ik toch een beetje op ... draag je die dan of je nauwe metgezel??
hoi Tally
Frutsel is liev! Dus die mag zeker wel blijven postenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:
Pas maar op straks krijg je een post-verbod
Ik ken Friemel beterquote:
Zit dat er niet altijd in?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
Zit seks in het kenningsmakingspakket?
Neuh.. DE is mijn dingetjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef sp3c het volgende:
dat moet je eigenlijk aan Frutsel vragen want het wervelende NWS SC is zijn dingetje
of was het van Elfletterig?
Somsquote:
quote:
Ik geef mezelf elke dag een handquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je al heul wat hebt kennisgemaakt
Rukkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik geef mezelf elke dag een hand
Hier staat gewoon Drugshondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef sp3c het volgende:
dat moet je eigenlijk aan Frutsel vragen want het wervelende NWS SC is zijn dingetje
of was het van Elfletterig?
Nee, ik zeg toch net dat seks er niet altijd inzitquote:
klinkt idd wel als een Drugshond dingetjequote:
Daar niet neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik ut? Ik ga nooit naar crewmeets enzo
In Stroe toch? Oh nee, daar niet
Doe mij maar een onverwachte vakantie ofzo.quote:
Tot over 2 weken op fokquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Doe mij maar een onverwachte vakantie ofzo.
quote:
Ja jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:08 schreef Dragorius het volgende:
Ah, even BNR nieuwsradio opzetten, hopend op een teken van intelligentie (want buiten dat word ik weer omgeven door moronsin real life he..niet hier
)
Mja ik zou je wel wat referenties kunnen geven maar die hou ik wel ff voor mezelfquote:
Ik wachtquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:17 schreef Dragorius het volgende:
Ik geloof niet in referenties, ik ben meer van het empirische.
Oh wacht...
Weet ik niet. Jij zei wachtquote:
Je zei alleen dat je twee weken onverwachtse vakantie willen. Gezien de tijd dat jij op fok doorbrengt zou ik denken dat 2 weken geen fok jouw meer rust geeft dan 2 weken geen werkquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]als Fok! mijn werk zou zijn dan zou ik een crewbash topic kunnen maken natuurlijk. Maar Fok! is niet mijn werk helaas.
Stond zeker naast een gebroken raam?quote:
Fok! is juist mijn uitlaatklep op deze verzamelplaats van de ignorantie (mijn werk)quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je zei alleen dat je twee weken onverwachtse vakantie willen. Gezien de tijd dat jij op fok doorbrengt zou ik denken dat 2 weken geen fok jouw meer rust geeft dan 2 weken geen werk
hap hapquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fok! is juist mijn uitlaatklep op deze verzamelplaats van de ignorantie (mijn werk)
Dat raam is allang weer heelquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stond zeker naast een gebroken raam?![]()
*broek open doet* Doe maar happen!quote:
Happen? Dat moet je zeggen terwijl ik een collega een broodje rosbief zie wegduwen in zijn mondquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Happen? Dat moet je zeggen terwijl ik een collega een broodje rosbief zie wegduwen in zijn mond
Het is vooral lastig omdat iedere vrouw weer anders is. Bij de een mag je er nog niet naar kijken zonder dat de sappen beginnen te vloeien, bij de ander moet je het helemaal suf-kauwen voor ze er wat van voelt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef Tally het volgende:
Ik vind dat mannen snel roepen dat ze kunnen beffen
Dat valt echt ontzettend tegen!
Vrouwen als jij zijn wel "redelijk" zeldzaam, of ze zijn te lui om eerst even lekker te douchen.quote:O en ik ruik lekkerGeen vismarkt hiero
Ik snap je ja. Maar ik vind dat ik wel aangeef hoe ik het lekker vind.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is vooral lastig omdat iedere vrouw weer anders is. Bij de een mag je er nog niet naar kijken zonder dat de sappen beginnen te vloeien, bij de ander moet je het helemaal suf-kauwen voor ze er wat van voelt.
Nouja, je snapt wat'k bedoel
[..]
Vrouwen als jij zijn wel "redelijk" zeldzaam, of ze zijn te lui om eerst even lekker te douchen.
Sommigen zeggen niks en gaan dan in eerste instantie maar faken hoor, of zijn bang dat ze je dan ontmoedigen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik snap je ja. Maar ik vind dat ik wel aangeef hoe ik het lekker vind.
En daar word ook niet altijd naar geluisterd. WANT ZE WETEN HET TOCH WEL!!
Me too. Als ik zo ruik dat ik mezelf niet zou pijpen, gun ik dat een ander ook niet die ellendequote:Ik zorg er altijd voor dat ik lekker ruik. Overal
Ik heb eens van iemandquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sommigen zeggen niks en gaan dan in eerste instantie maar faken hoor, of zijn bang dat ze je dan ontmoedigen.
Ach, ik ben sowieso meer een gever dan een nemer.
[..]
Me too. Als ik zo ruik dat ik mezelf niet zou pijpen, gun ik dat een ander ook niet die ellende![]()
Ja vind je dat geil geschopt worden tijdens de seks?quote:
Ik werk ook tussen het fokken door! Niet veel maar een beetje!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg, hoeven jullie niet te werken bij een echte baas?
Stelletje lanterfanten..
Tsssk ik zit hier met een dual-monitor setup. Tijd zat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef Dr.Nikita het volgende:Zeg, hoeven jullie niet te werken bij een echte baas?
Stelletje lanterfanten..
Ik ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tsssk ik zit hier met een dual-monitor setup. Tijd zat.
Jup, kan ik tenminste Fok-ken zonder dat mijn werk in de weg zitquote:
Ik heb hier een dual screen sun. Met links mijn RDP computer. En rechts mijn firefox met FOK!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jup, kan ik tenminste Fok-ken zonder dat mijn werk in de weg zit
quote:
Hier net zo!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]De baas steelt eerder van mij, maar goed.
HEJ!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
Nikita gaat bier halen sp3c... lees ik net...![]()
Best een goed plan eigenlijk
Krijg nou wat................. is er ook nog een SC topic in NWSquote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
Nikita gaat bier halen sp3c... lees ik net...![]()
Best een goed plan eigenlijk
POSTEN DOOR EEN SLOTJE MAGNIE!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |