faalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Lindsay nog lekker was.
Hij speelt toevallig ook The Mad Hatter en John Dillinger.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Expres! Hij verdient het niet om goed gespeld te worden.![]()
De helft van mijn vrouwelijk vrienden geilt op die gozer. Terwijl het gewoon een verwijfde piraat is.
Wat bedoelde je nouquote:
Wat is er op celebritymoviearchive.com dat we moeten zien?quote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er op celebritymoviearchive.com dat we moeten zien?
Her-Her-Hermionequote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Lindsay nog lekker was.
Ja ja...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij speelt toevallig ook The Mad Hatter en John Dillinger.
Zeg, wat was ook alweer die site waar je afleveringen van HIMYM online kunt zien?quote:
http://watch-how-i-met-your-mother-online.com/quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg, wat was ook alweer die site waar je afleveringen van HIMYM online kunt zien?
Waar kan ik dat filmpje zienquote:
Oh god, dit is wel heel gênant.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:02 schreef IQM het volgende:
[..]
http://watch-how-i-met-your-mother-online.com/?
Ik probeer hem al te zoeken maar er staan nu alleen nog maar gare filmpjes op youtube van mensen die met hun fototoestel hun pc monitor filmen :xquote:
Dank uquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:06 schreef Japsnars het volgende:
http://www.metatube.com/?Seccion=Videos&Accion=Ver&Video=6330
Deze is wel degelijk
Zo juist voor de zoveelste keer bekeken en hij blijft gewoon goed. Wat een meesterlijk filmpjequote:
Wat een boezemquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:06 schreef Japsnars het volgende:
http://www.metatube.com/?Seccion=Videos&Accion=Ver&Video=6330
Deze is wel degelijk
Toen wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je zou der toch kei hard willen geven
Zeg dan gewoon palenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je zou der toch kei hard willen geven
Sinterklaasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon palen![]()
"Geven", wat een woord zeg. Wie heeft dat bedacht?
quote:
Zweden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Trouwens waar is krentenbol ?
quote:
Maar in zweden is ook internet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze had het er wel over dat ze op vakantie ging naar Zweden...
Mensen die op vakantie gaan internetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar in zweden is ook internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Vroeger toen ze nog in 7th Heaven speelde was ze wel leuk, nu niet meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulk een bips.
BOEIEND!!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroeger toen ze nog in 7th Heaven speelde was ze wel leuk, nu niet meer.
Bips, shmips.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
BOEIEND!!!!
Het gaat om haar bips. [ afbeelding ]
Gebruik Google eens joh.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef Ezio het volgende:
Zeg IQM waar staat jouw naam eigenlijk voor?
http://nl.wikipedia.org/wiki/God_%28monothe%C3%AFsme%29#IQMquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef Ezio het volgende:
Zeg IQM waar staat jouw naam eigenlijk voor?
HOAX!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef IQM het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/God_%28monothe%C3%AFsme%29#IQM
"Datgene dan wat zich niets hogers denken laat." That's me.
Dat wijf is nasty.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
Sasha Grey wil geen MySpace vriendinnetje worden.
Wat is dat gedoe met "shm" toch? I don't get it.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bips, shmips.
Ze heeft ook wel lekkere memmen en en en in Powder Blue was ze erg goed.
[ afbeelding ]
I don't either.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met "shm" toch? I don't get it.
Ik wel. En nu?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wijf is nasty.Ik zou haar geeneens in m'n lijst willen.
Hij doe et niequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
http://www.omgpop.com/#/a(...)5ae26fc9f058b8915c7e
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met "shm" toch? I don't get it.
http://www.answers.com/topic/schm-or-shmquote:
Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Komt omdat er niemand reageert! Laat maar.
Rolladequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
IK ZIT HIER IN M'N EENTJE KERST TE VIEREN....
Kill her.quote:
Ik was er net, godverdomme.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Komt omdat er niemand reageert! Laat maar.
Zeg, ga je moeder uitschelden. Brutale aap.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd.
Mijn moeder is heel lieVquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ga je moeder uitschelden. Brutale aap.
Ook altijd zo typisch dat ze allemaal op zaterdag moeten gaan en dan janken dat de rij te lang is of het te lang duurt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, bejaarden die klagen dat de rij te lang is.
Zeker bang dat ze hun klaverjasclubje mislopen
Iedereen wacht, maar neeee zij hebben meer leed.
Hou toch je bek
*kruipt in hoekje*quote:
Ja, maar ze gaan voor de gezelligheid... omdat er dan zoveel mensen zijn..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook altijd zo typisch dat ze allemaal op zaterdag moeten gaan en dan janken dat de rij te lang is of het te lang duurt.
Ga dan lekker doordeweeks, ouwe graftak.
En ondertussen zijn die mensen alleen maar vervelend en dan worden ze boos als ze niet worden voorgelaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan voor de gezelligheid... omdat er dan zoveel mensen zijn..
quote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kan ik mijn camera zo instellen dat als X: schijf herkend wordt? Nu zie ik Canon EOS 400D.
Canon EOS 400Dquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kan ik mijn camera zo instellen dat als X: schijf herkend wordt? Nu zie ik Canon EOS 400D.
Hij weet het ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Canon EOS 400D![]()
![]()
Ehm ik heb geen idee, ik stop gewoon mijn memory stick in een kaartlezer
Dat kan niet met een SD kaart, niet in deze laptop.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Canon EOS 400D![]()
![]()
Ehm ik heb geen idee, ik stop gewoon mijn memory stick in een kaartlezer
quote:
Een EOS 400 D heeft een CF kaartquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet met een SD kaart, niet in deze laptop.
Ik ben gisteren eergisteren uitgepoept door IQMquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Woar komt die Japsnars eigenlijk zo opeens vandaan? Ik ken hem heul niet.
Hij heeft wel een goede smaak wat vrouwen betreftquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Woar komt die Japsnars eigenlijk zo opeens vandaan? Ik ken hem heul niet.
In Vista kan dat geloof ik niet meer. Dat probleem had ik ook al.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben jouw al meer dan een half jaar geleden tegengekomen in dat topic waar die ene vent een mede studente op bezoek kreeg en hij geen flessenopener had ofzo.quote:
quote:
Dat weet ik nog !quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben jouw al meer dan een half jaar geleden tegengekomen in dat topic waar die ene vent een mede studente op bezoek kreeg en hij geen flessenopener had ofzo.
Hij had zelfs nog foto's van die chick gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |