Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef SicSicSics het volgende:
Ik hoop maar dat er niemand is afgestudeerd op dit onderzoek... en anders dat deze persoon een diploma open deuren intrappen heeft gekregen!
En bij de meeste vrouwen zit dat op borsthoogtequote:Op dinsdag 1 september 2009 10:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kijk altijd eerst naar haar karakter.
Dus je vraagt altijd aan de betreffende vrouw of ze even een rondje wil draaien??quote:
Ik loop er zelf altijd een keertje omheenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus je vraagt altijd aan de betreffende vrouw of ze even een rondje wil draaien??
Ik heb liever DD die lekker heen en weer gaan dan theezakjes waarvan je het idee hebt dat je een man ligt te nakken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:10 schreef MarkyMarkx het volgende:
Dit riep ik altijd al tegen die wijven met een uitgezakte DD Cup die zich als platte pannekoeken over hun hele lijf verspreiden als die bh uit gaat. Je kijkt er wel naar, maar mooi is het niet![]()
Maargoed, nu is het bevestigd
Als je wijf zonder borsten op een man lijkt is er sowieso al iets misquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb liever DD die lekker heen en weer gaan dan theezakjes waarvan je het idee hebt dat je een man ligt te nakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |