Dat wijf is nasty.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
Sasha Grey wil geen MySpace vriendinnetje worden.
Wat is dat gedoe met "shm" toch? I don't get it.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bips, shmips.
Ze heeft ook wel lekkere memmen en en en in Powder Blue was ze erg goed.
[ afbeelding ]
I don't either.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met "shm" toch? I don't get it.
Ik wel. En nu?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wijf is nasty.Ik zou haar geeneens in m'n lijst willen.
Hij doe et niequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
http://www.omgpop.com/#/a(...)5ae26fc9f058b8915c7e
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met "shm" toch? I don't get it.
http://www.answers.com/topic/schm-or-shmquote:
Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Komt omdat er niemand reageert! Laat maar.
Rolladequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
IK ZIT HIER IN M'N EENTJE KERST TE VIEREN....
Kill her.quote:
Ik was er net, godverdomme.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Allure_ het volgende:
Komt omdat er niemand reageert! Laat maar.
Zeg, ga je moeder uitschelden. Brutale aap.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd.
Mijn moeder is heel lieVquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ga je moeder uitschelden. Brutale aap.
Ook altijd zo typisch dat ze allemaal op zaterdag moeten gaan en dan janken dat de rij te lang is of het te lang duurt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, bejaarden die klagen dat de rij te lang is.
Zeker bang dat ze hun klaverjasclubje mislopen
Iedereen wacht, maar neeee zij hebben meer leed.
Hou toch je bek
*kruipt in hoekje*quote:
Ja, maar ze gaan voor de gezelligheid... omdat er dan zoveel mensen zijn..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook altijd zo typisch dat ze allemaal op zaterdag moeten gaan en dan janken dat de rij te lang is of het te lang duurt.
Ga dan lekker doordeweeks, ouwe graftak.
En ondertussen zijn die mensen alleen maar vervelend en dan worden ze boos als ze niet worden voorgelaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan voor de gezelligheid... omdat er dan zoveel mensen zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |