Ga jij Jack maar weer pijpen voor gratis ice-moldsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat MacorgaZ dat broekje wel wilt als Jack het echt daadwerkelijk is!
dit stuk:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb jij dat over namaak zelf erin gezet? Want het mag gewoon niet
heb ik er in gezetquote:Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}
In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is
raar, ik heb die van mij gewoon geregistreerd zonder eerst iets te hebben besteldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:31 schreef neo2000 het volgende:
Snel een tvp voor ie vol is.. Wel bijzonder trouwens dat je jezelf op jacks's site niet zomaar kan registreren. Moet je vast eerst wat voor bestellen.
en ik heb een deel van de vorige OP er bij gezet. Deze aanvulling graag meenemen naar de volgende topicsquote:
Zijn die jeans eigenlijk een beetje dikke kwaliteit?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:05 schreef mtchel112 het volgende:
wanneer gaat jack nou is weer nieuwe kleding toevoegen
toffe tasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef monkeybrain het volgende:
Even een running gag van maken, het is niet Jack in zijn rare broekje of hij heeft tieten gekregen![]()
[ afbeelding ]
[..]
Zijn die jeans eigenlijk een beetje dikke kwaliteit?
Ik zit echt met scheuren en de C&A verkoopt niks fatsoenlijks voor rond de 20 euro. Dus maar aankloppen bij China... Tegenwoordig heb je alleen nog maar van die homo jeans met gekke bleek streepjes en gedoe![]()
Doh!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
raar, ik heb die van mij gewoon geregistreerd zonder eerst iets te hebben besteld
linksbovenin, register?
Okiquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
en ik heb een deel van de vorige OP er bij gezet. Deze aanvulling graag meenemen naar de volgende topics
quote:Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.
Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).
Donequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oki
Zou je dit helemaal onderaan willen zetten:
[..]
Tietjes bedoel je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef monkeybrain het volgende:
Even een running gag van maken, het is niet Jack in zijn rare broekje of hij heeft tieten gekregen![]()
[ afbeelding ]
[..]
Zijn die jeans eigenlijk een beetje dikke kwaliteit?
Ik zit echt met scheuren en de C&A verkoopt niks fatsoenlijks voor rond de 20 euro. Dus maar aankloppen bij China... Tegenwoordig heb je alleen nog maar van die homo jeans met gekke bleek streepjes en gedoe![]()
Ziet d'r leuk uit, en staat me verder ook redelijk goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef Dionysiou het volgende:
Hahaha Lolque
En hoe is de kwaliteit van die Krokodil shirt?
Mazzelpik, krijg je zometeen een gratis shirt erbij hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ziet d'r leuk uit, en staat me verder ook redelijk goed.
Ik vind de witte d'r netjes uitzien in ieder geval.
Moeten ze maar de goede opsturen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mazzelpik, krijg je zometeen een gratis shirt erbij haha
Inderdaad, ik hou ook niet van die losse shirts/overhemden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:39 schreef Lolque het volgende:
[..]
Moeten ze maar de goede opsturen.![]()
Ik vind het wel jammer dat die redelijk losjes zit, maarja 't is toch een krijgertje.
Maar zo komen de spieren heul niet over.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Niets mis met los zittende overhemden.. Beetje je borsthaar er overheen draperen, grote gouden ketting er overheen en je bent helemaal het mannetje.
Je omschrijft de stereotype klant voor dit dingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Niets mis met los zittende overhemden.. Beetje je borsthaar er overheen draperen, grote gouden ketting er overheen en je bent helemaal het mannetje.
Zoiets lijkt me wel geniaal om iemand te geven voor zn verjaardag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je omschrijft de stereotype klant voor dit ding![]()
[ afbeelding ]
Was hem wel eerst even goed afquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me wel geniaal om iemand te geven voor zn verjaardag.
Eindelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:57 schreef Dionysiou het volgende:
Nieuw mooi horloge op DX!
http://dealextreme.com/details.dx/sku.28634
[ afbeelding ]
En besteldquote:
Ja idd vind ze zo mooi, krijg er altijd complimenten over, nou had ik er 2, binnenkort 3quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:05 schreef Dionysiou het volgende:
Haha delano, wat denk jij?
Ik bestel meteen alle horloges? Het zijn zeker mooie dingen.
Is het moeilijk om schakels te verwijderen?
Deze is volgens mij al eerder genoemd. Het nadeel aan deze site is dat er nog verzendkosten bijkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:40 schreef Joene het volgende:
Overigens ik heb weer een nieuwe site erbij
www.chinavasion.com
Als ik bijv uit ga van de beste rode laser,quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weet iemand wat voor typenummer die batterijen hebben (blauw of groen) die lijken op penlites en in laserpennen kunnen? Iets met CR? Of wordt ik nu gebanned omdat ik het woord laser heb gezegd.
Die site is alleen niet nuttig in dit topic, aangezien we allemaal gewend zijn dat alle gadgets een paar euro zijn, en op die site alles toch echt een paar keer duurder is..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:50 schreef Joene het volgende:
Klopt wat het overigens geen minder leuke site maakt voor 10 euro heb je het thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
Het is nog te vroeg om zulke dingen te kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:00 schreef mtchel112 het volgende:
wij willen die vogel die drinkt en dan uitzichzelf beweegt![]()
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24044
te vroeg?:P ik vind die dingen echt geweldig:p maar wel beetje duurquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg om zulke dingen te kopen
Dat koop je om 03:00 met je dronken kop, volgens mij zag ik gisteren een hondendrol usb stick... kan dit kloppen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
te vroeg?:P ik vind die dingen echt geweldig:p maar wel beetje duur
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
DP heeft inmiddels ongeveer 500 verschillende USB-sticks geloof ik
Spaar ze allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Af en toe ben ik wel nieuwsgierig naar de verkoopcijfers van bepaalde producten en naar welk land ze vertrekken. Ik neem aan dat het wel zal verkopen als er telkens nieuwe sticks bij komen???
Dat dacht ik inderdaad toen ik die compilatie box zag.. Kan niet echt zijn voor dat geld..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben Jack door!!!![]()
Kuik klets wel uit zijn nek, zeker een hond die illegale dvd's ruikt whaha. Die gast praat altijd heel dreigend tegenover de Nederlandse burger, wegens terrorisme in de bak gooien die crimineel.
http://www.ziggo.nl/nieuw(...)Michael-Jackson/7415
Mijn fout, Jack troeft Kuik afquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:02 schreef joepie91 het volgende:
Is niet dezelfde waar het over gaat. In het artikel wordt een CD-box genoemd met een compilatie van zijn muziek van rond de 75 dollar. Jack verkoopt een DVD-box met clips en live concerten voor rond de 60 dollar.
Nog niks binnen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Chuphinh het volgende:
@Dionysiou hoe is de afhandeling van jouw kleren van Taobao bij jack. Je zou nog wat foto's maken van je vorige bestellingen?![]()
![]()
Deze man was gelukkig duidelijk.quote:Gebeld naar TNT post, het is officieel dat ie bij de douane ligt bij de inklarings dienst, pakket word helemaal gecontroleerd en de waarde word ingeschat en in het aller ergste geval word er om een factuur gevraagd want anders mogen ze niks. Maar meestal als er niks in het pakket is aangetroffen word ie alsnog doorgestuurt.
Van de rest gaan ze misschien vragen wat er in het pakket zit omdat een legaal document niet correct is ingevuld etc door meneer Peng. Het kan 30 dagen duren.
Zelfde, maar deze is ZONDER batterij !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:59 schreef FrankP het volgende:
Heb ook maar weer eens wat bestellingen gedaan.
Bij DP: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21265
Bij DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667
Laat het grote wachten maar weer beginnen
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:22 schreef Dionysiou het volgende:
Ziet er goed uit.
Jack gaat dankzij mij binnenkort Genuine Sennheiserts verkopen.
Bijvoorbeeld: Sennheiser CX95 voor 42 euro incl trackingnumber en in Nederland op bol.com voor 80 euro. En ze zijn 100% echt.
Jack was helemaal blij dat ik hem over de supplier vertelde.
Het is een oficieele supplier op Taobao en ze zijn echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeweet niet of je het woordje 'echt' of 'genuine' kan vertrouwen in china.
Wat een moraalridder hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:42 schreef Elias3 het volgende:
Niet spammen op het DX forum he Macorgaz![]()
Ik zag de douchekop versie en ben eens op youtube gaan kijken. Dat ding klinkt als een generator van een krachtcentralequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:23 schreef luciano het volgende:
[..]
Zelfde, maar deze is ZONDER batterij !
http://www.chinavasion.co(...)ight-deluxe-edition/
De kleurtjes is een optie voor mensen met dode zenuwen in hun handen , zodat ze kunnen ZIEN hoe heet het water is .quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zag de douchekop versie en ben eens op youtube gaan kijken. Dat ding klinkt als een generator van een krachtcentraleIk wil weleens weten wat voor een herrie dit ding maakt.
Als je gek bent, op Ebay zijn ze zeer goedkoop te vinden vergeleken met Nederlandse prijzen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
yes, eindelijk respons van Jack
wel weer meteen een duidelijke mail met veel info, dus dat doet hij dan wel weer goed hè
moet ook nog een horloge, wil één van de Edifice series van Casio
heb al zitten kijken op taobao, maar denk dat ik dit keer er gewoon één bij de juwelier haal
Kunt er ook kaarsjes mee aanstekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:51 schreef sweetlady-o het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.27772
Door dit soort aanstekers zou ik bijna willen roken.
als je even niet oplet ben je zo 3 topics verderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:13 schreef Wisheh het volgende:
waar is mijn tvp gebleven voor leuke gadgetsIk wil me horloge, wachten duurt lang
Die bovenste heb ik ook, werkt perfect.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:18 schreef luciano het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1320
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1368
Deze aanstekers gaan op MIJN lijstje ( wat alsmaar groter wordt nu , zuchttttt )
Maar ik rook NIET !
Reviews waren wisselend las ik , maar voor die prijs ...... gewoon op de lijst allebei ( de onderste is cooler vind ik met die leds, alhoewel hij ook hotter is met een vlam van 2000 graden ipv 1300quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook, werkt perfect.
Heb hem maar een paar keer gebruikt, vooral handig met waterpijpen en dat soort dingen.
Zelf voor een kleine 20 euro dingen besteld via dx. Vooral wat handige dingen, zoals een autolader voor mijn telefoon en een 230v adapter met usb uitgang.
Als je dat ding elke dag gebruikt zal hij wel snel kapot gaan denk ik. Echt heel robuust is het allemaal is hij niet, maar het is voor incidenteel gebruik gewoon handig om te hebben. Gaat hij kapot bestel ik wel een nieuwe voor een paar euro.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:12 schreef luciano het volgende:
[..]
Reviews waren wisselend las ik , maar voor die prijs ...... gewoon op de lijst allebei ( de onderste is cooler vind ik met die leds, alhoewel hij ook hotter is met een vlam van 2000 graden ipv 1300)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:38 schreef Dionysiou het volgende:
Nee, zaterdag..
Dan komt het ICE team op de stoep hier, groots uitgerukt natuurlijk
Immigration and Customs EnforcementBehoort ook tot mijn favorieten ja , vooral die Mexicaanse grensperikelen, met die vent als een tosti geplakt tussen het deurpaneel en de auto , unfukkinreal !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah echt he!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:50 schreef luciano het volgende:
[..]
Behoort ook tot mijn favorieten ja , vooral die Mexicaanse grensperikelen, met die vent als een tosti geplakt tussen het deurpaneel en de auto , unfukkinreal !
You showed him yo willy to get discounts?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Dionysiou het volgende:
Heeft ie, hetzelfde als z'n mail adres maar hij zit er nooit meer op, zag hem eergister wel toevallig voor 10 minuten op Skype had toen even gezellig met hem zitten praten
Wilde um net posten..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef mvc het volgende:
Aanvallen met laser op piloten
Waarom moet ik meteen denken aan de fokkers die op DX etc. sterke lasers bestellen
in de krant hadden ze het al over 5mw lasers, die zijn toch al redelijk verkrijgbaar onder de toonbank hier in NL enzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef mvc het volgende:
Waarom moet ik meteen denken aan de fokkers die op DX etc. sterke lasers bestellen
Dat betekent dat de douane alvast een proces tegen je aan het voorbereiden is wegens ......... jeweetsssss .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij DX staat de status op: Processing - Contact us for the latest update.
Deze had ik nog niet eerder gezien
Het ging alleen maar om een sneeuwbalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:05 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat betekent dat de douane alvast een proces tegen je aan het voorbereiden is wegens ......... jeweetsssss .
Weet je wel hoe gevaarlijk het is om lasergeleide sneeuwballen naar de cockpit van een boeing 979-1225 te gooien !quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het ging alleen maar om een sneeuwbal![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2041
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef mcwops het volgende:
is ie weer na 2 weken offline. gestopt bij #6 nu bij #10
inmiddels van de 3 zendingen die 2 weken geleden al verstuurd waren alleen de DP pakketjes ontvangen. het DX pakketje (27/7 shipped) een heli nog niet.zal binnenkort wat bevindingen van casio watch, tshirt, led shirt en nog andere dingen plaatsen
quote:8/13/2009 10:11:39 PM Quotation Created Order has been received. Order not paid for yet. Please contact customer.
8/13/2009 10:12:31 PM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/14/2009 9:15:26 AM Package Shipped
8/14/2009 11:17:50 AM Collecting Products Now
8/14/2009 11:29:49 AM Package Shipped
Algemene voorwaarden : minimumbestelleeftijd is 16 jaar : jij bent ( nog steeds ) 13 !!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:12 schreef Powerkiwi het volgende:
Iedereen blij van, mijn pakketje is de 11e verzonden en de 13e aangekomen, yay!
MAAR WAAROM DIE VAN MIJ NIET
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef luciano het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden : minimumbestelleeftijd is 16 jaar : jij bent ( nog steeds ) 13 !!!
Order gecancelled.
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef luciano het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden : minimumbestelleeftijd is 16 jaar : jij bent ( nog steeds ) 13 !!!
Order gecancelled.
quote:
quote:8/12/2009 7:40:04 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/12/2009 9:06:20 AM Collecting Products Now
8/12/2009 12:21:32 PM Package Shipped
Het kutte aan vakantie is dat als je langer dan 2 weken weg bent, je 5 pakjes kwijt bent!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef Ayca het volgende:
het mooie aan vakantie is dat als je thuis bent, je 5 pakjes mag ophalen
ervaring ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het kutte aan vakantie is dat als je langer dan 2 weken weg bent, je 5 pakjes kwijt bent!
Soort van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
ervaring ?![]()
maar volgens mij was het 3 weken toch?
Bronquote:Piloten Schiphol lastiggevallen met laser
Uitgegeven: 15 augustus 2009 09:05
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2009 09:27
SCHIPHOL - Verkeersvliegers op en boven Schiphol worden de laatste paar weken steeds vaker lastiggevallen door vandalen die hen vanaf de grond beschijnen met laserstralen.
De Koninklijke Marechaussee heeft zaterdag een bericht daarover in De Telegraaf bevestigd. Het gaat om zeker enkele tientallen meldingen die binnengekomen zijn bij de Marechaussee, de politie Kennemerland, de Luchtverkeersleiding Nederland en de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers (VNV).
Het beschijnen van de cockpit van een vliegtuig kan de piloot tijdelijk verblinden en dus mogelijk een ongeluk veroorzaken. Tot nu toe hebben de beschijningen echter nog niet tot concrete ongevallen geleid.
Daders
De politie en Marechaussee tasten nog in het duister over de dader of daders, maar het toenemende aantal gevallen heeft hun nadrukkelijke aandacht, aldus een zegsman.
De betrokken instanties surveilleren sinds kort ook meer rond de luchthaven om te kijken of zij mensen zien die met laserguns in de weer zijn. De politie roept het publiek op alert te zijn en verdachte gevallen in de buurt van Schiphol te melden.
Voorlichting
Pilotenvereniging VNV geeft inmiddels extra voorlichting aan piloten over de werking van een laserstraal en hoe ze moeten reageren als zij bij het landen in het gezicht worden geschenen.
Een krachtige laserstraal is vanaf 1200 meter hoogte waar te nemen in de cockpit. Vanaf zo'n 300 meter kan de straal het zicht van een piloot echt verstoren.
© ANP
ghehequote:Packaging via Tracked Air Mai
Ik ben ook teleurstel.quote:
Als ze op zoek zijn naar mensen met laserguns dan snap ik wel dat ze in het duister tasten. Je moet zoeken naar iemand die vanuit zijn broekzak met een pennetje staat te stralenquote:De politie en Marechaussee tasten nog in het duister over de dader of daders.
De betrokken instanties surveilleren sinds kort ook meer rond de luchthaven om te kijken of zij mensen zien die met laserguns in de weer zijn.
te lui om te zoekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:27 schreef Skiet het volgende:
Heeft iemand al van die glowsticks/led dingen gezien voor kleine kinderen? Van die hoofddingen, stokken en andere dingen met allerlei knipperende kleurtjes (felle kleuren). In het donker zien ze er erg tof uit en volgens mij zijn ze echt heel goedkoop.
Vorige keer inderdaad in de cockpit gezeten bij KLM en de captain vertelde inderdaad het verhaal dat hij had gehoord van een collega, de afstand van oa. het publiek is gelukkig echter nog redelijk groot, én enkel bij taxien of stilstaan kan het echt hinderlijk zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef mvc het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als ze op zoek zijn naar mensen met laserguns dan snap ik wel dat ze in het duister tasten. Je moet zoeken naar iemand die vanuit zijn broekzak met een pennetje staat te stralenDie lui lopen te vaak als een stel ratten in een bosje te schieten naar automobilisten en verwachten een soortgelijk pistool
![]()
De Nederlandse politie, echt zo sneu.
[ afbeelding ]
Nederland is maf maar messen zijn inprincipe niet verboden als ze aan een paar voorwaarden doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:44 schreef gers het volgende:
iemand enig idee of die keramieken messen te scannen zijn
Oh, geen last van hij reageerde net ook al bij mij en elke redelijk snelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:15 schreef Mirjam het volgende:
ben nog steeds bezig met jack om mijn bestelling rond te krijgen, aan het begin van de week reageerde hij heel snel, nu duurt het gewoon zo anderhalve dag voor ik een reactie krijg
Weet jij toevallig nog een manier om DX te contacten buiten de tickets om, of was het RacerDKB met zijn contacten bij DX?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh, geen last van hij reageerde net ook al bij mij en elke redelijk snel
als ze gek is op roze, dan zou ik voor roze gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:34 schreef delano.888 het volgende:
De zwarte ziet er meer "mickey" uit, maar ze is gek op roze!
![]()
![]()
ik heb er nog maar een mailtje tegenaan gegooidquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh, geen last van hij reageerde net ook al bij mij en elke redelijk snel
Ja weet ik maar mijn PM systeem is al heel lang verbannen en ze reageren niet op mails op FOK! dus ik kan je niet PMen en andersomquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Weet jij toevallig nog een manier om DX te contacten buiten de tickets om, of was het RacerDKB met zijn contacten bij DX?
ja maar, ben je het er dan niet mee eens dat dan het "mickey" concept een beetje weg valt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
als ze gek is op roze, dan zou ik voor roze gaan
Wat hier gezegd wordt ontgaat mij evenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
nu moet ik m'n order af zien te handelen met rachel
daar heb ik helemaal geen zin in
ik mail al bijna een week heen en weer met jack voor een order van taobaoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:00 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Wat hier gezegd wordt ontgaat mij even![]()
bij mij bleef het gewoon op paypal staan, en bij de volgende order werd dat geld gebruiktquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Net iets gecancelled, hoe gaat dat? Boekt DX het terug naar paypal en paypal het gelijk weer naar mij? Of moet ik verder nog moeite doen..
ok, komt goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
bij mij bleef het gewoon op paypal staan, en bij de volgende order werd dat geld gebruikt
maar volgens mij kan je dat weer op je rekening zetten als je dat wilt
ik heb rachel maar gemaild, ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:10 schreef Dionysiou het volgende:
Komt omdat Rachel de taobao orders doet.
Jack geeft slechts alles door aan Rachel die handelt de rest af.
Oh prijzen weet ik niet, is mijn eerste order, heb Jack nooit gesproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
ik begreep dat zij vaak duurdere prijzen opgeeft dan jack?
heeft rachel msn eik?
je vraagt wel veel hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
heeft rachel msn eik?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:57 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee wat jack z'n msn is/of jack msn heeft?
Rachel is hetzelfde, maar dan met 02.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef luciano het volgende:
http://www.dealperfect.com/help/
MSN : dealperfectcs01@live.cn
Email : DealPerfectcs01@gmail.com
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:33 schreef saban het volgende:
[..]
Oh prijzen weet ik niet, is mijn eerste order, heb Jack nooit gesproken.
Ik vind haar top dat ze direct de prijzen ging berekenen en alles uit ging leggen over maten etc.
Ik heb in ieder geval 4 producten besteld bij haar: 70 euro.
Ja ze heeft MSN, Jack is 01 aan het eind, Rachel is 02.
ja, had geen zin om terug te zoekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
je vraagt wel veel he![]()
[..]
[..]
Rachel is hetzelfde, maar dan met 02.
1 post hoger dus, en nou niet nog een keer vragen volgende weekquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ze wel een beetje regelmatig online?
Gisterochtend heb ik haar voor het laatst gesproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga het volgende week nog een keer vragen, alleen om jou te narrenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 post hoger dus, en nou niet nog een keer vragen volgende week
Dan vraag je gewoon even wat cooler is, een roze of een zwarte Mickey.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een probleem
Mijn vriendin is gek van roze, dat eerst.
Mickey vind ze heel schattig.
Zag ik dus laatst dit:
nou weet ik dus echt niet welke ze leuker zou vinden!![]()
![]()
ja duhh, dan zegt ze een zwarte, logisch toch? maar als het over een mp3 gaat is dat toch anders..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan vraag je gewoon even wat cooler is, een roze of een zwarte Mickey.
Daarna gieber je irritant als ze nieuwsgierig gaat vragen wat je van plan bent.
Ik snap dit soort problemen nooit, ga je aan wildvreemden vragen wat die troela in je bed leuk vindt
Daar gaat je relatie .......... ze wil de zwartequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ja duhh, dan zegt ze een zwarte, logisch toch? maar als het over een mp3 gaat is dat toch anders..
overigens de zwarte gecancelled en de roze geordered.
dan stuur ik de roze terug en bestel ik weer de zwartequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:56 schreef luciano het volgende:
[..]
Daar gaat je relatie .......... ze wil de zwarte
Ugh, wachten is kutquote:8/15/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/13/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/13/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Order Received - in stock
8/10/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/9/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Pending Refund Authorization
8/8/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Packaging via Tracked Air Mail XXXXXXXX
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Shipped via Air Mail
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
MAG JE PAKKETJES IN DE GEVANGENIS ONTVANGEN DAN ? EN AL HELEMAAL GEEN HELIKOPTERS , JIJ WILT ONTSNAPPEN HE SCHAVUIT.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn USB microfoon zou de 17e vescheept zijn, nog niks binnen. Strange.
En, heb mijn pakjes op hold gezet bij Jack tot mijn helikopter weg is bij de douane
Krijg straks 4 pakjes achter elkaar binnen hihi
dude, srsly.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:34 schreef luciano het volgende:
[..]
MAG JE PAKKETJES IN DE GEVANGENIS ONTVANGEN DAN ? EN AL HELEMAAL GEEN HELIKOPTERS , JIJ WILT ONTSNAPPEN HE SCHAVUIT.
Ze is gewoon doordeweeks prima bereikbaar, heb je gmail? Dan kan je haar ook via de chat functie te pakken krijgen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volgens mij komen er echt tientallen pakketjes per dag vanuit Hong Kong door de douanequote:Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn USB microfoon zou de 17e vescheept zijn, nog niks binnen. Strange.
En, heb mijn pakjes op hold gezet bij Jack tot mijn helikopter weg is bij de douane
Krijg straks 4 pakjes achter elkaar binnen hihi
tientallen? ik denk wel wat meerquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens mij komen er echt tientallen pakketjes per dag vanuit Hong Kong door de douane
Hele elftallen soms . En dan heb ik het nog niet eens over de reservespelers !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.riagg.nl
![]()
Uitgebalanceerde berekende ingecalculeerde weloverwogen ( 2 weken spitten al , pft ) weldoordachte verstandige afgewogen keuzesquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:01 schreef Dionysiou het volgende:
Heel veel LED troep haha impulsaankopen!
Vraag eens aan hem of zijn huis is afgefikt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:43 schreef monkeybrain het volgende:
Het zijn wel mooie felle lichtjes maar ik zou hem nooit in een kerstboom hangen want als zo'n boom eenmaal gaat fikken dan is je huis weg. Ergens aan de muur als je zelf aanwezig bent is wel te doen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16777
wat heb je dan gekochtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:33 schreef saban het volgende:
[..]
Oh prijzen weet ik niet, is mijn eerste order, heb Jack nooit gesproken.
Ik vind haar top dat ze direct de prijzen ging berekenen en alles uit ging leggen over maten etc.
Ik heb in ieder geval 4 producten besteld bij haar: 70 euro.
Ja ze heeft MSN, Jack is 01 aan het eind, Rachel is 02.
Overigens ook kans dat je er store credit voor terug krijgt.. Een soort DX tegoed zeg maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Net iets gecancelled, hoe gaat dat? Boekt DX het terug naar paypal en paypal het gelijk weer naar mij? Of moet ik verder nog moeite doen..
Je kan beter gewoon alles in kleinere pakketjes bestellen, verzendkosten zijn toch gratis, is je pakket groter dan een bepaald formaat dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt, en de dingen worden aangeslagen tegen Nederlands tarief. Er zit sowieso geen bon of zo bij, dus ze gaan het dan berekenen volgens de nattevinger methode, wat inhoudt dat ze gewoon minimaal 200% boven op de DX prijs gaan rekenen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:35 schreef luciano het volgende:
$209.23 / ¤ 146,38
Hoezo perfect uitgekomen met een douanerechtenvrije drempel van ¤ 150
quote:
Nee, natte vinger. Ik bespeur een nieuwe obsessie bij je?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef monkeybrain het volgende:
De duim in de kont methode bedoel je
Ik ga de boel ook splitsen , dat was ik al van plan. Al is het alleen maar omdat die rode leespen erbij zit. Verder wil ik ook de wat zwaardere fietslamp van 650 gram apart hebben , de rest van de meuk mogen ze wmb allemaal in een braadzak flikkeren en verstoppen onder 3 km tape.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:24 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon alles in kleinere pakketjes bestellen, verzendkosten zijn toch gratis, is je pakket groter dan een bepaald formaat dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt, en de dingen worden aangeslagen tegen Nederlands tarief. Er zit sowieso geen bon of zo bij, dus ze gaan het dan berekenen volgens de nattevinger methode, wat inhoudt dat ze gewoon minimaal 200% boven op de DX prijs gaan rekenen.
Ik bespeur wel meer dan 1 obsessie nuquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zat gisteren mezelf ook af te vragen wat nu het verschil was tussen de 3 modellen![]()
Het duurde even voordat ik begreep dat het geen horizontale vagina was maar een mond, dan moet dat ronde ding wel een anus zijn![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ie onbedoeld met zijn post toch wel mijn opmerking bevestigd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik bespeur wel meer dan 1 obsessie nu
Gaat m'n vriendin klagen denk ik, als ze thuiskomt en ik zit met zo'n ding in de bank.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Dionysiou het volgende:
neo2000, is zo'n butt fleshlight niets voor jou?
Die ribbels maken dat het ding er eng uit ziet naar mijn idee..quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef Mirjam het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21063
[ afbeelding ]
zag ik gisteren bij de christine le duc, voor 22 euro.
Maar die zijn splinternieuw, deze van dp zijn refurbished uit de Chinese gevangenis.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef Mirjam het volgende:
zag ik gisteren bij de christine le duc, voor 22 euro.
je kan gewoon zelf de prijzen uitrekenen:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
heeft rachel msn eik?
Die heb ik vorige week besteld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar die zijn splinternieuw, deze van dp zijn refurbished uit de Chinese gevangenis.
Haha er staan enorm veel kont producten op die sites.
[ afbeelding ]
whaha geweldigquote:
Napican len neppe troep?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef Ayca het volgende:
zouden er trouwens ook galatasaray shirts zijn op taobao?
ik kan ze niet vinden...
Heb 'm de 11e een mailtje gestuurd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef Dionysiou het volgende:
Jack heeft weekend en Rachel werkt niet in het weekend hihihii
nou de echte zijn uitverkochtquote:
google translatequote:Op zondag 16 augustus 2009 23:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
hoe doen jullie dat met taobao?
is er een truc om sku-nrs. ofzo te gebruiken als zoekopdracht op DP/X ofzo?
Nog geen enkele status is veranderd, het heeft nog nooit zo lang geduurd bij mijquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:11 schreef delano.888 het volgende:
[8/15/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/13/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/10/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/9/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Pending Refund Authorization
8/8/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Packaging via Tracked Air Mail XXXXXXXX
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Shipped via Air Mail
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier]
Ugh, wachten is kut
mênnn... omslachtig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
google translate![]()
Niks met sku nummers ofzo, gewoon zoek termen gebruiken
http://fokhelp.googlepages.com/homequote:Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
mênnn... omslachtig.
nou vooruit dan maar...
en dan gewoon de URL doormailen naar Rachel dus?
k man, thx voor de info.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://fokhelp.googlepages.com/home![]()
Het makkelijkst is via msn Rachel de url te geven, zij zal er dan een prijs uitgooien.
Ze stuurt jou via paypall een email met de betaalopdracht.Als je die betaalt, dan word het opgestuurd
![]()
Heb het al meerdere malen gedaan![]()
NB: Als je iets niet kan vinden op taobao , vraag het dan aan Rachel!
Paas mij EUR 100,- en je hebt voor september de originelequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
nou de echte zijn uitverkocht![]()
en ik ga in maart naar istanbul dus dan koop ik daar de echte![]()
maar even in neppe lopen is geen probleemwant ik wil ze nu!
Moet je hier vragenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:12 schreef Parkinson_XTC het volgende:
why the fuck zou je deze poster ergens op willen hangen?
[ afbeelding ]
... en waar
nog mar een keerquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef mcwops het volgende:
hoe krijg ik bij DP producten in mijn wishlist![]()
Misschien is ze nog moe van de webcam sessie met monkeybrain om al die adult speeltjes te demonstrerenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:29 schreef saban het volgende:
Heeft Rachel/Jack de laatste 24 uur nog gereageert?
iieeuww.. na gebruik hersealed metquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef gpa het volgende:
heb hier nog een echte en natuurlijk compleeeeet in plastic gesealde Tenga Fliphole liggen. Laten we zeggen..het antwoord op de Tarzan maar dan voor mannen.
100 euro omg. Welke heb jij van DP?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
iieeuww.. na gebruik hersealed met
[ afbeelding ]
Geenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:21 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
100 euro omg. Welke heb jij van DP?
http://downforeveryoneorjustme.com/www.taobao.comquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef jopiede het volgende:
Ligt het aan mij of is taobao offline
It's just you. http://www.taobao.com is up.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef jopiede het volgende:
Ligt het aan mij of is taobao offline
Toen ik na 30 minuten vroeg of ze niet iets opblaasbaars met een ruwe vacht kon leveren keek ze wel een tikkeltje vermoeidquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:01 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Misschien is ze nog moe van de webcam sessie met monkeybrain om al die adult speeltjes te demonstreren
Ik heb nog een oude tosti-ijzer en een halve fles badkamer kit liggen, even een DIY projectje beginnenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:13 schreef Dionysiou het volgende:
Monkeybrain heeft deze bij Rachel en Jack aangevraagd:
[TK] Tenga Fliphole ( nsfw)
wat zit er in dat pakket dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef Dionysiou het volgende:
Ik word hier echt keihard genaaid.
Weer Douane controle
3-Aug-2009 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 3-Aug-2009
12-Aug-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
12-Aug-2009 Netherlands Pending customs inspection.
17-Aug-2009 Netherlands Pending customs inspection.
Ja die kut helicopterquote:
Haha nee, alhoewel ben ik bang dat mijn 2e pakket: USB Microfoon ook weg gesjord is. Nooit binnen gekomenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het een tweede pakket was, kneep hem al
Ik wacht ook nog steeds op sommige pakjes die al laaang geleden verstuurd zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha nee, alhoewel ben ik bang dat mijn 2e pakket: USB Microfoon ook weg gesjord is. Nooit binnen gekomen![]()
Ik vind dit zo'n kut streek zolang een pakje houden met een maximum van 30 dagen.
Hmm, die van mij was 15 juli verzonden tijd om Jack te mailen voor een replacement.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op sommige pakjes die al laaang geleden verstuurd zijn.![]()
Misschien is de pakjesman met vakantie?
Ik heb jack afgelopen dinsdag gemailed over een verkeerd shirt, nog steeds geen antwoord.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hmm, die van mij was 15 juli verzonden tijd om Jack te mailen voor een replacement.
Jack heeft een lang weekend, komt helemaal goed. Effe stoom afblazen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik heb jack afgelopen dinsdag gemailed over een verkeerd shirt, nog steeds geen antwoord.
Volgens mij staat er op de site dat ze daar niet aansprakelijk voor zijn. Anders zijn ze ook snel failliet ben ik bang... De douane neemt alleen illegale zaken in beslag, over dure producten moet je gewoon belasting betalen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
als je pakket wordt ingenomen door de douane, krijg je dan een vervanger ofzo?
Als je pakket word ingemomen krijg je een aantal opties:quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
als je pakket wordt ingenomen door de douane, krijg je dan een vervanger ofzo?
wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef mcwops het volgende:
hoe krijg ik bij DP producten in mijn wishlist![]()
het nederlands elftal shirt is gewoon nepquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef nachtdier3 het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22305
Het shirt van het Nederlands elftal met broekje erbij voor nog geen 15 euro... Was kosten die origineel? Of zou dit gewoon overstock zijn?
Deze kun je bij de Action kopen voor 2.29 trouwens:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21120
Trouwens iemand al deze broek besteld? Modelletje ziet er wel aardig uit.. maar wat is het originele type van Levi's?
Ik wil die wel bestellen eigenlijk, maar niet met bliksemschicht erop
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22305
aah ok dankequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Erg onduidelijk maar op het fotootje rechtsonder staat een + teken, daarop klikken
dat staat er volgens mij al heel lang op hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
Al gezien? bij deze:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22233
een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
Mww raarquote:Hmm, die van mij was 15 juli verzonden tijd om Jack te mailen voor een replacement.
quote:
i love itquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
Al gezien? bij deze:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22233
een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
Masselpik dat je geen douanekosten hebt gekregen met DHL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:21 schreef Bhuddy het volgende:
Geen idee of het een beetje ontopic is, maar ik had een camera uit Hong Kong besteld zaterdag via Ebay voor een zeer lage prijs. Blijkt die gozer het ook nog eens te sturen met DHL express, gisteren verzonden vanuit HK, vandaag al in huis. Echt ongelofelijk!
Ik heb hem nog niet in huis hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Masselpik dat je geen douanekosten hebt gekregen met DHL.
Heb je misschien een linkje naar de auction? Ik wil dat ding weleens zien en de prijs
Luckyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Masselpik dat je geen douanekosten hebt gekregen met DHL.
Heb je misschien een linkje naar de auction? Ik wil dat ding weleens zien en de prijs
Iemand heeft mij zaterdag een pakje verstuurd via een postkantoor, net aangekomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Lucky
Iemand heeft vrijdag mij een pakketje verstuurd (in nederland). Nog niet binnenDacht dat ze 24-uurs levering hadden.
Nja misschien ben ik wel opgelicht danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Iemand heeft mij zaterdag een pakje verstuurd via een postkantoor, net aangekomen
Niet uit China? Verraderquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Iemand heeft mij zaterdag een pakje verstuurd via een postkantoor, net aangekomen
wat betekent?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Dionysiou het volgende:
Kutje bef!
Post van de TNT Pakketservice huil huil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |