Ik had hem beter aan de andere kant kunnen plaatsen jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]wtf. Hoeveel zeiden er iets met schijten?
In XP.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede smaak wat vrouwen betreft
[..]
In Vista kan dat geloof ik niet meer. Dat probleem had ik ook al.
Wtf?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
©Japsnars
Edit:
Oh, was al gepost.
quote:Today, my mom said that we needed to have a family meeting because of all the issues that have been going on with our family. My mom, sister and I sat down and began to talk about everything. As I started to cry my sister looks at my mom and says "I win!". She bet my mom $20 that I would cry. FML.
Hé dat was op mijn opleiding ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben jouw al meer dan een half jaar geleden tegengekomen in dat topic waar die ene vent een mede studente op bezoek kreeg en hij geen flessenopener had ofzo.
Hij had zelfs nog foto's van die chick gepost
Niet die maar deze dus:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:50 schreef iszinloos het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)09a49043484be4566b7b
90% van die site is zo fakequote:
Dat wel.quote:
Ik was wel de ultieme puzzelkoningquote:
naziquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
* Japsnars zit keihard te cheaten met wordfinder
Ik was 2e zonder wordfinder dus ik ben eigenlijk beter dan jij in alles ooitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Japsnars het volgende:
* Japsnars zit keihard te cheaten met wordfinder
Zonder cheaten kan ik het ook wel redelijk goed hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was 2e zonder wordfinder dus ik ben eigenlijk beter dan jij in alles ooit
ik was soms ook 2e hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was 2e zonder wordfinder dus ik ben eigenlijk beter dan jij in alles ooit
Niet zo goed als ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zonder cheaten kan ik het ook wel redelijk goed hoor
Ga zelf weg mangquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef jordeeh het volgende:
Kanker anders eens een keer op met dat omgpop.
ONZ is stomquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:01 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Nee.
Maar anders een leuk omgpop topic aan in ONZ.
Zeg, waar zie jij mij voor aan?quote:
Ja, ga daarom daar maar heen met die kutspelletjes.quote:
Neen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Kanker eens op met al die YT-linkjes man!
Jij ook optiefen met je linkjes als wij dat moeten!quote:
Ik probeer hiermee een discussie op gang te zetten, door te zeggen wat je ervan vindt. Jullie proberen alleen maar users weg te lokkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij ook optiefen met je linkjes als wij dat moeten!
Je kent mequote:
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik probeer hiermee een discussie op gang te zetten, door te zeggen wat je ervan vindt. Jullie proberen alleen maar users weg te lokken![]()
[..]
Je kent me
Geen rare vraag toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net op tv:
Jongen: ik zit op een school voor autistische kinderen.
Interviewer: Dus jij hebt autisme...?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Geen rare vraag toch?
Misschien zat ie daar wel om mensen uit te lachen en iedereen te prikkelen.
Dat is wel een domme vraagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Geen rare vraag toch?
Misschien zat ie daar wel om mensen uit te lachen en iedereen te prikkelen.
Krentenbol.?quote:
Uitgeven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zouden jullie doen met 5 miljoen?
Russische bruid kopen, mooie villa, high-end pc met 30" cinema monitoren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pictionary? wherequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol.?
BK is dik aan het pwnen met pictionary.
Wie is HH?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
Voor jou, mon amour.
Ook kusje van HH.
Je valt op russinnen, ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Russische bruid kopen, mooie villa, high-end pc met 30" cinema monitoren.
paar 50" led tv's.
Wat mooie auto's, drank, etc.
En most important:
Rentenieren en beleggen
FOK! kopen en jullie allemaal bannen zodat ik eindelijk het rijk alleen heb.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rusinnen zijn kankergeil.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je valt op russinnen, ja?
Ik ook, ik zou een cavia-fokkerij beginnen.quote:
Het is jammer dat op die van mij geen garantie meer zit, anders had ik d'r omgeruild voor een Russische.quote:
Is dat nou werkelijk leuk?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FOK! kopen en jullie allemaal bannen zodat ik eindelijk het rijk alleen heb.
Gewoon niks. Heb ik ook wel eens, gaat vanzelf over. Anders laten amputeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
KK heb een trillende spier/ader/bloadvat in mijn linker been.Hoe te onderzoeken wat het precies is en hoe ervan af te komen?
Nou nouquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is jammer dat op die van mij geen garantie meer zit, anders had ik d'r omgeruild voor een Russische.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet welke muziek te luisteren.
Mwah okee, alleen Krentenbol mag dan nog komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat nou werkelijk leuk?![]()
![]()
En voor wat voor bedrag zouden ze fok verkopen?
Dat is altijd zo leuk, zoeen trilspierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
KK heb een trillende spier/ader/bloadvat in mijn linker been.Hoe te onderzoeken wat het precies is en hoe ervan af te komen?
Okequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon niks. Heb ik ook wel eens, gaat vanzelf over. Anders laten amputeren.
Uitsnijden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
Je kijkt zelf pinnig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Ik vind Russinnen zo pinnig kijken.
Net als Italiaanse vrouwen.
In je oog.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is altijd zo leuk, zoeen trilspier!
quote:
Niet specifiek. Kheb liever een scandinavische maar die zijn zo duurquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je valt op russinnen, ja?
Alles heeft zo zijn prijs.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet specifiek. Kheb liever een scandinavische maar die zijn zo duur
Hi Hi, alleen zijn de meeste aziaten best wel heel erg lelijkquote:
D'r zitten ook wel leuke/schattige tussen hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hi Hi, alleen zijn de meeste aziaten best wel heel erg lelijk
Mijn ooglid deed dat eerst, echt tof.quote:
Ik ook, COD4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |