Neen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Kanker eens op met al die YT-linkjes man!
Jij ook optiefen met je linkjes als wij dat moeten!quote:
Ik probeer hiermee een discussie op gang te zetten, door te zeggen wat je ervan vindt. Jullie proberen alleen maar users weg te lokkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij ook optiefen met je linkjes als wij dat moeten!
Je kent mequote:
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik probeer hiermee een discussie op gang te zetten, door te zeggen wat je ervan vindt. Jullie proberen alleen maar users weg te lokken![]()
[..]
Je kent me
Geen rare vraag toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net op tv:
Jongen: ik zit op een school voor autistische kinderen.
Interviewer: Dus jij hebt autisme...?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Geen rare vraag toch?
Misschien zat ie daar wel om mensen uit te lachen en iedereen te prikkelen.
Dat is wel een domme vraagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Geen rare vraag toch?
Misschien zat ie daar wel om mensen uit te lachen en iedereen te prikkelen.
Krentenbol.?quote:
Uitgeven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zouden jullie doen met 5 miljoen?
Russische bruid kopen, mooie villa, high-end pc met 30" cinema monitoren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pictionary? wherequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol.?
BK is dik aan het pwnen met pictionary.
Wie is HH?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
Voor jou, mon amour.
Ook kusje van HH.
Je valt op russinnen, ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Russische bruid kopen, mooie villa, high-end pc met 30" cinema monitoren.
paar 50" led tv's.
Wat mooie auto's, drank, etc.
En most important:
Rentenieren en beleggen
FOK! kopen en jullie allemaal bannen zodat ik eindelijk het rijk alleen heb.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rusinnen zijn kankergeil.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je valt op russinnen, ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |