Redelijk tempo wel, of wil je het liever iets snellerquote:
Geen multiquotes doet wonderenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk tempo wel, of wil je het liever iets sneller
Nope Frutselquote:
Beterzquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar werkte ik toch al niet aan mee
Hey kijkbuisslappyquote:
Hehe, ik wilde destijds twee jonkies uit één nest, maar er was er nog maar éénquote:
Jep... gister. Ik haat het als men iets beloofd met veel bombarie en dan niet doetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Zou het gisteren niet komen?
Tevens hoi.
Maar nog niks gebeurtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Zou het gisteren niet komen?
Tevens hoi.
Wat ik me dan afvraag is waarom je je dan zo verschrikkelijk aan loopt te stellen, als je het gewoon niet waarmaakt. Sowieso, wat is je grote nieuws. Ga je eindelijk in een official statement bevestigen dat jij en Meki van dezelfde persoon afkomstig zijn?quote:
Nee, dat heb je nog niet, terwijl je dat gisteravond zou doen. Dat is het hele punt.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:17 schreef Slappy het volgende:
Nou special voor jou stel ik het 2 jaar uit
topickiller!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:48 schreef Slappy het volgende:
Nee nee uitstel momenteel ik druk hebben.Ben aan het klussen
Jij niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mijn vroegere buurvrouw in NL had een kale poes.
ook die zijn dr...... of een natte poes..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Foto??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Blijft een merkwaardig verschijnsel zo'n kat. Doordat ie zo extreem lelijk is wordt het weer eenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:49 schreef Disana het volgende:
Ik ga de zon in en boodschappen doen en een kopje koffie drinken. Daarna moet ik oogsten in Farmville en Farmtown in Facebook waaraan ik geheel zonder dividend geheel verslingerd aan ben geraakt.
Opruimen, mag je hier ook wel komen doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:24 schreef Frutsel het volgende:
facebook slingert nog wel ergens maar kijk er niet of nooit meer![]()
Zo maar ff naar de Gamma en dan de LIDL. En dan moet ik thuis nog opruimen, wie doet het anders
Darf ich fragen was loss ist?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:01 schreef Disana het volgende:
We zijn er weer! Was dat nou weer een DDOS attack?
Het is een hack die een computer (server, site, forum) ontoegankelijk maakt. Dan worden er aan de lopende band aanvragen gedaan zodat niemand er nog in kan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Darf ich fragen was loss ist?
Ik heb geen idee wat is er?
Ah merci, ik ben a-bekend met computer terminologiequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een hack die een computer (server, site, forum) ontoegankelijk maakt. Dan worden er aan de lopende band aanvragen gedaan zodat niemand er nog in kan.
Down
Er zit dus gewoon een ontzettende kl**tzak de Fok server aan te vallen en ik las dat er ook accounts zijn gehackt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah merci, ik ben a-bekend met computer terminologie
Ah maar zoals in dat topic vermeld wordt, volgens mij is het mogelijk dat te traceren toch? Ik ben dan wel geen computer techneut, maar volgens mij moet dat nog wel mogelijk zijn. Hoewel, ik wist ook niet wat 't inhield dus ik zal er wel naast zitten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit dus gewoon een ontzettende kl**tzak de Fok server aan te vallen en ik las dat er ook accounts zijn gehackt.
Oh pulease!quote:
Hear hear...quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Een twee
doe maar mee
drie vier
Johnny hier....
En dan die vriendin
Ik wou het niet zeggen maar het is wel wat ik dacht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:23 schreef Frutsel het volgende:
die moeten toch haast zwakbegaafd ofzo zijn
Dat nou weer niet.. en ook al was dat zo.. so whatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:24 schreef Slappy het volgende:
Ja Sp3c is een jongetje in de bijstand
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:03 schreef sp3c het volgende:
zat ik maar in de bijstand
die worden echt slapend rijk!
nu ja niet rijk maar je bier zul je er wel van kunnen kopen neem ik aan
natuurlijk vinden ze dat goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef Slappy het volgende:
vinden ze dat wel goed op je werk dat je altijd dronken bent
jij bent mekiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:27 schreef Slappy het volgende:
Ik werk niet samen met Meki heel soms dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gaf hem net een nieuwequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:02 schreef Tally het volgende:
Lieve lieve sp3c zet je biertje eens weg en maak je spelvaut eens goet!
Hij heeft hem veranderd dus hij mag weerquote:
Ja hallo weet je hoelang hij dan bezig isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |