Kate Moss is ook lelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef IQM het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)slecht-uitziet.dhtmlGa even elk lichaamsdeel behandelen ofzo.
Shoop da whoop!quote:
Falert, dat 'Ik ben de eerste' heb je er in ge-editquote:
Val je op vrouwen?quote:
Haha, doe je goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Pfffnadat de bezorgers van m'n bed tachtig keer hadden aangebeld werd ik half wakker en deed ik de deur voor ze open. Daarna ging ik weer slapen en ik word nu pas wakker.
natuurlijk das normaal heb alleen geen grotjequote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Pfffnadat de bezorgers van m'n bed tachtig keer hadden aangebeld werd ik half wakker en deed ik de deur voor ze open. Daarna ging ik weer slapen en ik word nu pas wakker.
Slaapkop.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe kun je daar nou seks mee hebben?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, slechte soep maar boeien
Dus jij poept alles oraal uit?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef gers het volgende:
[..]
natuurlijk das normaal heb alleen geen grotje
WTF! Ik zag jouw reactie en Japsnars' post met die foto van Bt en dacht dat je díé quootte.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou seks mee hebben?
Neem dan een normale fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker doorgehaald vannacht?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Mindfuck, I'll tell you.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
WTF! Ik zag jouw reactie en Japsnars' post met die foto van Bt en dacht dat je díé quootte.
Wie is dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ik ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
WTF! Ik zag jouw reactie en Japsnars' post met die foto van Bt en dacht dat je díé quootte.
Hoe kun je daar nou seks mee hebben?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeg ik me ook af.quote:
Aci -bla bla rook ook bolognese chips.quote:
Ja m'n laatste post hier in de SC was om 7 uurquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker doorgehaald vannacht?
Hahahahahahquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Herkende hij jou? Waar liep 'ie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb gister Harry Potter gezien![]()
![]()
!!!11
![]()
![]()
Ooh deed ze dat nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Welke?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:16 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme youtube heeft zijn lay-out subtiel veranderd en nu doen 2 firefox addons voor youtube het niet meer.
Gewoon kwakkie erin dumpen :quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:
Ze hadden zelfs m'n moeder gebeld omdat ik dat nummer had opgegeven toen ik 'm besteldequote:
Ja duh ik ben zijn beste mattie jwt. Het Haagje.quote:
Ik kan m'n post toch niet verwijderen, lelijke aap.quote:
Jouw moeder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hadden zelfs m'n moeder gebeld omdat ik dat nummer had opgegeven toen ik 'm besteldehad ze gezegd: 'Ja euh ze doet wel mee aan de introductieweek dus die zal wel niet op tijd in bed hebben gelegen. Gewoon blijven aanbellen!
'
True.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan m'n post toch niet verwijderen
True.quote:lelijke aap.
Doe ik strakjes welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neem dan een normale foto!
En ja ik hou gewoon van slapen, sorry!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
1 om video te scrobbelen op lastfm en 1 om de filmpjes mee te downloaden van af youtube.quote:
Ja, ik merkte het.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:16 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme youtube heeft zijn lay-out subtiel veranderd en nu doen 2 firefox addons voor youtube het niet meer.
In een dikke duitser?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon kwakkie erin dumpen :
[..]
Zie! Het is leuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff nou eerst maar eens even douchen, moet over 40 minuten weer bij m'n keileiders zijnwat wel chill is is dat zij echt super centraal wonen, best wel dichtbij mij en gewoon naast het uitgaansgebied..
Ik quote deze:quote:
Die ging over BT niet die duitserquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Iemand vroeg gisteren of je eileider Julia heet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff nou eerst maar eens even douchen, moet over 40 minuten weer bij m'n keileiders zijnwat wel chill is is dat zij echt super centraal wonen, best wel dichtbij mij en gewoon naast het uitgaansgebied..
Ik ben even benieuwd als jij Mnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor avonturen ga je vanavond beleven Bt
Nee. Mijn KEIleiders zijn KEIstoere verenigingsmannen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand vroeg gisteren of je eileider Julia heet?
quote:
Oke. Maar even serieus, welke namen heb jij aan jou eileiders gegeven?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Mijn KEIleiders zijn KEIstoere verenigingsmannen.
Jij hebt geen wifi?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:24 schreef Ezio het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Ik had even de ethernetkabel nodig om mijn ps3 te updaten
Met wifi is het zo langzaam als dikke stront in een trechterquote:
Wifi gaat net zo snel als jou gewone internet verbinding of je moet een router uit de jaren 90 hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Met wifi is het zo langzaam als dikke stront in een trechter![]()
En nee, kabel internet ftw
Inderdaad wat een lelijk mokkelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot je CPU door iets anders compleet in beslag word genomen en hij de verbinding er af flinkerd .quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wifi gaat net zo snel als jou gewone internet verbinding of je moet een router uit de jaren 90 hebben.
Ik snap overigens wel waarom Duitsers zo dik zijn, over het algemeen.quote:
Bij mijn ouders thuis heb ik KPN wireless, en dat gaat echt zo langzaam als de kenker en disconnect ook nog eens 5x per uur.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wifi gaat net zo snel als jou gewone internet verbinding of je moet een router uit de jaren 90 hebben.
Eigenlijk beeld jij je nu in hoe ze aan het douchen isquote:
Bockworst?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap overigens wel waarom Duitsers zo dik zijn, over het algemeen.
Omdat die lederhosen dan beter staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap overigens wel waarom Duitsers zo dik zijn, over het algemeen.
Samen met BTquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eigenlijk beeld jij je nu in hoe ze aan het douchen is
Dude wtf?!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat blonde dochtertje van Judd Apatow is echt te cute.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dude wtf?!
En ze is nog eens lelijk ook, net zo'n blond negertje maar dan met een blanke huidskleur of zoiets![]()
Kijk Knocked Up.quote:
Drunken Lullabies.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:35 schreef bloodysunday het volgende:
Ik luister Flogging Molly en vind het eigenlijk best wel leuke muziek
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:36 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Kijk Knocked Up.Ze is vet cute.
Helaas, stond een half jaar geleden al op dumpert en is nu na 20x toch echt niet meer leukquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helaas, stond een half jaar geleden al op dumpert en is nu na 20x toch echt niet meer leuk
Alsof ik non-stop op GS zit om naar de plaatjes te kijken. Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat stond een hele tijd terug op GS.
Deze is beter.quote:
Loeloeloequote:
Jonny dep?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Deze is beter.![]()
[ afbeelding ]
Jonny dep die shrek bevrucht.
Hahaha.quote:
Jonny ja!!!quote:
Depp.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Jonny ja!!!![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
Moet je ons iets vertellen.?
..ezio
Jonny... Dep.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Jonny ja!!!![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
..ezio
Wat bedoel jequote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Jonny ja!!!![]()
Tevens:
[ afbeelding ]
..ezio
Expres! Hij verdient het niet om goed gespeld te worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonny... Dep.
Z'n voor- en z'n achternaam fout.
faalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Lindsay nog lekker was.
Hij speelt toevallig ook The Mad Hatter en John Dillinger.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Expres! Hij verdient het niet om goed gespeld te worden.![]()
De helft van mijn vrouwelijk vrienden geilt op die gozer. Terwijl het gewoon een verwijfde piraat is.
Wat bedoelde je nouquote:
Wat is er op celebritymoviearchive.com dat we moeten zien?quote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er op celebritymoviearchive.com dat we moeten zien?
Her-Her-Hermionequote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Lindsay nog lekker was.
Ja ja...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij speelt toevallig ook The Mad Hatter en John Dillinger.
Zeg, wat was ook alweer die site waar je afleveringen van HIMYM online kunt zien?quote:
http://watch-how-i-met-your-mother-online.com/quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg, wat was ook alweer die site waar je afleveringen van HIMYM online kunt zien?
Waar kan ik dat filmpje zienquote:
Oh god, dit is wel heel gênant.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:02 schreef IQM het volgende:
[..]
http://watch-how-i-met-your-mother-online.com/?
Ik probeer hem al te zoeken maar er staan nu alleen nog maar gare filmpjes op youtube van mensen die met hun fototoestel hun pc monitor filmen :xquote:
Dank uquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:06 schreef Japsnars het volgende:
http://www.metatube.com/?Seccion=Videos&Accion=Ver&Video=6330
Deze is wel degelijk
Zo juist voor de zoveelste keer bekeken en hij blijft gewoon goed. Wat een meesterlijk filmpjequote:
Wat een boezemquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:06 schreef Japsnars het volgende:
http://www.metatube.com/?Seccion=Videos&Accion=Ver&Video=6330
Deze is wel degelijk
Toen wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je zou der toch kei hard willen geven
Zeg dan gewoon palenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je zou der toch kei hard willen geven
Sinterklaasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon palen![]()
"Geven", wat een woord zeg. Wie heeft dat bedacht?
quote:
Zweden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Trouwens waar is krentenbol ?
quote:
Maar in zweden is ook internet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze had het er wel over dat ze op vakantie ging naar Zweden...
Mensen die op vakantie gaan internetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar in zweden is ook internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Vroeger toen ze nog in 7th Heaven speelde was ze wel leuk, nu niet meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulk een bips.
BOEIEND!!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroeger toen ze nog in 7th Heaven speelde was ze wel leuk, nu niet meer.
Bips, shmips.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
BOEIEND!!!!
Het gaat om haar bips. [ afbeelding ]
Gebruik Google eens joh.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef Ezio het volgende:
Zeg IQM waar staat jouw naam eigenlijk voor?
http://nl.wikipedia.org/wiki/God_%28monothe%C3%AFsme%29#IQMquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef Ezio het volgende:
Zeg IQM waar staat jouw naam eigenlijk voor?
HOAX!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef IQM het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/God_%28monothe%C3%AFsme%29#IQM
"Datgene dan wat zich niets hogers denken laat." That's me.
Dat wijf is nasty.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
Sasha Grey wil geen MySpace vriendinnetje worden.
Wat is dat gedoe met "shm" toch? I don't get it.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bips, shmips.
Ze heeft ook wel lekkere memmen en en en in Powder Blue was ze erg goed.
[ afbeelding ]
I don't either.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met "shm" toch? I don't get it.
Ik wel. En nu?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wijf is nasty.Ik zou haar geeneens in m'n lijst willen.
Hij doe et niequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
http://www.omgpop.com/#/a(...)5ae26fc9f058b8915c7e
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met "shm" toch? I don't get it.
http://www.answers.com/topic/schm-or-shmquote:
Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Komt omdat er niemand reageert! Laat maar.
Rolladequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
IK ZIT HIER IN M'N EENTJE KERST TE VIEREN....
Kill her.quote:
Ik was er net, godverdomme.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Komt omdat er niemand reageert! Laat maar.
Zeg, ga je moeder uitschelden. Brutale aap.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd.
Mijn moeder is heel lieVquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ga je moeder uitschelden. Brutale aap.
Ook altijd zo typisch dat ze allemaal op zaterdag moeten gaan en dan janken dat de rij te lang is of het te lang duurt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, bejaarden die klagen dat de rij te lang is.
Zeker bang dat ze hun klaverjasclubje mislopen
Iedereen wacht, maar neeee zij hebben meer leed.
Hou toch je bek
*kruipt in hoekje*quote:
Ja, maar ze gaan voor de gezelligheid... omdat er dan zoveel mensen zijn..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook altijd zo typisch dat ze allemaal op zaterdag moeten gaan en dan janken dat de rij te lang is of het te lang duurt.
Ga dan lekker doordeweeks, ouwe graftak.
En ondertussen zijn die mensen alleen maar vervelend en dan worden ze boos als ze niet worden voorgelaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan voor de gezelligheid... omdat er dan zoveel mensen zijn..
quote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kan ik mijn camera zo instellen dat als X: schijf herkend wordt? Nu zie ik Canon EOS 400D.
Canon EOS 400Dquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kan ik mijn camera zo instellen dat als X: schijf herkend wordt? Nu zie ik Canon EOS 400D.
Hij weet het ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Canon EOS 400D![]()
![]()
Ehm ik heb geen idee, ik stop gewoon mijn memory stick in een kaartlezer
Dat kan niet met een SD kaart, niet in deze laptop.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Canon EOS 400D![]()
![]()
Ehm ik heb geen idee, ik stop gewoon mijn memory stick in een kaartlezer
quote:
Een EOS 400 D heeft een CF kaartquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet met een SD kaart, niet in deze laptop.
Ik ben gisteren eergisteren uitgepoept door IQMquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Woar komt die Japsnars eigenlijk zo opeens vandaan? Ik ken hem heul niet.
Hij heeft wel een goede smaak wat vrouwen betreftquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Woar komt die Japsnars eigenlijk zo opeens vandaan? Ik ken hem heul niet.
In Vista kan dat geloof ik niet meer. Dat probleem had ik ook al.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben jouw al meer dan een half jaar geleden tegengekomen in dat topic waar die ene vent een mede studente op bezoek kreeg en hij geen flessenopener had ofzo.quote:
quote:
Dat weet ik nog !quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben jouw al meer dan een half jaar geleden tegengekomen in dat topic waar die ene vent een mede studente op bezoek kreeg en hij geen flessenopener had ofzo.
Hij had zelfs nog foto's van die chick gepost
Ik had hem beter aan de andere kant kunnen plaatsen jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]wtf. Hoeveel zeiden er iets met schijten?
In XP.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede smaak wat vrouwen betreft
[..]
In Vista kan dat geloof ik niet meer. Dat probleem had ik ook al.
Wtf?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
©Japsnars
Edit:
Oh, was al gepost.
quote:Today, my mom said that we needed to have a family meeting because of all the issues that have been going on with our family. My mom, sister and I sat down and began to talk about everything. As I started to cry my sister looks at my mom and says "I win!". She bet my mom $20 that I would cry. FML.
Hé dat was op mijn opleiding ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben jouw al meer dan een half jaar geleden tegengekomen in dat topic waar die ene vent een mede studente op bezoek kreeg en hij geen flessenopener had ofzo.
Hij had zelfs nog foto's van die chick gepost
Niet die maar deze dus:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:50 schreef iszinloos het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)09a49043484be4566b7b
90% van die site is zo fakequote:
Dat wel.quote:
Ik was wel de ultieme puzzelkoningquote:
naziquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
* Japsnars zit keihard te cheaten met wordfinder
Ik was 2e zonder wordfinder dus ik ben eigenlijk beter dan jij in alles ooitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
* Japsnars zit keihard te cheaten met wordfinder
Zonder cheaten kan ik het ook wel redelijk goed hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was 2e zonder wordfinder dus ik ben eigenlijk beter dan jij in alles ooit
ik was soms ook 2e hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was 2e zonder wordfinder dus ik ben eigenlijk beter dan jij in alles ooit
Niet zo goed als ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zonder cheaten kan ik het ook wel redelijk goed hoor
Ga zelf weg mangquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef jordeeh het volgende:
Kanker anders eens een keer op met dat omgpop.
ONZ is stomquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:01 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Nee.
Maar anders een leuk omgpop topic aan in ONZ.
Zeg, waar zie jij mij voor aan?quote:
Ja, ga daarom daar maar heen met die kutspelletjes.quote:
Neen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Kanker eens op met al die YT-linkjes man!
Jij ook optiefen met je linkjes als wij dat moeten!quote:
Ik probeer hiermee een discussie op gang te zetten, door te zeggen wat je ervan vindt. Jullie proberen alleen maar users weg te lokkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij ook optiefen met je linkjes als wij dat moeten!
Je kent mequote:
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik probeer hiermee een discussie op gang te zetten, door te zeggen wat je ervan vindt. Jullie proberen alleen maar users weg te lokken![]()
[..]
Je kent me
Geen rare vraag toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net op tv:
Jongen: ik zit op een school voor autistische kinderen.
Interviewer: Dus jij hebt autisme...?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Geen rare vraag toch?
Misschien zat ie daar wel om mensen uit te lachen en iedereen te prikkelen.
Dat is wel een domme vraagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Geen rare vraag toch?
Misschien zat ie daar wel om mensen uit te lachen en iedereen te prikkelen.
Krentenbol.?quote:
Uitgeven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zouden jullie doen met 5 miljoen?
Russische bruid kopen, mooie villa, high-end pc met 30" cinema monitoren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pictionary? wherequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol.?
BK is dik aan het pwnen met pictionary.
Wie is HH?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
Voor jou, mon amour.
Ook kusje van HH.
Je valt op russinnen, ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Russische bruid kopen, mooie villa, high-end pc met 30" cinema monitoren.
paar 50" led tv's.
Wat mooie auto's, drank, etc.
En most important:
Rentenieren en beleggen
FOK! kopen en jullie allemaal bannen zodat ik eindelijk het rijk alleen heb.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rusinnen zijn kankergeil.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je valt op russinnen, ja?
Ik ook, ik zou een cavia-fokkerij beginnen.quote:
Het is jammer dat op die van mij geen garantie meer zit, anders had ik d'r omgeruild voor een Russische.quote:
Is dat nou werkelijk leuk?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOK! kopen en jullie allemaal bannen zodat ik eindelijk het rijk alleen heb.
Gewoon niks. Heb ik ook wel eens, gaat vanzelf over. Anders laten amputeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
KK heb een trillende spier/ader/bloadvat in mijn linker been.Hoe te onderzoeken wat het precies is en hoe ervan af te komen?
Nou nouquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is jammer dat op die van mij geen garantie meer zit, anders had ik d'r omgeruild voor een Russische.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet welke muziek te luisteren.
Mwah okee, alleen Krentenbol mag dan nog komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat nou werkelijk leuk?![]()
![]()
En voor wat voor bedrag zouden ze fok verkopen?
Dat is altijd zo leuk, zoeen trilspierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
KK heb een trillende spier/ader/bloadvat in mijn linker been.Hoe te onderzoeken wat het precies is en hoe ervan af te komen?
Okequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon niks. Heb ik ook wel eens, gaat vanzelf over. Anders laten amputeren.
Uitsnijden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
Je kijkt zelf pinnig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Ik vind Russinnen zo pinnig kijken.
Net als Italiaanse vrouwen.
In je oog.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is altijd zo leuk, zoeen trilspier!
quote:
Niet specifiek. Kheb liever een scandinavische maar die zijn zo duurquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je valt op russinnen, ja?
Alles heeft zo zijn prijs.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet specifiek. Kheb liever een scandinavische maar die zijn zo duur
Hi Hi, alleen zijn de meeste aziaten best wel heel erg lelijkquote:
D'r zitten ook wel leuke/schattige tussen hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hi Hi, alleen zijn de meeste aziaten best wel heel erg lelijk
Mijn ooglid deed dat eerst, echt tof.quote:
Ik ook, COD4quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |