Ja, als ik je wat vraag, zou het fijn zijn als je antwoord zou geven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet dat dan perse? Smaken verschillen nu eenmaal. Maar goed, zie mijn vorige post.
JAWELLLLL!1!1quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je hoeft het mij niet uit te leggen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
-edit-
Van remlof hoefde de OP niet eens meer.
Iemand heeft een kleine penis en probeert het nu te compenseren op een online forum.quote:[ Bericht 14% gewijzigd door Adelante op 13-08-2009 15:09 (note +2 disrespect voor moderator) ]
Nu heb je je antwoord. Tevreden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, als ik je wat vraag, zou het fijn zijn als je antwoord zou geven.
wait what?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef Maisnon het volgende:
-edit
[ Bericht 14% gewijzigd door Christopher walken op 13-08-2009 15:11 (note -15 gold plated diapers) ]
HAHAHA IK ZOU ER BIJNA IN TRAPPENquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef Maisnon het volgende:
-edit
[ Bericht 14% gewijzigd door Christopher walken op 13-08-2009 15:11 (note -15 gold plated diapers) ]
Ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu heb je je antwoord. Tevreden?
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
Kijk, bij Evangeline Lilly bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan ik het zo opnoemen. Mooi haar, mooie ogen, sexy lippen, cute sproetjes.
Dat dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en een CD speler als mond. Nee, ik vind daar dus echt geen zak aan.
Taylor heeft een leuk neusje, aparte ogen, mooie huid (geen sproetjes) en mooi blond haar. Ze is echt 1 van de weinigen waar ik blond haar echt mooi vind.
Lange zin.quote:
quote:
En dat wordt +3quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Iemand heeft een kleine penis en probeert het nu te compenseren op een online forum.
Ja, maar ik ben meer van de brunettes/zwart.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dat dus![]()
Behalve die laatste regel want blond is wel vaker mooi mits natuurlijk natuurlijk
Mja k heb het topic dat opgeslagen was gelezen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Heb je dat hele Emimich gebeuren ook meegekregen, Jordy?
Toch moest ik het hardste lachen om de opmerkingen richting Zotheid.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:15 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Mja k heb het topic dat opgeslagen was gelezen.
Joah dat weet k allemaal niet meer hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch moest ik het hardste lachen om de opmerkingen richting Zotheid.
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef gers het volgende:
slories
En die luidde?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch moest ik het hardste lachen om de opmerkingen richting Zotheid.
Nope, ik heb geen idee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Weet je wel wie ik met 'iemand' bedoel?
Bijna aangereden met de fiets.quote:
Dat is echt het meesterlijkste filmpje dat ik in tijden heb gezienquote:
teveel om op te noemenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna aangereden met de fiets.![]()
Jij nog klachten?
Volgende keer zal ik beter mikkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna aangereden met de fiets.![]()
Jij nog klachten?
- Kinderenquote:
Ben jij een vrouw dan ?quote:
KINDEREN!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Kinderen
- Bejaarden
- Vrouwen, al dan niet met kort pittig gekleurd stekelkapsel of in een auto
- Duitsers
Zoiets?
Hi hi ha ha ho ho, nee niet leukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Carl Noten komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en Carl lopen zo over de gang en zo vraagt Carl aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he...
Was jij niet onlangs oom geworden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef jordeeh het volgende:
[..]
KINDEREN!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Je hoeft ook niet te lachen hoor, verzuurd kansarm sujetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hi hi ha ha ho ho, nee niet leuk
Neequote:
Wij hebben trouwens echt van die kutkinderen naast ons wonenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef jordeeh het volgende:
[..]
KINDEREN!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij niet onlangs oom geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |