Ja, ik merkte het.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:16 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme youtube heeft zijn lay-out subtiel veranderd en nu doen 2 firefox addons voor youtube het niet meer.
In een dikke duitser?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon kwakkie erin dumpen :
[..]
Zie! Het is leuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff nou eerst maar eens even douchen, moet over 40 minuten weer bij m'n keileiders zijnwat wel chill is is dat zij echt super centraal wonen, best wel dichtbij mij en gewoon naast het uitgaansgebied..
Ik quote deze:quote:
Die ging over BT niet die duitserquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou seks mee hebben?
Iemand vroeg gisteren of je eileider Julia heet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Pfff nou eerst maar eens even douchen, moet over 40 minuten weer bij m'n keileiders zijnwat wel chill is is dat zij echt super centraal wonen, best wel dichtbij mij en gewoon naast het uitgaansgebied..
Ik ben even benieuwd als jij Mnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor avonturen ga je vanavond beleven Bt
Nee. Mijn KEIleiders zijn KEIstoere verenigingsmannen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand vroeg gisteren of je eileider Julia heet?
quote:
Oke. Maar even serieus, welke namen heb jij aan jou eileiders gegeven?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Mijn KEIleiders zijn KEIstoere verenigingsmannen.
Jij hebt geen wifi?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:24 schreef Ezio het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Ik had even de ethernetkabel nodig om mijn ps3 te updaten
Met wifi is het zo langzaam als dikke stront in een trechterquote:
Wifi gaat net zo snel als jou gewone internet verbinding of je moet een router uit de jaren 90 hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Met wifi is het zo langzaam als dikke stront in een trechter![]()
En nee, kabel internet ftw
Inderdaad wat een lelijk mokkelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou seks mee hebben?
Tot je CPU door iets anders compleet in beslag word genomen en hij de verbinding er af flinkerd .quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wifi gaat net zo snel als jou gewone internet verbinding of je moet een router uit de jaren 90 hebben.
Ik snap overigens wel waarom Duitsers zo dik zijn, over het algemeen.quote:
Bij mijn ouders thuis heb ik KPN wireless, en dat gaat echt zo langzaam als de kenker en disconnect ook nog eens 5x per uur.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wifi gaat net zo snel als jou gewone internet verbinding of je moet een router uit de jaren 90 hebben.
Eigenlijk beeld jij je nu in hoe ze aan het douchen isquote:
Bockworst?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap overigens wel waarom Duitsers zo dik zijn, over het algemeen.
Omdat die lederhosen dan beter staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap overigens wel waarom Duitsers zo dik zijn, over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |