quote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kan ik mijn camera zo instellen dat als X: schijf herkend wordt? Nu zie ik Canon EOS 400D.
Canon EOS 400Dquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kan ik mijn camera zo instellen dat als X: schijf herkend wordt? Nu zie ik Canon EOS 400D.
Hij weet het ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Canon EOS 400D![]()
![]()
Ehm ik heb geen idee, ik stop gewoon mijn memory stick in een kaartlezer
Dat kan niet met een SD kaart, niet in deze laptop.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Canon EOS 400D![]()
![]()
Ehm ik heb geen idee, ik stop gewoon mijn memory stick in een kaartlezer
quote:
Een EOS 400 D heeft een CF kaartquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet met een SD kaart, niet in deze laptop.
Ik ben gisteren eergisteren uitgepoept door IQMquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Woar komt die Japsnars eigenlijk zo opeens vandaan? Ik ken hem heul niet.
Hij heeft wel een goede smaak wat vrouwen betreftquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Woar komt die Japsnars eigenlijk zo opeens vandaan? Ik ken hem heul niet.
In Vista kan dat geloof ik niet meer. Dat probleem had ik ook al.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben jouw al meer dan een half jaar geleden tegengekomen in dat topic waar die ene vent een mede studente op bezoek kreeg en hij geen flessenopener had ofzo.quote:
quote:
Dat weet ik nog !quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben jouw al meer dan een half jaar geleden tegengekomen in dat topic waar die ene vent een mede studente op bezoek kreeg en hij geen flessenopener had ofzo.
Hij had zelfs nog foto's van die chick gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |