Nice... me likes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ulduar gear hea.![]()
Ik heb nog wel steeds T7-10 gloves.Ook nodig aan vervanging toe.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Icebearquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nice... me likes.
Ik ben mijn ass off aan het hc'en om maar genoeg gegeared to zijn voor uberhaupt naxx 10. Ik moet zeggen dat een tank goed gearen way moeilijker is dan een tree. En dat je ook veel minder snel een plek in een pug hebt.
Op de server waar ik speel is er altijd een tekort aan tanks. Zo af en toe worden er al reserveringen gemaakt voor wie welke tank voor welke hc's wil hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nice... me likes.
Ik ben mijn ass off aan het hc'en om maar genoeg gegeared to zijn voor uberhaupt naxx 10. Ik moet zeggen dat een tank goed gearen way moeilijker is dan een tree. En dat je ook veel minder snel een plek in een pug hebt.
Bikkelen? Die hebben we geoneshot T_T. Welliswaar met nog een stuk of 10 mensen in leven maar tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nog 15 triumph voor t9 gloves
en Lord jaradinges op 10 man stelt geen kut voorbijna faction first van onze server, omdat elek topguild zat te bikkelen op 25 man
Vroegah idd. Tegenwoordig niet meer. BiS hebben Warriors meer HP en Armor dan Bears.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer dat je geen zak aan weinig HP+hoge dodge hebt. Bear tank is gemaakt om damage te "soaken"
mp5 en spellpower gear, socket +16 intellect of +20 als je rijk bent en op kk veel gear zit zoiezo ook al haste op, een klein beetje haste (300-400 rating is al genoeg), lesser healing wave is your best friendquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Op de server waar ik speel is er altijd een tekort aan tanks. Zo af en toe worden er al reserveringen gemaakt voor wie welke tank voor welke hc's wil hebben![]()
Maar als je zoveel hc's doet dan kun je toch ook van je badges gear halen. Repp rewards zijn ook niet slecht voor het geval je nog badges mist.
Zelf heb ik mijn shammy naar 80 getrokken en een paar keer teveel Trail of the champions door gegaan. Alles wat daar te halen valt voor een shammy heb ik op het trinket na![]()
Weet iemand toevallig een goede site met info over hoe wat en waar voor resto shammy's?
Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat de meningen nogal ver uit elkaar liggen over wat het "beste" is.
De een zegt SP gemmen voor grotere heals de ander haste voor snellere heals of int voor meer mana....
Iets met door de bomen het bos niet meer zien enzo.
Ik moet ook maar zien of het waar is, maar mij lijkt het wel leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een ongelovelijke bullshit staat er op MMOchamp
Als het allemaal waar zou zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat een ongelovelijke bullshit staat er op MMOchamp
Half het forum van MMO-Champion zit vol met QQ maar welk WoW forum eigenlijk nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:00 schreef Mystikvm het volgende:
Die reacties ook van al die lui die blijkbaar niet snappen dat er ook zoiets bestaat als 'progressing plotlines'. En 'ik stop met WoW als dit waar is!'....Wat een kleuters zeg...De MMO die ze dan gaan spelen mag zich 'verheugen' op een enorme aanwas kansloze figuren die hun dierbare WoW zijn verloren. Ik zal ze niet missen en zal ze uitzwaaien bij de uitgang met een bosje brandnetels en een schop under hun reet
Gief is een hele erge lage droprate thoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:02 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil en worg, en gnome shadowpriest.
owja:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:51 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij droppen ze dan het zelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |