Ik zag de douchekop versie en ben eens op youtube gaan kijken. Dat ding klinkt als een generator van een krachtcentralequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:23 schreef luciano het volgende:
[..]
Zelfde, maar deze is ZONDER batterij !
http://www.chinavasion.co(...)ight-deluxe-edition/
De kleurtjes is een optie voor mensen met dode zenuwen in hun handen , zodat ze kunnen ZIEN hoe heet het water is .quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zag de douchekop versie en ben eens op youtube gaan kijken. Dat ding klinkt als een generator van een krachtcentraleIk wil weleens weten wat voor een herrie dit ding maakt.
Als je gek bent, op Ebay zijn ze zeer goedkoop te vinden vergeleken met Nederlandse prijzen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
yes, eindelijk respons van Jack
wel weer meteen een duidelijke mail met veel info, dus dat doet hij dan wel weer goed hè
moet ook nog een horloge, wil één van de Edifice series van Casio
heb al zitten kijken op taobao, maar denk dat ik dit keer er gewoon één bij de juwelier haal
Kunt er ook kaarsjes mee aanstekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:51 schreef sweetlady-o het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.27772
Door dit soort aanstekers zou ik bijna willen roken.
als je even niet oplet ben je zo 3 topics verderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:13 schreef Wisheh het volgende:
waar is mijn tvp gebleven voor leuke gadgetsIk wil me horloge, wachten duurt lang
Die bovenste heb ik ook, werkt perfect.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:18 schreef luciano het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1320
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1368
Deze aanstekers gaan op MIJN lijstje ( wat alsmaar groter wordt nu , zuchttttt )
Maar ik rook NIET !
Reviews waren wisselend las ik , maar voor die prijs ...... gewoon op de lijst allebei ( de onderste is cooler vind ik met die leds, alhoewel hij ook hotter is met een vlam van 2000 graden ipv 1300quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik ook, werkt perfect.
Heb hem maar een paar keer gebruikt, vooral handig met waterpijpen en dat soort dingen.
Zelf voor een kleine 20 euro dingen besteld via dx. Vooral wat handige dingen, zoals een autolader voor mijn telefoon en een 230v adapter met usb uitgang.
Als je dat ding elke dag gebruikt zal hij wel snel kapot gaan denk ik. Echt heel robuust is het allemaal is hij niet, maar het is voor incidenteel gebruik gewoon handig om te hebben. Gaat hij kapot bestel ik wel een nieuwe voor een paar euro.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:12 schreef luciano het volgende:
[..]
Reviews waren wisselend las ik , maar voor die prijs ...... gewoon op de lijst allebei ( de onderste is cooler vind ik met die leds, alhoewel hij ook hotter is met een vlam van 2000 graden ipv 1300)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:38 schreef Dionysiou het volgende:
Nee, zaterdag..
Dan komt het ICE team op de stoep hier, groots uitgerukt natuurlijk
Immigration and Customs EnforcementBehoort ook tot mijn favorieten ja , vooral die Mexicaanse grensperikelen, met die vent als een tosti geplakt tussen het deurpaneel en de auto , unfukkinreal !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah echt he!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:50 schreef luciano het volgende:
[..]
Behoort ook tot mijn favorieten ja , vooral die Mexicaanse grensperikelen, met die vent als een tosti geplakt tussen het deurpaneel en de auto , unfukkinreal !
You showed him yo willy to get discounts?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Dionysiou het volgende:
Heeft ie, hetzelfde als z'n mail adres maar hij zit er nooit meer op, zag hem eergister wel toevallig voor 10 minuten op Skype had toen even gezellig met hem zitten praten
Wilde um net posten..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef mvc het volgende:
Aanvallen met laser op piloten
Waarom moet ik meteen denken aan de fokkers die op DX etc. sterke lasers bestellen
in de krant hadden ze het al over 5mw lasers, die zijn toch al redelijk verkrijgbaar onder de toonbank hier in NL enzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef mvc het volgende:
Aanvallen met laser op piloten
Waarom moet ik meteen denken aan de fokkers die op DX etc. sterke lasers bestellen
Dat betekent dat de douane alvast een proces tegen je aan het voorbereiden is wegens ......... jeweetsssss .quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij DX staat de status op: Processing - Contact us for the latest update.
Deze had ik nog niet eerder gezien
Het ging alleen maar om een sneeuwbalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:05 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat betekent dat de douane alvast een proces tegen je aan het voorbereiden is wegens ......... jeweetsssss .
Weet je wel hoe gevaarlijk het is om lasergeleide sneeuwballen naar de cockpit van een boeing 979-1225 te gooien !quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het ging alleen maar om een sneeuwbal![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2041
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:12 schreef mcwops het volgende:
is ie weer na 2 weken offline. gestopt bij #6 nu bij #10
inmiddels van de 3 zendingen die 2 weken geleden al verstuurd waren alleen de DP pakketjes ontvangen. het DX pakketje (27/7 shipped) een heli nog niet.zal binnenkort wat bevindingen van casio watch, tshirt, led shirt en nog andere dingen plaatsen
quote:8/13/2009 10:11:39 PM Quotation Created Order has been received. Order not paid for yet. Please contact customer.
8/13/2009 10:12:31 PM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/14/2009 9:15:26 AM Package Shipped
8/14/2009 11:17:50 AM Collecting Products Now
8/14/2009 11:29:49 AM Package Shipped
Algemene voorwaarden : minimumbestelleeftijd is 16 jaar : jij bent ( nog steeds ) 13 !!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:12 schreef Powerkiwi het volgende:
Iedereen blij van, mijn pakketje is de 11e verzonden en de 13e aangekomen, yay!
MAAR WAAROM DIE VAN MIJ NIET
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef luciano het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden : minimumbestelleeftijd is 16 jaar : jij bent ( nog steeds ) 13 !!!
Order gecancelled.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |