Ja, maar die mensen vragen geld of bepaalde handelingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of nog beter, laat er één jatten.
Nee, is ook niet duur. Maar misschien dat ik ergens wel een heule heule goedkope vind. Dan spray ik 'm roze met glitters zodat ze 'm niet willen stelenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo duur is zo'n omafiets toch niet? 200 Euro of zo toch?
Ze heeft geen fiets.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
Niet jatten.Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En dan zo'n DIVA glitter sticker op het frame.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, is ook niet duur. Maar misschien dat ik ergens wel een heule heule goedkope vind. Dan spray ik 'm roze met glitters zodat ze 'm niet willen stelen.
Fietsendieven mogen branden in de hel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jat er gewoon 1 bij een NS station.
Eensch. Evenals mensen die het nodig vinden je fiets te slopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fietsendieven mogen branden in de hel.![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jat er gewoon 1 bij een NS station.
Alsof ik ook echt de intentie had Allure aan te zetten tot criminele activiteiten.quote:
Ja ook zoietsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eensch. Evenals mensen die het nodig vinden je fiets te slopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo vet bent ga je toch geen kebab vreten
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Koop gewoon een nieuwe, weet je zeker dat er niets aan mankeert.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, is ook niet duur. Maar misschien dat ik ergens wel een heule heule goedkope vind. Dan spray ik 'm roze met glitters zodat ze 'm niet willen stelen.
Had ik zo'n extreme pauperfiets, jatten ze 'm nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fietsendieven mogen branden in de hel.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef Allure_ het volgende:
Mijn fiets is al 4x gestolen. Nouja, 3 keer. 1 keer heb ik 'm in de sloot gegooid en gezegd dat ie gestolen was
.
Whehehe, why was that?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef Allure_ het volgende:
Mijn fiets is al 4x gestolen. Nouja, 3 keer. 1 keer heb ik 'm in de sloot gegooid en gezegd dat ie gestolen was
.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:16 schreef Ezio het volgende:
Tering die kebab was lekker mang![]()
Wat wel minder was, was dat er een zeekoe voor mij in de rij stond. Ze zag er ongeveer zo uitDat je nog zin in die kebab had dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo vet bent ga je toch geen kebab vretenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Carnaval. Lang verhaal.quote:
Ik heb een fiets gratis gekregen... oke hij zal geen schoonheidswedstrijden winnen, maar toch een degelijke (!) fiets. Nu komt het: ik durf hem niet bij de tramhalte te zetten, want ik ben bang dat ze hem zullen stelen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef Fascination het volgende:
Had ik zo'n extreme pauperfiets, jatten ze 'm nog.Retards.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Spock. Star Trek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |