lol ik ook vandaagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
Eindelijk mijn eigen Bronze Drake verdiend vandaag.
Heb hiervoor een paar maanden niet gespeeld, heb dus nooit een timed run van CoS gedaan. Nu is het natuurlijk heel makkelijk, maar dat doet niet af aan het feit dat ik er blij mee ben
Heroic mode is nog niet active =)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:05 schreef Fratz het volgende:
jemig die nieuwe instance is tot nu toe echt piss easy.
?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Heroic mode is nog niet active =)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Hey bla! Leuk nog een vrouw die WoW speelt.
*meld*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
zijn er meer dan je denktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Raidcommunity, guilds die samen werken voor de 25 man raids omdat ze zelf niet genoeg mensen hebben om 1 run bij elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij hebben ook best veel vrouwen in de guild
Vind het wel evengoed altijd vreemd klinken, een vrouwenstem op teamspeak![]()
ik hoorde laatste dat ongeveer 30% van de Wow spelers vrouwelijk is
domme vraag denk ik, maar wat is een raidcom?
Niet zo'n probleem lijkt me ? Moeten tanks maar beetje harder werkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:13 schreef Silmarwen het volgende:
Nieuwe patchnotes voor 3.2.2
Paladins
Righteous Fury: The bonus threat from Holy spells caused by this talent has been reduced from 90% to 80%.
*Zucht*
Soms wel, ik ben nog niet zo heel goed geared en soms heb ik wel eens wat moeite om aggro te houden, gebeurd niet vaak, maar soms overaggroen ze vooral in het begin met wat critsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Niet zo'n probleem lijkt me ? Moeten tanks maar beetje harder werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |