quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef gers het volgende:
slories
En die luidde?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch moest ik het hardste lachen om de opmerkingen richting Zotheid.
Nope, ik heb geen idee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Weet je wel wie ik met 'iemand' bedoel?
Bijna aangereden met de fiets.quote:
Dat is echt het meesterlijkste filmpje dat ik in tijden heb gezienquote:
teveel om op te noemenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna aangereden met de fiets.![]()
Jij nog klachten?
Volgende keer zal ik beter mikkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna aangereden met de fiets.![]()
Jij nog klachten?
- Kinderenquote:
Ben jij een vrouw dan ?quote:
KINDEREN!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Kinderen
- Bejaarden
- Vrouwen, al dan niet met kort pittig gekleurd stekelkapsel of in een auto
- Duitsers
Zoiets?
Hi hi ha ha ho ho, nee niet leukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Carl Noten komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en Carl lopen zo over de gang en zo vraagt Carl aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he...
Was jij niet onlangs oom geworden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef jordeeh het volgende:
[..]
KINDEREN!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Je hoeft ook niet te lachen hoor, verzuurd kansarm sujetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hi hi ha ha ho ho, nee niet leuk
Neequote:
Wij hebben trouwens echt van die kutkinderen naast ons wonenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef jordeeh het volgende:
[..]
KINDEREN!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij niet onlangs oom geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |