Pff, steeds bezig, gaat stukje bij beetje. Duurt nog wel ff denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:57 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
Wanneer is je homepage klaar?
Hopelijk wel ja, heb het beest al tijden niet gezien, maar hoop wel dat het hem goed gaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:50 schreef Disana het volgende:
Hallo hallo.
Wat een poezenzorgen en -geluk zeg.
Je zou een ziekenbezoekje af kunnen leggen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja, heb het beest al tijden niet gezien, maar hoop wel dat het hem goed gaat.
Dat lijkt me helemaal niets, je beestjes achter moeten laten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:23 schreef Hukkie het volgende:
Van de dierenarts, en tuurlijk ben ik bezorgd. Het zijn tenslotte ook vijf jaar mijn katten geweest.
Dat klinkt naar, ik hoop echt dat het snel beter gaat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:41 schreef Hukkie het volgende:
Knabbel is nog te zwak om bezoek te ontvangen, behalve degenen die direct bij hem staan.
Ik was in het andere pand.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:07 schreef Frutsel het volgende:
Wat een rust hier weer.
Slappy is zeker aan het meki'en..
Sp3c zit zeker aan de shaarma en het bier
En de rest? Hmm...
Dan kom ik niet op visite!quote:
Ja das gezellig!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef sp3c het volgende:
je kan toch cola meenemen op het station
als je een bonnetje bewaart dan krijg je het nog wel is terug
Mannen kijken eerst naar borsten Tallyquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was in het andere pand.
Even mn kont schudden door het magazijn!
Ja die heb ik niet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mannen kijken eerst naar borsten Tally
Mannen kijken eerst naar borsten
Mannen?quote:
Ik zeg ook niet dat ik het erg vindquote:
hey jij wil niet gezellig mee bierdrinken, ik zoek de gouden oplossing hequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja das gezellig!
Maar neeDaar doe ik niet aan.
Je had het over colaquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey jij wil niet gezellig mee bierdrinken, ik zoek de gouden oplossing he
maar misschien zoek ik nog even verder
Ik heb nog nooit mijn eigen drank mee hoeven nemen als ik ergens op visite gingquote:
Frutsel zorgde wel altijd goed voor mequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:40 schreef sp3c het volgende:
nou je kunt gewoon bier drinken net als de rest van de vaste NWS-SC kliek
Hij heeft genoeg ervaring hoorquote:
O maar hij zal vast verlanglijstjes hebben!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:46 schreef sp3c het volgende:
Sinterklaas ook toch moettie ieder jaar weer verlanglijstjes hebben
Paard van Frutsel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef sp3c het volgende:
ja als dat paard van hem toch is kon praten
Minder drinken!quote:
Nee nee ik was op een Eilandquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:07 schreef Frutsel het volgende:
Wat een rust hier weer.
Slappy is zeker aan het meki'en..
Sp3c zit zeker aan de shaarma en het bier
En de rest? Hmm...
Ja extreem.quote:
Hmm jammer, dat ga ik vanavond niet meemaken. Ga me zo klaar maken voor twee goede vrienden die elkaar om zeven uur het ja- woord gaan geven. Feest erna, op en top gezelligheid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja extreem.
Maar hee, de asielactie bevindt zich in de finale, en vanavond horen we hoe het gegaan is!
Oh wat leuk, veel plezier dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:23 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm jammer, dat ga ik vanavond niet meemaken. Ga me zo klaar maken voor twee goede vrienden die elkaar om zeven uur het ja- woord gaan geven. Feest erna, op en top gezelligheid.
Maar als ik vannacht terug ben dan ga ik zeker het eea teruglezen
Dit hoort dan weer in een ander forumquote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Hukkie het volgende:
Zaterdag a.s. wordt het 24 graden, dat wordt genieten ja. En eindelijk eens goed weer in het weekend.
Ghehehe... KICK --> F&F Straffen met water?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Frutsel, een van mijn kittens is vervelend en bespringt het aanrecht steeds
Geef eens tips en zulks?
Peper strooien? Citroen neerleggen? Koffiefilterzakje met inhoudquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Frutsel, een van mijn kittens is vervelend en bespringt het aanrecht steeds
Geef eens tips en zulks?
Oeh, dat ga ik proberen. Water vindt ie namelijk (i.t.t. die ander) niet engquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Peper strooien? Citroen neerleggen? Koffiefilterzakje met inhoud
Daarom slapen ze bij ons beneden en niet bij ons op de slaapkamerquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
en katten die aan je voeten gaan hangen als je ligt te maffen?
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
Dat zou ik ook graag willen weten want dat doet die van mij ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
Dan ben je volkomen weerloos. Leg je er maar bij neer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
nou, dat was wel een topickiller hequote:Op zondag 20 september 2009 22:06 schreef Perenijs het volgende:
Slowchat hier, slowchat daar, overal een chat falderiere.
Hoi ik ben Tim en ik doe een zaadkanon naquote:
Ja post je tieten!quote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
Dus omdat zij tieten heeft mag zij het wel posten?
En als ik het post?
Let op!
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ok vooruit dan
[ afbeelding ]
In mijn "defence' moet ik zeggen dat ik die dag een bad hair day had.
Het zal je kind maar zijnquote:
Oquote:
Voorheen mocht ik dat nooit doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |