Ga voor z'n deur staan, bel aan en doe dan dit:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor de hele tijd iemands muziek.
Zal ik een cd'tje van slipknot branden en keihard afspelen?
*ff opzoeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Nee, die link die ik eerder in t topic gaf.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of je speelt hem gewoon op je computer af
[..]
Ik moet - als ik naar het luzac ga - de 24e om 9:00 beginnen. Eigenlijk wil ik dat moment gewoon nog lekker in mijn tent liggen slapen op lowlands :x
Wat voor muziek speelt diegene af, dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga voor z'n deur staan, bel aan en doe dan dit:
[ afbeelding ]
Ik hoor alleen een boenke boenke boenke.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor muziek speelt diegene af, dan?
Scrubs.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar het precies vandaan komt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
Slaaaaaap lekker ding, want jij is lastig, nog meer jij is fantastig toch?
Hema.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Allure_ het volgende:
ZEG MIJ WAAR KAN IK NOG MEER EEN FIETS HALEN BEHALVE PRAXIS?
Joh.quote:
Fietsenwinkelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Allure_ het volgende:
Jat er gewoon een, net zo makkelijk, zou ik ook doen als ik niet deze studie volgde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Allure_ het volgende:
Wtf, hier hebben ze bij de Hema gewoon opoe fietsen in de etalage staan..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb al 4 fietsenwinkels gehad en die zijn kankerduur. Dan koop ik liever een fiets bij de de Praxis. Blokker is gay, Leen Bakker heb ik al gekeken. Aldi & Lidl hebben ze nou niet. Hema alleen kind fiets.
Jat er gewoon 1 bij een NS station.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb al 4 fietsenwinkels gehad en die zijn kankerduur. Dan koop ik liever een fiets bij de de Praxis. Blokker is gay, Leen Bakker heb ik al gekeken. Aldi & Lidl hebben ze nou niet. Hema alleen kind fiets.
Zo duur is zo'n omafiets toch niet? 200 Euro of zo toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Of nog beter, laat er één jatten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jat er gewoon 1 bij een NS station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |