quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dat recyclen word ik echt helemaal gek van, Naxx was een ramp en Coliseum is nauwelijks beter. Zucht. Ik zit nu weer in dezelfde situatie als januari... blijf ik spelen tot Icecrown eindelijk komt of neem ik weer een break wat de vorige keer zo goed uitpakte...
Of anderhalve week als ze het tijdens blizzcon aankondigenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten, maar dat is iets voor de komende expension van Wow, ik vermoed wel dat deze geruchten op enige waarheid berust is, maar daar moeten we nog even op wachten om meer zekerheid te krijgen, duurt nog wel een jaartje voordat er een volgende expension komt
Waarschijnlijk kerst 2010 ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef octopussy het volgende:
Van mij mogen ze nog wel een tijd wachten met een nieuwe expansion. Eerst maar eens fixen wat er nu allemaal mis is.
Zou trouwens wel tof zijn als je de Brunhilldar als race kon kiezenVind het altijd wel hippe chars. Het ziet er alleen niet uit als je als Brunnie op je niet meegescalede mount zit
Gister Seeker gehaald. Moet nog 8 voor Loremaster Kalimdor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:24 schreef Ulreazj het volgende:
Van de week maar eens bezig gaan met de Seeker en Loremaster title.
Ja echt he. Ik word er echt gek van. Zodra Aion live gaat stap ik definitief over.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dat recyclen word ik echt helemaal gek van, Naxx was een ramp en Coliseum is nauwelijks beter. Zucht. Ik zit nu weer in dezelfde situatie als januari... blijf ik spelen tot Icecrown eindelijk komt of neem ik weer een break wat de vorige keer zo goed uitpakte...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:19 schreef fen0x het volgende:
Kansloze WoW-ers![]()
Je vrije tijd besteden aan WoW![]()
Niks beters te doen hebben dan WoW![]()
WoW
Woohoo! You just made my day sir!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef SharQueDo het volgende:
TERUGVINDPOST
[..]
Gister Seeker gehaald. Moet nog 8 voor Loremaster Kalimdor.Daarna half Netherstorm en half Northrend nog
![]()
[..]
Ja echt he. Ik word er echt gek van. Zodra Aion live gaat stap ik definitief over.![]()
Morgen laatste Aion closed beta weekend weer voor de open beta.
Overnieuw installeren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:39 schreef Henkius het volgende:
Argh kan niet inloggen, krijg melding van Unable to validate game version.. Heb de repair al geprobeerd. Hoe kan ik dit fixen?
kan best wel zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:17 schreef Rikketik het volgende:
Er gingen toch ook (ooit) geruchten dat Furbolgs playable zouden worden?
Panderanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef Laviathan het volgende:
[..]
kan best wel zijn.
de afgelopen 4½ jaar zijn er al zoveel geruchten geweest als het komt op nieuwe races, classes en zones...
aah, goede ouwe tijd =Dquote:
Je kan beter vragen wat nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef Laviathan het volgende:
[..]
kan best wel zijn.
de afgelopen 4½ jaar zijn er al zoveel geruchten geweest als het komt op nieuwe races, classes en zones...
Help, is opnieuw installeren de enige optie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:39 schreef Henkius het volgende:
Argh kan niet inloggen, krijg melding van Unable to validate game version.. Heb de repair al geprobeerd. Hoe kan ik dit fixen?
Ben bang van welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef Henkius het volgende:
[..]
Help, is opnieuw installeren de enige optie?![]()
Dan geen idee sorry gebruik nog steeds de zelfde install als 4 jaar geleden. Maakt ook altijd een backup copy van me wow dir voor een grote content patchquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:46 schreef Henkius het volgende:
Ik denk dat ik eerst moet updaten maar normaal doet hij dat automatisch als ik de launcher gebruik. Nu doet hij dat niet.
Haha oke, ik ga wel even naar iemand die ik ken, die kopieert zn hele WoW naar mn laptop.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan geen idee sorry gebruik nog steeds de zelfde install als 4 jaar geleden. Maakt ook altijd een backup copy van me wow dir voor een grote content patch.
Moet je wel ff opletten of alles in 1 map staat. Schijnt zo met Vista te zijn tegenwoordig dat bepaalde dingen opgesplitst zijn. (nu komt mijn install uit de XP prehistory dus heb ik gelukkig alles in 1 map staanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef Henkius het volgende:
[..]
Haha oke, ik ga wel even naar iemand die ik ken, die kopieert zn hele WoW naar mn laptop.
Als dat gebeurt stop ik echt. Eigenlijk ben ik nu alleen maar aan het wachten op Icecrown terwijl ik Ulduar af maak.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb op de FP al gezegd dat ik sterk geloof dat Worgen en Goblins inderdaad de nieuwe races zijn. Bron = wow.com en die zitten er bijna nooit naast, zeker niet als ze het met zoveel stelligheid verkondigen.
Dat je de raids niet meer leuk vind kan ik me voorstellen (vanuit jouw perspectief dan), maar nieuwe races zijn toch niet een reden om ermee te stoppen? Als ik denk te begrijpen wat jij bedoelt dan is elke nieuwe toevoeging een reden om ermee te kappen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als dat gebeurt stop ik echt. Eigenlijk ben ik nu alleen maar aan het wachten op Icecrown terwijl ik Ulduar af maak.
Ja, die zijn ook cool!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef octopussy het volgende:
Van mij mogen ze nog wel een tijd wachten met een nieuwe expansion. Eerst maar eens fixen wat er nu allemaal mis is.
Zou trouwens wel tof zijn als je de Brunhilldar als race kon kiezenVind het altijd wel hippe chars. Het ziet er alleen niet uit als je als Brunnie op je niet meegescalede mount zit
Als die er komen stap ik direct over naar Hordequote:
huh pics?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook cool!
Moest heel erg lachen toen ik voor het eerst een gnome-Brunhilldardame op zijn mount zagEen ENORME vrouw op een heel klein paardje.
Alle aandacht gaat dan uit naar die twee nieuwe rassen, en dat is dan weer een excuus om de rest van de expansion maar halfgaar af te leveren. Ik heb eerlijk gezegd mijn vertrouwen in Blizzard verloren. Dat is niet zo erg, er zijn nog genoeg andere games die ik kan spelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat je de raids niet meer leuk vind kan ik me voorstellen (vanuit jouw perspectief dan), maar nieuwe races zijn toch niet een reden om ermee te stoppen? Als ik denk te begrijpen wat jij bedoelt dan is elke nieuwe toevoeging een reden om ermee te kappen.
Goblins zouden wel erg tof zijn!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb op de FP al gezegd dat ik sterk geloof dat Worgen en Goblins inderdaad de nieuwe races zijn. Bron = wow.com en die zitten er bijna nooit naast, zeker niet als ze het met zoveel stelligheid verkondigen.
Hmmm...Snap ik, maar dat is dus met alle nieuwe dingen. Ik denk niet dat ze de game 'statisch' kunnen houden zonder nieuwe content voor de eerste 80 levels af te leveren om mensen als jou tevreden te kunnen houden. Dat gaat uiteindelijk meer mensen kosten die de game niet meer spelen omdat er niets aan verandert en omdat het 'outdated' is. Ik begrijp wel dat Blizzard rekening moet houden met 12 miljoen mensen en dat 80 levels spelen wel leuk moet blijven, ook als je het voor de 5e keer gaat doen. Nieuwe rassen maakt voor een nieuwe speler niets uit, dan zijn 10 rassen om uit te kiezen meer dan voldoende. Maar voor spelers zoals ik die alles wel een keer gezien en gedaan hebben is het leuker om een alt te levelen met een gedeelte nieuwe content.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alle aandacht gaat dan uit naar die twee nieuwe rassen, en dat is dan weer een excuus om de rest van de expansion maar halfgaar af te leveren. Ik heb eerlijk gezegd mijn vertrouwen in Blizzard verloren. Dat is niet zo erg, er zijn nog genoeg andere games die ik kan spelen.
Tsja, maar dat is met alles wat ze nieuw toevoegen. Dat betekent (gelukkig) niet dat ze het maar niet moeten doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Goblins zouden wel erg tof zijn!Ik ben alleen bang voor het Blood Elf Paladin-effect, je kon je kont niet keren of je liep er weer eentje tegen het lijf na de release van TBC.
Sorry hoor. Opgewonden standje. Ik zal in wat klaarblijkelijk jouw topicreeks is geen propaganda meer spuien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef SharQueDo het volgende:
Waar ik echt spuug en spuugzat van word is dat iedereen in volle overtuiging is dat Goblins en Worgen de nieuwe rassen worden van de expansion en daar 1001 topics over openen op mmo-c/wow forums. ER IS GEEN BEWIJS VOOR!! Niks, noppes, nada.
Het enige waar die eigenaar van mmo-c het tot aan heeft gezet is 2 nieuwe halloweenmaskers met de letters 'Go' van Goblin met een overduidelijk goblingezicht, en 'Wo' met heel waarschijnlijk Wolvar ipv Worgen, waar de female versie ook nog eens overduidelijk lage kwaliteit is.
Ik word echt schijtziek van die propaganda (want dat is het gewoon). Het is niet eens zeker OF er wel nieuwe rassen komen.
Speculeren is HEEL wat anders dan een dikke topictitel genaamd 'Goblins and Worgens are the new races of the Expansion' (citaat).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry hoor. Opgewonden standje. Ik zal in wat klaarblijkelijk jouw topicreeks is geen propaganda meer spuien.
Trouwens gaat het hier niet alleen meer om wat gedatamined is, het gaat hier ook om wat bronnen rondom Blizzard bevestigd zouden hebben. Natuurlijk is dat niet goed genoeg voor je, want zolang je hun naam, functie binnen het bedrijf en jaarsalaris niet weet is het natuurlijk 'onbevestigde propaganda' en 'slechte journalistiek'.
We hebben het over een fucking spelletje. Ik wacht ook gewoon Blizzcon af, maar het is echt niet raar om over toekomstige content te speculeren. Maar goed, bij dezen zullen we het maar niet meer doen om jou tevreden te houden.
Rustig, dude. Men is gewoon aan het speculeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef SharQueDo het volgende:
Waar ik echt spuug en spuugzat van word is dat iedereen in volle overtuiging is dat Goblins en Worgen de nieuwe rassen worden van de expansion en daar 1001 topics over openen op mmo-c/wow forums. ER IS GEEN BEWIJS VOOR!! Niks, noppes, nada.
Het enige waar die eigenaar van mmo-c het tot aan heeft gezet is 2 nieuwe halloweenmaskers met de letters 'Go' van Goblin met een overduidelijk goblingezicht, en 'Wo' met heel waarschijnlijk Wolvar ipv Worgen, waar de female versie ook nog eens overduidelijk lage kwaliteit is.
Ik word echt schijtziek van die propaganda (want dat is het gewoon). Het is niet eens zeker OF er wel nieuwe rassen komen. Kap er gewoon eens mee.
Zelfs ALS het waar is is er nog geen reden toe om met huidige onderbouwing (of gemis aan, rather) zo stellig en overtuigend te geloven dat het er ook daadwerkelijk komt. Het is en blijft puur speculatie.
Zoals ik al zei, dit is geen speculeren meer, dit is keiharde propaganda. Dingen roepen wat nergens op gebaseerd is en dat als waarheid voor lief nemen en verspreiden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Rustig, dude. Men is gewoon aan het speculeren.
De datamine vond ik ook niet erg geloofwaardig in eerste instantie. Maar als je als (redelijk betrouwbaar) blog een dergelijke titel voor je artikel maakt en daar ook aan vasthoudt (ze hebben meermalen herhaald hier 100% zekerheid over te hebben) dan hebben ze óf gewoon gelijk, óf ze zijn willens en wetens hun goede reputatie te grabbel aan het gooien, en gaan geen lezers meer hebben als blijkt dat het niet waar is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Speculeren is HEEL wat anders dan een dikke topictitel genaamd 'Goblins and Worgens are the new races of the Expansion' (citaat).
Je begrijpt zelf ook wel dat nog NIKS bevestigd is door Blizzard, maar dat iedereen het wel voor waarheid neemt. Wat zijn jullie, Jehova's?
Propaganda omdat één site roept dat het waar is? Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik heb ondertussen ervaring met Blizzard en geruchten en ik neem alles met een korreltje zout. Dat gezegd hebbende, het zou erg leuk zijn als het waar blijkt te zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit is geen speculeren meer, dit is keiharde propaganda. Dingen roepen wat nergens op gebaseerd is en dat als waarheid voor lief nemen en verspreiden.
Speculeren heb ik helemaal geen problemen mee, graag zelfs, maar niet Jehova-style.
He ik zit ook in Emerald Dreamquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Een WoW topic
Mag ik ook in de OP?
Server Emerald Dream
Dhanah - Holy Paladin (80)
Snowfel - Dem/Destr Warlock (80)
armory doet t blijkbaar niet momenteel anders had ik de linkjes wel even erbij gezet
alliance of horde?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Een WoW topic
Mag ik ook in de OP?
Server Emerald Dream
Dhanah - Holy Paladin (80)
Snowfel - Dem/Destr Warlock (80)
armory doet t blijkbaar niet momenteel anders had ik de linkjes wel even erbij gezet
Die 'één site' is anders een heel groot (zo niet de grootste) deel van de WoW-community, plus een van de grootste sources van informatie. Daarom juist!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Propaganda omdat één site roept dat het waar is? Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik heb ondertussen ervaring met Blizzard en geruchten en ik neem alles met een korreltje zout. Dat gezegd hebbende, het zou erg leuk zijn als het waar blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef Killaht het volgende:
[..]
He ik zit ook in Emerald Dream![]()
Killaht - Retri/Prot paladin (80)
Thallik - Blood/Frost DK (66)
Azhor - Balance/Feral (32)
lol ik ook vandaagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
Eindelijk mijn eigen Bronze Drake verdiend vandaag.
Heb hiervoor een paar maanden niet gespeeld, heb dus nooit een timed run van CoS gedaan. Nu is het natuurlijk heel makkelijk, maar dat doet niet af aan het feit dat ik er blij mee ben
Heroic mode is nog niet active =)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:05 schreef Fratz het volgende:
jemig die nieuwe instance is tot nu toe echt piss easy.
?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Heroic mode is nog niet active =)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Hey bla! Leuk nog een vrouw die WoW speelt.
*meld*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
zijn er meer dan je denktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Raidcommunity, guilds die samen werken voor de 25 man raids omdat ze zelf niet genoeg mensen hebben om 1 run bij elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij hebben ook best veel vrouwen in de guild
Vind het wel evengoed altijd vreemd klinken, een vrouwenstem op teamspeak![]()
ik hoorde laatste dat ongeveer 30% van de Wow spelers vrouwelijk is
domme vraag denk ik, maar wat is een raidcom?
Niet zo'n probleem lijkt me ? Moeten tanks maar beetje harder werkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:13 schreef Silmarwen het volgende:
Nieuwe patchnotes voor 3.2.2
Paladins
Righteous Fury: The bonus threat from Holy spells caused by this talent has been reduced from 90% to 80%.
*Zucht*
Soms wel, ik ben nog niet zo heel goed geared en soms heb ik wel eens wat moeite om aggro te houden, gebeurd niet vaak, maar soms overaggroen ze vooral in het begin met wat critsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Niet zo'n probleem lijkt me ? Moeten tanks maar beetje harder werken
Protectionquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:13 schreef Silmarwen het volgende:
Nieuwe patchnotes voor 3.2.2
Paladins
Righteous Fury: The bonus threat from Holy spells caused by this talent has been reduced from 90% to 80%.
*Zucht*
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:46 schreef Silmarwen het volgende:
Kortom, DPS'ers moeten op hun aggro leten
In high-end gear is dit een dubbele Threat nerf, denk ik. (Napkin math...) Als ik de stats van onze Paladin tank bekijk, dan heeft ie met Fishing Pole en Weather Beaten Fishing Hat bijna 1100 strength en 2550 stamina.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:39 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Protection
* Judgements of the Just: The reduction in cooldown to Hammer of Justice provided by this talent has been reduced to 5/10 seconds instead of 10/20 seconds.
* Touched by the Light: This talent now provides 20/40/60% of the paladin’s strength as spell power instead of 10/20/30% of the paladin’s stamina.
Dus maar 10% minder threat doen, maar wel meer mogelijkheden om threat te doen. Denk dat het wel meevalt met wat je er echt van merkt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:57 schreef GI het volgende:
Resultaat, stomme warrior 3 keer dood en begon op mij te schelden.
Anecdote van toen er nog slechte gear was etc: VH HC, 3e wave met een Elite Squad had ook een caster. En die caster doet een RSTS-beam die nu kennelijk 2 keer op rij naar de healer ging. Healer dood (HoJ had ik al gebruikt op een andere mob in het pack die aan het WWen was), helemaal flippen van 'Houd aggro'.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
heerlijk van die mensen die beginnen te schelden...ongeacht wie er loopt te kloten
Daarom voor mij alleen maar guildruns
Je hebt nogal vage gems moet ik zeggen. Vooral die meta, neem gewoon de 32 stamina, en gem verder alleen voor stamina.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:53 schreef Silmarwen het volgende:
Diezelfde warrior zei overigens "You're not even capped. LOL NOOB!"
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Vaalipanay
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:07 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Anecdote van toen er nog slechte gear was etc: VH HC, 3e wave met een Elite Squad had ook een caster. En die caster doet een RSTS-beam die nu kennelijk 2 keer op rij naar de healer ging. Healer dood (HoJ had ik al gebruikt op een andere mob in het pack die aan het WWen was), helemaal flippen van 'Houd aggro'.
Hij ging er vandoor, ik inspect gear snel terwijl ie wegloopt: 70 % feral gear.
Andere healer gevonden en ik had een nieuw stel epic legs.
quote:Raid Leader] [Bolvar]: Okay guys, we're trying LK today.
[Raid] [Alliancesoldier]: sure that's a good idea? We don't have everyone yet
[Raid] [Saurfangtheyounger]: No, brt 2 minutes, rest of raid is w/ me. 2 guys got lost on the we had to 2 go back 4 them
[Raid Leader] [Bolvar]: Saurfang, why'd you roll an alt and make ANOTHER orc arms warrior?
[Raid] [Saurfangtheyounger]: stfu thats y
[Raid Leader] [Bolvar]: Okay, I'm going to start pulling the trash mobs. We won't need Saurfang or the other guys for them, just no one aggro Lich King until they're here.
[Raid] [Saurfangtheyounger]: WHAT? what if the trash drops some BoP blues or purples??
[Raid Leader] [Bolvar]: Then I guess you should have FREAKING BEEN HERE SAURFANG.
[Raid] [Saurfangtheyounger]: screw u
Alliancewizzard has request a trade.
Trade cancelled.
[Raid Leader] [Bolvar]: Already have water, but thanks.
[Raid] [Alliancewizzard]: kk
[Raid Leader] [Bolvar]: Whatever, pulling.
[Raid] [Alliancesoldier]: o hell!
[Raid Leader] [Bolvar]: Crap, flubbed the pull, sorry sorry. Okay, three other plate-wearers put on sword and board and offtank, I'll take these main three giants.
Alliancesoldier has died.
[Raid] [Alliancesoldier]: Dammit Bolvar, you're the MT. I have like 397 def, not 540
[Raid Leader] [Bolvar]: Silence or you're getting /kicked
Allycaptain has died.
Hughmannprivate has died.
Dorfpriest has died.
Lolimapally has died.
[Raid] [Lolimapally]: goddammit Bolvar, next time have a hunter pull ffs
[Raid Leader] [Bolvar]: Shut up.
[Raid Leader] [Bolvar]: Okay, I think we're getting this under control. I have aggro of everything, surviving healers just focus on me, DPS hit star.
[Raid] [Saurfangtheyounger]: HERE IM HERE NO ONE LOOT NE THING!!
[Raid Leader] [Bolvar]: About damn time, Saurfang
[Raid] [Saurfangtheyounger]: hey u pulled w/o us ur fault
[Raid] [Saurfangtheyounger]: HA 30K crit + cleave, killed 3 guys at once!
[Raid] [Alliancesoldier]: nice
[Raid] [Saurfangtheyounger]: hey Bolvar can't you AoE stun?
[Raid Leader] [Bolvar]: Nah I forgot how.
[Raid Leader] [Bolvar]: K guys it looks like we've got this. Healers start rezzing, everyone drink/eat up, we're probably going to wipe on Lich King a couple of times but I think we can handle this tonight if we're all ready.
[Raid] [Saurfangtheyounger]: how far should we stand from the gate?
[Raid Leader] [Bolvar]: You're almost at the line, don't go any farther
You yell: Arthas! The blood of your father, of your people demands justice!
[Raid] [Genericorcwarrior]: omg bolvar pulled early, we havent even finished rezzing
[Raid Leader] [Bolvar]: No, it's a scripted event, like HH from Halloween. I have the quest so I start yelling.
You yell: Come forth coward, and answer for your crimes!
[Raid Leader] [Bolvar]: It happened when Saurfang stepped over the line, you idiot. I should kick you right now.
[Raid] [Saurfangtheyounger]: go ahead im the top DPS in the guild doofus
Saurfangtheyounger has left the raid.
Saurfangtheyounger says: what?? I didnt expect u 2 do it! Invite me back plz
Bolvar says: Sorry, meant to inspect.
Saurfangtheyounger has joined the raid.
[Raid Leader] [Bolvar]: Argh.
[Raid Leader] [Bolvar]: Okay, Lich King is pulling. He's waiting for the tank to charge; that's me. He's a special fight, he won't attack until the tank strikes first.
[Raid Leader] [Bolvar]: Okay, we're not technically in combat yet even though he's standing there, that's good. I want everyone to keep rezzing/buffing while we can.
[Raid] [Saurfangtheyounger]: SCREW THAT WE HAVE 19 PPL WE CAN HANDLE IT
[Raid Leader] [Bolvar]: What?
[Raid Leader] [Bolvar]: No.
[Raid Leader] [Bolvar]: Don't.
[Raid] [Nightelvenpriest]: omg he just charged
Saurfangtheyounger has died.
[Raid] [Saurfangtheyounger]: lol he parried my attack and counter crit for 34000 damage
[Raid Leader] [Bolvar]: !%$&
[Raid Leader] [Bolvar]: NO ONE GO. LICH KING DOES THIS THING WHERE HE STANDS AND WAITS FOR MORE MELEE. HE WON'T ATTACK YET. DON'T GO!!
[Raid] [Saurfangtheyounger]: Lol he did this thing where he absorbed my soul now i get to be raid boss l8er
[Raid Leader] [Bolvar]: Dammit Saurfang I wanted him to do that to a holy pally not a DPS.
[Raid] [Saurfangtheyounger]: whatever
[Raid Leader] [Bolvar]: Okay, it's fine. Druids battle rez the healers, we'll just let the DPS sit. Sorry guys.
[Raid] [Sephirofl]: its cool
[Raid Leader] [Bolvar]: Okay, so long as no one ELSE attacks, we'll be fine.
[Raid] [Putress]: hey guys sorry i was AFK.
[Raid] [Putress]: o crap were in combat sry sry
[Raid Leader] [Bolvar]: NO DON'T ATTACK YET PUTRESS
[Raid Leader] [Bolvar]: HELL ASS CRAP DAMMIT %!$^
[Raid Leader] [Bolvar]: Just don't use the AoE poison, he has a move where he reflects it to affect the entire raid.
[Raid] [Putress]: wat
Sephirofl has died.
Brownorc has died.
Chickelf has died.
[Raid Leader] [Bolvar]: EVERYONE GET BACK RETREAT RETREAT RETREAT
[Raid] [Putress]: ooh sry guys my bad sry bolvar
Putress has left the raid.
Putress yells: WTF?
Putress yells: SCREW U BOLVAR IM HEARTHING GO GET KILLED IM ON THIS LEDGE OUT OF LICH KING'S LOS
Huntar has died.
[Raid] [Huntar]: dam now i can't roll on frostmourne
Putress yells: ROFL LOL KEK BUR C YA
Legolass has died.
[Raid] [Brownorc]: what its a warrior weapon
Alliancesoldier has died.
[Raid] [Sephirofl]: no its a DK blood spec weapon nub
[Raid] [Saurfangtheyounger]: Id roll for it but orcs get +axe so its useless to me
[Raid] [Chickelf]: lol what a newb
Beardo has died.
[Raid Leader] [Bolvar]: Everyone get back! RUN THE *@!# AWAY PEOPLE!
[Raid] [Moolan]: dude its a wipe chill just run to the instance portal and save yourself
[Raid] [Sephirofl]: y isnt bolvar running?
[Raid] [Brownorc]: dunno
[Raid] [Saurfangtheyounger]: did he get d/c?
Bolvar has died.
[Raid] [Saurfangtheyounger]: haha whos the newb now
[Raid] [Alliancesoldier]: u r
[Raid] [Saurfangtheyounger]: stfu
[Raid Leader] [Bolvar]: Guys start running bacwwawwwewwwwewweeeeeeessssssssswwwwewwwewww
[Raid] [Saurfangtheyounger]: LMFAO
[Raid Leader] [Bolvar]: SHUT THE HELL UP YOU STUPID @#% %$@# $#% SON OF A @#%$ GARBAGE EATING @#$% YOU #@$% !#$#
[Raid] [Saurfangtheyounger]: woah
[Raid] [Saurfangtheyounger]: dude dont blame b/c u cant manage a raid
[Guild] [Varianwrynn]: Hey guys.
Brownorc whispers: is varian the guild leader?
You whisper to Brownorc: Yeah, he's my friend irl
[Guild] [Varianwrynn]: Sorry I missed the raid, doctors appointment. What happened?
[Guild] [Alliancesoldier]: raid wiped bolvar died
[Guild] [Varianwrynn]: wat
[Guild] [Sephirofl]: yeah saurfang and putress wiped us
[Guild] [Varianwrynn]: omg
[Guild] [Varianwrynn]: I'm clicking "At War" with the Horde now.
[Guild] [Saurfangtheyounger]: WTF?Huh
[Guild] [Varianwrynn]: You're still here?
Saurfangtheyounger has left the guild.
[Guild] [Varianwrynn]: Bolvar, kick Saurfang from the raid.
[Guild] [Bolvar]: K
[Raid] [Saurfangtheyounger]: wow what a dik
Saurfangtheyounger has left the raid.
Dat klopt allemaal wel, maar het wordt aangeraden pas aan avoidance te werken als je health op een redelijk niveau zit (zeg, 28k unbuffed). Op lage levels is pure stamina gewoon beter. Bovendien, zoals je al zegt, hamert iedereen die er geen verstand van heeft alleen op stamina. 24,5k unbuffed is gewoon erg weinig. Niet te weinig, maar sommige mensen leggen de lat te hoog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:11 schreef Silmarwen het volgende:
Stamina is echt niet alles en ik snap ook niet dat iedereen daar altijd zo op hamert eigenlijk. Health is leuk en aardig hoor, maar agility en dodge zorgen ervoor dat je uberhaupt minder geraakt wordt, strength vergroot je threat en block.
Mijn gear is dan ook best wel heul erg bagger, en de healer die altijd met me meegaat, erg goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel, maar het wordt aangeraden pas aan avoidance te werken als je health op een redelijk niveau zit (zeg, 28k unbuffed). Op lage levels is pure stamina gewoon beter. Bovendien, zoals je al zegt, hamert iedereen die er geen verstand van heeft alleen op stamina. 24,5k unbuffed is gewoon erg weinig. Niet te weinig, maar sommige mensen leggen de lat te hoog.
Mja ik zit dan op 37k, maar buffed zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:19 schreef GI het volgende:
Ze zit Heroic buffed over de 30K Health heen,dus dat zit wel snor
Je bent uiteraard vrij om mijn advies compleet te negerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mijn gear is dan ook best wel heul erg bagger, en de healer die altijd met me meegaat, erg goed.Ik prefereer avoidence over health en ik moet zeggen, dat gaat eigenlijk heel erg goed.
Heroic 5 man he, niet raid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja ik zit dan op 37k, maar buffed zegt niet zoveel.
Nee dat vind jij. Meer avoidence, is minder stamina nodig hebben, omdat je simpelweg minder geraakt wordt. Het is geen FEIT dat stamina uber all gaat. Seriously.... Sommige vinden stamina, andere vinden avoidence.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je bent uiteraard vrij om mijn advies compleet te negeren. Ik zeg het alleen maar even, voor het gearen van een tank gaat stamina boven avoidance tot op een punt dat er meer avoidance gear beschikbaar komt.
Uiteraard. Priest buff + BoS is al genoeg. Heb in een raid al bijna 40k aangetikt.quote:
Priest buff is + 165 stam. Dat is volgens mij 1650 hp. Of heb ik dat verkeerd begrepen ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uiteraard. Priest buff + BoS is al genoeg. Heb in een raid al bijna 40k aangetikt.
Dan is ze met alleen mijn priest buff nog steeds boven jouw gestelde 28Kquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is 1 stamina inderdaad 10 hp. Was in TBC zo in ieder geval, volgens mij is het niet veranderd.
Ehhh, nee. Geldt misschien voor druids, maar voor Paladins is gemmen voor avoidance gewoon een waste.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
Stamina is eigenlijk om healers meer ruimte te geven voor fouten. Migration (armor, ap/crit voor Druids en block voor warriors/paladins) en avoidance (dodge/parry/miss) zijn de echte tank stats en daar moet je ook voor gemmen.
Dus? Het gaat om unbuffed. Ik kan ook wel m'n stamina x110% doen omdat ik BoS heb, maar dat maakt niet uit. En ik lees net dat ze Naxx25 wil gaan tanken. Dan is 24k gewoon best weinig. Het zal wel lukken, maar je kunt het jezelf makkelijker maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:32 schreef GI het volgende:
[..]
Dan is ze met alleen mijn priest buff nog steeds boven jouw gestelde 28K
Nee.... ik heb nergens gezegd dat ik Naxx25 ga tanken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus? Het gaat om unbuffed. Ik kan ook wel m'n stamina x110% doen omdat ik BoS heb, maar dat maakt niet uit. En ik lees net dat ze Naxx25 wil gaan tanken. Dan is 24k gewoon best weinig. Het zal wel lukken, maar je kunt het jezelf makkelijker maken.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:31 schreef Silmarwen het volgende:
Dude.... 42%Hoe kom je daar aan. O.o
God I need better gear, maar dit weekend Naxx 25 zo fingers crossed. Vanavond nieuwe gloves van emblems en morgen waarschijnlijk ook nog wel bracers.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee.... ik heb nergens gezegd dat ik Naxx25 ga tanken.Dude.... mijn gear is amper genoeg voor 10. Ik word heel lief geboost door mijn guildies. <3
Nice... me likes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ulduar gear hea.![]()
Ik heb nog wel steeds T7-10 gloves.Ook nodig aan vervanging toe.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Icebearquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nice... me likes.
Ik ben mijn ass off aan het hc'en om maar genoeg gegeared to zijn voor uberhaupt naxx 10. Ik moet zeggen dat een tank goed gearen way moeilijker is dan een tree. En dat je ook veel minder snel een plek in een pug hebt.
Op de server waar ik speel is er altijd een tekort aan tanks. Zo af en toe worden er al reserveringen gemaakt voor wie welke tank voor welke hc's wil hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nice... me likes.
Ik ben mijn ass off aan het hc'en om maar genoeg gegeared to zijn voor uberhaupt naxx 10. Ik moet zeggen dat een tank goed gearen way moeilijker is dan een tree. En dat je ook veel minder snel een plek in een pug hebt.
Bikkelen? Die hebben we geoneshot T_T. Welliswaar met nog een stuk of 10 mensen in leven maar tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nog 15 triumph voor t9 gloves
en Lord jaradinges op 10 man stelt geen kut voorbijna faction first van onze server, omdat elek topguild zat te bikkelen op 25 man
Vroegah idd. Tegenwoordig niet meer. BiS hebben Warriors meer HP en Armor dan Bears.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer dat je geen zak aan weinig HP+hoge dodge hebt. Bear tank is gemaakt om damage te "soaken"
mp5 en spellpower gear, socket +16 intellect of +20 als je rijk bent en op kk veel gear zit zoiezo ook al haste op, een klein beetje haste (300-400 rating is al genoeg), lesser healing wave is your best friendquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Op de server waar ik speel is er altijd een tekort aan tanks. Zo af en toe worden er al reserveringen gemaakt voor wie welke tank voor welke hc's wil hebben![]()
Maar als je zoveel hc's doet dan kun je toch ook van je badges gear halen. Repp rewards zijn ook niet slecht voor het geval je nog badges mist.
Zelf heb ik mijn shammy naar 80 getrokken en een paar keer teveel Trail of the champions door gegaan. Alles wat daar te halen valt voor een shammy heb ik op het trinket na![]()
Weet iemand toevallig een goede site met info over hoe wat en waar voor resto shammy's?
Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat de meningen nogal ver uit elkaar liggen over wat het "beste" is.
De een zegt SP gemmen voor grotere heals de ander haste voor snellere heals of int voor meer mana....
Iets met door de bomen het bos niet meer zien enzo.
Ik moet ook maar zien of het waar is, maar mij lijkt het wel leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een ongelovelijke bullshit staat er op MMOchamp
Als het allemaal waar zou zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een ongelovelijke bullshit staat er op MMOchamp
Half het forum van MMO-Champion zit vol met QQ maar welk WoW forum eigenlijk nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef Mystikvm het volgende:
Die reacties ook van al die lui die blijkbaar niet snappen dat er ook zoiets bestaat als 'progressing plotlines'. En 'ik stop met WoW als dit waar is!'....Wat een kleuters zeg...De MMO die ze dan gaan spelen mag zich 'verheugen' op een enorme aanwas kansloze figuren die hun dierbare WoW zijn verloren. Ik zal ze niet missen en zal ze uitzwaaien bij de uitgang met een bosje brandnetels en een schop under hun reet
Gief is een hele erge lage droprate thoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:02 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil en worg, en gnome shadowpriest.
owja:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:51 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij droppen ze dan het zelfde
Als de mob spawnedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:12 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bepaald wat de drop is? Op het moment dat je de mob pullt of pas als je hem loot?
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:35 schreef vogelkooi het volgende:
Dus als ik door de dungeon portal loop dan weet de computer al dat ie die item laat droppen?
Rond level 74 krijg je een quest ergens genaamd "The Magical Kingdom of Dalaran", waarnaar je naar Dalaran geteleport wordt. Daar moet je een orb klikken naar Crystalsong Forest en weer een orb terug naar Dalaran voor die quest. Dan gelijk hearthstone daar zetten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:48 schreef DokterJ het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kom ik eigenlijk in Dalaran als horde zijnde?
er is een quest in Vengeance Landing die je naar Dalaran kan loodsen (hint: nadat je de quest accept, praat nog eens met die knakker).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:48 schreef DokterJ het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kom ik eigenlijk in Dalaran als horde zijnde?
Dat had ik dus ook ja, ik ben eerst even bezig met een 10 dagen trial. Ik kijk daarna wel of ik met mijn main account verder gaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef Lagomorph het volgende:
Ik ben nu sinds februari gestopt maar als ik alles zo lees krijg ik best wel weer zin om te spelen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ze moeten echt snel iets doen aan dat 'can't loaf additional instance' verhaal
Is inderdaad ook het geval, gelukkig. Northrend raids > Northrend instances > alle andere instances.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Lijkt trouwens wel alsof TBC en Classic wow dungeons minder spots hebben
Argent Dawn? Horde of Alliance?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Ja hier op argent dawn ook de hele dag zelfs om 5 uur 's nachtsLijkt trouwens wel alsof TBC en Classic wow dungeons minder spots hebben want daar kom ik echt nooit in zelfs niet na lang proberen en WOTLK dungeons wel na een paar minuten
En als ze er dan nog een qeue voor maakte dat je in een wachrij kwam...en ook op volgorde van aankomst binnenkomen. Wij kwamen laatst ergens aan en er stonden al een heel deel mensen te proberen en wij waren binnen 2 minuten ofzo binnen. Lullig als je dan al 10 minuten heen en terug aan t lopen bentquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:59 schreef Rikketik het volgende:
Loop inderdaad naar een willekeurige pre-WotLK instance toe en er staan zo twee groepen voor je in de rij. Het enige tijdstip waarop het me vooralsnog gelukt is erin te komen, was om twee uur 's nachts of zo.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:04 schreef Fratz het volgende:
[..]
Argent Dawn? Horde of Alliance?
Een guildie met teveel tijd heeft de halve dag geprobeerd ZG binnen te komen, niet gelukt. In die tijd heb ik 4 instances gedaan.
Max per server denk ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
zouden de horde en alliance nou het max aantal instances delen of bijde een eigen max hebben?
Ik denk delen. Bij ons is Alliance dik in de meerderheid, maar Horde komt ook nergens in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
zouden de horde en alliance nou het max aantal instances delen of bijde een eigen max hebben?
Ik denk dat delen logischer zou zijn. Het is niet zo dat Alliance andere instances heeft dan Horde (afgezien van de nieuwe TotC dan), plus server Horde/Allianceratio is niet altijd 1/1.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
nope, hebben we ok nog niet echt onze best voor gedaan overigens x)quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef Zosk het volgende:
tvp
alweer 224 btw?![]()
Conqueror of Ulduar
iemand die deze title al heeft hier btw?
Nope, had hem al heel lang kunnen hebben maar Thorim en Hodir hardmode is gewoon niet te doen als one-shot blijkt elke week maar weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef Zosk het volgende:
iemand die deze title al heeft hier btw?
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk delen. Bij ons is Alliance dik in de meerderheid, maar Horde komt ook nergens in.
duidelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk dat delen logischer zou zijn. Het is niet zo dat Alliance andere instances heeft dan Horde (afgezien van de nieuwe TotC dan), plus server Horde/Allianceratio is niet altijd 1/1.
Volgende reset gaan we Freya en Mimiron HM doen, Freya moet wel snel lukken denk ik, en Mimiron is ook niet al te lastig meer. Afgelopen donderdag One Light in the Darkness gedaan, is echt té makkelijk nuquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
Freya+3 down, was eigenlijk veel makkelijker dan verwacht. Nu Mimiron nog en dan op naar Algalon. Beter laat dan nooit zeg ik dan maar.
Nice. Vezax nog even geprobeerd maar er waren wat mensen die het nog nooit gedaan hadden dus konden we maar 1 try doen en helaas vergat een melee te interrupten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgende reset gaan we Freya en Mimiron HM doen, Freya moet wel snel lukken denk ik, en Mimiron is ook niet al te lastig meer. Afgelopen donderdag One Light in the Darkness gedaan, is echt té makkelijk nu
We deden gister Freya +2. Dat viel wel heel erg mee, dus volgende keer Freya+3.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
Freya+3 down, was eigenlijk veel makkelijker dan verwacht. Nu Mimiron nog en dan op naar Algalon. Beter laat dan nooit zeg ik dan maar.
Ja , dat gevecht is easy peasy, gewoon adds beetje onder controle houden en klaar. Hier vandaag 2de lvl245 item wat ik binnen krijg ^^quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:44 schreef GI het volgende:
Score van 2156 op wowheroes
http://www.wowhead.com/?achievement=1877 gedaan gisteren. 16 man hadden we online en het was nog wipeloos en gemakkelijk.
Volgende gear upgrade die makkelijk te halen is en op de planning staat is de Tier 7.5 shoulders voor 60 emblems of valor.
Ik zat op OT Healing duty. De mini bosses waren allemaal simpel om te healen. Het werk voor mij begon pas een beetje bij de grote draakquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja , dat gevecht is easy peasy, gewoon adds beetje onder controle houden en klaar. Hier vandaag 2de lvl245 item wat ik binnen krijg ^^
Die staan naast de raid entrancequote:Op maandag 17 augustus 2009 09:43 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand wanneer die tier 9 vendor in het spel komt? (Zodat ik mijn emblems of triuphm + token kan omruilen voor tier 9,25 shoulders)
Hehe. Maar normaal 2 tanks genoeg. Of was het een fun run ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:05 schreef Silmarwen het volgende:
En we hadden 3 tanks mee. xD Twee off tank pallies en een main tank warrior. En jezus ja het waren wat? 25 adds ofzo? Wel leuk xD
Het was een fun run. We hadden net wat gerommel en geruzie gehad, dus we gingen even onze frustraties botvieren in OS 25.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe. Maar normaal 2 tanks genoeg. Of was het een fun run ?
die is er toch al? bij de argent tournament grounds.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:43 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand wanneer die tier 9 vendor in het spel komt? (Zodat ik mijn emblems of triuphm + token kan omruilen voor tier 9,25 shoulders)
Oh lawl klopt ja. Ik vroeg het in de guild en die zeiden dat die nog moesten komen . Najah woensdag nog 9 emblems erbij en dan koop ik ze ^,^.quote:
http://www.mmo-champion.com/index.php?page=881 Maar je kan al 18 emblems of triumph (2x3 bazen, 3 per baas) krijgen aankomende week van 25 en 10 man raids. En elke week worden dat er 6 meer per week (totdat alle bazen er zijn).quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm die T9.5 is toch straks ook gewoon te krijgen via de normale tokens?
Ik heb echt geen zin om alsnog al die kut heroics dagelijks te doen op m'n main.
lang leve rollen in 25-manquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:47 schreef Fir3fly het volgende:
Fuck dat, dus om T9 te krijgen moet ik heroics en 10 man doen? Schijt daar aan, ik wacht wel tot ik de hard mode versie kan krijgen. Wat een belachelijk systeem.
Die Trophy krijg ik toch nooit omdat ik qua DKP helemaal onder aan sta.
Je krijgt ook Thriumph emblems uit Coliseum. Die heroics en 10 man moet je dus gebruiken om T9 sneller te krijgen. Wat natuurlijk gewoon belachelijk is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:55 schreef twi het volgende:
Moet je niet iets van 175 keer de daily heroic doen om een full T9 te krijgen? Dat is dus een goed half jaar aan dailies. Sorry hoor, maar als je daar over begint te miepen ben je wel een beetje erg ver heen...
Je krijgt Emblems of Triumph via drops alleen uit de Trial of Crusader, 10/25-man raid. Kortom, dan moet je dus in een raid stappen om T9 te krijgen. Als je niet raid, moet je de set voor 210 Emblems of Triumph kopen. Alsnog minder dan 175 dagen, namelijk 105, maar hoe dan ook 3 maanden farmen. Tegen de tijd dat je dat gefarmed hebt, zitten de raiding guilds aan hun 3e offspec set terwijl ze door Icecrown Citadel progressen, terwijl ze slapend rijk worden via AH door de Crusader Orbs en BoE epics die je ongetwijfeld van die Emblems kunt kopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je krijgt ook Thriumph emblems uit Coliseum. Die heroics en 10 man moet je dus gebruiken om T9 sneller te krijgen. Wat natuurlijk gewoon belachelijk is.
Whaa whaaquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
En hoe is dat relevant aan mijn punt?.
Oh ik speelde Alliancequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef Silmarwen het volgende:
Oh tof! Horde of Alliance en wat is je naam?
Wij spelen nu eigenlijk alleen maar horde. Dus Zulkian en Vaalipanay bij Inner Sanctum.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Net WoW besteld via bol.com. Ben nu voor de 2e keer bezig met de trial, en vind het nog best leuk worden. Ik wil dit spel gewoon leuk gaan vinden! Heb me jarenlang vermaakt met Rose Online, wat ik nog steeds een geweldig spel vind, maar ik wil iets anders! Nieuwe maps, nieuwe monsters... alles anders! Dus ook ik ga Azeroth in!
Goed idee van je. Heb je alleen de originele WoW besteld, of de Battlechest met TBC erbij? Weet je ook al wat je wilt gaan spelen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Net WoW besteld via bol.com. Ben nu voor de 2e keer bezig met de trial, en vind het nog best leuk worden. Ik wil dit spel gewoon leuk gaan vinden! Heb me jarenlang vermaakt met Rose Online, wat ik nog steeds een geweldig spel vind, maar ik wil iets anders! Nieuwe maps, nieuwe monsters... alles anders! Dus ook ik ga Azeroth in!
geen idee, wat moet er komen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:36 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.soundblaster.com/
Wat zou het zijn?
Ik heb nu alleen de originele, gewoon om te kijken of het me bevalt. Zo ja, dan koop ik de uitbreidingen er ook bij. Ben nog even bezig met mijn 14 dagen trial, zodra deze verloopt installeer ik het volledige spel. Moet ik denk ik wel een nieuw character maken voor die 30 gratis dagen, maar dan weet ik meteen hoe het werkt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed idee van je. Heb je alleen de originele WoW besteld, of de Battlechest met TBC erbij? Weet je ook al wat je wilt gaan spelen?
Bij de Auction House (AH), waar je moet bieden, zijn ze over het algemeen wel goedkoper hoor. Bij een NPC ben je 10 gold voor 12 slots kwijt, bij de Auction House heb ik laatst een 16 slot bag voor 4 gold gekocht. Je kunt daarbij kiezen om te bieden, maar je kunt ook voor 'buyout' kiezen, waarbij je het item meteen koopt voor een iets hogere prijs (die wordt vastgesteld door degene die het item aanbiedt).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Waar kan ik trouwens extra slots voor mijn backpack kopen? Iemand had me al naar zo'n huis gebracht, maar daar moet je bieden ofzo. Ik wil het van een NPC kopen.
Zorg dat je op de jusite server en bij de jusite faction gaat spelen, dan maakt een Fokker wel even 6 20-slotters voor je :pquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen de originele, gewoon om te kijken of het me bevalt. Zo ja, dan koop ik de uitbreidingen er ook bij. Ben nog even bezig met mijn 14 dagen trial, zodra deze verloopt installeer ik het volledige spel. Moet ik denk ik wel een nieuw character maken voor die 30 gratis dagen, maar dan weet ik meteen hoe het werkt.
Waar kan ik trouwens extra slots voor mijn backpack kopen? Iemand had me al naar zo'n huis gebracht, maar daar moet je bieden ofzo. Ik wil het van een NPC kopen.
Yep al snap ik het wel. Het is nu zowel voor casterDPS als voor Healer een goede drop en limiteert het zich niet tot één van de twee. Ik zou hem ook wat graag op mijn mage hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:33 schreef SharQueDo het volgende:
Die ziet er wel nice uit idd. Jammer van lack of spirit/mp5 voor een healer, though.
Welk onderdeel van de toevoeging : Pre-ulduar snap je niet ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:27 schreef Vengswiejj het volgende:
Hmm is een leuke dagger maar er zijn toch veel betere weps voor healer , check maar eens naar de ToTc 25 man weps die er droppen met 621 SP e.d.
Ook voor holy pally is mp5 dus een grote carefactor (effe niet kijken naar dat een pally toch geen dagger kan maar goed) als holy pally moet je echt alles op crit en intellect gooien. mp5 is echt totaal niet nodig. met een mp5 van 250 while not casting is ruim voldoende voor een holy pally.
Hopelijk vandaag Shield drop van de nieuwe boss <3 . (als ie net zo eazy is als jaxx en northrend beasts moet ie makkelijk te downen zijn vandaag)
Ik denk dat er bijna niemand als het om gear gaat met 'pre-ulduar' wijst naar de releases van de content maar dat iedere nitwit snapt dat het om het gear-level gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:33 schreef Vengswiejj het volgende:
Voor priest is vooral Spirit the thing 2 get ya. maar als je erbij zet pre-ulduar is vrij nutteloos aangezien de wep is gedropped in een Hc dungeon die na ulduar is gekomen ?
In de progression komt ToC(De heroic dan) ook voor Ulduar. Ik heb het dus over de 5 man en niet over de raid instance.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef Vengswiejj het volgende:
Hmm ja bij ons is 't gwoon pre-ulduar is alles wat voor ulduar komt maar dat kan natuurlijk weer verschillen =]. Ook hebbe we maar 1 disc priest. Onze Holy priests Gaan echter toch altijd voor Spirit aangezien dit bij priest ook een goeie mana regen geeft.
Niet elk gebied heeft een of meerdere questen van gebied naar gebied. Ik zou zeggen, kijk eens rond naar quests in Stranglethorn Vale (Rebel Camp, Nessingwary Expedition camp, Booty Bay), Arathi Highlands (Refuge Point) en Thousand Needles (The Shimmering Flats).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje;
Ik ben bijna level 31 (NE Hunter) en heb nog 1 quest te doen in Ashenvale, 1 in Gnomeregan, 2 in Blackfathom deeps en 1 in Darkshore..
Ik heb nog geen quest gehad die me soort van verder duwt naar een ander gebied (zoals van Teldrassil naar Darnassus naar Auberdine naar Ashenvale) Heb ik iets gemist of ben ik nu questloos? En waar kan ik dan het beste heen?
Ja echter is hij Allience en lijkt het me niet slim om dan 1000 needles te lvlenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:24 schreef Silmarwen het volgende:
Arathi Highlands quest erg lekker, boven kant van Stranglethorn ook. Thousand Needles vond ik kut en Stranglehtorn is een van mijn favo landjes.
Hillsbrad Foothillsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:16 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
24-28: of ashenvale of 't gebied waar tarren mill licht... ff naam kwijt.
11 spirit = 4 mp5 (en als disc heb je dan geen spellpower extra, bij holy telt dat ook nog mee en kom je eerder op 2:1)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef GI het volgende:
In de progression komt ToC(De heroic dan) ook voor Ulduar. Ik heb het dus over de 5 man en niet over de raid instance.
En spirit heeft ook met mana regen te maken. Maar de +10 mp5 is een andere stat dan +10 spirit. Ik weet de nummers niet uit mijn hoofd maar je hebt heel wat +spirit nodig voor je op +1mp5 terecht komt.
Je zit altijd met afwegingen natuurlijk. De dagger is (imho) beter dan de mace die ik had door de +73 sp boost die erop zat. De regen mis je dan natuurlijk maar met de gem en enchant kan je die 'redelijk' maken waardoor de + in sp het zeer zeker de moeite waard maakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
11 spirit = 4 mp5 (en als disc heb je dan geen spellpower extra, bij holy telt dat ook nog mee en kom je eerder op 2:1)
Op healing items zit alleen meestal véél meer spirit dan mp5. Staar je niet blind op mp5 alleen, maar reken een beetje.
Zover ik het zo 123 kan zien is de dagger op dit moment hetgene wat het beste binnen mijn progressie ligt. Ik hang nog rond in naxx (10 en 25) en zover ik kan zien zijn er zeer zeker nog upgrades voor mij binnen deze content maar niet op main hand weapon.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef Vengswiejj het volgende:
Het is zeker geen slechte dagger, maar er zijn daggers die gewoon beter zijn. Natuurlijk heeft 't ook allemaal te maken met waar die persoon voorkeur voor heeft (niet te ver doordenken dat bv: edat een priest prio geeft aan strenght want das gewoon lame).
Zelf loop ik nog rond met Life and Death (sword).
Ik hoop deze binnekort te kunnen vervangen met Turning Tide.
Mja komen altijd veel alts mee en soms wat randoms omdat de helft geen zin meer heeft in naxx25.
En ik = gwoon imba fail @ rollen. Echt zo wazig, Roll ik voor mijn mainspec roll ik niet hoger dan 30 ofzo en verlies ik 90% van alle rolls. Roll ik voor OS (prot/ret gear) roll ik meestal 80+ .
Ik heb er vrij veel over gelezen en is zeer zeker wel wat te zeggen voor intelect stacking maar ik heb naar aanleiding van de verschillende dingen die ik gelezen heb de afweging mp5>int>spirit genoteerd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik speel zelf ook priest (dan wel alleen shadow) maar de discipline priest in mijn guild gaat voor intellect boven mp5 en spirit. Zelfs met de mp5 buff van de laatste patch. En gezien de disc tree lijkt me dat ook het meest logisch.
Poptisse van Ensidia gaat ook vooral voor int. Je zou denken dat ze weet waar ze het over heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik speel zelf ook priest (dan wel alleen shadow) maar de discipline priest in mijn guild gaat voor intellect boven mp5 en spirit. Zelfs met de mp5 buff van de laatste patch. En gezien de disc tree lijkt me dat ook het meest logisch.
Dat zijn coördinaten, om die te zien moet je een addon hebben. Ik gebruik bijvoorbeeld Coords.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:30 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoe zoek je op locatie? Ik ben questen aan het doen, en bij sommige gebruik ik het internet voor een quest item, daar staat een locatie "44.56", maar hoe vind ik die? Op de kaart zie ik geen locatie cijfers...?
Questhelper is voor je eerste character nou niet bepaald aan te raden. Het haalt veel fun uit het questen, omdat je steeds je addon achterna loopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:36 schreef _VoiD_ het volgende:
moet je een addon voor hebben. Maar de beste addon voor questen is Questhelper.
http://wow.curse.com/down(...)ls/quest-helper.aspx
Dat zal per persoon verschillen. Ik vind het bijzonder prettig werken omdat je constant weet waar je naartoe moet. Dat houdt de flow erin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:36 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Questhelper is voor je eerste character nou niet bepaald aan te raden. Het haalt veel fun uit het questen, omdat je steeds je addon achterna loopt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij is dat vooral omdat je in een raid constant Replenishment hebt, terwijl dat in een 5 man/10 man vaak niet het geval is. Daarom is Spirit op lagere levels in verhouding beter.
En Eoy van Ensidia heeft nog steeds een staff waar ik het gewoon niet mee eens ben.
Ja, en ze heeft ook voor haar speelgedrag zeer zeker een punt, maar ik heb niet de luxe van een groep om me heen die dermate geskilled is en ook heb ik zoals Firefly al zegt ook niet altijd replenishment beschikbaar. Zelfs in mijn 10 man raid omgeving heb ik niet die luxe en bij 25 man is het ook geen zekerheid.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Poptisse van Ensidia gaat ook vooral voor int. Je zou denken dat ze weet waar ze het over heeft.
Wat? Ongelooflijk, wat een goedkope trucquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:04 schreef Ulreazj het volgende:
MAar zitten wel met die aura wat ze hebben van 75% dam reduction.
dps is toch dps ? Je kan als priest toch ook fear doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat? Ongelooflijk, wat een goedkope truc.
Mijn guild one-shotte ze ook, maar ik was om de een of andere reden niet geinvite. Waarschijnlijk omdat ik als shadowpriest zinloos ben daar.
Tja maar ik kan blijkbaar niet AoE'en. En aangezien we ongeveer voor de helft uit druids bestaan inviten ze liever een extra boomkin. Daar heb ik op zich niet zo'n probleem mee, alleen vorige week kon ik niet en nu heb ik de laatste twee bosses nog nooit gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:39 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
dps is toch dps ? Je kan als priest toch ook fear doen?
Je kan niet AOE'en ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja maar ik kan blijkbaar niet AoE'en. En aangezien we ongeveer voor de helft uit druids bestaan inviten ze liever een extra boomkin. Daar heb ik op zich niet zo'n probleem mee, alleen vorige week kon ik niet en nu heb ik de laatste twee bosses nog nooit gedaan.
Lees iets verder naar boven, aura van 75% minder AoE damagequote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:52 schreef GI het volgende:
[..]
Je kan niet AOE'en ?Is je mind sear kapot ?
Ow, ik was al ernstig verbaasdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lees iets verder naar boven, aura van 75% minder AoE damage. Net als de trash voor Hodir.
Ik maak mezelf ook helemaal geen illusies hoor, het is echt een afweging die alleen in uitzonderingen maak. Ik heb best wat leuke shadow gear maar meer is het ook niet. Er komt nog wel een tijd dat ik mijn emblems voor niks nuttigs kan gebruiken en dan ga ik wel wat conquest gear aanschaffen voor de offspec. Maar voorlopig is dat nog niet. Eerst eens kijken naar de 60 emblems of conquest die dan naar valor kunnen om eindelijk mijn suffe shoulders eens te verbeteren. (Al hoop ik natuurlijk op een leuke drop)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
Mja ik zeg vaak tegen healing priests die shadow als off-spec willen hebben dat het het eigenlijk niet waard is. De gear is volledig anders en een beetje hit gear gemixed met je healing gear werkt gewoon niet. Shadow spelen is niet moeilijk, alleen iets lastiger om het volledige potentieel eruit te krijgen. Dat is ook een van de redenen waarom ik shadow speel.
Maar ach in heroics maakt het niet zoveel uit, 1800 dps is nog best bruikbaar.
Dit. Mijn interesse in WoW is behalve het raiden met m'n guild en wachten op Icecrown vrij beperkt. En de rest van de Blizzard games boeit me vrij weinig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef SharQueDo het volgende:
Nah. BlizzCon boeit me geen ene moer om eerlijk te zijn.
Die heb ik eens gecleared op me hunter op lvl 26 met een vriend van me ook lvl 26 en een pala als healerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:18 schreef wc-eend het volgende:
Blackfathom deeps net gecleared..
Ik, 30 hunter en 21 druid samen met 52 druid en 51 pally die nog nooit in blackfathom deeps geweest waren, was wel lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |