Alleen als je foto's maakt en postquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens echt van die kutkinderen naast ons wonenMet zo'n redelijk groot zwembadje
[ afbeelding ]
Zoiets..
Komen altijd een paar kinderen uit de buurt en dan gillen ze als de teringBroer van m'n moeders vriend zei dat ik er wasmiddel in moet gooien, omdat er een pomp bij zit.. Dan gaat t fucking schuimen. Zou ik t doen?
Het was toch echt een vrouw...quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens echt van die kutkinderen naast ons wonenMet zo'n redelijk groot zwembadje
[ afbeelding ]
Zoiets..
Komen altijd een paar kinderen uit de buurt en dan gillen ze als de teringBroer van m'n moeders vriend zei dat ik er wasmiddel in moet gooien, omdat er een pomp bij zit.. Dan gaat t fucking schuimen. Zou ik t doen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen als je foto's maakt en post
Justeat.nlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef Ezio het volgende:
Ik ga nu kebab halen![]()
![]()
![]()
Tot na het eten, kameraden
Hmm.. Dan moet ik t dus vannacht doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen als je foto's maakt en post
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef jordeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets..
Hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je kan er ook rattengif in gooien.
Of lampenolie.
Laat maar, ik ben een groot kinderliefhebber.
Over de schutting heen klimmen? Of poeder in een plastic zakje doen met een scheurtje en dan gooien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:29 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Hmm.. Dan moet ik t dus vannacht doen![]()
Alleen de vraag is nog hoe..
Dan moet je er kilo's en kilo's suiker in gooienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:30 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Haha![]()
Nah dat gaat beetje te ver
Of heel veel suikerklontjes, dan zijn er morgen lekker veel wespenDat is ook makkelijker uit te voeren
![]()
En minder kans dat ik een boze buurvrouw heb
Mja over de schutting klimmen zou kunnen, maar ik heb m zelf neergezet dus k weet niet of ie stevig isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Over de schutting heen klimmen? Of poeder in een plastic zakje doen met een scheurtje en dan gooien?
Of de fles vloeibaar spul over de schutting heen mikken?
Waarom heb ik zulke ideeën?![]()
Wat een When you see it, you'll shit bricks foto.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Van haar twitterpage
Dan toch erover heen klimmen. Of met twee trappen, om 4 uur 's morgensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:31 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Mja over de schutting klimmen zou kunnen, maar ik heb m zelf neergezet dus k weet niet of ie stevig is
En de rest dan zie je t he
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:31 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Mja over de schutting klimmen zou kunnen, maar ik heb m zelf neergezet dus k weet niet of ie stevig is
En de rest dan zie je t he
Hinderen.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Van haar twitterpage
Idd, maar wel realistisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekker vertrouwen weer in z'n eigen zooi
Eens.quote:
Misschien wel jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, maar wel realistisch.
Ja, maar dat zal wel pretty obvious zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan toch erover heen klimmen. Of met twee trappen, om 4 uur 's morgens
Maar zien doen ze het toch wel, dat is juist de bedoeling toch?Het gaat erom dat het niet tot jou te herleiden is
![]()
Kwajongens uit de buurt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal wel pretty obvious zijnWie moet t anders zijn.
Je neefje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal wel pretty obvious zijnWie moet t anders zijn.
Hallo... middeleeuws taalgebruik.quote:
Zeg, sujetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo... middeleeuws taalgebruik.
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een When you see it, you'll shit bricks foto.
quote:
Inderdaad. Marokkanen heten dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo... middeleeuws taalgebruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Jij.... !quote:
T-Swizzle, yo!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het er echt de foto voor is.
Wie is het trouwens?![]()
![]()
Ben je nu alles kwijt?quote:
Zijn er niet echt denk kquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kwajongens uit de buurt?
Die je een krat geeft![]()
Die is <1quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Marokkanen heten dat tegenwoordig.Sommige turken kunnen er ook wat van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er een in de klas zitten (andere opleiding) en die moet alles 3 keer herhalen voordat ik snap wat hij nou bralt...
Tevens stinkt hij naar zweet en knoflook, too much voor op een ochtend
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Das niet echt een waterdicht plan...quote:
Dat wat ik tot leven moest wekken, ja.quote:
Maar ze hoeven het ook niet echt te doen, als jij maar een alibi hebtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Zijn er niet echt denk kDie 's nachts dat doen
[..]
Die is <1En woont hier niet.
Ook als je hem aan een andere PC hangt? Volgens mij is gewoon je PC naar de knoppen en heb je misschien een virus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wat ik tot leven moest wekken, ja.
Erwtensoep.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou dan moesten we maar weer eens boerenkool met spekjes en rookworst eten he...
Wat heeft ze gesloopt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook als je hem aan een andere PC hangt? Volgens mij is gewoon je PC naar de knoppen en heb je misschien een virus.
Schaatsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik kan hem nu niet meer aan een andere pc hangen omdat die map waar het in stond is gewoon verdwenen, dat ik nu een bestand geworden wat ik niet kan openen. Dus ik ben nu die dingen aan het herstellen en hopelijk worden ze dan weer de oude vorm. En een virus heb ik niet want dat geven m'n virusscanners niet aan. En mijn vader en ik waren ook zover dat we weten dat de volgende laptop geen Windows Vista is maar een Mac.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook als je hem aan een andere PC hangt? Volgens mij is gewoon je PC naar de knoppen en heb je misschien een virus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |