wat heb je dan gekochtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:33 schreef saban het volgende:
[..]
Oh prijzen weet ik niet, is mijn eerste order, heb Jack nooit gesproken.
Ik vind haar top dat ze direct de prijzen ging berekenen en alles uit ging leggen over maten etc.
Ik heb in ieder geval 4 producten besteld bij haar: 70 euro.
Ja ze heeft MSN, Jack is 01 aan het eind, Rachel is 02.
Overigens ook kans dat je er store credit voor terug krijgt.. Een soort DX tegoed zeg maar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Net iets gecancelled, hoe gaat dat? Boekt DX het terug naar paypal en paypal het gelijk weer naar mij? Of moet ik verder nog moeite doen..
Je kan beter gewoon alles in kleinere pakketjes bestellen, verzendkosten zijn toch gratis, is je pakket groter dan een bepaald formaat dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt, en de dingen worden aangeslagen tegen Nederlands tarief. Er zit sowieso geen bon of zo bij, dus ze gaan het dan berekenen volgens de nattevinger methode, wat inhoudt dat ze gewoon minimaal 200% boven op de DX prijs gaan rekenen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:35 schreef luciano het volgende:
$209.23 / ¤ 146,38
Hoezo perfect uitgekomen met een douanerechtenvrije drempel van ¤ 150
quote:
Nee, natte vinger. Ik bespeur een nieuwe obsessie bij je?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef monkeybrain het volgende:
De duim in de kont methode bedoel je
Ik ga de boel ook splitsen , dat was ik al van plan. Al is het alleen maar omdat die rode leespen erbij zit. Verder wil ik ook de wat zwaardere fietslamp van 650 gram apart hebben , de rest van de meuk mogen ze wmb allemaal in een braadzak flikkeren en verstoppen onder 3 km tape.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:24 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon alles in kleinere pakketjes bestellen, verzendkosten zijn toch gratis, is je pakket groter dan een bepaald formaat dan is de kans veel groter dat je gepakt wordt, en de dingen worden aangeslagen tegen Nederlands tarief. Er zit sowieso geen bon of zo bij, dus ze gaan het dan berekenen volgens de nattevinger methode, wat inhoudt dat ze gewoon minimaal 200% boven op de DX prijs gaan rekenen.
Ik bespeur wel meer dan 1 obsessie nuquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zat gisteren mezelf ook af te vragen wat nu het verschil was tussen de 3 modellen![]()
Het duurde even voordat ik begreep dat het geen horizontale vagina was maar een mond, dan moet dat ronde ding wel een anus zijn![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ie onbedoeld met zijn post toch wel mijn opmerking bevestigd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik bespeur wel meer dan 1 obsessie nu
Gaat m'n vriendin klagen denk ik, als ze thuiskomt en ik zit met zo'n ding in de bank.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Dionysiou het volgende:
neo2000, is zo'n butt fleshlight niets voor jou?
Die ribbels maken dat het ding er eng uit ziet naar mijn idee..quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef Mirjam het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21063
[ afbeelding ]
zag ik gisteren bij de christine le duc, voor 22 euro.
Maar die zijn splinternieuw, deze van dp zijn refurbished uit de Chinese gevangenis.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef Mirjam het volgende:
zag ik gisteren bij de christine le duc, voor 22 euro.
je kan gewoon zelf de prijzen uitrekenen:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
ik begreep dat zij vaak duurdere prijzen opgeeft dan jack?
heeft rachel msn eik?
Die heb ik vorige week besteld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar die zijn splinternieuw, deze van dp zijn refurbished uit de Chinese gevangenis.
Haha er staan enorm veel kont producten op die sites.
[ afbeelding ]
whaha geweldigquote:
Napican len neppe troep?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef Ayca het volgende:
zouden er trouwens ook galatasaray shirts zijn op taobao?
ik kan ze niet vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |