Daar zou ik hem nu zo in douwen, zonder aankondiging.quote:
WAT IS ER?quote:
JE MOET NAAR BERLIJNquote:
die zou ik onvoorwaardelijk gevenquote:
*Visual krijgt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef Maisnon het volgende:
zo terug van het skeeleren en douchen en gitaren.
Allemaal ineen he
Je speelt gitaar tijdens het skeeleren in de douche?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef Maisnon het volgende:
zo terug van het skeeleren en douchen en gitaren.
Allemaal ineen he
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[..]
JE MOET NAAR BERLIJNALLEMAAL LEKKERE LESBO'S CHICKS DIE JIJ EIGENLIJK HOORT TE KRIJGEGN
Heidi in haar normale FORM vond ik mooier dan Lauren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus, waarom moeten vrouwen die er al leuk uitzien dingen aan hun lichaam veranderen waardoor ze juist alleen maar lelijk worden?
Soort van gmta.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Je speelt gitaar tijdens het skeeleren in de douche?
Ze doken niet op gers af.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn?
ze zaten elkaar af te lebberen op de s-bahnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze doken niet op gers af.
goed ideequote:
[..]
wie is datquote:
Welke? Lady GaGa?quote:
[..]
J'adore Nicole..quote:
Lady GaGa heeft een lulquote:
Ze mogen van mij best wat vet hebben maar zij heeft nou weer net iets te veel vetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |