quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volledig mee eens, dat was een lelijke foto.
Deze twee daarintegen
Eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:59 schreef Penisbaard het volgende:
Keizernummer dat "Philip Freriks ik ben je bitch niet"
Oneens. Ik heb echt niks met die Taylor Swift. Ze is niet lelijk, maar totaal m'n type niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:59 schreef Japsnars het volgende:
KK OP en TT over een of andere youtube filmpje.
Doe dan iets taylor swift achtigs
Taylor Swift thema's werden nooit gewaardeerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:59 schreef Japsnars het volgende:
KK OP en TT over een of andere youtube filmpje.
Doe dan iets taylor swift achtigs
quote:
quote:
Nee.quote:
Kan prima.quote:
Hij doet wel toffe dingen, ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef Maisnon het volgende:
Had ie ben je bitch niet gisteren al gekeken, dat stukje met electronica is wel tof
Die Arjen Lubach vind ik wel een leuke kerel, die zat toen ook in de jury van Lama Gezocht
Ik ga nog liever het Amerikaanse volkslied naakt uitschreeuwen tijdens een persconferentie van Kim Jong Il danquote:
Seriously, wat is er nou zo leuk aan haar? Wat maakt haar speciaal? Ik zie het niet. Geen speciale ogen, geen speciale lach, geen supermooie lippen, geen uitstraling...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Taylor Swift thema's werden nooit gewaardeerd.
[ afbeelding ]
Beter dan die Jessica Biel foto's die jij net postte. Post dan goede foto's van haarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Oneens. Ik heb echt niks met die Taylor Swift. Ze is niet lelijk, maar totaal m'n type niet.
Dat heb ik nou met 90% van de wijven die jij hier post.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Seriously, wat is er nou zo leuk aan haar? Wat maakt haar speciaal? Ik zie het niet. Geen speciale ogen, geen speciale lach, geen supermooie lippen, geen uitstraling...
Ho wacht, deze moet erbij:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Seriously, wat is er nou zo leuk aan haar? Wat maakt haar speciaal? Ik zie het niet. Geen speciale ogen, geen speciale lach, geen supermooie lippen, geen uitstraling...
Ja, je mag niet zo snel achterelkaar posten. Boeiend.quote:
Ik ben lekker, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ho wacht, deze moet erbij:
[ afbeelding ]
Zet nou maar gewoon de goeie OP neerquote:
Pics!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben lekker, dus die vlieger gaat niet op.
Ja, zelfverklaard. Net als al die bootwerkers-vrouwen hierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben lekker, dus die vlieger gaat niet op.
Je geeft overigens geen antwoord op mijn vraag. Wat maakt haar in jouw ogen nou zo speciaal?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met 90% van de wijven die jij hier post.
Whehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ho wacht, deze moet erbij:
[ afbeelding ]
Ze heeft een lief koppie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Je geeft overigens geen antwoord op mijn vraag. Wat maakt haar in jouw ogen nou zo speciaal?
-edit-quote:[ Bericht 60% gewijzigd door Adelante op 13-08-2009 15:05 (note +1 voor niet plaatsen OP) ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Whehe
IK HAD TOCH AL VOORSPELD DAT HET EEN GRAFNERDDDD WAS.
Ja, en een CD speler als mond. Nee, ik vind daar dus echt geen zak aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
Kijk, bij Evangeline Lilly bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan ik het zo opnoemen. Mooi haar, mooie ogen, sexy lippen, cute sproetjes.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Tief op, mislukte lutser.
Van remlof hoefde de OP niet eens meer.
En dat is het nou juist. Ze is tenminste een beetje normaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet dat dan perse? Smaken verschillen nu eenmaal. Maar goed, zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Je geeft overigens geen antwoord op mijn vraag. Wat maakt haar in jouw ogen nou zo speciaal?
Ja, je hoeft het mij niet uit te leggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:08 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Nou het is wel zo
Met z'n kankerkaste
Sproetjes is wel schattig hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en een CD speler als mond. Nee, ik vind daar dus echt geen zak aan.
Taylor heeft een leuk neusje, aparte ogen, mooie huid (geen sproetjes) en mooi blond haar. Ze is echt 1 van de weinigen waar ik blond haar echt mooi vind.
Ja, als ik je wat vraag, zou het fijn zijn als je antwoord zou geven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet dat dan perse? Smaken verschillen nu eenmaal. Maar goed, zie mijn vorige post.
JAWELLLLL!1!1quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je hoeft het mij niet uit te leggen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
-edit-
Van remlof hoefde de OP niet eens meer.
Iemand heeft een kleine penis en probeert het nu te compenseren op een online forum.quote:[ Bericht 14% gewijzigd door Adelante op 13-08-2009 15:09 (note +2 disrespect voor moderator) ]
Nu heb je je antwoord. Tevreden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, als ik je wat vraag, zou het fijn zijn als je antwoord zou geven.
wait what?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef Maisnon het volgende:
-edit
[ Bericht 14% gewijzigd door Christopher walken op 13-08-2009 15:11 (note -15 gold plated diapers) ]
HAHAHA IK ZOU ER BIJNA IN TRAPPENquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef Maisnon het volgende:
-edit
[ Bericht 14% gewijzigd door Christopher walken op 13-08-2009 15:11 (note -15 gold plated diapers) ]
Ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu heb je je antwoord. Tevreden?
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
Kijk, bij Evangeline Lilly bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan ik het zo opnoemen. Mooi haar, mooie ogen, sexy lippen, cute sproetjes.
Dat dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en een CD speler als mond. Nee, ik vind daar dus echt geen zak aan.
Taylor heeft een leuk neusje, aparte ogen, mooie huid (geen sproetjes) en mooi blond haar. Ze is echt 1 van de weinigen waar ik blond haar echt mooi vind.
Lange zin.quote:
quote:
En dat wordt +3quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Iemand heeft een kleine penis en probeert het nu te compenseren op een online forum.
Ja, maar ik ben meer van de brunettes/zwart.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dat dus![]()
Behalve die laatste regel want blond is wel vaker mooi mits natuurlijk natuurlijk
Mja k heb het topic dat opgeslagen was gelezen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Heb je dat hele Emimich gebeuren ook meegekregen, Jordy?
Toch moest ik het hardste lachen om de opmerkingen richting Zotheid.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:15 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Mja k heb het topic dat opgeslagen was gelezen.
Joah dat weet k allemaal niet meer hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch moest ik het hardste lachen om de opmerkingen richting Zotheid.
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef gers het volgende:
slories
En die luidde?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch moest ik het hardste lachen om de opmerkingen richting Zotheid.
Nope, ik heb geen idee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Weet je wel wie ik met 'iemand' bedoel?
Bijna aangereden met de fiets.quote:
Dat is echt het meesterlijkste filmpje dat ik in tijden heb gezienquote:
teveel om op te noemenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna aangereden met de fiets.![]()
Jij nog klachten?
Volgende keer zal ik beter mikkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna aangereden met de fiets.![]()
Jij nog klachten?
- Kinderenquote:
Ben jij een vrouw dan ?quote:
KINDEREN!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Kinderen
- Bejaarden
- Vrouwen, al dan niet met kort pittig gekleurd stekelkapsel of in een auto
- Duitsers
Zoiets?
Hi hi ha ha ho ho, nee niet leukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Carl Noten komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en Carl lopen zo over de gang en zo vraagt Carl aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he...
Was jij niet onlangs oom geworden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef jordeeh het volgende:
[..]
KINDEREN!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Je hoeft ook niet te lachen hoor, verzuurd kansarm sujetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hi hi ha ha ho ho, nee niet leuk
Neequote:
Wij hebben trouwens echt van die kutkinderen naast ons wonenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef jordeeh het volgende:
[..]
KINDEREN!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij niet onlangs oom geworden?
Alleen als je foto's maakt en postquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens echt van die kutkinderen naast ons wonenMet zo'n redelijk groot zwembadje
[ afbeelding ]
Zoiets..
Komen altijd een paar kinderen uit de buurt en dan gillen ze als de teringBroer van m'n moeders vriend zei dat ik er wasmiddel in moet gooien, omdat er een pomp bij zit.. Dan gaat t fucking schuimen. Zou ik t doen?
Het was toch echt een vrouw...quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens echt van die kutkinderen naast ons wonenMet zo'n redelijk groot zwembadje
[ afbeelding ]
Zoiets..
Komen altijd een paar kinderen uit de buurt en dan gillen ze als de teringBroer van m'n moeders vriend zei dat ik er wasmiddel in moet gooien, omdat er een pomp bij zit.. Dan gaat t fucking schuimen. Zou ik t doen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen als je foto's maakt en post
Justeat.nlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef Ezio het volgende:
Ik ga nu kebab halen![]()
![]()
![]()
Tot na het eten, kameraden
Hmm.. Dan moet ik t dus vannacht doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen als je foto's maakt en post
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef jordeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets..
Hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je kan er ook rattengif in gooien.
Of lampenolie.
Laat maar, ik ben een groot kinderliefhebber.
Over de schutting heen klimmen? Of poeder in een plastic zakje doen met een scheurtje en dan gooien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:29 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Hmm.. Dan moet ik t dus vannacht doen![]()
Alleen de vraag is nog hoe..
Dan moet je er kilo's en kilo's suiker in gooienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:30 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Haha![]()
Nah dat gaat beetje te ver
Of heel veel suikerklontjes, dan zijn er morgen lekker veel wespenDat is ook makkelijker uit te voeren
![]()
En minder kans dat ik een boze buurvrouw heb
Mja over de schutting klimmen zou kunnen, maar ik heb m zelf neergezet dus k weet niet of ie stevig isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Over de schutting heen klimmen? Of poeder in een plastic zakje doen met een scheurtje en dan gooien?
Of de fles vloeibaar spul over de schutting heen mikken?
Waarom heb ik zulke ideeën?![]()
Wat een When you see it, you'll shit bricks foto.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Van haar twitterpage
Dan toch erover heen klimmen. Of met twee trappen, om 4 uur 's morgensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:31 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Mja over de schutting klimmen zou kunnen, maar ik heb m zelf neergezet dus k weet niet of ie stevig is
En de rest dan zie je t he
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:31 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Mja over de schutting klimmen zou kunnen, maar ik heb m zelf neergezet dus k weet niet of ie stevig is
En de rest dan zie je t he
Hinderen.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Van haar twitterpage
Idd, maar wel realistisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekker vertrouwen weer in z'n eigen zooi
Eens.quote:
Misschien wel jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, maar wel realistisch.
Ja, maar dat zal wel pretty obvious zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan toch erover heen klimmen. Of met twee trappen, om 4 uur 's morgens
Maar zien doen ze het toch wel, dat is juist de bedoeling toch?Het gaat erom dat het niet tot jou te herleiden is
![]()
Kwajongens uit de buurt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal wel pretty obvious zijnWie moet t anders zijn.
Je neefje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal wel pretty obvious zijnWie moet t anders zijn.
Hallo... middeleeuws taalgebruik.quote:
Zeg, sujetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo... middeleeuws taalgebruik.
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een When you see it, you'll shit bricks foto.
quote:
Inderdaad. Marokkanen heten dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo... middeleeuws taalgebruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Jij.... !quote:
T-Swizzle, yo!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het er echt de foto voor is.
Wie is het trouwens?![]()
![]()
Ben je nu alles kwijt?quote:
Zijn er niet echt denk kquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kwajongens uit de buurt?
Die je een krat geeft![]()
Die is <1quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Marokkanen heten dat tegenwoordig.Sommige turken kunnen er ook wat van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er een in de klas zitten (andere opleiding) en die moet alles 3 keer herhalen voordat ik snap wat hij nou bralt...
Tevens stinkt hij naar zweet en knoflook, too much voor op een ochtend
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Das niet echt een waterdicht plan...quote:
Dat wat ik tot leven moest wekken, ja.quote:
Maar ze hoeven het ook niet echt te doen, als jij maar een alibi hebtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Zijn er niet echt denk kDie 's nachts dat doen
[..]
Die is <1En woont hier niet.
Ook als je hem aan een andere PC hangt? Volgens mij is gewoon je PC naar de knoppen en heb je misschien een virus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat ik tot leven moest wekken, ja.
Erwtensoep.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou dan moesten we maar weer eens boerenkool met spekjes en rookworst eten he...
Wat heeft ze gesloopt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook als je hem aan een andere PC hangt? Volgens mij is gewoon je PC naar de knoppen en heb je misschien een virus.
Schaatsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik kan hem nu niet meer aan een andere pc hangen omdat die map waar het in stond is gewoon verdwenen, dat ik nu een bestand geworden wat ik niet kan openen. Dus ik ben nu die dingen aan het herstellen en hopelijk worden ze dan weer de oude vorm. En een virus heb ik niet want dat geven m'n virusscanners niet aan. En mijn vader en ik waren ook zover dat we weten dat de volgende laptop geen Windows Vista is maar een Mac.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook als je hem aan een andere PC hangt? Volgens mij is gewoon je PC naar de knoppen en heb je misschien een virus.
Ach, binnenkort krijg ik het weer druk dus dan ben ik er weer minder. Zoals ik al eerder zei wilde ik al eerder kappen met deze baan, maar ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, ik ben serieus benieuwd wat voor functie en wat voor werk BobbyB en Jitzzze uitvoeren.
De godganse tijd op fok!Episch.
Ik heb geen werk en functie en ik zit eigenlijk de hele dag op fok...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
Trouwens, ik ben serieus benieuwd wat voor functie en wat voor werk BobbyB en Jitzzze uitvoeren.
De godganse tijd op fok!Episch.
quote:
Maar jij hebt vakantiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen werk en functie en ik zit eigenlijk de hele dag op fok...
Sjezus verwend kind, zomaar een Macbook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan hem nu niet meer aan een andere pc hangen omdat die map waar het in stond is gewoon verdwenen, dat ik nu een bestand geworden wat ik niet kan openen. Dus ik ben nu die dingen aan het herstellen en hopelijk worden ze dan weer de oude vorm. En een virus heb ik niet want dat geven m'n virusscanners niet aan. En mijn vader en ik waren ook zover dat we weten dat de volgende laptop geen Windows Vista is maar een Mac.
Owja...quote:
2,5 week?quote:
Jij had haar op je rijbewijsquote:
Denk je dat ik die nu gelijk krijg of zo? Pas als dit geval het helemaal niet meer doet hè, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sjezus verwend kind, zomaar een Macbook.
Die dingen kosten een fortuin![]()
O en probeer is zo'n programmaatje waarmee je gewiste bestanden kan terughalen
Mja, ik denk het...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2,5 week?
Ik moet de 24e weer beginnen
Op m'n rijbewijs ja, niet op m'n hoofd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij had haar op je rijbewijs
Wolligquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:52 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Op m'n rijbewijs ja, niet op m'n hoofd.
Das toch hetzelfdequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk je dat ik die nu gelijk krijg of zo? Pas als dit geval het helemaal niet meer doet hè, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
En het is niet gewist, het is omgezet in bestanden.
Zeg maar gerust jaren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Das toch hetzelfde![]()
Of je hem nou nu krijgt of over een paar maanden
Nee, die link die ik eerder in t topic gaf.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor de hele tijd iemands muziek.
Zal ik een cd'tje van slipknot branden en keihard afspelen?
Of je speelt hem gewoon op je computer afquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet - als ik naar het luzac ga - de 24e om 9:00 beginnen. Eigenlijk wil ik dat moment gewoon nog lekker in mijn tent liggen slapen op lowlands :xquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik denk het...
Had school maar even opgebeld om te vragen wanneer het grote feest weer zou beginnen.
Aangezien ze helemaal niet scheutig zijn met informatie.![]()
De 31e mag ik weer.
Ga voor z'n deur staan, bel aan en doe dan dit:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*ff opzoeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Nee, die link die ik eerder in t topic gaf.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of je speelt hem gewoon op je computer af
[..]
Ik moet - als ik naar het luzac ga - de 24e om 9:00 beginnen. Eigenlijk wil ik dat moment gewoon nog lekker in mijn tent liggen slapen op lowlands :x
Wat voor muziek speelt diegene af, dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga voor z'n deur staan, bel aan en doe dan dit:
[ afbeelding ]
Ik hoor alleen een boenke boenke boenke.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor muziek speelt diegene af, dan?
Scrubs.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar het precies vandaan komt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
Slaaaaaap lekker ding, want jij is lastig, nog meer jij is fantastig toch?
Hema.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Allure_ het volgende:
ZEG MIJ WAAR KAN IK NOG MEER EEN FIETS HALEN BEHALVE PRAXIS?
Joh.quote:
Fietsenwinkelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Allure_ het volgende:
Jat er gewoon een, net zo makkelijk, zou ik ook doen als ik niet deze studie volgde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Allure_ het volgende:
Wtf, hier hebben ze bij de Hema gewoon opoe fietsen in de etalage staan..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb al 4 fietsenwinkels gehad en die zijn kankerduur. Dan koop ik liever een fiets bij de de Praxis. Blokker is gay, Leen Bakker heb ik al gekeken. Aldi & Lidl hebben ze nou niet. Hema alleen kind fiets.
Jat er gewoon 1 bij een NS station.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb al 4 fietsenwinkels gehad en die zijn kankerduur. Dan koop ik liever een fiets bij de de Praxis. Blokker is gay, Leen Bakker heb ik al gekeken. Aldi & Lidl hebben ze nou niet. Hema alleen kind fiets.
Zo duur is zo'n omafiets toch niet? 200 Euro of zo toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Of nog beter, laat er één jatten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jat er gewoon 1 bij een NS station.
Ja, maar die mensen vragen geld of bepaalde handelingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of nog beter, laat er één jatten.
Nee, is ook niet duur. Maar misschien dat ik ergens wel een heule heule goedkope vind. Dan spray ik 'm roze met glitters zodat ze 'm niet willen stelenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo duur is zo'n omafiets toch niet? 200 Euro of zo toch?
Ze heeft geen fiets.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
Niet jatten.Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En dan zo'n DIVA glitter sticker op het frame.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, is ook niet duur. Maar misschien dat ik ergens wel een heule heule goedkope vind. Dan spray ik 'm roze met glitters zodat ze 'm niet willen stelen.
Fietsendieven mogen branden in de hel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch. Evenals mensen die het nodig vinden je fiets te slopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fietsendieven mogen branden in de hel.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik ook echt de intentie had Allure aan te zetten tot criminele activiteiten.quote:
Ja ook zoietsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch. Evenals mensen die het nodig vinden je fiets te slopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo vet bent ga je toch geen kebab vreten
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Koop gewoon een nieuwe, weet je zeker dat er niets aan mankeert.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, is ook niet duur. Maar misschien dat ik ergens wel een heule heule goedkope vind. Dan spray ik 'm roze met glitters zodat ze 'm niet willen stelen.
Had ik zo'n extreme pauperfiets, jatten ze 'm nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fietsendieven mogen branden in de hel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef Allure_ het volgende:
Mijn fiets is al 4x gestolen. Nouja, 3 keer. 1 keer heb ik 'm in de sloot gegooid en gezegd dat ie gestolen was
.
Whehehe, why was that?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef Allure_ het volgende:
Mijn fiets is al 4x gestolen. Nouja, 3 keer. 1 keer heb ik 'm in de sloot gegooid en gezegd dat ie gestolen was
.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:16 schreef Ezio het volgende:
Tering die kebab was lekker mang![]()
Wat wel minder was, was dat er een zeekoe voor mij in de rij stond. Ze zag er ongeveer zo uitDat je nog zin in die kebab had dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo vet bent ga je toch geen kebab vretenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Carnaval. Lang verhaal.quote:
Ik heb een fiets gratis gekregen... oke hij zal geen schoonheidswedstrijden winnen, maar toch een degelijke (!) fiets. Nu komt het: ik durf hem niet bij de tramhalte te zetten, want ik ben bang dat ze hem zullen stelen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef Fascination het volgende:
Had ik zo'n extreme pauperfiets, jatten ze 'm nog.Retards.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Spock. Star Trek.
Bij 1 maar, toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een vraagje![]()
Je kan toch gewoon zonder problemen bij meerdere apotheken staan ingeschreven?
Dat gaat toch gewoon via je dokter?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een vraagje![]()
Je kan toch gewoon zonder problemen bij meerdere apotheken staan ingeschreven?
Ik zou 'm daar ook niet parkeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een fiets gratis gekregen... oke hij zal geen schoonheidswedstrijden winnen, maar toch een degelijke (!) fiets. Nu komt het: ik durf hem niet bij de tramhalte te zetten, want ik ben bang dat ze hem zullen stelen...![]()
Of het voorwiel meenemen...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat gaat toch gewoon via je dokter?
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:
Toen was ze nog mooi.quote:
Ja hier ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heidi heeft er ook nog gewoon leuk uit gezien zonder nose- en boobjob.
[ afbeelding ]
Heidi bedoel je? Inderdaad. Nu is ze een plastic pop.quote:
quote:
Ik zal haar tweede gaatje 's oprekken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze rekt haar fucking tweede gaatje op.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal haar tweede gaatje 's oprekken.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heidi heeft er ook nog gewoon leuk uit gezien zonder nose- en boobjob.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Hier daarintegen:
[ afbeelding ]
Well done. Next level: women.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef gers het volgende:
heb trouwens gisteren een fiets gescoord
hoe moet datquote:
Serieus, waarom moeten vrouwen die er al leuk uitzien dingen aan hun lichaam veranderen waardoor ze juist alleen maar lelijk worden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Hier daarintegen:
[ afbeelding ]
Whehehehequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
hoe moet dat![]()
gewoon van de fiets aftrekken
Daar zou ik hem nu zo in douwen, zonder aankondiging.quote:
WAT IS ER?quote:
JE MOET NAAR BERLIJNquote:
die zou ik onvoorwaardelijk gevenquote:
*Visual krijgt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef Maisnon het volgende:
zo terug van het skeeleren en douchen en gitaren.
Allemaal ineen he
Je speelt gitaar tijdens het skeeleren in de douche?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef Maisnon het volgende:
zo terug van het skeeleren en douchen en gitaren.
Allemaal ineen he
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[..]
JE MOET NAAR BERLIJNALLEMAAL LEKKERE LESBO'S CHICKS DIE JIJ EIGENLIJK HOORT TE KRIJGEGN
Heidi in haar normale FORM vond ik mooier dan Lauren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus, waarom moeten vrouwen die er al leuk uitzien dingen aan hun lichaam veranderen waardoor ze juist alleen maar lelijk worden?
Soort van gmta.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Je speelt gitaar tijdens het skeeleren in de douche?
Ze doken niet op gers af.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn?
ze zaten elkaar af te lebberen op de s-bahnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze doken niet op gers af.
goed ideequote:
[..]
wie is datquote:
Welke? Lady GaGa?quote:
[..]
J'adore Nicole..quote:
Lady GaGa heeft een lulquote:
Ze mogen van mij best wat vet hebben maar zij heeft nou weer net iets te veel vetquote:
Ssstttquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:52 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Nederland is een lesbisch land.
Odette Yustmanquote:
Die is best mooi, toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Odette Yustman
Is dit wat voor je, Gers?
[ afbeelding ]
Daar verdenk ik 'haar' ook van.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lady GaGa heeft een lul
[..]
Ze mogen van mij best wat vet hebben maar zij heeft nou weer net iets te veel vet
Ze kijkt wel wat droevigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Odette Yustman
[ afbeelding ]
is hetmet een kut geboren en is het onder de 30 zoja dan is het iets voor mijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Odette Yustman
[ afbeelding ]
Maar dat denkt zij welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar verdenk ik 'haar' ook van.
Wat een raar mens.
Dikke mensen zijn niet erg, als ze maar niet denken dat ze lekker zijn ..
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef gers het volgende:
[..]
is hetmet een kut geboren en is het onder de 30 zoja dan is het iets voor mij
Lees het stukje "Early Life" even op Wikipedia.quote:
Kut, hij trapt er niet nog een keer in.quote:
Het maakt niet uit als er 'onderweg' een geslachtsverandering heeft plaatsgevonden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef gers het volgende:
[..]
is hetmet een kut geboren en is het onder de 30 zoja dan is het iets voor mij
Ik vermoede t alquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lees het stukje "Early Life" even op Wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Petras#Early_life
Wat is het?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Viesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dat denkt zij wel
http://www.dailymotion.co(...)ney-live-hq-hd_music
Check rond 1:05 als ze van die scooter afstapt
Netjes, Netjesquote:
Klinkt te geacteerd. D'r zit geen gevoel in haar stem.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Netjes, Netjes
http://www.dumpert.nl/med(...)ing_ginsterveld.html
Haar reactie:
http://www.dumpert.nl/med(...)uchemeisje_belt.html
Koningsgifquote:
Een voorbind dildoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut BBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lees het stukje "Early Life" even op Wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Petras#Early_life
Nog een keer?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kut, hij trapt er niet nog een keer in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |