abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71857253

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de �22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en �22 tot �150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Link naar deze openingspost

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 16% gewijzigd door BrandX op 13-08-2009 21:30:43 ]
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:08:38 #3
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_71857376
Ik ga weer eens meedoen met deze reeks
pi_71857414
Ik vind het een eer PiRANiA!
En de TT is terug
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:12:22 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_71857472
Heb jij dat over namaak zelf erin gezet? Want het mag gewoon niet
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat MacorgaZ dat broekje wel wilt als Jack het echt daadwerkelijk is!
Ga jij Jack maar weer pijpen voor gratis ice-molds
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_71857583
Ehh
ne okuyon, bokmu var?
  Boks-Chick donderdag 13 augustus 2009 @ 20:18:33 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71857629
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb jij dat over namaak zelf erin gezet? Want het mag gewoon niet
dit stuk:
quote:
Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is
heb ik er in gezet

Als je het gewoon houdt bij de nepbenaming, en niet refereert naar de benaming van het origineel is het niet zo'n probleem. Maar hou het beperkt
lolwut
pi_71857694
TT
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_71857932
tvp
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:31:06 #10
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_71858005
Snel een tvp voor ie vol is.. Wel bijzonder trouwens dat je jezelf op jacks's site niet zomaar kan registreren. Moet je vast eerst wat voor bestellen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_71858089
tvp
pi_71858128
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:31 schreef neo2000 het volgende:
Snel een tvp voor ie vol is.. Wel bijzonder trouwens dat je jezelf op jacks's site niet zomaar kan registreren. Moet je vast eerst wat voor bestellen.
raar, ik heb die van mij gewoon geregistreerd zonder eerst iets te hebben besteld
linksbovenin, register?

Jack reageert trouwens traag op m'n mails de laatste tijd, vast druk nu
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:39:40 #13
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_71858251
Wel mega snelle service. 10e geshipped en nu al binnen en dat uit hongkong......
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:40:21 #14
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71858268
En onze oude OP is terug
  Boks-Chick donderdag 13 augustus 2009 @ 20:55:34 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71858724
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:40 schreef Dionysiou het volgende:
En onze oude OP is terug
en ik heb een deel van de vorige OP er bij gezet. Deze aanvulling graag meenemen naar de volgende topics
lolwut
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:56:18 #16
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71858755
Even een running gag van maken, het is niet Jack in zijn rare broekje of hij heeft tieten gekregen

quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:05 schreef mtchel112 het volgende:
wanneer gaat jack nou is weer nieuwe kleding toevoegen
Zijn die jeans eigenlijk een beetje dikke kwaliteit?
Ik zit echt met scheuren en de C&A verkoopt niks fatsoenlijks voor rond de 20 euro. Dus maar aankloppen bij China... Tegenwoordig heb je alleen nog maar van die homo jeans met gekke bleek streepjes en gedoe
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:09:58 #17
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_71859157
kan iemand de wiki anders ook ff updaten? De link naar het ds-flashcard topic klopt ook niet meer...
pi_71859328
tvp
pi_71859371
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef monkeybrain het volgende:
Even een running gag van maken, het is niet Jack in zijn rare broekje of hij heeft tieten gekregen

[ afbeelding ]
[..]

Ik zit echt met scheuren en de C&A verkoopt niks fatsoenlijks voor rond de 20 euro. Dus maar aankloppen bij China... Tegenwoordig heb je alleen nog maar van die homo jeans met gekke bleek streepjes en gedoe
toffe tas
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:19:01 #20
48067 neo2000
pi_71859419
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:35 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

raar, ik heb die van mij gewoon geregistreerd zonder eerst iets te hebben besteld
linksbovenin, register?
Doh!
Thanks!
typisch gevalletje linker oog, rechter broekzak..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:19:55 #21
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71859449
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:55 schreef BrandX het volgende:

[..]

en ik heb een deel van de vorige OP er bij gezet. Deze aanvulling graag meenemen naar de volgende topics
Oki

Zou je dit helemaal onderaan willen zetten:
quote:
Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Boks-Chick donderdag 13 augustus 2009 @ 21:31:01 #22
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71859734
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Oki

Zou je dit helemaal onderaan willen zetten:
[..]
Done
lolwut
pi_71859755
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
[..]

Tietjes bedoel je.
Sorry, moest gewoon even.

Ik heb ipv een homo ster shirt een krokodillen shirt met knoopjes gekregen, beetje jammer.
heb een mailtje naar Jack gestuurd.
kei lief.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:33:51 #24
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71859815
Hahaha Lolque

En hoe is de kwaliteit van dat Krokodil shirt?
pi_71859853
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef Dionysiou het volgende:
Hahaha Lolque

En hoe is de kwaliteit van die Krokodil shirt?
Ziet d'r leuk uit, en staat me verder ook redelijk goed.
Ik vind de witte d'r netjes uitzien in ieder geval.
kei lief.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:35:58 #26
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71859877
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ziet d'r leuk uit, en staat me verder ook redelijk goed.
Ik vind de witte d'r netjes uitzien in ieder geval.
Mazzelpik, krijg je zometeen een gratis shirt erbij haha
pi_71859970
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:35 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mazzelpik, krijg je zometeen een gratis shirt erbij haha
Moeten ze maar de goede opsturen.
Ik vind het wel jammer dat die redelijk losjes zit, maarja 't is toch een krijgertje.
kei lief.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:43:23 #28
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71860097
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:39 schreef Lolque het volgende:

[..]

Moeten ze maar de goede opsturen.
Ik vind het wel jammer dat die redelijk losjes zit, maarja 't is toch een krijgertje.
Inderdaad, ik hou ook niet van die losse shirts/overhemden.
Hoop dat die overhemden die ik heb besteld totaal 4-5 nu inmiddels niet zo los zitten.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:49:08 #29
48067 neo2000
pi_71860285
Niets mis met los zittende overhemden.. Beetje je borsthaar er overheen draperen, grote gouden ketting er overheen en je bent helemaal het mannetje.
pi_71860751
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Niets mis met los zittende overhemden.. Beetje je borsthaar er overheen draperen, grote gouden ketting er overheen en je bent helemaal het mannetje.
Maar zo komen de spieren heul niet over.
kei lief.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:07:58 #31
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71860869
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Je omschrijft de stereotype klant voor dit ding

pi_71861017
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je omschrijft de stereotype klant voor dit ding

[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me wel geniaal om iemand te geven voor zn verjaardag.
kei lief.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:23:02 #33
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71861284
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef Lolque het volgende:

[..]

Zoiets lijkt me wel geniaal om iemand te geven voor zn verjaardag.
Was hem wel eerst even goed af
pi_71863078
tvp
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:57:51 #35
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71864174
Nieuw mooi horloge op DX!
http://dealextreme.com/details.dx/sku.28634

En heb 2 van deze besteld:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.27687

Gewoon om 's nachts blauw licht te geven op m'n:

vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:17:41 #36
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71864716
De douane speelt gewoon met mijn helikopter stelletje eikels.
pi_71865357
Goede OP!tvp
pi_71865881
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:57 schreef Dionysiou het volgende:
Nieuw mooi horloge op DX!
http://dealextreme.com/details.dx/sku.28634
[ afbeelding ]
Eindelijk
pi_71866056
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:42 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Eindelijk
En besteld
Heb nu:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042
en dan binnenkort ook
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28634

T gaat toch eigenlijk nergens over he
Maar t zijn gewoon zulke prachtige horloges
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 02:05:32 #40
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71866147
Haha delano, wat denk jij?
Ik bestel meteen alle horloges? Het zijn zeker mooie dingen.

Is het moeilijk om schakels te verwijderen?
pi_71867046
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 02:05 schreef Dionysiou het volgende:
Haha delano, wat denk jij?
Ik bestel meteen alle horloges? Het zijn zeker mooie dingen.

Is het moeilijk om schakels te verwijderen?
Ja idd vind ze zo mooi, krijg er altijd complimenten over, nou had ik er 2, binnenkort 3
pi_71867063
Weet iemand wat voor typenummer die batterijen hebben (blauw of groen) die lijken op penlites en in laserpennen kunnen? Iets met CR? Of wordt ik nu gebanned omdat ik het woord laser heb gezegd.
pi_71867068
Overigens ik heb weer een nieuwe site erbij

www.chinavasion.com
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 07:50:13 #44
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_71867102
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 07:40 schreef Joene het volgende:
Overigens ik heb weer een nieuwe site erbij

www.chinavasion.com
Deze is volgens mij al eerder genoemd. Het nadeel aan deze site is dat er nog verzendkosten bijkomen.
pi_71867104
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 07:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Weet iemand wat voor typenummer die batterijen hebben (blauw of groen) die lijken op penlites en in laserpennen kunnen? Iets met CR? Of wordt ik nu gebanned omdat ik het woord laser heb gezegd.
Als ik bijv uit ga van de beste rode laser,
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22933
dan moet je deze batterijen hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.932
mocht je die ook willen op laden, moet je dit hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2031
en mocht je nou heeel toevallig niet in amerika wonen, moet je ook dit hebben voor die oplader:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529

maar het is het allemaal waard!
pi_71867105
Klopt wat het overigens geen minder leuke site maakt voor 10 euro heb je het thuis
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71867125
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 07:50 schreef Joene het volgende:
Klopt wat het overigens geen minder leuke site maakt voor 10 euro heb je het thuis
Die site is alleen niet nuttig in dit topic, aangezien we allemaal gewend zijn dat alle gadgets een paar euro zijn, en op die site alles toch echt een paar keer duurder is..
pi_71867155
De prijzen zijn relatief hoog , echter vrienden van mij hebben er een telefoon vandaan (89 euro ) ofzo en dat ding is echt perfect
pi_71867601
Komt die Jack/Rachel nog ooit op msn?
ne okuyon, bokmu var?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:52:07 #50
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_71867623
DP heeft inmiddels ongeveer 500 verschillende USB-sticks geloof ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_71868206
hmmpf ik wil mijn ndslite
pi_71868279
ik wil een dippy bird (L)
pi_71868455
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:00 schreef mtchel112 het volgende:
wij willen die vogel die drinkt en dan uitzichzelf beweegt

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24044

Het is nog te vroeg om zulke dingen te kopen
pi_71868475
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef Ayca het volgende:
hmmpf ik wil mijn ndslite
Niet meer gelukt voor je vakantie dus whehee
pi_71870559
Heb ook maar weer eens wat bestellingen gedaan.

Bij DP: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21265

Bij DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667

Laat het grote wachten maar weer beginnen
To Wii or not to Wii....that's the question.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:08:38 #57
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_71870798
De Telegraaf: Brandweer wil af van geluksballonnen
Dus nog snel even bestellen, voor het illegaal wordt !

EDIT: Overigens ben ik weer terug van vakantie
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_71871689
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Het is nog te vroeg om zulke dingen te kopen
te vroeg?:P ik vind die dingen echt geweldig:p maar wel beetje duur
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:55:48 #59
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71872020
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

te vroeg?:P ik vind die dingen echt geweldig:p maar wel beetje duur
Dat koop je om 03:00 met je dronken kop, volgens mij zag ik gisteren een hondendrol usb stick... kan dit kloppen?
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
DP heeft inmiddels ongeveer 500 verschillende USB-sticks geloof ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spaar ze allemaal

Af en toe ben ik wel nieuwsgierig naar de verkoopcijfers van bepaalde producten en naar welk land ze vertrekken. Ik neem aan dat het wel zal verkopen als er telkens nieuwe sticks bij komen???
pi_71872070
zal wel, alleen ik vind t leuker alstie echte gadgets update, kleding en meer drinkende vogels

maar serieus het boeit mij geen flikker of een mooie usb stick heb of niet:p dat is echt iets wat niet boeijend is
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:11:24 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71872449
Als Jack een Hitler met een gestrekt arm waarin de usb connector zit gaat leveren dan koop ik hem voor de foutheid, voor de rest gewoon een goedkoop stickie.
pi_71872640
Gister ook m'n pakketje ontvangen van dealperfect, het werd de 11ste verstuurd en ik had het de 13e (!!!) in huis.
Echt, zo snel heb ik nog nooit iets ontvangen.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:28:24 #63
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_71872924
Ik wil mijn slot2 nds kaart
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:35:23 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71873097
Ze hebben Jack door!!!

Kuik klets wel uit zijn nek, zeker een hond die illegale dvd's ruikt whaha. Die gast praat altijd heel dreigend tegenover de Nederlandse burger, wegens terrorisme in de bak gooien die crimineel.
http://www.ziggo.nl/nieuw(...)Michael-Jackson/7415
pi_71873106
hebben anderen ook dat Jack langzaam reageert op de mailtjes die je hem stuurt?
zit nu al een paar dagen te wachten op antwoord
pi_71873138
@Dionysiou hoe is de afhandeling van jouw kleren van Taobao bij jack. Je zou nog wat foto's maken van je vorige bestellingen?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:46:02 #67
48067 neo2000
pi_71873372
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:35 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben Jack door!!!

Kuik klets wel uit zijn nek, zeker een hond die illegale dvd's ruikt whaha. Die gast praat altijd heel dreigend tegenover de Nederlandse burger, wegens terrorisme in de bak gooien die crimineel.
http://www.ziggo.nl/nieuw(...)Michael-Jackson/7415
Dat dacht ik inderdaad toen ik die compilatie box zag.. Kan niet echt zijn voor dat geld..

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 14-08-2009 13:00:25 ]
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:02:44 #68
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_71873744
Is niet dezelfde waar het over gaat. In het artikel wordt een CD-box genoemd met een compilatie van zijn muziek van rond de 75 dollar. Jack verkoopt een DVD-box met clips en live concerten voor rond de 60 dollar.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:18:30 #69
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71874187
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:02 schreef joepie91 het volgende:
Is niet dezelfde waar het over gaat. In het artikel wordt een CD-box genoemd met een compilatie van zijn muziek van rond de 75 dollar. Jack verkoopt een DVD-box met clips en live concerten voor rond de 60 dollar.
Mijn fout, Jack troeft Kuik af
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:34:21 #70
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71874694
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Chuphinh het volgende:
@Dionysiou hoe is de afhandeling van jouw kleren van Taobao bij jack. Je zou nog wat foto's maken van je vorige bestellingen?
Nog niks binnen..
Volgensmij is het nog niet eens verscheept..
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:08:29 #71
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71875716
quote:
Gebeld naar TNT post, het is officieel dat ie bij de douane ligt bij de inklarings dienst, pakket word helemaal gecontroleerd en de waarde word ingeschat en in het aller ergste geval word er om een factuur gevraagd want anders mogen ze niks. Maar meestal als er niks in het pakket is aangetroffen word ie alsnog doorgestuurt.
Van de rest gaan ze misschien vragen wat er in het pakket zit omdat een legaal document niet correct is ingevuld etc door meneer Peng. Het kan 30 dagen duren.
Deze man was gelukkig duidelijk.

Ik ga Jack vragen mijn kleding nog niet te verschepen tot mijn pakje daar weg is, de man aan de telefoon zei ook dat ik grote kans heb dat mijn pakjes op scherp staan tot mijn helicopter weg is daar.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:19:18 #72
48067 neo2000
pi_71876047
Mijn eerste DP bestelling geplaatst vandaag:

Professional Screen Protector for HTC-3G# Others
Chinese Traditional Scented Tea (one set ten packs)# Others
Chinese Traditional Iron Goddess Tea(ten packs)# Green
GL Fusion Replacement Shaving Blade Cartridges (eight-pack)#
3.5mm HeadPhone Jack Portable Adapter for HTC with Strap#
New Livi Canvas Strap Web Belt Navy Green#

Ben benieuwd naar levertijden en zo. Wel jammer dat fokkers geen discount krijgen. En benieuwd naar de kwaliteit van het spul, zeker de riem bijvoorbeeld.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:22:59 #73
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71876164
Ziet er goed uit.

Jack gaat dankzij mij binnenkort Genuine Sennheiserts verkopen.

Bijvoorbeeld: Sennheiser CX95 voor 42 euro incl trackingnumber en in Nederland op bol.com voor 80 euro. En ze zijn 100% echt.
Jack was helemaal blij dat ik hem over de supplier vertelde.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:23:16 #74
691 luciano
ondertitelloos
pi_71876168
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:59 schreef FrankP het volgende:
Heb ook maar weer eens wat bestellingen gedaan.

Bij DP: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21265

Bij DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667

Laat het grote wachten maar weer beginnen
Zelfde, maar deze is ZONDER batterij !

http://www.chinavasion.co(...)ight-deluxe-edition/
pi_71876268
Rachel reageert direct op MSN. Heb al 4 items besteld
ne okuyon, bokmu var?
pi_71876319
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:22 schreef Dionysiou het volgende:
Ziet er goed uit.

Jack gaat dankzij mij binnenkort Genuine Sennheiserts verkopen.

Bijvoorbeeld: Sennheiser CX95 voor 42 euro incl trackingnumber en in Nederland op bol.com voor 80 euro. En ze zijn 100% echt.
Jack was helemaal blij dat ik hem over de supplier vertelde.
Ik hoop het voor je weet niet of je het woordje 'echt' of 'genuine' kan vertrouwen in china.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:31:28 #77
691 luciano
ondertitelloos
pi_71876405
Heeft iemand ooit een ECHT navigatiesysteem van GARMIN , de Garmin 705 EDGE gezien op welke chinese site dan ook ?
Maar alléén de originele zoek ik voor een fanatieke wielrijder. Dit is een navigatiesysteem voor op de fiets met allerlei snufjes .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:34:55 #78
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71876496
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je weet niet of je het woordje 'echt' of 'genuine' kan vertrouwen in china.
Het is een oficieele supplier op Taobao en ze zijn echt
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:39:47 #80
691 luciano
ondertitelloos
pi_71876621
Das inderdaad 100 Euro duurder dan in Holland .........

Ik had idd nog niet op baopao.com gezocht, want mijn puter en baopao gaan niet samen. Ik blijf errors krijgen en alle internet explorer vensters klappen er dan uit in 9 van de 10 gevallen. Maar ik zie wel de chinese prijs nu, en daar werd ik niet vrolijk van .

Txs iig.
pi_71876706
Niet spammen op het DX forum he Macorgaz
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:50:58 #82
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71876916
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:42 schreef Elias3 het volgende:
Niet spammen op het DX forum he Macorgaz
Wat een moraalridder he

But DP.com .. blablabladiebladiebla
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:03:03 #83
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71877252
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:23 schreef luciano het volgende:

[..]

Zelfde, maar deze is ZONDER batterij !

http://www.chinavasion.co(...)ight-deluxe-edition/
Ik zag de douchekop versie en ben eens op youtube gaan kijken. Dat ding klinkt als een generator van een krachtcentrale Ik wil weleens weten wat voor een herrie dit ding maakt.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:10:50 #84
691 luciano
ondertitelloos
pi_71877442
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik zag de douchekop versie en ben eens op youtube gaan kijken. Dat ding klinkt als een generator van een krachtcentrale Ik wil weleens weten wat voor een herrie dit ding maakt.
De kleurtjes is een optie voor mensen met dode zenuwen in hun handen , zodat ze kunnen ZIEN hoe heet het water is .
De krachtcentralegeluidjes is een optie ingebouwd voor blinden die de kleurtjes niet kunnen zien. Dan kunnen ze HOREN dat ze op het punt staan om hun klauwen te gaan verbranden !
pi_71877501
waar is mijn tvp gebleven voor leuke gadgets Ik wil me horloge, wachten duurt lang
pi_71878865
yes, eindelijk respons van Jack
wel weer meteen een duidelijke mail met veel info, dus dat doet hij dan wel weer goed hè
moet ook nog een horloge, wil één van de Edifice series van Casio
heb al zitten kijken op taobao, maar denk dat ik dit keer er gewoon één bij de juwelier haal
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:44:13 #87
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71880032
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
yes, eindelijk respons van Jack
wel weer meteen een duidelijke mail met veel info, dus dat doet hij dan wel weer goed hè
moet ook nog een horloge, wil één van de Edifice series van Casio
heb al zitten kijken op taobao, maar denk dat ik dit keer er gewoon één bij de juwelier haal
Als je gek bent, op Ebay zijn ze zeer goedkoop te vinden vergeleken met Nederlandse prijzen.
Casio's, Seiko's, Citizen's, allemaal voor spotprijzen uit Azie, vaak ook Amerika.
pi_71880185
http://dealextreme.com/details.dx/sku.27772

Door dit soort aanstekers zou ik bijna willen roken.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:12:13 #89
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71880695
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:51 schreef sweetlady-o het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.27772

Door dit soort aanstekers zou ik bijna willen roken.
Kunt er ook kaarsjes mee aansteken
Ik vraag me altijd af waarom dit soort aanstekers/horloges met Mao overal te vinden zijn maar een leuke aansteker met Hitler is nergens te vinden.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:18:00 #90
691 luciano
ondertitelloos
pi_71880797
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1320

http://dealextreme.com/details.dx/sku.1368

Deze aanstekers gaan op MIJN lijstje ( wat alsmaar groter wordt nu , zuchttttt )

Maar ik rook NIET !
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:21:49 #91
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71880861
Gekke aanstekers, vind ik ook heel interessant ondanks mijn peukloze bestaan

Jack gaat lekker los op vrijdag

Nog een paar fleshlights erbij for terrific stress release
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:22:37 #92
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71880874
Hahahha die kippen
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:36:59 #93
691 luciano
ondertitelloos
pi_71881156
Met mijn vlammenwerpende aanstekert en mijn rode leasepen ga ik de kluisdeuren van de Nederlandsche Bank eens bestormen binnenkort denk ik.

pi_71881682
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:13 schreef Wisheh het volgende:
waar is mijn tvp gebleven voor leuke gadgets Ik wil me horloge, wachten duurt lang
als je even niet oplet ben je zo 3 topics verder
pi_71881692
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:18 schreef luciano het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1320

http://dealextreme.com/details.dx/sku.1368

Deze aanstekers gaan op MIJN lijstje ( wat alsmaar groter wordt nu , zuchttttt )

Maar ik rook NIET !
Die bovenste heb ik ook, werkt perfect.
Heb hem maar een paar keer gebruikt, vooral handig met waterpijpen en dat soort dingen.

Zelf voor een kleine 20 euro dingen besteld via dx. Vooral wat handige dingen, zoals een autolader voor mijn telefoon en een 230v adapter met usb uitgang.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:12:25 #96
691 luciano
ondertitelloos
pi_71881804
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:06 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Die bovenste heb ik ook, werkt perfect.
Heb hem maar een paar keer gebruikt, vooral handig met waterpijpen en dat soort dingen.

Zelf voor een kleine 20 euro dingen besteld via dx. Vooral wat handige dingen, zoals een autolader voor mijn telefoon en een 230v adapter met usb uitgang.
Reviews waren wisselend las ik , maar voor die prijs ...... gewoon op de lijst allebei ( de onderste is cooler vind ik met die leds, alhoewel hij ook hotter is met een vlam van 2000 graden ipv 1300 )
pi_71882040
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:12 schreef luciano het volgende:

[..]

Reviews waren wisselend las ik , maar voor die prijs ...... gewoon op de lijst allebei ( de onderste is cooler vind ik met die leds, alhoewel hij ook hotter is met een vlam van 2000 graden ipv 1300 )
Als je dat ding elke dag gebruikt zal hij wel snel kapot gaan denk ik. Echt heel robuust is het allemaal is hij niet, maar het is voor incidenteel gebruik gewoon handig om te hebben. Gaat hij kapot bestel ik wel een nieuwe voor een paar euro.

Ik vind dat model van die bovenste wel stoerder dan van zo'n gewone aansteker .
pi_71894292
heeft iemand enig idee wat jack z'n msn is/of jack msn heeft?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 02:15:13 #99
691 luciano
ondertitelloos
pi_71894472
http://www.dealperfect.com/help/

MSN : dealperfectcs01@live.cn
Email : DealPerfectcs01@gmail.com
Mobile : 0086(0)13798281451
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 02:15:49 #100
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71894479
Heeft ie, hetzelfde als z'n mail adres maar hij zit er nooit meer op, zag hem eergister wel toevallig voor 10 minuten op Skype had toen even gezellig met hem zitten praten
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 02:18:47 #101
691 luciano
ondertitelloos
pi_71894512
Heeft dat arrestatieteam van de douane jou nou nog niet getraceerd Diodinges ???
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 02:38:02 #102
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71894628
Nee, zaterdag..

Dan komt het ICE team op de stoep hier, groots uitgerukt natuurlijk

Immigration and Customs Enforcement
SPOILER
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 02:50:00 #103
691 luciano
ondertitelloos
pi_71894689
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:38 schreef Dionysiou het volgende:
Nee, zaterdag..

Dan komt het ICE team op de stoep hier, groots uitgerukt natuurlijk

Immigration and Customs Enforcement
SPOILER
Behoort ook tot mijn favorieten ja , vooral die Mexicaanse grensperikelen, met die vent als een tosti geplakt tussen het deurpaneel en de auto , unfukkinreal !
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 03:31:20 #104
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71894927
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:50 schreef luciano het volgende:

[..]

Behoort ook tot mijn favorieten ja , vooral die Mexicaanse grensperikelen, met die vent als een tosti geplakt tussen het deurpaneel en de auto , unfukkinreal !
Hahah echt he!
Ik volg dat via de site van Veronica zo vet.
Maar wel dubbele gevoelens als ik dat zie en mijn helicopter
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 03:33:10 #105
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71894937
tvp
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:02:18 #106
48067 neo2000
pi_71895413
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Dionysiou het volgende:
Heeft ie, hetzelfde als z'n mail adres maar hij zit er nooit meer op, zag hem eergister wel toevallig voor 10 minuten op Skype had toen even gezellig met hem zitten praten
You showed him yo willy to get discounts?
pi_71896092
Aanvallen met laser op piloten

Waarom moet ik meteen denken aan de fokkers die op DX etc. sterke lasers bestellen
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:02:52 #108
48067 neo2000
pi_71896103
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef mvc het volgende:

Waarom moet ik meteen denken aan de fokkers die op DX etc. sterke lasers bestellen
Wilde um net posten..
pi_71897218
tvp
pi_71897231
quote:

in de krant hadden ze het al over 5mw lasers, die zijn toch al redelijk verkrijgbaar onder de toonbank hier in NL enzo?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:43:08 #111
691 luciano
ondertitelloos
pi_71897398
Wat een BS die cowboyverhalen mbt het in de ogen schijnen van de laser , in de cockpit , vanaf grote afstand , onder een onmogelijke hoek / etc etc ......
Dat ze een punt willen maken met : het is gevaarlijk op KORTE afstand allah, en dat het niet mag allah, maar dan kan ik nu dus ook de politieagent gaan aanklagen die met een lasergun mij staat te laseren, en ineens moest niesen en daarbij zijn lasergun in MIJN COCKPIT van mijn auto schijnt !!! ???

Get a life justitie , ga zoals het hoort ECHTE boeven vangen ( maar das weer dezelfde discussie die we al ...... 35 ? jaar voeren in Ned. )
De echte boef ben Ik , die met 10km te hard op de provinciale weg rijdt.

BEAM ME UP SCOTT , with ur red laser !
pi_71897636
Bij DX staat de status op: Processing - Contact us for the latest update.
Deze had ik nog niet eerder gezien
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:05:06 #113
691 luciano
ondertitelloos
pi_71897808
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij DX staat de status op: Processing - Contact us for the latest update.
Deze had ik nog niet eerder gezien
Dat betekent dat de douane alvast een proces tegen je aan het voorbereiden is wegens ......... jeweetsssss .
pi_71897835
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:05 schreef luciano het volgende:

[..]

Dat betekent dat de douane alvast een proces tegen je aan het voorbereiden is wegens ......... jeweetsssss .
Het ging alleen maar om een sneeuwbal
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2041

zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:10:46 #115
691 luciano
ondertitelloos
pi_71897909
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Het ging alleen maar om een sneeuwbal
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2041

Weet je wel hoe gevaarlijk het is om lasergeleide sneeuwballen naar de cockpit van een boeing 979-1225 te gooien !
Branden in de hel zal je schavuit
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:12:05 #116
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71897934
is ie weer na 2 weken offline. gestopt bij #6 nu bij #10
inmiddels van de 3 zendingen die 2 weken geleden al verstuurd waren alleen de DP pakketjes ontvangen. het DX pakketje (27/7 shipped) een heli nog niet.
zal binnenkort wat bevindingen van casio watch, tshirt, led shirt en nog andere dingen plaatsen
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:15:59 #117
691 luciano
ondertitelloos
pi_71898004
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef mcwops het volgende:
is ie weer na 2 weken offline. gestopt bij #6 nu bij #10
inmiddels van de 3 zendingen die 2 weken geleden al verstuurd waren alleen de DP pakketjes ontvangen. het DX pakketje (27/7 shipped) een heli nog niet.zal binnenkort wat bevindingen van casio watch, tshirt, led shirt en nog andere dingen plaatsen
De helietjes lopen vliegen wat " stroef " inderdaad
Tis te gevaarlijk voor ze om te landen op Schiphol vanwege de vele laserpennen die volgens de media de piloten verblinden. Dus moeten alle helis uitwijken naar Kuala Lumpur airport, en worden vandaar verscheept naar Antwerpen, alwaar ze over een paar jaar , als de Schelde is uitgediept verder kunnen worden vervoerd naar Nederland per rijnaak.
pi_71898158
Nieuw Wereldrecord?
quote:
8/13/2009 10:11:39 PM Quotation Created Order has been received. Order not paid for yet. Please contact customer.
8/13/2009 10:12:31 PM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/14/2009 9:15:26 AM Package Shipped
8/14/2009 11:17:50 AM Collecting Products Now
8/14/2009 11:29:49 AM Package Shipped
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:34:49 #119
691 luciano
ondertitelloos
pi_71898344
Hoe vaak wordt het item geshipped daar in China ?
09.15 AM shipped / daarna worden de items om 11.17 collected ??? / Daarna weer geshipped om 11.29 ???
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:10:39 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71899091
Volgens mij zag ik op DX een filmpje staan uit de UK, waar de politiehelicopter een speciale lokatie camera heeft om laservandalen op de sporen. Ze lieten ook een groene laseraanval zien in de cockpit, je krijgt gewoon een groene cockpit maar is geheel ongevaarlijk voor mensen (volgens de bbc).

In Irak hebben ze ook groene lasers on de Humvee, zie je ze voorliggers stralen die van schrik opzij gaan.

Hufterig gedrag natuurlijk maar hoe vaak snij ik niet bijna mijn vingers eraf als er weer een helicopter 10 meter boven mijn huis vliegt of die klote f16's die hun afterburner moeten aanschakelen boven mijn dak.

De Telegraaf, zegt al genoeg
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:12:38 #121
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71899147
Iedereen blij van, mijn pakketje is de 11e verzonden en de 13e aangekomen, yay!
MAAR WAAROM DIE VAN MIJ NIET
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:22:09 #122
691 luciano
ondertitelloos
pi_71899352
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:12 schreef Powerkiwi het volgende:
Iedereen blij van, mijn pakketje is de 11e verzonden en de 13e aangekomen, yay!
MAAR WAAROM DIE VAN MIJ NIET
Algemene voorwaarden : minimumbestelleeftijd is 16 jaar : jij bent ( nog steeds ) 13 !!!

Order gecancelled.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:37:15 #123
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71899618
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef luciano het volgende:

[..]

Algemene voorwaarden : minimumbestelleeftijd is 16 jaar : jij bent ( nog steeds ) 13 !!!

Order gecancelled.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:26 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Echt poep in je oog dus...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:40:52 #124
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71899688
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef luciano het volgende:

[..]

Order gecancelled.
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
pi_71900096
het mooie aan vakantie is dat als je thuis bent, je 5 pakjes mag ophalen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:01:45 #126
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_71900114
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:24 schreef Semmm het volgende:
Nieuw Wereldrecord?
[..]

quote:
8/12/2009 7:40:04 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/12/2009 9:06:20 AM Collecting Products Now
8/12/2009 12:21:32 PM Package Shipped
pi_71900120
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef Ayca het volgende:
het mooie aan vakantie is dat als je thuis bent, je 5 pakjes mag ophalen
Het kutte aan vakantie is dat als je langer dan 2 weken weg bent, je 5 pakjes kwijt bent!
pi_71900199
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het kutte aan vakantie is dat als je langer dan 2 weken weg bent, je 5 pakjes kwijt bent!
ervaring ?
maar volgens mij was het 3 weken toch?
pi_71900335
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Ayca het volgende:

[..]

ervaring ?
maar volgens mij was het 3 weken toch?
Soort van.
2 dingen besteld voor mn vader op zijn adres, is hij 3 weken weg ineens, hoop dat ze t bewaren op t postkantoor voor m.
pi_71901652
quote:
Piloten Schiphol lastiggevallen met laser

Uitgegeven: 15 augustus 2009 09:05
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2009 09:27
SCHIPHOL - Verkeersvliegers op en boven Schiphol worden de laatste paar weken steeds vaker lastiggevallen door vandalen die hen vanaf de grond beschijnen met laserstralen.

De Koninklijke Marechaussee heeft zaterdag een bericht daarover in De Telegraaf bevestigd. Het gaat om zeker enkele tientallen meldingen die binnengekomen zijn bij de Marechaussee, de politie Kennemerland, de Luchtverkeersleiding Nederland en de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers (VNV).

Het beschijnen van de cockpit van een vliegtuig kan de piloot tijdelijk verblinden en dus mogelijk een ongeluk veroorzaken. Tot nu toe hebben de beschijningen echter nog niet tot concrete ongevallen geleid.

Daders

De politie en Marechaussee tasten nog in het duister over de dader of daders, maar het toenemende aantal gevallen heeft hun nadrukkelijke aandacht, aldus een zegsman.

De betrokken instanties surveilleren sinds kort ook meer rond de luchthaven om te kijken of zij mensen zien die met laserguns in de weer zijn. De politie roept het publiek op alert te zijn en verdachte gevallen in de buurt van Schiphol te melden.

Voorlichting

Pilotenvereniging VNV geeft inmiddels extra voorlichting aan piloten over de werking van een laserstraal en hoe ze moeten reageren als zij bij het landen in het gezicht worden geschenen.

Een krachtige laserstraal is vanaf 1200 meter hoogte waar te nemen in de cockpit. Vanaf zo'n 300 meter kan de straal het zicht van een piloot echt verstoren.
© ANP
Bron
woef
pi_71901919
quote:
Packaging via Tracked Air Mai
ghehe
pi_71902032
Dus als ik een 50/100/200 mW laser zou kopen op DealExtreme en via Air Mail laat versturen, krijg ik hem gewoon thuis geleverd?

[ Bericht 3% gewijzigd door paulzurrr. op 15-08-2009 15:35:27 ]
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:47:39 #133
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71902434
Ja.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:58:38 #134
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_71902675
Son, I am disappoint.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:05:09 #135
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_71902806
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Son, I am disappoint.
Ik ben ook teleurstel.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:25:04 #136
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71903165
quote:
De politie en Marechaussee tasten nog in het duister over de dader of daders.

De betrokken instanties surveilleren sinds kort ook meer rond de luchthaven om te kijken of zij mensen zien die met laserguns in de weer zijn.
Als ze op zoek zijn naar mensen met laserguns dan snap ik wel dat ze in het duister tasten. Je moet zoeken naar iemand die vanuit zijn broekzak met een pennetje staat te stralen Die lui lopen te vaak als een stel ratten in een bosje te schieten naar automobilisten en verwachten een soortgelijk pistool

De Nederlandse politie, echt zo sneu.

pi_71903201
Heeft iemand al van die glowsticks/led dingen gezien voor kleine kinderen? Van die hoofddingen, stokken en andere dingen met allerlei knipperende kleurtjes (felle kleuren). In het donker zien ze er erg tof uit en volgens mij zijn ze echt heel goedkoop.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:33:22 #138
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71903310
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:27 schreef Skiet het volgende:
Heeft iemand al van die glowsticks/led dingen gezien voor kleine kinderen? Van die hoofddingen, stokken en andere dingen met allerlei knipperende kleurtjes (felle kleuren). In het donker zien ze er erg tof uit en volgens mij zijn ze echt heel goedkoop.
te lui om te zoeken
pi_71903626
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:05 schreef Powerkiwi het volgende:

[..]

Ik ben ook teleurstel.
Op sommige plekken word je echt neergeknuppeld bij zulke opmerkingen. Know Your Meme!
pi_71907421
quote:

Vorige keer inderdaad in de cockpit gezeten bij KLM en de captain vertelde inderdaad het verhaal dat hij had gehoord van een collega, de afstand van oa. het publiek is gelukkig echter nog redelijk groot, én enkel bij taxien of stilstaan kan het echt hinderlijk zijn.
pi_71907872
iemand enig idee of die keramieken messen te scannen zijn
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:33:17 #142
48067 neo2000
pi_71908916
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als ze op zoek zijn naar mensen met laserguns dan snap ik wel dat ze in het duister tasten. Je moet zoeken naar iemand die vanuit zijn broekzak met een pennetje staat te stralen Die lui lopen te vaak als een stel ratten in een bosje te schieten naar automobilisten en verwachten een soortgelijk pistool

De Nederlandse politie, echt zo sneu.

[ afbeelding ]
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:14:49 #143
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71909782
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:44 schreef gers het volgende:
iemand enig idee of die keramieken messen te scannen zijn
Nederland is maf maar messen zijn inprincipe niet verboden als ze aan een paar voorwaarden doen.
Geen stiletto, dubbelzijdig geslepen of vlindermessen.... anders kunnen ze alle Ginsu set messen bij de Blokker ook in beslag nemen.

Het lemmet is 10 cm van die keramische messen, kinderspeelgoed
pi_71909806
ben nog steeds bezig met jack om mijn bestelling rond te krijgen, aan het begin van de week reageerde hij heel snel, nu duurt het gewoon zo anderhalve dag voor ik een reactie krijg
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:24:18 #145
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71909970
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:15 schreef Mirjam het volgende:
ben nog steeds bezig met jack om mijn bestelling rond te krijgen, aan het begin van de week reageerde hij heel snel, nu duurt het gewoon zo anderhalve dag voor ik een reactie krijg
Oh, geen last van hij reageerde net ook al bij mij en elke redelijk snel
pi_71910088
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Weet jij toevallig nog een manier om DX te contacten buiten de tickets om, of was het RacerDKB met zijn contacten bij DX?
pi_71910118
Ik heb een probleem
Mijn vriendin is gek van roze, dat eerst.
Mickey vind ze heel schattig.
Zag ik dus laatst dit:

(is een mp3 speler) dus besteld voor dr, ik kan m nog cancellen btw.
komt ineens bij new arrivals dit:

nou weet ik dus echt niet welke ze leuker zou vinden!
pi_71910151
De zwarte ziet er meer "mickey" uit, maar ze is gek op roze!
pi_71910208
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:34 schreef delano.888 het volgende:
De zwarte ziet er meer "mickey" uit, maar ze is gek op roze!

als ze gek is op roze, dan zou ik voor roze gaan
pi_71910217
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

ik heb er nog maar een mailtje tegenaan gegooid
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:38:04 #151
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71910224
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:31 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Weet jij toevallig nog een manier om DX te contacten buiten de tickets om, of was het RacerDKB met zijn contacten bij DX?
Ja weet ik maar mijn PM systeem is al heel lang verbannen en ze reageren niet op mails op FOK! dus ik kan je niet PMen en andersom
pi_71910443
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Ayca het volgende:

[..]

als ze gek is op roze, dan zou ik voor roze gaan
ja maar, ben je het er dan niet mee eens dat dan het "mickey" concept een beetje weg valt?
pi_71910607
nu moet ik m'n order af zien te handelen met rachel
daar heb ik helemaal geen zin in
pi_71910691
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
nu moet ik m'n order af zien te handelen met rachel
daar heb ik helemaal geen zin in
Wat hier gezegd wordt ontgaat mij even
pi_71910721
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:00 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Wat hier gezegd wordt ontgaat mij even
ik mail al bijna een week heen en weer met jack voor een order van taobao
nu verwijst hij me ineens door naar rachel, er is 1 item steeds out of stock waar kennelijk geen vervanger voor te vinden is.
maar het is irritant als je het ineens met een ander op moet nemen.
pi_71910782
Net iets gecancelled, hoe gaat dat? Boekt DX het terug naar paypal en paypal het gelijk weer naar mij? Of moet ik verder nog moeite doen..
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:10:39 #157
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71910930
Komt omdat Rachel de taobao orders doet.

Jack geeft slechts alles door aan Rachel die handelt de rest af.
pi_71910986
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Net iets gecancelled, hoe gaat dat? Boekt DX het terug naar paypal en paypal het gelijk weer naar mij? Of moet ik verder nog moeite doen..
bij mij bleef het gewoon op paypal staan, en bij de volgende order werd dat geld gebruikt
maar volgens mij kan je dat weer op je rekening zetten als je dat wilt
pi_71911013
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:12 schreef Ayca het volgende:

[..]

bij mij bleef het gewoon op paypal staan, en bij de volgende order werd dat geld gebruikt
maar volgens mij kan je dat weer op je rekening zetten als je dat wilt
ok, komt goed
pi_71911195
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:10 schreef Dionysiou het volgende:
Komt omdat Rachel de taobao orders doet.

Jack geeft slechts alles door aan Rachel die handelt de rest af.
ik heb rachel maar gemaild, ben benieuwd
pi_71911292
Rachel is top
ne okuyon, bokmu var?
pi_71911366
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef saban het volgende:
Rachel is top
ja?
ik begreep dat zij vaak duurdere prijzen opgeeft dan jack?
heeft rachel msn eik?
pi_71911418
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja?
heeft rachel msn eik?
Oh prijzen weet ik niet, is mijn eerste order, heb Jack nooit gesproken.
Ik vind haar top dat ze direct de prijzen ging berekenen en alles uit ging leggen over maten etc.

Ik heb in ieder geval 4 producten besteld bij haar: 70 euro.

Ja ze heeft MSN, Jack is 01 aan het eind, Rachel is 02.
ne okuyon, bokmu var?
pi_71911429
quote:

[..]

ja?
heeft rachel msn eik?
je vraagt wel veel he
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:57 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee wat jack z'n msn is/of jack msn heeft?
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef luciano het volgende:
http://www.dealperfect.com/help/

MSN : dealperfectcs01@live.cn
Email : DealPerfectcs01@gmail.com
Rachel is hetzelfde, maar dan met 02.
pi_71911432
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:33 schreef saban het volgende:

[..]

Ik vind haar top dat ze direct de prijzen ging berekenen en alles uit ging leggen over maten etc.

is ze wel een beetje regelmatig online?
pi_71911443
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

je vraagt wel veel he
[..]

[..]

Rachel is hetzelfde, maar dan met 02.
ja, had geen zin om terug te zoeken
pi_71911448
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

1 post hoger dus, en nou niet nog een keer vragen volgende week
pi_71911479
quote:

[..]

Gisterochtend heb ik haar voor het laatst gesproken.
ne okuyon, bokmu var?
pi_71911483
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:35 schreef delano.888 het volgende:

[..]

1 post hoger dus, en nou niet nog een keer vragen volgende week
ik ga het volgende week nog een keer vragen, alleen om jou te narren
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:47:15 #170
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71911646
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een probleem
Mijn vriendin is gek van roze, dat eerst.
Mickey vind ze heel schattig.
Zag ik dus laatst dit:

nou weet ik dus echt niet welke ze leuker zou vinden!
Dan vraag je gewoon even wat cooler is, een roze of een zwarte Mickey.
Daarna gieber je irritant als ze nieuwsgierig gaat vragen wat je van plan bent. Alsof ze een connectie naar een Iriver gaat leggen

Ik snap dit soort problemen nooit, ga je aan wildvreemden vragen wat die troela in je bed leuk vindt
pi_71911667
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dan vraag je gewoon even wat cooler is, een roze of een zwarte Mickey.
Daarna gieber je irritant als ze nieuwsgierig gaat vragen wat je van plan bent.

Ik snap dit soort problemen nooit, ga je aan wildvreemden vragen wat die troela in je bed leuk vindt
ja duhh, dan zegt ze een zwarte, logisch toch? maar als het over een mp3 gaat is dat toch anders..
overigens de zwarte gecancelled en de roze geordered.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:56:29 #172
691 luciano
ondertitelloos
pi_71911790
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

ja duhh, dan zegt ze een zwarte, logisch toch? maar als het over een mp3 gaat is dat toch anders..
overigens de zwarte gecancelled en de roze geordered.
Daar gaat je relatie .......... ze wil de zwarte
pi_71911855
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:56 schreef luciano het volgende:

[..]

Daar gaat je relatie .......... ze wil de zwarte
dan stuur ik de roze terug en bestel ik weer de zwarte
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:05:39 #174
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71911928
En dan zijn de zwarte uitverkocht

De roze lijkt me ook leuker overigens, als ze roze zo leuk vindt.
Gewoon je bek houden over de zwarte, je bek houden over alles is altijd de beste oplossing ghehe
Van teveel praten krijg je alleen maar problemen.

en als het toch fout gaat dan is er nog altijd the fleshlight
pi_71912021
quote:
8/15/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/13/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/13/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Order Received - in stock
8/10/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/9/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Pending Refund Authorization
8/8/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Packaging via Tracked Air Mail XXXXXXXX
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Shipped via Air Mail
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
Ugh, wachten is kut
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:19:15 #176
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71912134
Mijn USB microfoon zou de 17e vescheept zijn, nog niks binnen. Strange.

En, heb mijn pakjes op hold gezet bij Jack tot mijn helikopter weg is bij de douane
Krijg straks 4 pakjes achter elkaar binnen hihi
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:34:22 #177
691 luciano
ondertitelloos
pi_71912381
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef Dionysiou het volgende:

En, heb mijn pakjes op hold gezet bij Jack tot mijn helikopter weg is bij de douane
MAG JE PAKKETJES IN DE GEVANGENIS ONTVANGEN DAN ? EN AL HELEMAAL GEEN HELIKOPTERS , JIJ WILT ONTSNAPPEN HE SCHAVUIT.
pi_71912388
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:34 schreef luciano het volgende:

[..]

MAG JE PAKKETJES IN DE GEVANGENIS ONTVANGEN DAN ? EN AL HELEMAAL GEEN HELIKOPTERS , JIJ WILT ONTSNAPPEN HE SCHAVUIT.
dude, srsly.
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:37:41 #179
691 luciano
ondertitelloos
pi_71912419
JA , MIJN CAPS STONDEN NOG AAN VAN EEN ANDER SCHERM , EN IK HAD GEEN ZIN OM ALLES NOG EEN KEER TE TYPEN ( ER ZOU EENS EEN EXTRA OPTIE OP fOK MOETEN KOMEN OM DIT MIDDENS COPY AND PASTE TE DOEN )
pi_71912707
quote:

[..]

Ze is gewoon doordeweeks prima bereikbaar, heb je gmail? Dan kan je haar ook via de chat functie te pakken krijgen...
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:19:51 #181
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71912977
Echt poep in je oog dus..
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:23:23 #182
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71913036
Ahja.
pi_71913188
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:19 schreef Dionysiou het volgende:

Volgens mij komen er echt tientallen pakketjes per dag vanuit Hong Kong door de douane
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:56:54 #184
691 luciano
ondertitelloos
pi_71913340
Dear valued customer,

Your account with DealExtreme.com is now live! Please activate your account by clicking on the following e-mail verification link.

By activating your account and verifying your e-mail address, you may be able to use your newly created account password to track and manage all of your past and future orders made with us.

Ik heb " het " gedaan
pi_71913341
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Volgens mij komen er echt tientallen pakketjes per dag vanuit Hong Kong door de douane
tientallen? ik denk wel wat meer
ne okuyon, bokmu var?
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:08:44 #186
691 luciano
ondertitelloos
pi_71913796
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:57 schreef saban het volgende:

[..]

tientallen? ik denk wel wat meer
Hele elftallen soms . En dan heb ik het nog niet eens over de reservespelers !

ONtopic : ik heb13 items nu op de wishlist , total iets van $ 173 , dus ik zit nog lang niet aan de ¤ 150 grens

Shop till i stop drop !

zondag 16 augustus 2009 @ 03:21:01 #187
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71913869
Wat staat er allemaal op je wishlist?

Vroeger poste we nog wel eens wat er op onze wishlist stond, wat onze orders waren, wat we mooi vonden!
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:23:38 #188
691 luciano
ondertitelloos
pi_71913883
Ik zoek naar een mooie manier om te copy en pasten , maar lukt nog niet. Ik probeer de linkjes erbij te krijgen enzo.
Gaat trouwens alles in 1 grote zak , of gaan ZIJ splitsen op het gevoel om onder een bepaalde grens qua gewicht te blijven ofzo ?
Of moet / kan ik zelf bijv. aangeven dat de rode leeslamp van 200Mw apart verstuurd moet worden?
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:26:08 #189
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71913893
Zoek maar een mooi maniertje dan!

Weet niet precies weet wel dat als er producten out of stock zijn enz. dat ze vroeger vanzelf splitsen maar dat doen ze ook wel vanaf een aantal gram hoor. Ook Jack doet dat.

Het beste is gewoon orders aanmaken van 1-4(5) producten en als ze duurder zijn die ook weer splitsen en lasers ook het beste splitsen.
Althans, zo deed ik dat.
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:35:37 #190
691 luciano
ondertitelloos
  zondag 16 augustus 2009 @ 03:40:03 #191
691 luciano
ondertitelloos
pi_71913954
3 verschillende lampen voor op mijn ENE fiets..... hoe gek en verslaafd kan een mens al zijn.
Maar ja , als 1 of 2 van de 3 niet voldoen , dan heb ik altijd nog die 1 of 2 andere die dan WEL voldoen..... toch ?
Voor die prijs kun je nog eens experimenteren, of doorverpatsen aan een andere oetlul.
SPOILER
www.riagg.nl

zondag 16 augustus 2009 @ 04:01:44 #192
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71914069
Heel veel LED troep haha impulsaankopen!
  zondag 16 augustus 2009 @ 04:09:10 #193
691 luciano
ondertitelloos
pi_71914100
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 04:01 schreef Dionysiou het volgende:
Heel veel LED troep haha impulsaankopen!
Uitgebalanceerde berekende ingecalculeerde weloverwogen ( 2 weken spitten al , pft ) weldoordachte verstandige afgewogen keuzes

Kan nog hier en daar wat bij of af , die 3 lampen weet ik nog niet zeker , maar tis zo goedkoop hè , dus waarom ervan afzien. Gewoon kopen die meuk en verpatsen met 1 euro winst !

I smell big business
  zondag 16 augustus 2009 @ 04:11:25 #194
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71914112
Hoop dat het je lukt, waar wil je het verpatsen?
  zondag 16 augustus 2009 @ 04:49:56 #195
691 luciano
ondertitelloos
pi_71914187
taobao.com ???

zondag 16 augustus 2009 @ 09:06:44 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71914578
U vraagt wij draaien.... doordraaien

50 ag13 knoopcellen -> voor nutteloze led gadgets
1 rolodex onderzeebooter
1 dolle & bananen zonnebril
1 maffe aansteker
15 rexona sticks (geen Chinees maar wel goedkoop bij schlecker.nl )

Dat moet nog aankomen, misschien maar even wachten met nieuwe aankopen totdat dit arriveert.
Ik probeer het wel een tikkie functioneel te houden
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:23:48 #197
691 luciano
ondertitelloos
pi_71915279
Ze hadden nog een paar plaatsjes vrij in de kliniek waar ik ook sta aangemeld. Ik heb volgende week mijn intakegesprek , zal ik je op de wachtlijst zetten alvast ?

www.riagg.nl

Erg nuttige artikelen ook allemaal zie/lees ik , net als mijn 3 koplampen , oh nee , das NOG zieliger, feli !
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:34:05 #198
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71915384
Ik heb natuurlijk wel een lijstje nutteloze zooi dat ik wil hebben maar nog steeds heb kunnen tegenhouden

Zoiets bijv.

Houten wiebel cobra

zondag 16 augustus 2009 @ 10:43:37 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71915507
Heeft iemand trouwens ervaring met de kerstlampjes led snoeren?

Ik heb deze gehaald maar ben niet helemaal zeker of dit brandveilig is hoor Dit spul komt zeker NOOIT door de Kema keur om in een Nederlandse winkel te liggen. Er gaat 220 volt door het snoer, ipv een adapter zit er gewoon een weerstandje bij elke groep De isolering is zeer dun te noemen, op sommige plekken prikt het soldeersel wel erg scherp door de splinterdunne isolering Het controlekastje waar dus 220 volt op staat is zo zacht als boter, niet te hard knijpen oid. Het zou geschikt zijn voor buiten, indien het regent dan zal het vuur ontstaan door kortsluiting wel geblust worden door de regen

Het zijn wel mooie felle lichtjes maar ik zou hem nooit in een kerstboom hangen want als zo'n boom eenmaal gaat fikken dan is je huis weg. Ergens aan de muur als je zelf aanwezig bent is wel te doen.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16777
pi_71915883
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:43 schreef monkeybrain het volgende:

Het zijn wel mooie felle lichtjes maar ik zou hem nooit in een kerstboom hangen want als zo'n boom eenmaal gaat fikken dan is je huis weg. Ergens aan de muur als je zelf aanwezig bent is wel te doen.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16777
Vraag eens aan hem of zijn huis is afgefikt.

http://www.dealextreme.co(...)-100~threadid.190575
woef
pi_71916163
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:33 schreef saban het volgende:

[..]

wat heb je dan gekocht
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:36:13 #202
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71916419
Haha die Duitser, prachtige link
Dan zullen ze wel wat meer waterdicht zijn dan ik zo kon zien.... ik was ook "zo'n project" van plan met een handjevol snoeren dus misschien toch maar wat bij bestellen.

zondag 16 augustus 2009 @ 11:46:00 #203
48067 neo2000
pi_71916593
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Overigens ook kans dat je er store credit voor terug krijgt.. Een soort DX tegoed zeg maar.

Wel jammer overigens dat RacerDKB niet meer mee post.. Hij was toch eigenlijk wel een beetje de DX guru.

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 16-08-2009 11:52:00 ]
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:15:51 #204
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71917331
Moet je deze zien....
Magic Intelligence Test Cube
Op 0:45 zie je hem denken, oh shit nu snap ik het niet meer en de camera draait.... snel de kubus ronddraaien en doen alsof er niks aan de hand is

Misschien toch maar zo'n kip halen
De kont van die kip

pi_71917584
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:35 schreef luciano het volgende:

$209.23 / ¤ 146,38

Hoezo perfect uitgekomen met een douanerechtenvrije drempel van ¤ 150

Je kan beter gewoon alles in kleinere pakketjes bestellen, verzendkosten zijn toch gratis, is je pakket groter dan een bepaald formaat dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt, en de dingen worden aangeslagen tegen Nederlands tarief. Er zit sowieso geen bon of zo bij, dus ze gaan het dan berekenen volgens de nattevinger methode, wat inhoudt dat ze gewoon minimaal 200% boven op de DX prijs gaan rekenen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:04:11 #206
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71918883
De duim in de kont methode bedoel je
Ik snap sowieso niet waarom je 1 groot pakket zou willen hebben, lekker aparte cadeautjes ontvangen elke dag
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:17:30 #207
48067 neo2000
pi_71921810
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:15 schreef monkeybrain het volgende:
De kont van die kip
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef monkeybrain het volgende:
De duim in de kont methode bedoel je
Nee, natte vinger. Ik bespeur een nieuwe obsessie bij je?
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:42:17 #208
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71922796
Ik zat gisteren mezelf ook af te vragen wat nu het verschil was tussen de 3 modellen
Het duurde even voordat ik begreep dat het geen horizontale vagina was maar een mond, dan moet dat ronde ding wel een anus zijn

zondag 16 augustus 2009 @ 15:05:27 #209
691 luciano
ondertitelloos
pi_71923438
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:24 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je kan beter gewoon alles in kleinere pakketjes bestellen, verzendkosten zijn toch gratis, is je pakket groter dan een bepaald formaat dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt, en de dingen worden aangeslagen tegen Nederlands tarief. Er zit sowieso geen bon of zo bij, dus ze gaan het dan berekenen volgens de nattevinger methode, wat inhoudt dat ze gewoon minimaal 200% boven op de DX prijs gaan rekenen.
Ik ga de boel ook splitsen , dat was ik al van plan. Al is het alleen maar omdat die rode leespen erbij zit. Verder wil ik ook de wat zwaardere fietslamp van 650 gram apart hebben , de rest van de meuk mogen ze wmb allemaal in een braadzak flikkeren en verstoppen onder 3 km tape.

Maar ik spit nog ff door , ik vind vast nog wel meer troep nuttige zaken
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:07:40 #210
691 luciano
ondertitelloos
pi_71923497
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zat gisteren mezelf ook af te vragen wat nu het verschil was tussen de 3 modellen
Het duurde even voordat ik begreep dat het geen horizontale vagina was maar een mond, dan moet dat ronde ding wel een anus zijn

[ afbeelding ]
Ik bespeur wel meer dan 1 obsessie nu
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:18:46 #211
48067 neo2000
pi_71923802
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef luciano het volgende:

[..]

Ik bespeur wel meer dan 1 obsessie nu
Volgens mij heeft ie onbedoeld met zijn post toch wel mijn opmerking bevestigd.
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:23:50 #212
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71923947
neo2000, is zo'n butt fleshlight niets voor jou?
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:25:54 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71923992
Kunnen jullie mij niet wat DP punten schenken dan kan ik dat ding kopen
Ik verkeer in geestelijke nood, ik heb jullie hulp nodig
pi_71924013
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21063

zag ik gisteren bij de christine le duc, voor 22 euro.
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:32:16 #215
48067 neo2000
pi_71924149
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Dionysiou het volgende:
neo2000, is zo'n butt fleshlight niets voor jou?
Gaat m'n vriendin klagen denk ik, als ze thuiskomt en ik zit met zo'n ding in de bank.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef Mirjam het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21063
[ afbeelding ]

Die ribbels maken dat het ding er eng uit ziet naar mijn idee..
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:43:13 #216
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71924399
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef Mirjam het volgende:

Maar die zijn splinternieuw, deze van dp zijn refurbished uit de Chinese gevangenis.

Haha er staan enorm veel kont producten op die sites.

pi_71925759
quote:

[..]

ja?
heeft rachel msn eik?
je kan gewoon zelf de prijzen uitrekenen:

http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=16&TopicID=329
pi_71925866
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar die zijn splinternieuw, deze van dp zijn refurbished uit de Chinese gevangenis.

Haha er staan enorm veel kont producten op die sites.
[ afbeelding ]

Die heb ik vorige week besteld.
2 zakjes van 10
Zijn echt leuke dingen, ookal doen sommige het soms niet.
Prachtig om te zien hoe mensen reageren

Edit-
Heb er overigens weer 5 zakjes van besteld
pi_71926323
zouden er trouwens ook galatasaray shirts zijn op taobao?
ik kan ze niet vinden...
pi_71933367
Jack mag wel een keer antwoord gaan geven op mn mail.
kei lief.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:56:02 #221
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71933451
Jack heeft weekend en Rachel werkt niet in het weekend hihihii
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:56:13 #222
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71933461
hoe krijg ik bij DP producten in mijn wishlist

funny dp commercial
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:06:43 #223
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71934819
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
Haha, deze dan

whaha geweldig
pi_71935236
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef Ayca het volgende:
zouden er trouwens ook galatasaray shirts zijn op taobao?
ik kan ze niet vinden...
Napican len neppe troep?
ne okuyon, bokmu var?
pi_71935288
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef Dionysiou het volgende:
Jack heeft weekend en Rachel werkt niet in het weekend hihihii
Heb 'm de 11e een mailtje gestuurd.
Maarja ik wacht nog even af.
kei lief.
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:47:22 #227
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71935491
Gewoon altijd in het onderwerp from FOK zetten
Ik zou hem nog eens mailen want ik heb gisteren ook gewoon binnen 12 uur een reactie gekregen.
pi_71935592
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:39 schreef saban het volgende:

[..]

Napican len neppe troep?
nou de echte zijn uitverkocht
en ik ga in maart naar istanbul dus dan koop ik daar de echte
maar even in neppe lopen is geen probleem want ik wil ze nu!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 22:50:29 ]
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:27:03 #229
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_71936887
hoe doen jullie dat met taobao?
is er een truc om sku-nrs. ofzo te gebruiken als zoekopdracht op DP/X ofzo?
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_71936915
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
hoe doen jullie dat met taobao?
is er een truc om sku-nrs. ofzo te gebruiken als zoekopdracht op DP/X ofzo?
google translate
Niks met sku nummers ofzo, gewoon zoek termen gebruiken
pi_71936961
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:11 schreef delano.888 het volgende:

[8/15/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/13/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/10/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/9/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Pending Refund Authorization
8/8/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Packaging via Tracked Air Mail XXXXXXXX
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Shipped via Air Mail
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier]

Ugh, wachten is kut
Nog geen enkele status is veranderd, het heeft nog nooit zo lang geduurd bij mij
pi_71937067
Wachten duurt lang
Ik wacht nog op de volgende dingen:

8/10/2009 Processing - Contact us for the latest update. 3-Channel Large R/C Helicopter (w/AC 220V Charger)
8/6/2009 Shipped via Air Mail SDHC USB 2.0 Card Reader
8/6/2009 Processing - Contact us for the latest update. Multicolored LED Decorative Snow Ball
7/26/2009 Shipped via Air Mail Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible)

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 23:40:05 ]
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:40:31 #233
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_71937255
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

google translate
Niks met sku nummers ofzo, gewoon zoek termen gebruiken
mênnn... omslachtig.
nou vooruit dan maar...

en dan gewoon de URL doormailen naar Rachel dus?
Monkey on the car
pi_71937311
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:40 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

mênnn... omslachtig.
nou vooruit dan maar...

en dan gewoon de URL doormailen naar Rachel dus?
http://fokhelp.googlepages.com/home

Het makkelijkst is via msn Rachel de url te geven, zij zal er dan een prijs uitgooien.
Ze stuurt jou via paypal een email met de betalingsopdracht , Als je die betaalt, dan word het opgestuurd

Heb het al meerdere malen gedaan

NB: Als je iets niet kan vinden op taobao , vraag het dan aan Rachel!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 23:49:36 ]
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:49:13 #235
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_71937501
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

http://fokhelp.googlepages.com/home

Het makkelijkst is via msn Rachel de url te geven, zij zal er dan een prijs uitgooien.
Ze stuurt jou via paypall een email met de betaalopdracht. Als je die betaalt, dan word het opgestuurd

Heb het al meerdere malen gedaan

NB: Als je iets niet kan vinden op taobao , vraag het dan aan Rachel!
k man, thx voor de info.

"als je iets niet kan vinden"... meestal weet ik zelf niet eens waarnaar ik op zoek ben hahaha....
Monkey on the car
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:11:58 #236
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_71938124
gekke chinezen...
poster bestellen?
http://poster.taobao.com/lady/d-70687-1197026.htm

Monkey on the car
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:12:58 #237
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_71938155
why the fuck zou je deze poster ergens op willen hangen?

... en waar
Monkey on the car
pi_71939284
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef Ayca het volgende:

[..]

nou de echte zijn uitverkocht
en ik ga in maart naar istanbul dus dan koop ik daar de echte
maar even in neppe lopen is geen probleem want ik wil ze nu!
Paas mij EUR 100,- en je hebt voor september de originele
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:54:24 #239
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71939344
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:12 schreef Parkinson_XTC het volgende:
why the fuck zou je deze poster ergens op willen hangen?
[ afbeelding ]

... en waar
Moet je hier vragen
http://www.martijn.org/
pi_71939615
Net een zakmes besteld, kijken of het wat lijkt op de echte .
Geen referral hier.
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:49:43 #241
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_71942497
even een mailtje naar jack sturen en dan... Komt er weer TaoBao prul bij mij thuis.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:53:58 #242
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71943732
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef mcwops het volgende:
nog mar een keer
pi_71943748
zo, m'n taobao bestelling is eindelijk rond
hoop dat hij snel opgestuurd wordt
pi_71950034
Heeft Rachel/Jack de laatste 24 uur nog gereageert?
ne okuyon, bokmu var?
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:32:25 #245
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71950127
Rachel heeft net nog op me gereageerd in de ochtend.
pi_71950680
gisteravond nog gesproken op msn
pi_71952538
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:29 schreef saban het volgende:
Heeft Rachel/Jack de laatste 24 uur nog gereageert?
Misschien is ze nog moe van de webcam sessie met monkeybrain om al die adult speeltjes te demonstreren
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:13:49 #248
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71952798
Monkeybrain heeft deze bij Rachel en Jack aangevraagd:

[TK] Tenga Fliphole ( nsfw)
pi_71952887
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef gpa het volgende:
heb hier nog een echte en natuurlijk compleeeeet in plastic gesealde Tenga Fliphole liggen. Laten we zeggen..het antwoord op de Tarzan maar dan voor mannen.

iieeuww.. na gebruik hersealed met
pi_71952979
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

iieeuww.. na gebruik hersealed met
[ afbeelding ]
100 euro omg. Welke heb jij van DP?
pi_71953110
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:21 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

100 euro omg. Welke heb jij van DP?
Geen
Ik vind die dingen er maar eng uitzien

De griek heeft er vast wel een paar.
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:47:51 #252
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71953661
Ik heb een levens echte simulator!
Want ik heb een vriendin hihi
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:07:17 #253
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_71955637
Dion doet het iedere avond op z'n Grieks
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_71955693
Ligt het aan mij of is taobao offline
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:13:33 #255
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_71955850
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef jopiede het volgende:
Ligt het aan mij of is taobao offline
It's just you. http://www.taobao.com is up.

Maar wel retetraag idd

edit: iemand was me voor
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:04:31 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71957448
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:01 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Misschien is ze nog moe van de webcam sessie met monkeybrain om al die adult speeltjes te demonstreren
Toen ik na 30 minuten vroeg of ze niet iets opblaasbaars met een ruwe vacht kon leveren keek ze wel een tikkeltje vermoeid
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:13 schreef Dionysiou het volgende:
Monkeybrain heeft deze bij Rachel en Jack aangevraagd:

[TK] Tenga Fliphole ( nsfw)
Ik heb nog een oude tosti-ijzer en een halve fles badkamer kit liggen, even een DIY projectje beginnen

Maar hebben ze echt een cam tijdens zo'n chat?
pi_71960641
Vandaag bij Rachel de volgende shirts van "Ed Softy" aangevraagd.

http://item.taobao.com/au(...)71ab9.jhtml?cm_cat=0 $20.79

http://item.taobao.com/au(...)54835.jhtml?cm_cat=0 $20.79

http://item.taobao.com/au(...)4832a.jhtml?cm_cat=0 $17.83

Nu nog even wachten of ze wat pics kan krijgen van hoe de "echte" shirts eruit zien.
To Wii or not to Wii....that's the question.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:43:33 #259
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71961055
Ik word hier echt keihard genaaid.
Weer Douane controle

3-Aug-2009 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 3-Aug-2009
12-Aug-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
12-Aug-2009 Netherlands Pending customs inspection.
17-Aug-2009 Netherlands Pending customs inspection.
pi_71961077
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef Dionysiou het volgende:
Ik word hier echt keihard genaaid.
Weer Douane controle

3-Aug-2009 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 3-Aug-2009
12-Aug-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
12-Aug-2009 Netherlands Pending customs inspection.
17-Aug-2009 Netherlands Pending customs inspection.
wat zit er in dat pakket dan?
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:45:23 #261
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71961130
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat zit er in dat pakket dan?
Ja die kut helicopter
pi_71961133
Ik vraag me ook af of ze de pet van ed softy hebben, ben ik wat meer in geinteresseerd
pi_71961146
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja die kut helicopter
oh, ik dacht dat het een tweede pakket was, kneep hem al
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:46:55 #264
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71961179
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh, ik dacht dat het een tweede pakket was, kneep hem al
Haha nee, alhoewel ben ik bang dat mijn 2e pakket: USB Microfoon ook weg gesjord is. Nooit binnen gekomen
Ik vind dit zo'n kut streek zolang een pakje houden met een maximum van 30 dagen.
pi_71961463
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:46 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Haha nee, alhoewel ben ik bang dat mijn 2e pakket: USB Microfoon ook weg gesjord is. Nooit binnen gekomen
Ik vind dit zo'n kut streek zolang een pakje houden met een maximum van 30 dagen.
Ik wacht ook nog steeds op sommige pakjes die al laaang geleden verstuurd zijn.
Misschien is de pakjesman met vakantie?
kei lief.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:04:02 #266
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71961762
Kan Jack niet beter een platteland bewoner lokken en deze via de zeecontainer de pakketjes laten escorteren? Kost niks extra, gewoon zeggen dat ie daarna illegaal bij de Hollandse Chinees kan werken als beloning

Misschien dat ze toch wat meer opletten voor grote pakketten uit China de laatste tijd?
Ivm de MJ cd koffer nieuwsberichten...

Zo'n 4 kilo pakket met een behoorlijke afmeting is wel vragen om problemen De golf aan gele enveloppen zal ook wel gaan opvallen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:04:24 #267
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71961772
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog steeds op sommige pakjes die al laaang geleden verstuurd zijn.
Misschien is de pakjesman met vakantie?
Hmm, die van mij was 15 juli verzonden tijd om Jack te mailen voor een replacement.
pi_71961894
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Hmm, die van mij was 15 juli verzonden tijd om Jack te mailen voor een replacement.
Ik heb jack afgelopen dinsdag gemailed over een verkeerd shirt, nog steeds geen antwoord.

8/5/2009 6:21:25 PM Package Shipped
Kan nog steeds met een sisser aflopen, maar ik geloof d'r niet meer in.
kei lief.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:10:51 #269
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71961995
Haha, Jack heeft op mij ook niet gereageerd Rachel wel vanochtend ik denk dat Jack vannacht/vanavond onze tijd weer even wat mails gaat beantwoorden.

Hmm, ik geef je weinig kans
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:12:05 #270
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71962035
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ik heb jack afgelopen dinsdag gemailed over een verkeerd shirt, nog steeds geen antwoord.

Jack heeft een lang weekend, komt helemaal goed. Effe stoom afblazen...

pi_71962048
als je pakket wordt ingenomen door de douane, krijg je dan een vervanger ofzo?
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:13:49 #272
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71962102
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
Volgens mij staat er op de site dat ze daar niet aansprakelijk voor zijn. Anders zijn ze ook snel failliet ben ik bang... De douane neemt alleen illegale zaken in beslag, over dure producten moet je gewoon belasting betalen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:15:34 #273
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71962168
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
Als je pakket word ingemomen krijg je een aantal opties:

- Pakket word naar de afzender teruggestuurt
- Je betaald zoveel euro voor de inklaringskosten, btw, invoersrechten etc.
- Je laat het pakje vernietigen
pi_71962395
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef mcwops het volgende:
wil ik ook wel weten
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:28:09 #275
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71962729
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:21 schreef Ayca het volgende:

[..]

wil ik ook wel weten
Erg onduidelijk maar op het fotootje rechtsonder staat een + teken, daarop klikken
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:38:29 #276
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_71965562
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22305

Het shirt van het Nederlands elftal met broekje erbij voor nog geen 15 euro... Was kosten die origineel? Of zou dit gewoon overstock zijn?

Deze kun je bij de Action kopen voor 2.29 trouwens:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21120

Trouwens iemand al deze broek besteld? Modelletje ziet er wel aardig uit.. maar wat is het originele type van Levi's?
Ik wil die wel bestellen eigenlijk, maar niet met bliksemschicht erop

[ Bericht 28% gewijzigd door nachtdier3 op 17-08-2009 22:44:41 ]
Hebben jullie me een beetje gemist?
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:42:07 #277
136730 PiRANiA
pi_71965732
Al gezien? bij deze:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22233
een mooi plaatje:
pi_71965887
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef nachtdier3 het volgende:

Het shirt van het Nederlands elftal met broekje erbij voor nog geen 15 euro... Was kosten die origineel? Of zou dit gewoon overstock zijn?

Deze kun je bij de Action kopen voor 2.29 trouwens:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21120

Trouwens iemand al deze broek besteld? Modelletje ziet er wel aardig uit.. maar wat is het originele type van Levi's?
Ik wil die wel bestellen eigenlijk, maar niet met bliksemschicht erop
het nederlands elftal shirt is gewoon nep
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_71966675
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Erg onduidelijk maar op het fotootje rechtsonder staat een + teken, daarop klikken
aah ok danke
pi_71968074
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
Al gezien? bij deze:
een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
dat staat er volgens mij al heel lang op hoor
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:29:32 #281
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_71968771
quote:
Mww raar Sinds die dag werk ik bij de TNT

(wordt écht nog veel gejat,, 200 camera's uitgangscontrole maar nogsteeds )
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_71969422
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja die kut helicopter

Ik ben ook aan het wachten op een heli, maar de status bij DX staat nog steeds op "Processing - Contact us for the latest update."
pi_71970961
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
Al gezien? bij deze:
een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
i love it
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_71973819
Dealextreme:

8/6/2009 Shipped via Air Mail SDHC USB 2.0 Card Reader Shipment date: 8/11/2009 9:27:42 PM Zojuist ontvangen

7/26/2009 Shipped via Air Mail Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle Shipment date: 7/31/2009 10:13:57 PM Nog niet ontvangen

Zal die Bluetooth dongle nog komen? aangezien er een dikke week tussen zit wanneer het verzonden is

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2009 10:38:27 ]
pi_71973897
Kan soms wel langer duren dan een week.
pi_71976122
was m'n taobao order bij jack item eindelijk rond, krijg ik weer een mail dat een item niet in stock is, terwijl ik gisteren een mail kreeg dat hij wél in stock was..?
ik blijf niet aan de gang
pi_71976360
Geen idee of het een beetje ontopic is, maar ik had een camera uit Hong Kong besteld zaterdag via Ebay voor een zeer lage prijs. Blijkt die gozer het ook nog eens te sturen met DHL express, gisteren verzonden vanuit HK, vandaag al in huis. Echt ongelofelijk!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:26:44 #288
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71976483
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:21 schreef Bhuddy het volgende:
Geen idee of het een beetje ontopic is, maar ik had een camera uit Hong Kong besteld zaterdag via Ebay voor een zeer lage prijs. Blijkt die gozer het ook nog eens te sturen met DHL express, gisteren verzonden vanuit HK, vandaag al in huis. Echt ongelofelijk!
Masselpik dat je geen douanekosten hebt gekregen met DHL.
Heb je misschien een linkje naar de auction? Ik wil dat ding weleens zien en de prijs
pi_71976605
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb je misschien een linkje naar de auction? Ik wil dat ding weleens zien en de prijs
Ik heb hem nog niet in huis hoor Maar hij wordt wel vandaag bezorgd volgens T&T.. Dus ben benieuwd of ik geen douanekosten hoef te betalen, denk het niet want hij was binnen een kwartier door de douane volgens T&T. Het gaat om een product van de winkel DCempire op Ebay Heb zelf daar een waterproof snapshot cameraatje gekocht, Z33WP, voor 120 euro. Puur voor de fun
pi_71976866
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lucky
Iemand heeft vrijdag mij een pakketje verstuurd (in nederland). Nog niet binnen Dacht dat ze 24-uurs levering hadden.
pi_71976998
DHL en UPS sturen mij altijd een btw rekening na... Bijna nooit tegelijkertijd met het pakketje.
pi_71977039
Oke, thanks voor de waarschuwing Ben benieuwd.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:59:12 #293
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71977250
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:43 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Lucky
Iemand heeft vrijdag mij een pakketje verstuurd (in nederland). Nog niet binnen Dacht dat ze 24-uurs levering hadden.
Iemand heeft mij zaterdag een pakje verstuurd via een postkantoor, net aangekomen
pi_71977340
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Iemand heeft mij zaterdag een pakje verstuurd via een postkantoor, net aangekomen
Nja misschien ben ik wel opgelicht dan
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:04:16 #295
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71977362
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Niet uit China? Verrader
Wat zit er eigenlijk in?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:19:06 #296
136730 PiRANiA
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:19:30 #297
136730 PiRANiA
pi_71977730
Moeten we nog een lijstje maken met topics van de 'nieuwe' serie?
pi_71977746
Te vroeg
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:20:29 #299
136730 PiRANiA
pi_71977756
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef zlakto het volgende:
Te vroeg
Scheelt 2 minuten
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:20:37 #300
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71977760
Kutje bef!

Post van de TNT Pakketservice huil huil.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:20:59 #301
136730 PiRANiA
pi_71977771
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Dionysiou het volgende:
Kutje bef!

Post van de TNT Pakketservice huil huil.
wat betekent?

Chinese webshop en gadgetstopic #11: Waar we lang wachten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')