quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volledig mee eens, dat was een lelijke foto.
Deze twee daarintegen
Eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:59 schreef Penisbaard het volgende:
Keizernummer dat "Philip Freriks ik ben je bitch niet"
Oneens. Ik heb echt niks met die Taylor Swift. Ze is niet lelijk, maar totaal m'n type niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:59 schreef Japsnars het volgende:
KK OP en TT over een of andere youtube filmpje.
Doe dan iets taylor swift achtigs
Taylor Swift thema's werden nooit gewaardeerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:59 schreef Japsnars het volgende:
KK OP en TT over een of andere youtube filmpje.
Doe dan iets taylor swift achtigs
quote:
quote:
Nee.quote:
Kan prima.quote:
Hij doet wel toffe dingen, ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef Maisnon het volgende:
Had ie ben je bitch niet gisteren al gekeken, dat stukje met electronica is wel tof
Die Arjen Lubach vind ik wel een leuke kerel, die zat toen ook in de jury van Lama Gezocht
Ik ga nog liever het Amerikaanse volkslied naakt uitschreeuwen tijdens een persconferentie van Kim Jong Il danquote:
Seriously, wat is er nou zo leuk aan haar? Wat maakt haar speciaal? Ik zie het niet. Geen speciale ogen, geen speciale lach, geen supermooie lippen, geen uitstraling...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Taylor Swift thema's werden nooit gewaardeerd.
[ afbeelding ]
Beter dan die Jessica Biel foto's die jij net postte. Post dan goede foto's van haarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Oneens. Ik heb echt niks met die Taylor Swift. Ze is niet lelijk, maar totaal m'n type niet.
Dat heb ik nou met 90% van de wijven die jij hier post.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Seriously, wat is er nou zo leuk aan haar? Wat maakt haar speciaal? Ik zie het niet. Geen speciale ogen, geen speciale lach, geen supermooie lippen, geen uitstraling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |