Nee, mijn nieuwe alinea inderling is kapotquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:56 schreef Netsplitter het volgende:
Kan je je tekst verdelen in alinea's??
Is toch gewoon een gouden kans om te laten zien dat je een perfecte gastheer bent?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, mijn nieuwe alinea inderling is kapot
Maar voor jou een kleine samenvatting:
eindelijk een bepaalde meid gedurft te vragen of ze bij mij komt eten, en zij vat het op als een uitnodiging voor onze gezamenlijke vriendengroep
Das zuur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, mijn nieuwe alinea inderling is kapot
Maar voor jou een kleine samenvatting:
eindelijk een bepaalde meid gedurft te vragen of ze bij mij komt eten, en zij vat het op als een uitnodiging voor onze gezamenlijke vriendengroep
Dat zal het inderdaad zijn ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:00 schreef Rosbief het volgende:
En TS heeft blijkbaar niet de conditie om meerdere wijven tegelijk te neuken.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
En die foto van Heitinga is best wel scary
Om eerlijk te zijn weet ik niet meer 100% mijn formulering, maar we hadden het over mijn kookkunsten (ze had van anderen gehoord dat hun erg enthousiast waren over mijn kookkwaliteiten op vakantie) en toen stelde ik voor dat ik eens voor haar zou koken oid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:00 schreef BorusBulldog het volgende:
Tijd voor extra ingredienten of een afhaal chinees.
Maaruh, hoe heb je het haar gevraagd dan? Heeft ze je met jullie verward in de vraag:
"Kom je van de week gezellig bij mij een hapje eten?"
Ik ben te teleurgesteld om mij druk te maken over een letter tquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
En tevens dikke FAIL voor de spelfout in je TT
Ik wil een vriendinnetje om eens echte liefde te ervaren. En omdat ik mijzelf voor het huwelijk bewaar, heb ik geheel niks aan zo'n groepquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:
wacht even, in plaats van een kans met 1 meid heb je de kans op groupsex en je loopt te zeuren ?
want een echte klaagbaas hosselt gewoon alle 6 die chimeidsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:
wacht even, in plaats van een kans met 1 meid heb je de kans op groupsex en je loopt te zeuren ?
Wie zegt dat echte liefde niet met z'n tienen kan ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik wil een vriendinnetje om eens echte liefde te ervaren. En omdat ik mijzelf voor het huwelijk bewaar, heb ik geheel niks aan zo'n groep
Ik, omdat ik maar 1 van die meiden daadwerkelijk leuk vind.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat echte liefde niet met z'n tienen kan ?
Aangezien dat in het echte leven plaats gaat vinden, is de kans op groepsex kleiner dan de kans die hij had als alleen zij kwam om sex te hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:
Tja, er zit niet veel anders op, en het kan nog best gezellig worden ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Aangezien dat in het echte leven plaats gaat vinden, is de kans op groepsex kleiner dan de kans die hij had als alleen zij kwam om sex te hebben.
Ergo ik snap zijn frustratie helemaal.
Gewoon koken voor 6 TS, goede indruk maken en dan kan je daarna alsnog vragen of ze een keer alleen bij jou wilt komen eten.
Uuuh, juist jaquote:
Mensen die Latijnse (leen)woorden gaan gebruiken om slim te lijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Aangezien dat in het echte leven plaats gaat vinden, is de kans op groepsex kleiner dan de kans die hij had als alleen zij kwam om sex te hebben.
Ergo ik snap zijn frustratie helemaal.
Gewoon koken voor 6 TS, goede indruk maken en dan kan je daarna alsnog vragen of ze een keer alleen bij jou wilt komen eten.
Ja want die behoren absoluut niet tot de nederlandse taalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die Latijnse (leen)woorden gaan gebruiken om slim te lijken
Jij wilt weten wat het geheim van mijn recept is?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef IJsblock het volgende:
Je gaat toch wel even op de meest cruciale plaatsen een aantal webcams en een livestream aanleggen?
Oeh, dus het is aan mij om mij te bewijzen als potentiele match door hun smaakpapillen te strelen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:23 schreef Bolter het volgende:
Ze heeft je uitnodiging aangenomen, dit aan haar vriendinnen verteld, die hebben jou weer afgekeurd waarna ze deze "mix-up" gebruiken om haar te redden.
Voor de meeste meiden van hun wel, maar degene waar ik op val ga ik pas sinds een maand oid mee uit, dus daar zal het wel bij meevallen hoop ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Balen TS, maareh ben je niet sowieso al te diep in de friendzone beland? Je gaat stappen, eten en spelletjes doen met die meiden. Denken ze niet toevallig dat je homo bent?
Ik dacht zelf aan pasta met een roomsaus, maar ik heb er niet genoeg voorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef _Led_ het volgende:
Vergeet niet wat van je geheime ingredient te gebruiken ! [ afbeelding ]
Anders gewoon deur openen, de eerste binnen laten, dan de deur weer dicht gooien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:26 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ben ik allang bij dat ik nu al weet dat ze met meerdere mensen komen. Zou vanavond anders enigszins genant zijn
Wat is er mis met haar zeggen dat ze jouw uitnodiging verkeerd geďnterpreteerd heeft? Heeft ze dan geen interesse meer, weet je ook genoeg en hoef je niet voor een man of zes in de keuken te zwoegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:07 schreef Trannellius het volgende:
Tja, er zit niet veel anders op, en het kan nog best gezellig worden ook.
Maar toch, niet geheel de bedoeling
Omdat ik over het algemeen niet dapper genoeg ben om een meid mee uit te vragen. Ik ben allang blij dat ik het nu wel gedaan heb, maar als ze dan nu alsnog nee zegt sta ik ook nog voor lul bij haar vriendinnen, waar ik geen zin in heb.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar zeggen dat ze jouw uitnodiging verkeerd geďnterpreteerd heeft? Heeft ze dan geen interesse meer, weet je ook genoeg en hoef je niet voor een man of zes in de keuken te zwoegen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ze heeft het expres verkeerd begrepen. Dat kan zelfs een blinde nog zien.
Ze wil / durft niet alleen bij jou op je kamertje te zitten. Dat heeft waarschijnlijk met je uiterlijk en reputatie te maken.
Reageerde ze daar verder niet op? Dat ze een ander keertje dan wel alleen komt of iets dergelijks?quote:Dus ik reageer met de strekking "ze?...".
Ze vatte het op als in dat ik wel wist dat er meerderen kwamen, alleen niet precies wie danwel hoeveel mensen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Reageerde ze daar verder niet op? Dat ze een ander keertje dan wel alleen komt of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Anders gewoon deur openen, de eerste binnen laten, dan de deur weer dicht gooien.
Hm, dan zou ik toch aangeven dat ze het verkeerd heeft begrepen, maar dat het voor deze keer niet erg is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze vatte het op als in dat ik wel wist dat er meerderen kwamen, alleen niet precies wie danwel hoeveel mensen.
Dan lijkt het mij dat ze het niet opzettelijk verkeerd aan het interpreteren is? Anders is ze wel heel kansloosquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze vatte het op als in dat ik wel wist dat er meerderen kwamen, alleen niet precies wie danwel hoeveel mensen.
Ik vind het eigenlijk wel schattig. Wat staat er vanavond op het menu?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:45 schreef Trannellius het volgende:
Ik weet het, het is vrij sneu, maar ik ben nu eenmaal erg verlegen wat dat betreft
Op je 14e is het schattig, nu zou het wel afgelopen mogen zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel schattig. Wat staat er vanavond op het menu?
Whehe 'roomsaus'quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan pasta met een roomsaus, maar ik heb er niet genoeg voor
oh, en dan zelf zeggen dat ik allergisch ben voor koksroom en dus een rode saus voor mijzelf heb gemaakt, anders is het ranzig
Blegh Pastaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Op je 14e is het schattig, nu zou het wel afgelopen mogen zijn
Tagliatelle, vermengd met gebakken ham, pistache noten en rucola-sla, en een flinke lik groene epsto erdoorheen.
ze staan is meervoudquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:08 schreef Timmor het volgende:
TS wees niet bang, een vriendin van dat selecte groepje heeft namens haar gesms't...Ze zal straks alleen op de stoep staan
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:56 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Op je 14e is het schattig, nu zou het wel afgelopen mogen zijn
Tagliatelle, vermengd met gebakken ham, pistache noten en rucola-sla, en een flinke lik groene epsto erdoorheen.
Ja kan haar ook niet vragen of ze alleen blijft voor een afzakkertjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben mijn moed al bijeen aan het schrapen voor vanavond
Nee, ik zal haar vermoedelijk toch voor een andere avond moeten vragen, en dan wat explicieter moeten zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja kan haar ook niet vragen of ze alleen blijft voor een afzakkertje
Inderdaad, maar zie vanavond als investering.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik zal haar vermoedelijk toch voor een andere avond moeten vragen, en dan wat explicieter moeten zijn
Dat ze hem als one-of-the-girls gaan zien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zie vanavond als investering.
Platonische aandacht van jongedames is ook aandacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:52 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat ze hem als one-of-the-girls gaan zien?
Als je het eeuwige broertje wil zijn, is dit de perfecte houding.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:54 schreef Trannellius het volgende:
Platonische aandacht van jongedames is ook aandacht.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het eeuwige broertje wil zijn, is dit de perfecte houding.
Laten we doen alsof jij het meisje in kwestie bent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het eeuwige broertje wil zijn, is dit de perfecte houding.
Hey Cc, zin om vanavond bij mij te komen eten? Daarna nog een dvdtje doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef Trannellius het volgende:
Laten we doen alsof jij het meisje in kwestie bent.
Hoe zou ik jou moeten vragen om bij mij te komen eten?
Ga je als het mooi weer is een terrasje pakken met z`n 2en. Altijd goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Laten we doen alsof jij het meisje in kwestie bent.
Hoe zou ik jou moeten vragen om bij mij te komen eten?
Verdomd, dat zou best eens kunnen werken!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey Cc, zin om vanavond bij mij te komen eten? Daarna nog een dvdtje doen?
Vind ik je sowieso al leuk, maakt het echt geen zak uit hoe je me vraagt. Als je me maar vraagt.
En het nu nog zonder te stotteren, flauw te vallen en te trillen als een rietje je strot uit krijgenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Verdomd, dat zou best eens kunnen werken!
Vallen het rode hoofd en de klotsende oksels niet op?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En het nu nog zonder te stotteren, flauw te vallen en te trillen als een rietje je strot uit krijgen
Komt goed! Zeker met dat gerecht dat jij gaat makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:29 schreef Trannellius het volgende:
Nog een paar uur.
*Beeft als een rietje
Gewoon snel 6 biertjes drinken, dan ben je lekker relaxed als ze aankomen !quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:29 schreef Trannellius het volgende:
Nog een paar uur.
*Beeft als een rietje
Ik heb wel eens betere ideeen gehoord om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Gewoon snel 6 biertjes drinken, dan ben je lekker relaxed als ze aankomen !
Ja, maar helpen die ideeen je in dit specifieke geval ? Dat dacht ik dus niet !quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb wel eens betere ideeen gehoord om eerlijk te zijn.
Ik vind het eigenlijk wel een goed ideequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb wel eens betere ideeen gehoord om eerlijk te zijn.
wat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:49 schreef RickTheGreatest het volgende:
Doet me denken aan een geweldige avond die ik heb meegemaakt! (maar ook weer niet)!
-knip-
Na lange tijd wachten en niemand die bij de voordeur kwam belde ik haar op waar ze bleef, was ze thuis "Het was toch niet serieus bedoeld?"
Dat was óók aaardig relaxed!!
P.S.: we hebben nu alweer bijna 6 maand (L)
Ze bedoelde zichzelf en haar half naakte tieten, jammer van de faalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:55 schreef Trannellius het volgende:
Ik krijg een ebricht terug dat dat geen punt is en dat ze om half 7 op de stoep zouden staan. Dus ik reageer met de strekking "ze?...".
Blijkbaar was ze onder de veronderstelling dat die hele groep was uitgenodigd. Datw as neit de bedoeling.....;(
Pics.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Daarna wél film gekeken en uiteindelijk werd het wat en nu heb ik 6 maand wat met haar![]()
Onthullende pics van haar darmstelsel?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Daarna wél film gekeken en uiteindelijk werd het wat en nu heb ik 6 maand wat met haar![]()
Wel handig, kan-ie ze meteen opdienen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:49 schreef julian6 het volgende:
TS zit nu peentjes te zweten aan de tafel.
Ik las Rode Brugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:34 schreef Waaghals het volgende:
Of zit ts nu met een fles jack daniels en pakje shag te snikken op een hoge brug?
AHHH KALVERENLIEFDEquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:49 schreef RickTheGreatest het volgende:
Doet me denken aan een geweldige avond die ik heb meegemaakt! (maar ook weer niet)!
Het begon op zaterdagnacht tijdens uitgaan, ik zag een dame en ging ervoor, maar buiten wist ze mij te vertellen dat ze niet met mij ging zoenen en gaf een kusje op de mond.
De zondag erop kreeg ik een hyves berichtje want ze had mij opgezocht, ze was nog online via die chat van hyves dus ik vroeg of ze film wou kijken die avond. Telefoonnummers uitgewisseld en snel overgestapt naar MSN want ze wou wel film kijken!
We hadden afgesproken dat ze er om 8 uur zou zijn en om 8 uur kreeg ik een smsje met "ik sta voor de deur, doe je even open?" Ik woon op de derde verdieping in een appartement en moest dus via een knop de deur beneden opendoen, er is geen camera ofzo...
Na lange tijd wachten en niemand die bij de voordeur kwam belde ik haar op waar ze bleef, was ze thuis "Het was toch niet serieus bedoeld?"
P.S.: we hebben nu alweer bijna 6 maand (L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Het is ook heel eng om met zo veel nieuwe mensen om te gaan. Plus als je in je enige vriendengroep nieuwe mensen toe laat wil je die wel keuren want stel dat de vriendengroep verpest word en dan is er geenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
Vriendengroep die enkel mensen binnenlaat nadat ze een keuring hebben ondergaan.
6 maandEN domme lul.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Dus het was eigenlijk wel fijn dat ze niet kwam?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:49 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ieck geb al 6 maand, jeweetzquote:P.S.: we hebben nu alweer bijna 6 maand (L)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:43 schreef Christiaan het volgende:
TS is uitgewoond door de vriendinnenclub!
En jij wilt bij zo'n sneu zooitje "horen" wat een stelletje debiele snobsquote:Slechts enkelen worden door hun geaccepteerd (danwel goedgekeurd), en ik ben blijkbaar in de loop van de tijd door die keuring heen gekomen.
Dat viel me ook op. Goedgekeurd moeten worden om dan spelletjes te gaan doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij wilt bij zo'n sneu zooitje "horen" wat een stelletje debiele snobs![]()
Het gaat hem om die ene chick de rest mag hij nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij wilt bij zo'n sneu zooitje "horen" wat een stelletje debiele snobs![]()
Maar goed, moet jij weten. Hopelijk had je genoeg eten in huis gehaald.
Goed bezig TSquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Sorry, noodgevalletje in het ziekenhuis, vandaar nu pas een reactie
Ach, ze waren er dus gisteren met z'n 4-en. Van tevoren nog eten gehaald, tijdens het koken een wijntje gedronken met z'n allen en daarna gegeten. Dit werd vervolgd met een dvd'tje en rond een uurtje of half twaalf gingen ze weer naar huis.
Op dat moment brengt die ene meid de glazen naar de keuken, waar ze de hoeveelheid afwas ziet die er nog staat. Ze stelt meteen voor om te helpen met afwassen, waar ik dan ook dankbaar ja tegen zei(het voorstel van een van die andere meiden om ook te helpen werd door mij afgewimpeld met de boodschap dat mijn keuken te klein is om met z'n 3-en af te wassen ;') )
Daar raken we aan de praat, en op een gegeven moment vroeg ze hoe het nou zat met die uitnodiging, omdat ze mijn smsjes apart vond. Dus ik uitleggen hoe het zat, waaarop gereageerd werd met een dikkeZe had het een van haar vriendinnen al laten lezen, en die had ook het vermoeden dat de groep aanvankelijk niet was uitgenodigd
Maar goed, ze komt zondag weer eten (ditmaal wel alleen)
En je moet vanaaf weer naar het ziekenhuis om haar te bezoeken na je pasta maaltijd??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Ach, ze waren er dus gisteren met z'n 4-en. Van tevoren nog eten gehaald, tijdens het koken een wijntje gedronken met z'n allen en daarna gegeten. Dit werd vervolgd met een dvd'tje en rond een uurtje of half twaalf gingen ze weer naar huis.
Op dat moment brengt die ene meid de glazen naar de keuken, waar ze de hoeveelheid afwas ziet die er nog staat. Ze stelt meteen voor om te helpen met afwassen, waar ik dan ook dankbaar ja tegen zei(het voorstel van een van die andere meiden om ook te helpen werd door mij afgewimpeld met de boodschap dat mijn keuken te klein is om met z'n 3-en af te wassen ;') )
Daar raken we aan de praat, en op een gegeven moment vroeg ze hoe het nou zat met die uitnodiging, omdat ze mijn smsjes apart vond. Dus ik uitleggen hoe het zat, waaarop gereageerd werd met een dikkeZe had het een van haar vriendinnen al laten lezen, en die had ook het vermoeden dat de groep aanvankelijk niet was uitgenodigd
Ach, ik heb geen hekel aan die anderen hoor, dat niet. Maar gisteravond hoefde ik ze niet zo nodig te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat hem om die ene chick de rest mag hij nietDaarom dit KLB-topic
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Nee, mijn opa is vanmorgen met een spoedgeval opgenomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En je moet vanaaf weer naar het ziekenhuis om haar te bezoeken na je pasta maaltijd??
picsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Ik blijf erbij dat hij gewoon de deur voor de neus van de rest had moeten dichtgooienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:22 schreef Sjibble het volgende:
Hehehe, goed bezig TS
Waarschijnlijk ook punten gescoord omdat je ze toch binnen liet en er niks van hebt gezegt
Goed gedaan dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, mijn opa is vanmorgen met een spoedgeval opgenomen.
Solly.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, mijn opa is vanmorgen met een spoedgeval opgenomen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
"Pfff wel warm hier zo boven dat afwaswater"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef TheShadow het volgende:
goed bezig idd...
Nog gezweten tijdens het 1 op 1 gesprek?
Beter van te voren. Kan het eerst getest worden en goed gekeken of alles goed weggewerkt is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef jordeeh het volgende:
Omg dat wordt keihard batsen
Niet vergeten zondag webcams in je huis te plaatsen![]()
Ja, want als ze weer weg is heeft het niet zoveel zin meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Beter van te voren. Kan het eerst getest worden en goed gekeken of alles goed weggewerkt is.
quote:
Dat is beterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef rene90 het volgende:
Nu maar zien hoe het zondag gaat, heb je nog een andere culinaire troefp achter de hand?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:35 schreef Flashwin het volgende:
Hoe TS de hele situatie al beschrijft.. "blijkbaar ben ik door de keuring heengekomen"
...wat een kneus
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb waar ik voor ga. Morgen maar even naar de markt gaan om te kijken of ik daar wat leuks zie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef rene90 het volgende:
Nu maar zien hoe het zondag gaat, heb je nog een andere culinaire troef achter de hand?
Mjah precies, ik weet ook niet wat mensen zonodig met foto's van haar zouden moeten, maar goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:12 schreef Sjibble het volgende:
Waarom wilt elke Fokker foto's zien?Of filmpjes.
Het geeft de indruk dat menig Fok!ker enig romantiek niet kent, omdat ze zelf te lelijk zijn om uberhaubt aan te worden gesproken door een meisje
Maakt niet uit, het was meer om de volgende ziekenhuisgrappen meteen af te kappenquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
Sterkte met je opa!
Envoor je aanpak!
maakt niet uit, ze wil gewoon goed gepakt worden, das veel belangrijkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef Trannellius het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb waar ik voor ga. Morgen maar even naar de markt gaan om te kijken of ik daar wat leuks zie.
Watquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
Sterkte met je opa!
Envoor je aanpak!
Op mijn 1e date met mijn huidige vriendin gewoon zitten friturenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef rene90 het volgende:
Nu maar zien hoe het zondag gaat, heb je nog een andere culinaire troef achter de hand?
Fok! zou Fok! niet zijn als er niet om pics wordt geroepen. Het internet zou het internet niet zijn zonder al de "This tread is worthless without pics"-uitspraken/plaatjes.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:12 schreef Sjibble het volgende:
Waarom wilt elke Fokker foto's zien?Of filmpjes.
Het geeft de indruk dat menig Fok!ker enig romantiek niet kent, omdat ze zelf te lelijk zijn om uberhaubt aan te worden gesproken door een meisje
Ja johquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja johTS heeft zondag een date, terwijl met je katten op de bank chocola zit te eten. Wie faalt er hier nou
_!
Tja, ik had ff geen inspiratie om het geheel aan te dikken door de locatie in de club te zetten, waar ik twee meiden had die tegen mijn kruis aan het aanschuren waren op de dansvloer.quote:
Als je al die knoflookrommel maar laat staanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb waar ik voor ga. Morgen maar even naar de markt gaan om te kijken of ik daar wat leuks zie.
[..]
Fail.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus het was eigenlijk wel fijn dat ze niet kwam?
[..]
Ieck geb al 6 maand, jeweetz![]()
Conclusie RickTheGreatest is een domme lul
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
Sterkte met je opa!
Envoor je aanpak!
Hij is zijn afwijzing van vanavond aan het wegzuipen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:26 schreef Japsnars het volgende:
Ik vat het feit dat TS nog niet gepost heeft op als zeer positief
nee, ts neukt op dit moment nogquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:40 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Hij is zijn afwijzing van vanavond aan het wegzuipen?
Zo zie jij het, maar zij duidelijk niet. Dus is er niets aan de hand. Geen zorgen om maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gebrek aan ballen/testosteron
Mjah, het schijnt dat zij tegen haar vriendinnen heeft gezegd dat "ze het een verademing vond eens niet door een bronstige baviaan besprongen te worden"quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo zie jij het, maar zij duidelijk niet. Dus is er niets aan de hand. Geen zorgen om maken.
Een bronstige baviaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, het schijnt dat zij tegen haar vriendinnen heeft gezegd dat "ze het een verademing vond eens niet door een bronstige baviaan besprongen te worden"
Ik moest lachen toen ik dat hoorde
Ja, maar dit blijft ze niet eeuwig leuk vinden, vergeet dat vooral niet TS.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een bronstige baviaan![]()
![]()
Nou ja, dit spreekt echt boekdelen. Dit is alleen maar goed voor jouw credits die je bij haar hebt.
Nou inderdaad. Dit kan je 1 keer doen bij haar, misschien 2 keer, maar vaker zeker niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dit blijft ze niet eeuwig leuk vinden, vergeet dat vooral niet TS.
Nee inderdaad, morgen zal ik toch echt wat moeten doen denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dit blijft ze niet eeuwig leuk vinden, vergeet dat vooral niet TS.
iig niet gaan bibberen waar zij bij is hequote:Op maandag 17 augustus 2009 09:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee inderdaad, morgen zal ik toch echt wat moeten doen denk ik.
*bibbers*
Oh dat vind ik ook altijd het ergste moment. Dat je weet dat je moet gaan zoenen. Je wilt maar doe maar eens sexy die eerste stap zettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
*bibbers*
Yep, je kunt bijna nog beter die eerste zoen gehad hebben op een bezopen stapavond, zodat dat nieuwe ervan af is en je bij een normale date het wat normaler kunt aanpakkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:48 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook altijd het ergste moment. Dat je weet dat je moet gaan zoenen. Je wilt maar doe maar eens sexy die eerste stap zettenDaarbij helpen ervaringen waarbij je je gezicht moest lostrekken uit een vacuüm of een volledig ondergekwijld gezicht ook niet echt mee
Ik zou je raar aankijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep, je kunt bijna nog beter die eerste zoen gehad hebben op een bezopen stapavond, zodat dat nieuwe ervan af is en je bij een normale date het wat normaler kunt aanpakken
Trouwens, een van onze gezamenlijke interesses is muziek. Nu zit ik erover te denken om een cd die zij nog graag wilde hebben te bestellen en als kadootje te geven. Is een dergelijk kado normaal voor zo'n eerste date of is het een beetje not done?
Keihard in de kont nemen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
*bibbers*
Het is een eerste date, maar je kende haar al toch? Je bent niet verplicht iets te kopen voor een date, maar als je iets geeft wat zij graag wilt hebben laat dat wel zien dat je weet wat ze wilt en het als een leuk cadeautje kan zien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep, je kunt bijna nog beter die eerste zoen gehad hebben op een bezopen stapavond, zodat dat nieuwe ervan af is en je bij een normale date het wat normaler kunt aanpakken
Trouwens, een van onze gezamenlijke interesses is muziek. Nu zit ik erover te denken om een cd die zij nog graag wilde hebben te bestellen en als kadootje te geven. Is een dergelijk kado normaal voor zo'n eerste date of is het een beetje not done?
Ik zou hem bestellen en opzetten vanaf ze aanbelt. En hem haar schenken aan het eind van de avond 'als herinnering aan vandaag'. En als ze die dan afspeelt, denkt ze iedere keer weer aan jequote:Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:58 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Ik zou hem bestellen en opzetten vanaf ze aanbelt. En hem haar schenken aan het eind van de avond 'als herinnering aan vandaag'. En als ze die dan afspeelt, denkt ze iedere keer weer aan je![]()
Of je houdt hem bij en zegt: "Als je hem nog eens wil beluisteren, zal je terug moeten komen"
Smooth.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:58 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Ik zou hem bestellen en opzetten vanaf ze aanbelt. En hem haar schenken aan het eind van de avond 'als herinnering aan vandaag'. En als ze die dan afspeelt, denkt ze iedere keer weer aan je![]()
Of je houdt hem bij en zegt: "Als je hem nog eens wil beluisteren, zal je terug moeten komen"
Inderdaad, daar was ik al een beetje bang voor. Ik hou de cd achter de hand voor laterquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Leuk als je 15 bent misschien.
Houd dat idee in je achterhoofd en als het over een paar weken nog steeds leuk is, geef 'm dan. Bereik je twee dingen mee: de "oh je hebt het onthouden!"-reactie (waarmee ze eigenlijk bedoelt, je luistert écht naar wat ik zeg) en je komt niet gelijk over als iemand die blijkbaar cadeautjes nodig heeft om een meisje te overtuigen.
Tja, als je in KLB een beetje je best doet wordt er ook normaal op je gereageerd. Ik sta nu eenmaal bekend om mijn goede topics en constructieve feedback op anderen, dus dat krijg je ook terugquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef steeg het volgende:
Dit geloof je toch niet, symphatie, medeleven en complimenten in klaagbaak. Ik dacht even in r&p verzeild te zijn maar ik ben gewoon in het afvalputje van fok! en dan dit! de wonderen zijn de wereld- etc.
TVP, Nou eens kijken hoe je dit dinsdag gaat verprutsen, je beseft toch dat ze al weet wat je wilt en toch komt ze, je kan dus eigenlijk niet missen... Lees voor extra cojones alle mislukte pogingen van fokkers in R&P er anders even op na, dan weet je hoe het niet moet.
Heb je al condooms gekocht, man waar is de popcorn!!? ik ben net zo enthousiast en zenuwachtig als de TS. Nog 36 uur!
Ach ze zal het vast niet zien als een manier van omkopen oid aangezien ze je al leuk vind en het een incidenteel cadeautje is en je haar niet constant overspoeld met allerlei cadeau"tjes" als een pooier of iemand die haar liefde probeert te kopen. Het is een spontane en lieve actie en zet je voor een eerste date al gelijk in een (nog beter dan vrouwmensch in kwestie al van mening is,) goed daglicht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Inderdaad, daar was ik al een beetje bang voor. Ik hou de cd achter de hand voor later
Kijk nou eens goed naar die 2 zinnenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En inderdaad, het is inmiddels erg duidelijk dat ze mij ook wel ziet zitten (en anders doet ze wel erg veel moeite om mij een blauwtje te laten lopen). Maar ja, nu komen we weer bij mijn zwakke punt: ik word nerveus
het is een cd van de Beatles, gaat hem niet worden ben ik bangquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Yozzz het volgende:Zet een paar handtekeningen op de cd, en vertel haar dat je een vriend bent van de manager van die band
![]()
Dan ben je ineens manager van de Beatles en heb je nog een handtekening van John Lennon gevondenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
het is een cd van de Beatles, gaat hem niet worden ben ik bang
Ja ga even moeilijk doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou die CD niet geven, maar gewoon opzetten en als ze je aankijkt van wtf haar een veelzeggende blik geven.
Verder goed aangepakt. Als je haar als vriendin wilt moet je ook echt alleen kussen morgen, niet verder gaan, ook al wilt zij van wel. Als ze dan vraagt waarom niet kun je zeggen: Ik wil niet te snel met je gaan
.
Tja, ze heeft aardig wat kennis van popmuziek (een van haar pluspunten) dus ik vermoed dat ze dat wel door gaat hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben je ineens manager van de Beatles en heb je nog een handtekening van John Lennon gevonden
Daar valt ze als een blok voor, dat weet ik zeker![]()
Ik kan eerlijk zeggen dat ik het wel zou menen morgen. Geen idee hoe ze erop zou reageren, maar van mij hoeft het echt niet op een eerste afspraak, wanneer het van mijn kant serieus zou kunnen worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja ga even moeilijk doenKijk als je er serieus wat mee wilt is de seks natuurlijk van ondergeschikt belang. Maar als je beiden wilt batsen waarom zou je dan moeilijk doen?
Daarnaast komt het op een meisje dat wilt neuken best aan als een dis als een jongen haar aanbod afslaat met een reden die bijna geen jongen zou gebruiken/menen
Ja dat zeg ik. Je meent het wel als je serieus bent dat het niet hoeft. Maar als het meisje laat weten dat ze je wilt wil jij zeggen dat je zelf uit de grond van je hart zegt dat je het aanbod afslaat omdat je het serieus neemt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen dat ik het wel zou menen morgen. Geen idee hoe ze erop zou reageren, maar van mij hoeft het echt niet op een eerste afspraak, wanneer het van mijn kant serieus zou kunnen worden.
Handtekening van Kurt Cobain. Of je bent manager van 2pac, of Bob Marley?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, ze heeft aardig wat kennis van popmuziek (een van haar pluspunten) dus ik vermoed dat ze dat wel door gaat hebben.
Misschien kan ik het proberen met Nirvana, misschien weet zij ook nog niet dat die uit elkaar zijn![]()
Ik denk serieus dat ik dat zou kunnen doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Je meent het wel als je serieus bent dat het niet hoeft. Maar als het meisje laat weten dat ze je wilt wil jij zeggen dat je zelf uit de grond van je hart zegt dat je het aanbod afslaat omdat je het serieus neemt?
Tof. Dit is een van de spaarzame momenten dat men de kwetsbare mij ziet. Koestert deze momenten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef Biels het volgende:
Ik vind je goed bezig, jongeman. Een puik topic. Boks.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef steeg het volgende:
Dit geloof je toch niet, sympathie, medeleven en complimenten in klaagbaak. Ik dacht even in r&p verzeild te zijn maar ik ben gewoon in het afvalputje van fok! en dan dit! de wonderen zijn de wereld- etc.
TVP, Nou eens kijken hoe je dit dinsdag gaat verprutsen, je beseft toch dat ze al weet wat je wilt en toch komt ze, je kan dus eigenlijk niet missen... Lees voor extra cojones alle mislukte pogingen van fokkers in R&P er anders even op na, dan weet je hoe het niet moet.
Heb je al condooms gekocht, man waar is de popcorn!!? ik ben net zo enthousiast en zenuwachtig als de TS. Nog 36 uur!
Hoofddorpquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:34 schreef Japsnars het volgende:
Going strong TS, zet hem op dinsdag![]()
Woon je toevallig in omgeving Haarlem?
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef steeg het volgende:
Dit geloof je toch niet, sympathie, medeleven en complimenten in klaagbaak. Ik dacht even in r&p verzeild te zijn maar ik ben gewoon in het afvalputje van fok! en dan dit! de wonderen zijn de wereld- etc.
Internet is dan ook best een makkelijke plek om het allemaal te vertellenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:14 schreef Prosac het volgende:
Verdomme, ik kan zo ongeveer de post van Steeg gaan quoten. Het kan dus toch in KLB. *pinkt traantje weg*
Ik geef TS een boks, want hij legt zijn hele ziel en zaligheid hier neer en lijkt nog het dametje van zijn dromen te gaan scoren ook.
Eigenlijk is ze al binnen, alleen die zoen nog even timen.
toi toi toi josbrinkduimendraai
Omdat ik altijd aan haarlem moet denken als ik 'tap' leesquote:
Ah, de tapuitquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik altijd aan haarlem moet denken als ik 'tap' lees'
Ah okequote:Op maandag 17 augustus 2009 14:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ah, de tapuitIn geen jaren meer geweest (sinds ik van de middelbare - Hageveld, Heemstede - ben gegaan).
Maar nee, voor mij is de tap een synoniem voor de kroeg
hahah, ik dacht ook al aan Haarlem aangezien wij daar een kicke bedrijfsfeest hadden. Iedereen lamquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik altijd aan haarlem moet denken als ik 'tap' lees'
Ben er geboren en we hebben nog steeds een huis daar waar ik soms met vrienden kom. Maar ik ben al op mijn 1e uit Haarlem verhuisd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hahah, ik dacht ook al aan Haarlem aangezien wij daar een kicke bedrijfsfeest hadden. Iedereen lam
Woon jij ook in omgeving Haarlem dan?
vaagquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben er geboren en we hebben nog steeds een huis daar waar ik soms met vrienden kom. Maar ik ben al op mijn 1e uit Haarlem verhuisd.
Goed hequote:
Vraag haar gewoon of ze zich een beetje op de achtergrond kan houden omdat je het zelf wel in de hand hebtquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:01 schreef Trannellius het volgende:
Jongens, jullie verbaggeren mijn topic
Wat overigens wel irritant is, is dat die gezamenlijke vriendin van ons er nu in betrokken is geraakt. Ze lijkt althans te denken dat ze ons moet koppelen oid, waar ik dus geen behoefte aan heb
Vandaag al 2x gedaan. Maar ze blijft zeggen dat ze ons bij elkaar vind passen en vragen over wat ik morgen van plan ben. Nogal irritantquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vraag haar gewoon of ze zich een beetje op de achtergrond kan houden omdat je het zelf wel in de hand hebt
We zitten niet meer in groep 8quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:01 schreef Trannellius het volgende:
Jongens, jullie verbaggeren mijn topic
Wat overigens wel irritant is, is dat die gezamenlijke vriendin van ons er nu in betrokken is geraakt. Ze lijkt althans te denken dat ze ons moet koppelen oid, waar ik dus geen behoefte aan heb
Ik krijg net een smsje met tips over wat ik kan koken morgen (alsof ik dat niet zelf kan bedenkenquote:
Gelukkig kun je het kwijt bij je FOK! vriendjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik krijg net een smsje met tips over wat ik kan koken morgen (alsof ik dat niet zelf kan bedenken), wat haar favoriete muziek is (wil ik zelf zien uit te vinden) en nogmaals dat ze ons zo goed bij elkaar vind passen.
Ik heb terug gestuurd dat ik wil dat ze niet vanavond het gaat rond vertellen op msn/sms/whatever en dat ik haar orvermorgen wel inlicht.
Dit sterkt mij in mijn besluit om het vanaf het begin niet iedereen te vertellen. De tering
En die vriendin die die tips geeft heeft zelf zeker geen geluk in de liefdequote:Op maandag 17 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik krijg net een smsje met tips over wat ik kan koken morgen (alsof ik dat niet zelf kan bedenken), wat haar favoriete muziek is (wil ik zelf zien uit te vinden) en nogmaals dat ze ons zo goed bij elkaar vind passen.
Ik heb terug gestuurd dat ik wil dat ze niet vanavond het gaat rond vertellen op msn/sms/whatever en dat ik haar orvermorgen wel inlicht.
Dit sterkt mij in mijn besluit om het vanaf het begin niet iedereen te vertellen. De tering
Alles voor mijn virtuele vrindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het kwijt bij je FOK! vriendjes.
Herkenbaar.. Je kan het nog redden door die sms'jes niet te lezen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze dit topic niet tegenkomtquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alles voor mijn virtuele vrinden
Zij is de vriendin van een vriend van mij, via wie ik die groep ken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
En die vriendin die die tips geeft heeft zelf zeker geen geluk in de liefde? Hoe oud is ze trouwens, echt niet normaal dat kinderachtige gedrag
.
dat zou ik zelf ook irri vinden,ja, dat ze haar klep dicht houdt, de bemoeial.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vandaag al 2x gedaan. Maar ze blijft zeggen dat ze ons bij elkaar vind passen en vragen over wat ik morgen van plan ben. Nogal irritant
Ik denk ze dat alleen maar schattig zou vinden. Althans als ik een goed beeld heb gevormd van het type meisjequote:Op maandag 17 augustus 2009 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze dit topic niet tegenkomt
Maar ondertussen vraag je zelf wel advies op een online forum?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, het is een vriendinnengroep die ik vrij vaak zie. En ik heb er geen behoefte aan om bekend te staan als degene die bij die meid een blauwtje liep. Daarom wilde ik het alleen via haar doen, en dan maar kijken of het daadwerkelijk wat wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ondertussen vraag je zelf wel advies op een online forum?
[ afbeelding ]
gelijk heb je.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, het is een vriendinnengroep die ik vrij vaak zie. En ik heb er geen behoefte aan om bekend te staan als degene die bij die meid een blauwtje liep. Daarom wilde ik het alleen via haar doen, en dan maar kijken of het daadwerkelijk wat wordt.
En ja, als ik op die wijze hier bekend kom te staan, maakt het mij iets minder uit![]()
quote:
quote:
Live-updates!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:02 schreef Prosac het volgende:
Succes voor vanavond TS.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Trouwens, een van onze gezamenlijke interesses is muziek.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:08 schreef wise het volgende:
ik denk dat we de TS morgen terug zien in
Versierblunders # 29 -
of
Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |