Bikkelen? Die hebben we geoneshot T_T. Welliswaar met nog een stuk of 10 mensen in leven maar tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nog 15 triumph voor t9 gloves
en Lord jaradinges op 10 man stelt geen kut voorbijna faction first van onze server, omdat elek topguild zat te bikkelen op 25 man
Vroegah idd. Tegenwoordig niet meer. BiS hebben Warriors meer HP en Armor dan Bears.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer dat je geen zak aan weinig HP+hoge dodge hebt. Bear tank is gemaakt om damage te "soaken"
mp5 en spellpower gear, socket +16 intellect of +20 als je rijk bent en op kk veel gear zit zoiezo ook al haste op, een klein beetje haste (300-400 rating is al genoeg), lesser healing wave is your best friendquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Op de server waar ik speel is er altijd een tekort aan tanks. Zo af en toe worden er al reserveringen gemaakt voor wie welke tank voor welke hc's wil hebben![]()
Maar als je zoveel hc's doet dan kun je toch ook van je badges gear halen. Repp rewards zijn ook niet slecht voor het geval je nog badges mist.
Zelf heb ik mijn shammy naar 80 getrokken en een paar keer teveel Trail of the champions door gegaan. Alles wat daar te halen valt voor een shammy heb ik op het trinket na![]()
Weet iemand toevallig een goede site met info over hoe wat en waar voor resto shammy's?
Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat de meningen nogal ver uit elkaar liggen over wat het "beste" is.
De een zegt SP gemmen voor grotere heals de ander haste voor snellere heals of int voor meer mana....
Iets met door de bomen het bos niet meer zien enzo.
Ik moet ook maar zien of het waar is, maar mij lijkt het wel leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een ongelovelijke bullshit staat er op MMOchamp
Als het allemaal waar zou zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een ongelovelijke bullshit staat er op MMOchamp
Half het forum van MMO-Champion zit vol met QQ maar welk WoW forum eigenlijk nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef Mystikvm het volgende:
Die reacties ook van al die lui die blijkbaar niet snappen dat er ook zoiets bestaat als 'progressing plotlines'. En 'ik stop met WoW als dit waar is!'....Wat een kleuters zeg...De MMO die ze dan gaan spelen mag zich 'verheugen' op een enorme aanwas kansloze figuren die hun dierbare WoW zijn verloren. Ik zal ze niet missen en zal ze uitzwaaien bij de uitgang met een bosje brandnetels en een schop under hun reet
Gief is een hele erge lage droprate thoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:02 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil en worg, en gnome shadowpriest.
owja:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:51 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij droppen ze dan het zelfde
Als de mob spawnedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:12 schreef Rikketik het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bepaald wat de drop is? Op het moment dat je de mob pullt of pas als je hem loot?
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:35 schreef vogelkooi het volgende:
Dus als ik door de dungeon portal loop dan weet de computer al dat ie die item laat droppen?
Rond level 74 krijg je een quest ergens genaamd "The Magical Kingdom of Dalaran", waarnaar je naar Dalaran geteleport wordt. Daar moet je een orb klikken naar Crystalsong Forest en weer een orb terug naar Dalaran voor die quest. Dan gelijk hearthstone daar zetten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:48 schreef DokterJ het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kom ik eigenlijk in Dalaran als horde zijnde?
er is een quest in Vengeance Landing die je naar Dalaran kan loodsen (hint: nadat je de quest accept, praat nog eens met die knakker).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:48 schreef DokterJ het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kom ik eigenlijk in Dalaran als horde zijnde?
Dat had ik dus ook ja, ik ben eerst even bezig met een 10 dagen trial. Ik kijk daarna wel of ik met mijn main account verder gaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:41 schreef Lagomorph het volgende:
Ik ben nu sinds februari gestopt maar als ik alles zo lees krijg ik best wel weer zin om te spelen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ze moeten echt snel iets doen aan dat 'can't loaf additional instance' verhaal
Is inderdaad ook het geval, gelukkig. Northrend raids > Northrend instances > alle andere instances.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Lijkt trouwens wel alsof TBC en Classic wow dungeons minder spots hebben
Argent Dawn? Horde of Alliance?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Ja hier op argent dawn ook de hele dag zelfs om 5 uur 's nachtsLijkt trouwens wel alsof TBC en Classic wow dungeons minder spots hebben want daar kom ik echt nooit in zelfs niet na lang proberen en WOTLK dungeons wel na een paar minuten
En als ze er dan nog een qeue voor maakte dat je in een wachrij kwam...en ook op volgorde van aankomst binnenkomen. Wij kwamen laatst ergens aan en er stonden al een heel deel mensen te proberen en wij waren binnen 2 minuten ofzo binnen. Lullig als je dan al 10 minuten heen en terug aan t lopen bentquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:59 schreef Rikketik het volgende:
Loop inderdaad naar een willekeurige pre-WotLK instance toe en er staan zo twee groepen voor je in de rij. Het enige tijdstip waarop het me vooralsnog gelukt is erin te komen, was om twee uur 's nachts of zo.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:04 schreef Fratz het volgende:
[..]
Argent Dawn? Horde of Alliance?
Een guildie met teveel tijd heeft de halve dag geprobeerd ZG binnen te komen, niet gelukt. In die tijd heb ik 4 instances gedaan.
Max per server denk ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
zouden de horde en alliance nou het max aantal instances delen of bijde een eigen max hebben?
Ik denk delen. Bij ons is Alliance dik in de meerderheid, maar Horde komt ook nergens in.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
zouden de horde en alliance nou het max aantal instances delen of bijde een eigen max hebben?
Ik denk dat delen logischer zou zijn. Het is niet zo dat Alliance andere instances heeft dan Horde (afgezien van de nieuwe TotC dan), plus server Horde/Allianceratio is niet altijd 1/1.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:04 schreef WyriHaximus het volgende:
nope, hebben we ok nog niet echt onze best voor gedaan overigens x)quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef Zosk het volgende:
tvp
alweer 224 btw?![]()
Conqueror of Ulduar
iemand die deze title al heeft hier btw?
Nope, had hem al heel lang kunnen hebben maar Thorim en Hodir hardmode is gewoon niet te doen als one-shot blijkt elke week maar weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef Zosk het volgende:
iemand die deze title al heeft hier btw?
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk delen. Bij ons is Alliance dik in de meerderheid, maar Horde komt ook nergens in.
duidelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk dat delen logischer zou zijn. Het is niet zo dat Alliance andere instances heeft dan Horde (afgezien van de nieuwe TotC dan), plus server Horde/Allianceratio is niet altijd 1/1.
Volgende reset gaan we Freya en Mimiron HM doen, Freya moet wel snel lukken denk ik, en Mimiron is ook niet al te lastig meer. Afgelopen donderdag One Light in the Darkness gedaan, is echt té makkelijk nuquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
Freya+3 down, was eigenlijk veel makkelijker dan verwacht. Nu Mimiron nog en dan op naar Algalon. Beter laat dan nooit zeg ik dan maar.
Nice. Vezax nog even geprobeerd maar er waren wat mensen die het nog nooit gedaan hadden dus konden we maar 1 try doen en helaas vergat een melee te interrupten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgende reset gaan we Freya en Mimiron HM doen, Freya moet wel snel lukken denk ik, en Mimiron is ook niet al te lastig meer. Afgelopen donderdag One Light in the Darkness gedaan, is echt té makkelijk nu
We deden gister Freya +2. Dat viel wel heel erg mee, dus volgende keer Freya+3.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
Freya+3 down, was eigenlijk veel makkelijker dan verwacht. Nu Mimiron nog en dan op naar Algalon. Beter laat dan nooit zeg ik dan maar.
Ja , dat gevecht is easy peasy, gewoon adds beetje onder controle houden en klaar. Hier vandaag 2de lvl245 item wat ik binnen krijg ^^quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:44 schreef GI het volgende:
Score van 2156 op wowheroes
http://www.wowhead.com/?achievement=1877 gedaan gisteren. 16 man hadden we online en het was nog wipeloos en gemakkelijk.
Volgende gear upgrade die makkelijk te halen is en op de planning staat is de Tier 7.5 shoulders voor 60 emblems of valor.
Ik zat op OT Healing duty. De mini bosses waren allemaal simpel om te healen. Het werk voor mij begon pas een beetje bij de grote draakquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja , dat gevecht is easy peasy, gewoon adds beetje onder controle houden en klaar. Hier vandaag 2de lvl245 item wat ik binnen krijg ^^
Die staan naast de raid entrancequote:Op maandag 17 augustus 2009 09:43 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand wanneer die tier 9 vendor in het spel komt? (Zodat ik mijn emblems of triuphm + token kan omruilen voor tier 9,25 shoulders)
Hehe. Maar normaal 2 tanks genoeg. Of was het een fun run ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:05 schreef Silmarwen het volgende:
En we hadden 3 tanks mee. xD Twee off tank pallies en een main tank warrior. En jezus ja het waren wat? 25 adds ofzo? Wel leuk xD
Het was een fun run. We hadden net wat gerommel en geruzie gehad, dus we gingen even onze frustraties botvieren in OS 25.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe. Maar normaal 2 tanks genoeg. Of was het een fun run ?
die is er toch al? bij de argent tournament grounds.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:43 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand wanneer die tier 9 vendor in het spel komt? (Zodat ik mijn emblems of triuphm + token kan omruilen voor tier 9,25 shoulders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |