nope, hebben we ok nog niet echt onze best voor gedaan overigens x)quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef Zosk het volgende:
tvp
alweer 224 btw?![]()
Conqueror of Ulduar
iemand die deze title al heeft hier btw?
Nope, had hem al heel lang kunnen hebben maar Thorim en Hodir hardmode is gewoon niet te doen als one-shot blijkt elke week maar weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef Zosk het volgende:
iemand die deze title al heeft hier btw?
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk delen. Bij ons is Alliance dik in de meerderheid, maar Horde komt ook nergens in.
duidelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk dat delen logischer zou zijn. Het is niet zo dat Alliance andere instances heeft dan Horde (afgezien van de nieuwe TotC dan), plus server Horde/Allianceratio is niet altijd 1/1.
Volgende reset gaan we Freya en Mimiron HM doen, Freya moet wel snel lukken denk ik, en Mimiron is ook niet al te lastig meer. Afgelopen donderdag One Light in the Darkness gedaan, is echt té makkelijk nuquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
Freya+3 down, was eigenlijk veel makkelijker dan verwacht. Nu Mimiron nog en dan op naar Algalon. Beter laat dan nooit zeg ik dan maar.
Nice. Vezax nog even geprobeerd maar er waren wat mensen die het nog nooit gedaan hadden dus konden we maar 1 try doen en helaas vergat een melee te interrupten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgende reset gaan we Freya en Mimiron HM doen, Freya moet wel snel lukken denk ik, en Mimiron is ook niet al te lastig meer. Afgelopen donderdag One Light in the Darkness gedaan, is echt té makkelijk nu
We deden gister Freya +2. Dat viel wel heel erg mee, dus volgende keer Freya+3.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Fir3fly het volgende:
Freya+3 down, was eigenlijk veel makkelijker dan verwacht. Nu Mimiron nog en dan op naar Algalon. Beter laat dan nooit zeg ik dan maar.
Ja , dat gevecht is easy peasy, gewoon adds beetje onder controle houden en klaar. Hier vandaag 2de lvl245 item wat ik binnen krijg ^^quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:44 schreef GI het volgende:
Score van 2156 op wowheroes
http://www.wowhead.com/?achievement=1877 gedaan gisteren. 16 man hadden we online en het was nog wipeloos en gemakkelijk.
Volgende gear upgrade die makkelijk te halen is en op de planning staat is de Tier 7.5 shoulders voor 60 emblems of valor.
Ik zat op OT Healing duty. De mini bosses waren allemaal simpel om te healen. Het werk voor mij begon pas een beetje bij de grote draakquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja , dat gevecht is easy peasy, gewoon adds beetje onder controle houden en klaar. Hier vandaag 2de lvl245 item wat ik binnen krijg ^^
Die staan naast de raid entrancequote:Op maandag 17 augustus 2009 09:43 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand wanneer die tier 9 vendor in het spel komt? (Zodat ik mijn emblems of triuphm + token kan omruilen voor tier 9,25 shoulders)
Hehe. Maar normaal 2 tanks genoeg. Of was het een fun run ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:05 schreef Silmarwen het volgende:
En we hadden 3 tanks mee. xD Twee off tank pallies en een main tank warrior. En jezus ja het waren wat? 25 adds ofzo? Wel leuk xD
Het was een fun run. We hadden net wat gerommel en geruzie gehad, dus we gingen even onze frustraties botvieren in OS 25.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hehe. Maar normaal 2 tanks genoeg. Of was het een fun run ?
die is er toch al? bij de argent tournament grounds.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:43 schreef Thormodo het volgende:
Weet iemand wanneer die tier 9 vendor in het spel komt? (Zodat ik mijn emblems of triuphm + token kan omruilen voor tier 9,25 shoulders)
Oh lawl klopt ja. Ik vroeg het in de guild en die zeiden dat die nog moesten komen . Najah woensdag nog 9 emblems erbij en dan koop ik ze ^,^.quote:
http://www.mmo-champion.com/index.php?page=881 Maar je kan al 18 emblems of triumph (2x3 bazen, 3 per baas) krijgen aankomende week van 25 en 10 man raids. En elke week worden dat er 6 meer per week (totdat alle bazen er zijn).quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm die T9.5 is toch straks ook gewoon te krijgen via de normale tokens?
Ik heb echt geen zin om alsnog al die kut heroics dagelijks te doen op m'n main.
lang leve rollen in 25-manquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:47 schreef Fir3fly het volgende:
Fuck dat, dus om T9 te krijgen moet ik heroics en 10 man doen? Schijt daar aan, ik wacht wel tot ik de hard mode versie kan krijgen. Wat een belachelijk systeem.
Die Trophy krijg ik toch nooit omdat ik qua DKP helemaal onder aan sta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |