Als de mob spawnedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:12 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bepaald wat de drop is? Op het moment dat je de mob pullt of pas als je hem loot?
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:35 schreef vogelkooi het volgende:
Dus als ik door de dungeon portal loop dan weet de computer al dat ie die item laat droppen?
Rond level 74 krijg je een quest ergens genaamd "The Magical Kingdom of Dalaran", waarnaar je naar Dalaran geteleport wordt. Daar moet je een orb klikken naar Crystalsong Forest en weer een orb terug naar Dalaran voor die quest. Dan gelijk hearthstone daar zetten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:48 schreef DokterJ het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kom ik eigenlijk in Dalaran als horde zijnde?
er is een quest in Vengeance Landing die je naar Dalaran kan loodsen (hint: nadat je de quest accept, praat nog eens met die knakker).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:48 schreef DokterJ het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kom ik eigenlijk in Dalaran als horde zijnde?
Dat had ik dus ook ja, ik ben eerst even bezig met een 10 dagen trial. Ik kijk daarna wel of ik met mijn main account verder gaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef Lagomorph het volgende:
Ik ben nu sinds februari gestopt maar als ik alles zo lees krijg ik best wel weer zin om te spelen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ze moeten echt snel iets doen aan dat 'can't loaf additional instance' verhaal
Is inderdaad ook het geval, gelukkig. Northrend raids > Northrend instances > alle andere instances.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Lijkt trouwens wel alsof TBC en Classic wow dungeons minder spots hebben
Argent Dawn? Horde of Alliance?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Ja hier op argent dawn ook de hele dag zelfs om 5 uur 's nachtsLijkt trouwens wel alsof TBC en Classic wow dungeons minder spots hebben want daar kom ik echt nooit in zelfs niet na lang proberen en WOTLK dungeons wel na een paar minuten
En als ze er dan nog een qeue voor maakte dat je in een wachrij kwam...en ook op volgorde van aankomst binnenkomen. Wij kwamen laatst ergens aan en er stonden al een heel deel mensen te proberen en wij waren binnen 2 minuten ofzo binnen. Lullig als je dan al 10 minuten heen en terug aan t lopen bentquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:59 schreef Rikketik het volgende:
Loop inderdaad naar een willekeurige pre-WotLK instance toe en er staan zo twee groepen voor je in de rij. Het enige tijdstip waarop het me vooralsnog gelukt is erin te komen, was om twee uur 's nachts of zo.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:04 schreef Fratz het volgende:
[..]
Argent Dawn? Horde of Alliance?
Een guildie met teveel tijd heeft de halve dag geprobeerd ZG binnen te komen, niet gelukt. In die tijd heb ik 4 instances gedaan.
Max per server denk ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
zouden de horde en alliance nou het max aantal instances delen of bijde een eigen max hebben?
Ik denk delen. Bij ons is Alliance dik in de meerderheid, maar Horde komt ook nergens in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
zouden de horde en alliance nou het max aantal instances delen of bijde een eigen max hebben?
Ik denk dat delen logischer zou zijn. Het is niet zo dat Alliance andere instances heeft dan Horde (afgezien van de nieuwe TotC dan), plus server Horde/Allianceratio is niet altijd 1/1.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
nope, hebben we ok nog niet echt onze best voor gedaan overigens x)quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef Zosk het volgende:
tvp
alweer 224 btw?![]()
Conqueror of Ulduar
iemand die deze title al heeft hier btw?
Nope, had hem al heel lang kunnen hebben maar Thorim en Hodir hardmode is gewoon niet te doen als one-shot blijkt elke week maar weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef Zosk het volgende:
iemand die deze title al heeft hier btw?
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk delen. Bij ons is Alliance dik in de meerderheid, maar Horde komt ook nergens in.
duidelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk dat delen logischer zou zijn. Het is niet zo dat Alliance andere instances heeft dan Horde (afgezien van de nieuwe TotC dan), plus server Horde/Allianceratio is niet altijd 1/1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |