abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71933155
heb hier nog een echte en natuurlijk compleeeeet in plastic gesealde Tenga Fliphole liggen. Laten we zeggen..het antwoord op de Tarzan maar dan voor mannen.

Even googlen en je zal erachter komen dat er niets beters te krijgen is. Net als je altijd op dat soort sites ziet staan...verstuur ik het " apparaat" in een anonieme doos naar je toe.

filmpje (sfw)
http://video.google.com/videoplay?docid=1279836201424958590

Nieuw 99 euro...nu..vaste prijs 75 euro..geen addertjes of wat dan ook..gewoon goedkoop en op is op want heb er maar eentje..

Reageren alleen per PM en vanzelfspreken wordt je interesse anoniem behandeld. Bij toeval aan een paar van die dingen gekomen en moet eraf..is koopje!
pi_71933203
Lijkt me zo vet om dat een keer te ervaren, had het filmpje al op dumpert gezien
maar no thanks, woon nog thuis
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71933289
waarom verkoop je hem, heb je hem gekocht om hem vervolgens niet te gebruiken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71933465
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef Mirjam het volgende:
waarom verkoop je hem, heb je hem gekocht om hem vervolgens niet te gebruiken
Laten we hopen voor de koper dat tie nog nooit gebruikt is.
pi_71933972
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Laten we hopen voor de koper dat tie nog nooit gebruikt is.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef gpa het volgende:
heb hier nog een echte en natuurlijk compleeeeet in plastic gesealde Tenga Fliphole liggen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:41:56 #6
691 luciano
ondertitelloos
pi_71953506
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef gpa het volgende:
heb hier nog een echte en natuurlijk compleeeeet in plastic gesealde Tenga Fliphole liggen. Laten we zeggen..het antwoord op de Tarzan maar dan voor mannen.

Even googlen en je zal erachter komen dat er niets beters te krijgen is. Net als je altijd op dat soort sites ziet staan...verstuur ik het " apparaat" in een anonieme doos naar je toe.

filmpje (sfw)
http://video.google.com/videoplay?docid=1279836201424958590

Nieuw 99 euro...nu..vaste prijs 75 euro..geen addertjes of wat dan ook..gewoon goedkoop en op is op want heb er maar EENTJE..
Reageren alleen per PM en vanzelfspreken wordt je interesse anoniem behandeld. Bij toeval aan EEN PAAR VAN DIE DINGEN gekomen en moet eraf..is koopje!
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:31:33 #7
205272 Daury
Boot nodig ?
pi_71954688
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:41 schreef luciano het volgende:

[..]

Hey helder licht, waarschijnlijk is er maar eentje over gebleven
" Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
pi_71962734
zucht....kom op jongens niet meteen in paniek raken als er zoiets wordt aangeboden Ik ben geen handelaar of wat dan ook maar ook gewoon een gast die nieuwsgierig was.

Natuurlijk is ie hagelnieuw en zit ie helemaal in de verpakking (geseald). Dingen worden in Japan gemaakt (wees gerust ..niet alleen geschikt voor de japanse klein geschapen mannen ) en daar zijn ze freaky op hygiene.

Zitten 3 soorrten glijmiddel bij die allemaal weer anders aanvoelen...och als in bijna elk nachtkastje van elke vrouw een vibo ligt waarom niet bij de mannen.

Don't be shy..en ik zie jullie PM's graag tegemoed..ik verstuur hem in een compleet unknown kartonnen doosje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')