Geenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:21 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
100 euro omg. Welke heb jij van DP?
http://downforeveryoneorjustme.com/www.taobao.comquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef jopiede het volgende:
Ligt het aan mij of is taobao offline
It's just you. http://www.taobao.com is up.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef jopiede het volgende:
Ligt het aan mij of is taobao offline
Toen ik na 30 minuten vroeg of ze niet iets opblaasbaars met een ruwe vacht kon leveren keek ze wel een tikkeltje vermoeidquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:01 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Misschien is ze nog moe van de webcam sessie met monkeybrain om al die adult speeltjes te demonstreren
Ik heb nog een oude tosti-ijzer en een halve fles badkamer kit liggen, even een DIY projectje beginnenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:13 schreef Dionysiou het volgende:
Monkeybrain heeft deze bij Rachel en Jack aangevraagd:
[TK] Tenga Fliphole ( nsfw)
wat zit er in dat pakket dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef Dionysiou het volgende:
Ik word hier echt keihard genaaid.
Weer Douane controle
3-Aug-2009 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 3-Aug-2009
12-Aug-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
12-Aug-2009 Netherlands Pending customs inspection.
17-Aug-2009 Netherlands Pending customs inspection.
Ja die kut helicopterquote:
Haha nee, alhoewel ben ik bang dat mijn 2e pakket: USB Microfoon ook weg gesjord is. Nooit binnen gekomenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het een tweede pakket was, kneep hem al
Ik wacht ook nog steeds op sommige pakjes die al laaang geleden verstuurd zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha nee, alhoewel ben ik bang dat mijn 2e pakket: USB Microfoon ook weg gesjord is. Nooit binnen gekomen![]()
Ik vind dit zo'n kut streek zolang een pakje houden met een maximum van 30 dagen.
Hmm, die van mij was 15 juli verzonden tijd om Jack te mailen voor een replacement.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op sommige pakjes die al laaang geleden verstuurd zijn.![]()
Misschien is de pakjesman met vakantie?
Ik heb jack afgelopen dinsdag gemailed over een verkeerd shirt, nog steeds geen antwoord.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hmm, die van mij was 15 juli verzonden tijd om Jack te mailen voor een replacement.
Jack heeft een lang weekend, komt helemaal goed. Effe stoom afblazen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik heb jack afgelopen dinsdag gemailed over een verkeerd shirt, nog steeds geen antwoord.
Volgens mij staat er op de site dat ze daar niet aansprakelijk voor zijn. Anders zijn ze ook snel failliet ben ik bang... De douane neemt alleen illegale zaken in beslag, over dure producten moet je gewoon belasting betalen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
als je pakket wordt ingenomen door de douane, krijg je dan een vervanger ofzo?
Als je pakket word ingemomen krijg je een aantal opties:quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
als je pakket wordt ingenomen door de douane, krijg je dan een vervanger ofzo?
wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef mcwops het volgende:
hoe krijg ik bij DP producten in mijn wishlist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |